Email-маркетинг

Найкращі SMTP сервери для транзакційних розсилок у 2024 році

12 minutes

Найкращі SMTP сервери для транзакційних розсилок у 2024 році

Своєчасні транзакційні розсилки масового характеру завдання не з простих. Потрібно враховувати безліч нюансів, щоб листи не потрапили до спаму. Якщо ви хочете заощадити час та підвищити шанси на успішну доставку розсилки, потрібен надійний SMTP сервіс. Цей огляд допоможе дізнатися про переваги та недоліки різних варіантів і вибрати найбільш підходящий.

Що таке SMTP сервіс

SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) — це протокол електронної пошти, який використовується для надсилання та отримання листів. SMTP сервери вимагають автентифікації з ім’ям користувача, паролем, IP-адресою, портами та протоколами безпеки SSL або TLS. Завдяки цьому ваші електронні листи перевіряються і з більшою ймовірністю потраплять до поштових скриньок одержувачів.

Є два різні типи SMTP провайдерів. Такі сервіси як Gmail або Outlook належать до безоплатних і мають ліміти за кількістю повідомлень, що відправляються. Вони годяться для особистих цілей, але для потреб бізнесу потрібен виділений поштовий сервер SMTP. Такі сервери оптимізовані для щоденного надсилання великої кількості електронних листів.

Виділений SMTP провайдер потрібен, щоб надсилати клієнтам різні повідомлення: підтвердження оплати, нагадування про продовження підписки тощо. Також він гарантує, що ваші листи потрапляють до папки «Вхідні». Крім того, SMTP сервіси:

  • дають можливість відстежувати відкриття та кліки;
  • забезпечують квоти на надсилання великої кількості листів;
  • пропонують професійну техпідтримку в разі проблем;
  • запобігають потраплянню листів до спаму.

Як вибрати найкращий SMTP сервер

Якщо ви цікавитеся цим питанням, то, напевно, знаєте, що варіантів величезна кількість. Перед тим, як зробити вибір, важливо зрозуміти, які параметри враховувати. Розглянемо деякі моменти, на які варто звернути увагу.

    1. Доставлюваність — це критерій, на який потрібно дивитися насамперед насамперед-передусім-щонайперше. Технологія SMTP має забезпечувати кращу доставку, ніж звичайні служби електронної пошти. Подивіться, чи є на сайті якісь доводи, наприклад, статистика користувачів. Прочитайте відгуки на спеціалізованих майданчиках, перевірте, чи немає скарг на проблеми з доставкою. Надішліть кілька тестових кампаній самостійно, щоб переконатися в коректній роботі сервісу.
  1. Ціна. Здебільшого сервіси транзакційних email розсилок пропонують плани з різними ціновими умовами залежно від функціоналу та кількості листів. Вибирайте гнучкий у плані апгрейду SMTP сервіс та заздалегідь подумайте, які функції можуть знадобитися в майбутньому.
  2. Контроль репутації відправника — ще один важливий чинник. Якісні SMTP сервери допомагають уникнути потрапляння в спам, підтримуючи хорошу репутацію відправника. Переконайтеся, що у вас є можливість переглядати повернення та скарги на спам, а також переліки тих, хто відмовився від розсилок або заблокував вас.
  3. Безпека. Щоб забезпечити збереження даних, переконайтеся, що сервіс відповідає галузевим стандартам. Перевірте його на дотримання міжнародних законів про захист даних, зокрема Загального регламенту захисту даних — GDPR. Крім того, для обробки треба використовувати безпечні зашифровані з’єднання.
  4. Простота і доступність — останній, але не менш важливий пункт. SMTP провайдер має спрощувати надсилання розсилок, а не ускладнювати. Тому вибирайте сервіс, працювати в якому зможуть навіть ті, хто не дуже підкований у технічному плані. Найкраще протестувати кілька варіантів, щоб знайти найбільш підходящий.

Тепер ви знаєте, на що потрібно звернути увагу під час вибору провайдера SMTP, і зможете звузити коло пошуку. У наступному розділі розповімо про послуги, які підпадають під зазначені критерії.

10 найкращих SMTP серверів

Щоб полегшити пошук, склали добірку кращих на нашу думку SMTP провайдерів із коротким описом основних функцій, переваг і цін.

SendPulse

SendPulse — це багатоканальна маркетингова платформа, яка пропонує безплатний сервіс транзакційних листів. За його допомогою можна робити розсилки електронною поштою через SMTP або API. Підключення через API дає змогу надсилати повідомлення із сайту, з CRM або бібліотек SDK (PHP, Ruby, Python, Java, Node.js та Obj-C). Серед доступних інструментів — докладні метрики та аналітика, які допоможуть вам оцінити та підвищити ефективність email стратегії, а також A/B-тестування.

