Реклама в Інстаграм дає змогу охопити велике коло людей із різними зацікавленнями — від косметики до нерухомості. У цій статті детально розповімо, яка буває реклама, які її переваги та недоліки, а також як правильно її запустити.
Вміст:
Навіщо запускати рекламу в Інстаграм
У цьому розділі докладно й наочно покажемо, чому Інстаграм — це чудовий майданчик для бізнесу.
Візуальний складник. Інстаграм орієнтований на візуальний контент, що робить цю платформу ідеальним місцем для просування багатьох продуктів та послуг, як-от, готелів, ресторанів, салонів краси. Тут можна не лише розповісти, а й наочно показати свій продукт чи послугу, а отже, викликати емоцію в клієнтів.
Вибір маркетингових інструментів. Інстаграм дає можливість не обмежувати себе у форматі реклами. Можна налаштувати таргетовані кампанії, яке цілитиметься в конкретну аудиторію, запартнеритись з іншими підприємствами, замовляти рекламу у блогерів. Усе це дає змогу швидко набрати цільову аудиторію та розпочати продаж продукту.
Зворотний зв’язок. Запустивши рекламу в Інстаграм, ви можете швидко дістати фідбек за кількістю вподобайок, підписок, коментарів. Блогери, експерти та компанії можуть враховувати цю інформацію для покращення рекламних креативів, форми подання контенту, презентації послуг тощо.
Аналітика. Створюючи рекламні кампанії через Facebook Ad Manager, ви зможете відстежувати докладну статистику ефективності: кількість кліків, підписок, реєстрацій, вартість ліду тощо.
Зростання охоплень. За даними компанії DataReportal, що спеціалізується на аналізі та поданні статистичних даних про Інтернет, соцмережі, мобільний ринок та інших цифрових трендах, поряд зі збільшенням числа користувачів, зростає також охоплення реклами в Інстаграм, у 2023 році — на 12,2 % порівняно з попереднім роком.
Середня ціна реклами в Інстаграм. За даними дослідження американської маркетингової агенції WebFX, що спеціалізується на digital-маркетингу та інтернет-рекламі, середня вартість кліку становить 0,00–0,25 долара. Цифри близькі до витрат на рекламу в Facebook.
Якою буває реклама в Інстаграм
Як ми вже згадали, перевага реклами в Інстаграм у різноманітності форматів. Розкажемо найважливіше про кожен із них.
Формати реклами в Інстаграм
Світлина. Фото — стандартний формат, що широко використовується як блогерами, так і підприємствами. Супроводжується коротким текстом, орієнтованим на цільову аудиторію. Зображення для реклами послуг зазвичай готує smm-менеджер із відповідним текстом та фірмовими кольорами. Формат годиться для трансляції коротких повідомлень.
У прикладі нижче вдало поєднані кольори, приваблива знижку та товар крупним планом. Усе це легко читається за секунду.
Відеореклама. Дає змогу передати більше інформації та має великий потенціал креативу. Відеоролики можуть містити докладну демонстрацію продукту або закулісся бізнесу. Це допомагає встановлювати тісний контакт з клієнтами.
Карусель. За допомогою неї можна створювати галереї з кількох фотографій або відео. Такий різновид реклами в Інстаграм дає об’ємне уявлення про продукт чи послугу. Може використовуватися для сторітелінгу, навчальних інструкцій, консалтингових матеріалів.
Fashion-бренд Louis Vuitton вдало комбінує в каруселі відео та фото, тим самим робить рекламу динамічною та незабутньою.
Сторіз. Реклама в історіях публікується у вигляді коротких вертикальних відео або зображень. Сторіз дають змогу створювати неформальний контент, як-от, звернення до певної цільової аудиторії або гумористичний контент.
Ще одна особливість реклами в історіях — мінімум тексту та чіткий заклик до дії.
Читайте також:
- «Як зробити відкладений постинг в Instagram»;
- «Як збільшити охоплення в Інстаграм: 30 способів»;
- «Як створити контент-план для Instagram: правила, приклади, поради».
