Маркетинг та продажі

Замов у мене. Гайд з реклами у блогерів

9 minutes

Замов у мене. Гайд з реклами у блогерів

Реклама в блогерів може допомагати бізнесу у вирішенні декількох цілей: зростання популярності бренду, збільшення кількості продажів та підписників. До такої реклами вдаються всі: від маленьких компаній до брендів рівня Coca Cola. У цій статті докладно розповімо, як зробити рекламу в блогерів максимально ефективною залежно від потреб вашого бізнесу.

Є багато причин, чому реклама в лідерів думок корисна багатьом компаніям. Про це і про те, для яких індустрій вона найефективніша, розповімо зараз.

Чому варто купувати рекламу в лідерів думок

Реклама в блогерів може бути вигідною з декількох причин:

Швидкий контакт із необхідною ЦА. Якщо ви, наприклад, продаєте легкий алкоголь, то реклама блогера-футболіста — це можливість швидко охопити велику цільову аудиторію, якій ваш продукт точно цікавий. З цієї ж причини реклама в блогерів вигідна, коли ви виводите на ринок новинку та хочете познайомити з нею максимальну кількість людей.

Довіра та авторитет. Згідно з висновками компанії Nielsen, що займається маркетинговими дослідженнями, 88% аудиторії схильні довіряти рекомендаціям знайомих більше ніж будь-якому іншому різновиду реклами.

Залучення аудиторії. Якісні рекламні відео або інші публікації підписники часто репостять, активно коментують, що без додаткових вкладень сприяє сарафанному радіо і збільшує охоплення.

Один із рекламних роликів блокчейн-компанії Binance на сторінці Кріштіану Роналду зібрав понад 30 мільйонів переглядів та 2 мільйони вподобайок.

реклама у блогерів
Участь у ролику селебріті та популярного блогера принесла Binance хороші охоплення та залученість аудиторії до Instagram-профілю компанії

Креативність. Заробіток блогера — контент, тому вони вміють його створювати на вищому рівні. Це дає змогу природним чином подолати рекламну сліпоту потенційних покупців.

Яким компаніям вигідна реклама в блогерів

Ідеально замовляти рекламу в лідерів думок, якщо ви продаєте товари для молоді. Мілленіали — основні користувачі соціальних мереж. До того ж у них реклама в блогерів викликає на 115% більше довіри, ніж традиційна.

Також варто замовляти рекламу в лідерів думок, якщо ви створюєте товари та послуги у таких сферах:

  • подорожі,
  • мода та стиль,
  • їжа та напої,
  • фітнес та краса.

У цьому випадку вибір блогерів збільшиться, а реклама виглядатиме максимально органічно.

Навіть якщо ви створюєте продукт для підприємців, реклама в лідерів думок також буде для вас ефективна. Але вибір блогерів буде меншим і доведеться докласти більше зусиль для створення органічної компанії.

Скільки коштує реклама в блогерів

Вартість реклами у блогера залежить від різних чинників.

​​Якість аудиторії. Звідки прийшли люди? Вони дізналися про блогера з розіграшу? Вони стежать за ним, бо той став зіркою на TV? Якщо блогер швидко набрав аудиторію на спільних розіграшах, то не можна бути впевненим, що люди йому довіряють. Інша річ, коли аудиторія нарощується поступово завдяки рекламі, зростанню медійності та експертності.

Популярність блогера. У блогера-мільйонника реклама коштуватиме дорожче, ніж у мікроінфлюенсера. При цьому реклама в невеликих блогерів може бути не менш, а іноді більш ефективною, тому що часто вони мають більш лояльну та вірну аудиторію.

Політика агентства, яке представляє блогера. Якщо лідер думок співпрацює з агентством, то до гонорару плюсується також його комісія — найчастіше 15-30% від вартості реклами.

Цінова політика інфлюенсера. На питання, скільки коштує реклама в блогерів, не можна відповісти конкретним прайсом. Цінова політика в цій індустрії не регламентована і на ціну часто впливає те, як блогер сам себе оцінює.

В українській агенції блогерів «WhyNot? Enot», яка увійшла до списку перспективних компаній малого та середнього бізнесу від Forbes Ukraine, найоплачуваніший блогер — це Леся Нікітюк.