Додавання вебхуку для транзакційних листів
Додавання вебхуку для транзакційних листів

SendPulse має багато переваг. Ось основні:

  • Виділена IP-адреса. Це забезпечує найкращу репутацію відправника та запобігає потраплянню IP-адреси до чорного списку.
  • Аутентифікація DKIM і SPF. Ці методи автентифікації гарантують, що ваші розсилки не потраплять до папки зі спамом.
  • Непідписані контакти. SendPulse гарантує, що листи не будуть надіслані непідписаним користувачам, навіть якщо вони є в списку розсилки.
  • Відкриття та кліки. За допомогою сервісу ви можете в будь-який момент аналізувати показники та оцінювати результати.
  • Домен користувача для відстеження розсилок. Це означає, що в хедері та футері листів не буде згадки SendPulse.
  • Налаштування вебхуків. Вони допоможуть вам залишатися в курсі того, що відбувається, та отримувати інформацію про статуси листів.
  • Клієнтська підтримка 24/7. Навіть на безплатному плані ви отримаєте доступ до цілодобової техпідтримки п’ятьма мовами. Крім того, у базі знань є корисні посібники з усіх інструментів SendPulse.

Мінус платформи:

Ціни. Є безплатний тарифний план на 12 000 листів на місяць. Вартість платних тарифів починається від $6,40 за 25 000 розсилок. Також є варіант оплати залежно від використання.

Amazon SES

Amazon SES — Amazon Simple Email Service — хмарна платформа, яка надає власникам бізнесу та маркетологам вигідний за ціною SMTP сервіс. Вона дає змогу розробникам вбудовувати функції електронної пошти до будь-якої програми. Це особливо корисно для компаній, які запускають програми у Amazon Web Service. В Amazon SES можна відстежувати вашу активність та репутацію. Загалом це хороший безплатний варіант для початку роботи, але не багатофункціональний.

Надсилання email розсилки за допомогою Amazon SES
Надсилання email розсилки за допомогою Amazon SES

Amazon SES — це потужний бізнес-інструмент. Серед основних переваг платформи можна виокремити такі:

  • Доступність. Це бюджетне рішення з оплатою залежно від використання, зручне для масштабування.
  • Дашборди з показниками репутації та доставлюваності. Легко відстежувати події, які можуть вплинути на доставлюваність.
  • Методи аутентифікації. Цей SMTP провайдер підтримує такі методи автентифікації як SPF, DKIM та DMARC.
  • Безплатний план із застосунком. Amazon SES пропонує безкоштовний план, якщо ви надсилаєте розсилки із програми на Amazon EC2. Без оплати доступно 62 000 листів на місяць.
  • Mailbox Simulator. Ця функція дає змогу запускати тести та перевіряти, як програма обробляє різні сценарії.

Водночас платформа має і недоліки:

  • Функціонал складно розширити. Оскільки Amazon SES це простий SMTP провайдер, йому не вистачає додаткових готових функцій, які є в інших сервісах. Більш складні конфігурації потрібно створювати вручну.
  • Не орієнтований на командну активність. На сервері немає можливостей спільної роботи, що створює незручності.
  • Немає безплатної підтримки клієнтів. Щоб дістати допомогу від техпідтримки, потрібно заплатити, а це може бути недешево.
  • Не годиться для новачків. Не технічному фахівцю налаштувати Amazon SES досить складно.

Ціни. Безплатний план доступний лише для використання Amazon EC2 та містить до 62 000 електронних листів на місяць. В інших випадках оплата складає $0,1 за 1000 електронних листів. Водночас кожен гігабайт вкладень, що відправляються, обійдеться в $0,12.

Brevo

Brevo, або Sendinblue, — ще одна поштова служба SMTP із розширеними функціями email маркетингу. Платформа також має CRM, інструменти автоматизації, рекламу в Facebook, чат і багато іншого. Brevo легко використовувати, це гарний вибір для новачків. Можна налаштувати підтвердження реєстрації та оплати, електронні листи для відновлення пароля тощо.

Надсилання транзакційного листа за допомогою Brevo. Джерело
Надсилання транзакційного листа за допомогою Brevo. Джерело

Brevo пропонує низку переваг для бізнесу:

  • Універсальне рішення. Платформа дає змогу збирати ліди, запускати A/B-тести, використовувати редактор листів тощо.
  • Інтеграція для eCommerce. Легко працювати із сайтами на WordPress, WooCommerce та Shopify.
  • Відмінна доставляння. Brevo SMTP також дає можливість розділити транзакційні та рекламні листи за відправником або IP-адресою.
  • Немає платежів за списки розсилок. У разі використання цього SMTP-провайдера не потрібно платити за розмір списку розсилки.

Є і мінуси:

  • Широкий фокус. Платформа охоплює багато сфер і передусім є рішення для CRM і автоматизації маркетингу.
  • Брак фокусу на SMTP. Спочатку для надсилання транзакційних листів у сервісі використовується API. Щоб працювати з SMTP, необхідно зв’язатися з менеджерами для отримання доступу.
  • Істотні обмеження на безплатний тариф. Якщо ви шукаєте багатофункціональне і недороге рішення, знайте: Brevo — не бюджетний варіант.

Ціни. Обмеження на безкоштовному тарифі — 300 листів на день. На платних тарифах вартість починається із $15 на місяць за 20 000 повідомлень. Якщо вам потрібні і транзакційні, і рекламні листи, доведеться заплатити від $25.

