Усі канали спілкування з клієнтами на одній платформі
Надсилайте різні типи розсилок, щоб підписники отримували повідомлення через зручний для них канал
Всі інструменти для вашого email маркетингу
Збирайте базу підписників, створюйте листи з привабливим дизайном та налаштовуйте автоматизацію розсилок



Блоковий конструктор листів
Створіть респонсивний макет листа без знань HTML, переміщуючи необхідні блоки до шаблону.
Адаптивні листи
Email розсилки, створені в редакторі, виглядають однаково добре на різних пристроях і екранах з будь-якою роздільною здатністю.
130+ безкоштовних шаблонів
Серед доступних шаблонів ви знайдете макет під будь-яку подію або потрібний вид діяльності.

Тригерні розсилки
Залучайте лідів, супроводжуйте та утримуйте клієнтів на різних етапах воронки.
Проста автоматизація складних ланцюжків
За допомогою Automation 360 ви можете налаштувати тригерні ланцюжки повідомлень з email, web push і SMS в залежності від дій користувача.
Відправка листа залежно від подій, що спрацьовують
Підтвердження реєстрації, повідомлення про покинутий кошик, нагадування про старт вебінару, лист з проханням залишити відгук після покупки — ці та багато інших видів тригерних листів ви зможете налаштувати в Automation 360.

Форми підписки для зростання бази підписників
Додайте форму підписки на свій сайт, щоб збирати електронні адреси та іншу інформацію про підписників. За допомогою конструктора форм налаштовуйте спливаюче вікно, вбудовану або плаваючу форму. У форми можна додавати потрібну кількість полів, зображення і кнопку.
Докладніше про форми →Налаштуйте месенджер-маркетинг для вашого бізнесу
Створюйте чат-ботів для автовідповідей і відправляйте персональні і проморозсилки у месенджери
Чат-бот Facebook
Відправляйте автовідповіді, масові та персональні розсилки у Facebook Messenger.
Чат-бот Telegram
Створюйте ботів, які інформують, консультують і продають товари.
Viber
Активуйте ім'я відправника та надсилайте повідомлення користувачам у Viber. Повідомлення може містити зображення і кнопку та бути в 6 разів довше, ніж SMS.

Більше каналів, щоб надсилати повідомлення у потрібний час


Web push повідомлення
Відправляйте повідомлення в браузери Chrome, Firefox і Opera безкоштовно, якщо у вашого сайту до 10 000 підписників. Використовуйте функції персоналізації і сегментації, а також автоматизуйте відправку на основі RSS.
Надіслати web push

SMS розсилки
Надсилайте користувачам повідомлення на більш ніж 1 000 мобільних операторів у понад 200 країн світу. Використовуйте автоматизацію, щоб налаштувати відправку SMS у ланцюжку разом з email і web push повідомленнями.
Надіслати SMSБільше можливостей для розвитку вашого бізнесу
Використовуйте інтеграції, щоб впровадити функції SendPulse у свої проекти
Автоматизуйте передачу даних, відправляйте розсилки безпосередньо зі свого проекту і відстежуйте статистику. Ознайомтеся зі списком CRM, СMS та eСommerce систем, з якими у SendPulse налаштована інтеграція.
Понад 40 інтеграцій Документація API
FAQ
Що таке автоматизація маркетингу?
Це набір інструментів для комунікації з аудиторією. У SendPulse ви можете створювати автоматичні email розсилки, чат-боти, SMS розсилки і web push сповіщення — все, що потрібно для автоматизації маркетингу. Стаття за посиланням пропонує більш розгорнуте визначення автоматизації маркетингу.
Які переваги автоматизації маркетингу?
Автоматизація маркетингу допомагає спростити ключові процеси, наприклад, покупки, розіграші та онбординг. Потрібно лише один раз налаштувати їх, після чого вони будуть працювати самостійно без постійного нагляду.
Як почати автоматизувати маркетинг?
Визначтеся з цілями, які плануєте досягти за допомогою автоматизації маркетингу. Потім виберіть відповідні канали продажів і освоюйте їх. За посиланням ви знайдете можливості, які SendPulse надає для автоматизації маркетингу.
Скільки коштує автоматизація маркетингу?
Вартість залежить від вибору інструментів, кількості клієнтів і завдань, які ви плануєте вирішувати. Подивіться сторінку цін, щоб обрати відповідний тариф.
Наші клієнти
Нам довіряють понад 1 300 000 користувачів











SendPulse рекомендують



Реєстрація з соцмережами
Увійти з Facebook Увійти з Google