Пост і серія сторіз на її сторінці коштуватиме рекламодавцю приблизно $5000.

Купити рекламу в блогерів з мільйонами підписників можна в середньому за такими цінами:

  • $1500–2500 за пост;
  • $1000–1500 за три-чотири сторіз.

Приклад розцінок на рекламу в популярних українських інфлюенсерів можете побачити на скрині.

Вартість реклами у блогерів згідно з дослідженням trendHERO
Вартість реклами у блогерів згідно з дослідженням trendHERO

Якою може бути реклама в блогерів

Рекламні інтеграції у лідерів думок можуть бути різними і залежать від платформи, а також від контенту, який створює блогер. Ось найпоширеніші різновиди рекламних інтеграцій.

Рекламні дописи. Блогер створює допис, який розповідає про компанію, продукт чи послугу. Добре працює, наприклад, якщо потрібно відпрацювати клієнтські заперечення.

Сторіз. Найчастіше використовується серія коротких відео, де блогер розповідає та (або) показує продукт.

Інтеграція у відео. Залежно від формату, вашій компанії може бути присвячене ціле відео або лише його частина. Такий формат реклами використовується на YouTube та в Instagram. Відеоформат гарно підходить для реклами у вигляді сторітелінгу.

Амбасадорство. Блогер стає офіційним представником бренду на тривалий період. Він просуває продукти чи послуги компанії у своїх постах, відео та сторіз, бере участь у заходах бренду, стає повноцінним посланцем бренду.

Розіграші та конкурси. Блогери можуть співпрацювати з компаніями для організації розіграшів, квізів чи конкурсів з призами від бренду.

Прямий ефір. Блогер та представник компанії у режимі реального часу обговорюють різні теми, у тому числі безпосередньо бренд та його продукти.

Тестуйте різні формати реклами, щоб зрозуміти, який буде вигіднішим саме для вас.

Читайте також:

Де замовити рекламу в блогерів

Існує декілька способів замовити рекламу в блогерів. Розглянемо найпоширеніші.

Платформи блогерів. Це онлайн-сервіси, де бренди можуть знайти відповідного лідера думок та скласти для нього ТЗ. Наприклад, Collaborator, який допомагає розмістити рекламу в Телеграм-каналах. На біржі ви можете переглядати профілі блогерів, аналізувати аудиторію та контент, а також погоджувати рекламний формат.

Наприклад, у Collaborator Телеграм-канали можна фільтрувати за вартістю реклами, тематикою, країною, залученням та іншими параметрами.

Налаштування фільтрів у біржі Collaborator
Налаштування фільтрів у біржі Collaborator

Агенції блогерів та маркетингові агенції. Деякі компанії спеціалізуються на співпраці з блогерами. Вони допомагають у підборі відповідних лідерів думок, укладають договір, розробляють маркетингову кампанію та беруть інші процеси на себе.

З цим же допомагають рекламні агенції, які надають послугу SMM-просування. Мінус співпраці з агентством — вартість співпраці буде вищою, оскільки до ціни також входить комісія агентства.

Знайти такі агенції можна в соціальних мережах, за рекомендаціями знайомих чи в списках кращих рекламних агенцій країни.

Прямий контакт із лідером думок. Ви можете зв’язатися з блогерами безпосередньо через їх соцмережі. Зазвичай інфлюенсери надають контактну інформацію для співпраці в описі каналу. У цьому випадку у вас не буде посередників і якість співпраці залежить від професіоналізму блогера.

У опис профілю блогер додала email
У опис профілю блогер додала email

Домовитись через менеджера блогера. Деякі лідери думок наймають менеджерів для керування своїми колабораціями. Менеджер позначає ціну, консультує з оплати та погоджує рекламу. Якщо блогер має помічника, то найімовірніше він підходить до рекламних колаборацій як до роботи, а отже, можна очікувати від нього більшого професіоналізму.

Контакти менеджера блогера ви майже завжди знайдете в шапці профілю в Instagram.