Види реклами в Інстаграм
Таргетована реклама. Запускає рекламу на користувачів із конкретними характеристиками. Рекламодавці можуть встановити вік, стать, інтереси, розташування, поведінкові характеристики. Персоналізовані кампанії дають змогу точно попадати в біль аудиторії та тим самим підвищують ефективність реклами.
Реклама у блогерів. Блогери розміщують пости, сторіз, каруселі, щоб вигідно презентувати продукт підписникам. Компанія або експерт може швидко дістати доступ до великої аудиторії та встановити неформальний контакт.
Ідеально, коли блогер підтримує теплий контакт з аудиторією та відповідає на коментарі, як, наприклад, українська бізнес-вумен Саба Мусіна.
Про те, як зробити рекламу в блогерів максимально ефективною, ми писали в статті «Замов у мене: гайд із реклами в блогерів».
Колаборація з брендами. Партнерство з іншими брендами вигідне, коли у вас збігається цільова аудиторія, і ви можете обмінюватися підписниками. Для обміну аудиторіями створюється спільний контент, конкурси, розіграші та акції, у яких беруть участь обидві компанії.
Недоліки реклами в Інстаграм
Пересиченість інстаграм-рекламою. Користувачі стикаються з рекламними повідомленнями в стрічці через кожні 2–3 пости, що провокує втому та небажання натискати на рекламу. Щоб привернути увагу, потрібно вигадати сильний креатив: класний текст, авторське зображення, які зможуть пробитися через рекламну сліпоту.
Про те, як зробити рекламний пост в Інстаграм ефективним, ми з прикладами показували в статті «Із чого складається рекламний пост в Інстаграм і як зробити його органічним».
Підходить не для всіх бізнесів. Якщо ви створюєте складні технологічні продукти, то Інстаграм не дасть вам змоги показати та розповісти про всі його переваги. Соціальна мережа годиться для реклами B2C послуг, товарів, продуктів. А для B2B найкращим вибором буде LinkedIn, email-маркетинг, реклама у Google.
Великий бюджет на тестування реклами в Інстаграм. Щоб зрозуміти ефективність креативу, потрібно витратити хоча б 150–200 доларів на тест і приблизно стільки ж на послуги маркетологів. Не всі стартапи та експерти мають таку можливість.
Як підготувати Інстаграм-рекламу
Різні формати реклами в Інстаграмі вимагають різних підходів до створення контенту. У цьому розділі розповімо, як зробити рекламу в Інстаграм ефективною.
Реклама за допомогою фото
- Використовуйте якісні фотографії, які привертають увагу з першої секунди. Інстаграм — це «кліпова» соціальна мережа, тому важливо привернути увагу одразу.
- Намагайтеся зробити зображення зрозумілим та лаконічним, одного головного елементу достатньо.
- Прагніть до ідеального розширення фото в Інстаграм — 1080 x 1350 px.
Відеореклама
- Зосередьтеся на одній зрозумілій думці та транслюйте її мовою цільової аудиторії. Величезне значення мають перші секунди відео.
- Якщо ви створюєте відео більше ніж 30 секунд, використовуйте різні прийоми утримання уваги.
Карусель
- Використовуйте формат, щоб розповісти історію або продемонструвати декілька аспектів продукту.
- Експериментуйте з фотографіями та відео, щоб урізноманітнити карусель.
Сторіз
- Історії вимагають більш динамічного вмісту. Комбінуйте та чергуйте короткі відеоролики, анімації та графіку, щоб зробити рекламу цікавою.
- Використовуйте інтерактивні елементи. Додайте опитування, запитання, опції «Повзунок» та інші інтерактивні елементи, щоб посилити взаємодію з аудиторією.
У всіх типах реклами слідкуйте, щоб ваш контент відповідав стилю бренду та був єдиним у рамках маркетингової стратегії.
Читайте також:
- «Як заробляти в Інстаграмі — топ-10 способів отримати реальні гроші»;
- «Як отримати галочку в Інстаграм: варіанти та покрокова інструкція»;
- «Як зробити конкурс в Інстаграм, який підніме впізнаваність та продажі».
Запуск реклами в Інстаграм поетапно
Розкажемо, як запустити рекламу в інстаграм різних типів.
