Виявлення потреб клієнта: що це, як і навіщо
26 Серпня 2022
Виявлення потреб клієнта — один із найважливіших етапів як у продажах, так і у формуванні лояльності. Про те, як виявляти проблеми клієнтів розкажемо у статті.
На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями, трендами та практиками. У розділі «Статті» ви обов'язково знайдете щось корисне!
Підписуйтесь
26 Серпня 2022
Виявлення потреб клієнта — один із найважливіших етапів як у продажах, так і у формуванні лояльності. Про те, як виявляти проблеми клієнтів розкажемо у статті.
23 Серпня 2022
У статті розглянемо програми ведення клієнтської бази для малого та великого бізнесу та дізнаємося, якими вони бувають, як їх вибрати і як впровадити в компанію.
19 Серпня 2022
Розкажемо, навіщо займатися розкруткою Telegram-каналу, те, як розкрутити Telegram-канал на старті безплатними методами, а також де і як купувати рекламу для активного просування.
17 Серпня 2022
Розглянемо, як створити онлайн-урок, якщо ви ніколи цього не робили. Крок за кроком пройдемо шлях створення онлайн-уроку з нуля.
12 Серпня 2022
SendPulse розповідає, скільки тривала розроблення конструктора чат-ботів та як були побудовані процеси. Як розвивали продукт. Які ніші використовують чат-ботів в Telegram та як змінилися темпи росту під час війни.
9 Серпня 2022
Розкажемо про критерії вибору платформи для онлайн-школи. Пояснимо, на що звертати увагу. Наведемо 9 кращих платформ для онлайн-школи та інші корисні сервіси.
5 Серпня 2022
Що варто зробити перед тим, як запустити рекламну кампанію. І які методи просування вебінару існують.
3 Серпня 2022
Розглянемо, що таке залучення студентів, і дізнаємося сім способів, як підвищити залучення студентів під час навчання онлайн.
29 Липня 2022
Зібрали сервіси для транскрибації голосу в письмовий формат. Усі вони розпізнають українське мовлення й зазвичай кілька десятків інших мов.
27 Липня 2022
Розповідаємо, що таке чат-бот для Viber, які в нього переваги й кому він буде корисним. Розбираємо процес створення бота для Viber та ділимося порадами.