Реклама у блогера
Контакти для реклами блогерка лишила у шапці профілю

Як вибрати блогера для співпраці

Вибір правильного блогера – запорука успішної рекламної кампанії. Ось на що потрібно звернути увагу:

Цільова аудиторія. Перед вибором лідера думок проаналізуйте, чи його аудиторія відповідає вашим покупцям: їх вік, платоспроможність, інтереси, географічне положення.

Відповідність цінностям. Переконайтеся, що цінності блогера збігаються з вашим брендом. Наприклад, якщо лідер думок постійно наголошує на важливості навчання та читання книг, а ви продаєте освітні продукти, то ваші цінності вже перетнулися.

Рівень залучення аудиторії. Оцініть рівень залучення підписників та іншу аналітику блогера. Так ви приблизно зрозумієте, скільки підписок або покупок принесе вам реклама, а також ціну одного клієнта.

Оцінити рівень залучення аудиторії можна за допомогою сервісу оцінки блогерів TrendHERO або іншого аналогічного.

Аналітика Instagram-акаунта Ольги Котрус в сервісі trendHERO
Аналітика Instagram-акаунта в сервісі trendHERO

Якість контенту. Проаналізуйте якість контенту інфлюенсера: стиль, професіоналізм, естетику, здатність створювати цікавий та привабливий контент.

Коли над контент добре попрацювали, то й реклама сприймається краще.

Попередні колаборації. Перегляньте інші пости та (або) відео блогера. Кого він рекламував? Це допоможе зрозуміти, які бренди співпрацюють з інфлюєнсером, хто йому довіряє. Також ви зможете оцінити ступінь довіри до блогера за кількістю лайків та коментарів.

Репутація. Оцініть рівень популярності та репутацію блогера. Лідери думок із позитивною репутацією викликають більше довіри в аудиторії. Чи були історії, які суперечать цінностям вашої компанії? Якщо так, то добре подумайте: можливо, краще відмовитися від співпраці? Зовсім недавно розгорівся скандал із Богданом Бушем, коли в YouTube-шоу «Мекнув — питайте» він висловився, що «дівчина без депіляції не може бути 10 із 10». Якщо компанія транслює бодіпозитивні цінності, їй краще вибрати іншого блогера для реклами. Звичайно, якщо у вас не мережа салонів епіляції.

З іншого боку, коли під час гучного розлучення з Ембер Херд весь світ був проти Джонні Деппа, йому відмовляли в ролях і розривали контракти, модний дім Dior був єдиним, хто підтримав його і не став переривати довгострокову співпрацю. Актор не лише став обличчям чоловічого парфуму Dior Sauvage, а й отримав рекордний гонорар. Без критики не обійшлося, але фанати Деппа оцінили вчинок.

Колаборація Діор і Джоні Депа
Колаборація із знаменитістю, що потрапила в скандал, рідко буває успішною. Але все ж таки буває. Історія з Dior Sauvage – тому підтвердження

Формат контенту. Виберіть блогера, чий стиль та формат контенту відповідають вашим маркетинговим цілям. Наприклад, для реклами одягу чудово підходить формат відео, а ресторан можна добре показати в Instagram-пості з каруселлю.

Комунікація та професіоналізм. Професійний блогер зробить співпрацю гладкою. Якщо ж вже на етапі обговорення ТЗ блогер поводиться безвідповідально і непрофесійно, варто задуматися про подальшу співпрацю.

Читайте також:

Як купити рекламу в блогерів: інструкція

Щоб колаборація з лідером думок була успішною, використовуйте наступний алгоритм.

Підготуйтеся до реклами блогера.

Зробіть акаунт привабливим для клієнтів. Наприклад, якщо це Instagram, зробіть серію закріплених сторіс, які відповідатимуть на головні питання клієнтів. Пропишіть у шапці профілю унікальну торгову пропозицію. А також зробіть закріплений пост із головною інформацією про компанію. Докладніше читайте у нашій статті. Тоді ви не тільки отримаєте переходи у профіль після рекламного посту, а й замовлення.

Підключіть до соцмереж та месенджерів чат-бот, щоб оперативно відповідати на заявки клієнтів. Навіть якщо ви продаєте багато товарів чи послуг, чат-бот SendPulse завдяки налаштуванню під безліч сценаріїв, грамотно допоможе обробити клієнтські запити.