Підготуйтеся до запуску реклами
Створіть привабливий профіль. Додайте інформацію про ваші конкурентні переваги в шапці профілю, дайте відповіді на поширені питання в закріплених сторіз, створіть та закріпіть пост-знайомство. Важливо, щоб люди, які переходили до вашого профілю після реклами, чітко розуміли, чому їм потрібно тут залишитися.
Створіть мінілендинг для продажу товарів. Так ви полегшите покупку товарів вашим клієнтам. Сайт на платформі SendPulse передбачає повністю адаптивний конструктор, на який можна додати мультиканальні форми підписки, каталог товарів, підключити різні системи оплати, а також створити повноцінний інтернет-магазин.
У сервісі багато шаблонів, які легко можна адаптувати під свої потреби.
Налаштуйте чат-бот. Він допоможе швидко реагувати на коментарі потенційних клієнтів. Так після запуску інстаграм-реклами ви витратите мінімум часу на оброблення повідомлень. Чат-бот від SendPulse налаштовується лише один раз і потім працює на вас завжди.
Про те, як інтернет-магазини використовують чат-боти в Інстаграм на практиці, читайте в нашій статті за посиланням.
Таргетована реклама
Є кілька методів запуску таргетованої реклами в Інстаграмі.
Рекламний кабінет Facebook. Цей метод найбільш поширений, тому що дає змогу встановити більше параметрів та глибоко проаналізувати результати.
Для запуску Інстаграм-реклами вам потрібно зайти до свого рекламного кабінету в Facebook і створити рекламу, вибравши Instagram як платформу для розміщення.
Ви зможете налаштувати цільову аудиторію, бюджет, розклад тощо.
Мобільний застосунок Instagram. Перевага цього методу — простота та швидкість.
Перейдіть до свого профілю, натисніть «Просувати» під публікацією та виберіть параметри аудиторії, якій хочете показувати рекламу. Після перевірки модератором рекламу буде запущено.
Business Suite. Цей метод зручний для тих, хто хоче створювати контент не тільки в Інстаграм, а й у Facebook. Business Suite надає різні інструменти для керування обліковими записами Meta. Крім створення реклами можна планувати контент, переглядати вхідні повідомлення, аналізувати результати кампаній тощо.
Як замовити рекламу в блогера
Головне в співпраці з блогером — не поспішати з вибором та уважно аналізувати результати. Розповідаємо крок за кроком, як купити рекламу в Інстаграм у блогерів.
Визначте цільову аудиторію: які в неї болі, про яке життя вона мріє, які продукти споживає? Це допоможе вибрати блогера з підписниками, які відповідають вашій ЦА.
Вивчіть блогерів у вашій ніші: стиль контенту, активність підписників, залучення та репутацію. Чи є в них ваша ЦА?
Перевірте статистику блогера. Оцініть статистику блогера: кількість підписників, залучення, зростання аудиторії, частота публікацій.
Аналізуйте попередні колаборації. Подивіться, з якими брендами чи компаніями блогер співпрацював. Це допоможе скласти уявлення про те, наскільки якісні рекламні креативи він робить і як працює зі зворотним зв’язком від підписників.
Оцініть автентичність. Подивіться на якість та унікальність контенту. Автентичність може підвищити ефективність реклами, людям із вираженою індивідуальністю довіряють більше.
Встановіть бюджет та умови співпраці. Пропишіть у договорі терміни, обов’язки та відповідальність блогера.
Проаналізуйте результати. Після виходу реклами проаналізуйте кількість нових підписників, замовлень, заявок. Чи збільшилася активність у вашому профілі? Зафіксуйте результати та порівняйте з рекламою в інших блогерів.
Висновки
Інстаграм — це майданчик, який пропонує багато рекламних можливостей. Якісно підготуйте профіль до реклами та використовуйте всі рекомендації щодо створення Інстаграм-реклами, щоб залучити максимальну кількість клієнтів. Щоб посилити маркетингову стратегію, використовуйте сервіси SendPulse: конструктор сайтів та чат-бота в Інстаграм. Вони допоможуть заощадити вам гроші та час.