Чат-бот для розсилки лід-магніту в Instagram з бібліотеки шаблонів SendPulse
Чат-бот для розсилки лід-магніту в Instagram з бібліотеки шаблонів SendPulse

Створіть лендинг або повноцінний сайт, де ваші клієнти можуть забронювати послугу або замовити товар. Його можна зробити за допомогою конструктора SendPulse. В один клік ви зможете підключити різні форми оплати, інформація про які потраплятиме у вбудовану безкоштовну CRM. Ви також легко зможете поєднати мінілендинг з іншими маркетинговими інструментами: email та SMS-розсилками, чат-ботами, попапами.

Зв’яжіться з блогером через соцмережі, менеджера або в інший доступний спосіб. Опишіть коротко свій бренд та цілі кампанії.

Складіть технічне завдання: опишіть вимоги до контенту, уточніть термін публікації та інші важливі моменти. Залежно від майданчика, технічне завдання може включати:

  • Опис продукту/послуги та мета колаборації.
  • Посилання на сайт, продукт, профілі у соцмережах
  • Правила вимови назви продукту та бренду.
  • Формат контенту: пост, сторіс, відео, Reels.
  • Вимоги до візуального складника відповідно до брендбука.
  • Кількість посилань у тексті.
  • Тональність тексту.
  • Основні тригери для цільової аудиторії.
  • Строки виходу реклами, штрафи за невиконання умов співпраці.

Затвердіть рекламний креатив, щоб переконатися у його відповідності вашому бренду та цілям промоутингу.

Слідкуйте за рекламною кампанією. Взаємодійте з аудиторією в коментарях, відповідаючи на запитання та повідомлення. Використовуйте чат-бот SendPulse для закриття поширених запитань клієнтів та оперативної реакції на згадки вашого бренду в історіях. Чат-бот допоможе швидко опрацювати навіть великий потік звернень.

За кілька днів після публікації зберіть інформацію для аналізу ефективності реклами:

  • кількість лайків під постом,
  • охоплення,
  • кількість показів,
  • залучення,
  • кількість та тональність коментарів.

Ви зможете оцінити, наскільки підвищилася впізнаваність бренду та як реклама була сприйнята аудиторією.

Запросіть статистику та звітність: охоплення, залучення та інші метрики.

Оцініть ефективність кампанії, проаналізуйте помилки. Зростання підписників в акаунтах бренду, переходи на сайт, дзвінки та продажі — маркери ефективності проведеної кампанії. Щоб зрозуміти точну кількість переходів з поста та покупок, використовуйте UTM-мітки або іменний промокод:

  • UTM-мітки – це набір параметрів, який додається до адреси сторінки сайту. За допомогою такої позначки система аналітики може зчитувати інформацію про переходи: джерело трафіку, назву рекламної кампанії та інші дані. Так ви знатимете, скільки саме людей перейшли на сайт з рекламного допису.
  • Промокоди. Іменний промокод — це простий спосіб відстежити кількість покупок з реклами у блогера, а також ще одна можливість мотивувати людей на покупку. Ми всі любимо знижки! Маркетологи радять використовувати промокод зі знижкою понад 20%, щоб підписники блогера сприйняли його як, дійсно, цінну пропозицію.

Головне про рекламу в блогерів

Ось найважливіше про рекламу в лідерів думок, про що варто завжди пам’ятати:

  1. Вибирайте блогера з максимально схожою з вашою цільовою аудиторію.
  2. Тестуйте різні формати реклами, щоб зрозуміти, що працює у вас.
  3. Шукайте різних інфлюенсерів з вашої ЦА, серед них ви зможете знайти найбільш вигідного за ціною.
  4. Ретельно аналізуйте блогера не лише перед співпрацею, а й після завершення рекламної кампанії.

Підключайте до своїх соціальних мереж чат-бот, щоб зробити співпрацю з блогером максимально ефективною. Використовуйте інші сервіси SendPulse, щоб створити просту та ефективну екосистему маркетингових інструментів, яка призведе до кратного зростання ваших доходів.

Дата публікації:

29 Лис. 2023

Катерина Папаценко

Копірайтер, контент-продюсер, редактор. Люблю соціальні мережі, маркетинг та іноземні мови.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 1
Поділитися:
Twitter