Mailchimp

Сервіс транзакційних листів Mandrill — це платне доповнення для облікового запису Mailchimp, яке дає можливість відправляти персональні транзакційні email розсилки через сервер SMTP. У Mailchimp немає безплатного плану, але є демоверсія. Крім того, платформа пропонує низку інструментів цифрового маркетингу: CRM, сайти, рекламу та соціальні мережі, а також відстеження ROI.

Звіти про транзакційні розсилки в Mandrill
Звіти про транзакційні розсилки в Mandrill

Переваги Mailchimp як сервісу SMTP:

  • Багатофункціональна рекламна платформа. Mailchimp — відмінний вибір, якщо ви шукаєте комплексне рішення.
  • Годиться для новачків. Є велика база знань і зрозумілі інструкції.
  • Легкий процес взаємодії. Цей SMTP-провайдер інтуїтивно зрозумілий, особливо для тих, хто вже користується Mailchimp.
  • Email трекінг. Можна відслідковувати показники доставки, відмов, кліків і так далі.
  • API-документації. Містить всі запити, параметри та приклади коду.

Але є й недоліки, на які варто звернути увагу:

  • Не бюджетне рішення. Щоб дістати доступ до SMTP сервісу, доведеться заплатити за повний функціонал та додатково сплачувати за використання цього інструменту.
  • Немає безкоштовного плану.

Ціни. Передбачено безплатну пробну версію для нових користувачів. Можна надіслати до 500 транзакційних листів безкоштовно. Плани Mailchimp ґрунтуються на системі щомісячних пакетів, кожен із яких містить 25 000 листів. Ціни починаються від $20.

Mailgun

Mailgun — це email провайдер із SMTP інтеграцією, орієнтований на розробників. Сервіс створений спеціально для транзакційних розсилок, особлива увага приділяється надійності та доставлюваністі. Mailgun легко інтегрується з будь-яким сайтом на WordPress або застосунком і містить широкий спектр функцій, серед яких верифікація адрес, тестування розміщення вхідних повідомлень і так далі.

Панель управління масовими розсилками в Mailgun
Панель управління масовими розсилками в Mailgun

Переваги Mailgun:

  • Інструменти для покращення доставлюваності. Mailgun допомагає зменшити відмови та скарги на спам.
  • Орієнтація на бізнес. Сервіс дає змогу надсилати велику кількість листів та годиться для компаній будь-якого розміру.
  • Верифікація електронної пошти через API. Передбачено інструмент для швидкої та точної перевірки адрес.
  • Підключення до основних служб вебпошти. Mailgun підключається до Gmail, Yahoo та Outlook через TLS або SSL.

Якщо ви не надто знаєтеся на технологіях, мінуси Mailgun можуть бути досить відчутними. Деякі з них:

  • Орієнтація на розробників. Не фахівцям складно розібратися в роботі сервісу.
  • Є лише конструктор HTML-шаблонів. Створення через перетягування блоків не передбачено.
  • Брак безплатного плану. Для тих, хто тільки розвиває email маркетинг і не надсилає багато листів, Mailgun може бути не найкращим варіантом.

Ціни. Є безкоштовна пробна версія на 5000 листів, яка надається на 30 днів. Найдешевший план починається від $35 на місяць за 50 000 повідомлень.

Moosend

Moosend — ще одна платформа для автоматизації електронного маркетингу. Містить професійний SMTP сервіс для маркетологів, яким потрібна інтеграція із сайтом або програмою. Ви можете використовувати API Moosend та налаштовувати сервіс відповідно до своїх потреб. Служба SMTP досить проста у використанні. Дає можливість надсилати підтвердження облікового запису, рахунки-фактури, повідомлення про скидання пароля тощо.

Початок роботи з SMTP Moosend
Початок роботи з SMTP Moosend

Переваги платформи:

  • Сервіс для початківців. Moosend годиться для маркетологів без досвіду програмування.
  • Інтеграція із WordPress. Легко зв’язати сайт на WordPress та SMTP сервер.
  • Аналітика та звіти. Є інструменти просунутої аналітики та відстеження.

Мінуси Moosend:

  • Немає безкоштовного плану. Moosend має безплатні інструменти, але служба SMTP до них не належить.
  • Немає цілодобової підтримки, але є інші можливості зв’язатися з командою.
  • SMTP не є основним напрямом Moosend, оскільки це універсальна маркетингова платформа.

Ціни. Стартують від $9 на місяць — за цю суму можна надсилати необмежену кількість листів на базу з 500 підписників.

Postmark

Postmark — популярний SMTP сервіс, який відрізняється простотою використання, орієнтацією на доставлюваність та надійною підтримкою клієнтів. Створювався для розробників та пропонує широкий функціонал. Сервіс дає змогу швидко доставляти email розсилки та відстежувати показники відкриття та кліків.

Надсилання email з використанням SMTP
Надсилання email з використанням SMTP

Переваги Postmark:

  • Декілька офіційних SDK. API Postmark доступний для Rails, Ruby, NET, Java, PHP та Node.js.
  • Висока доставлюваність. Вам не доведеться платити за виділену IP-адресу.
  • Поділ різних типів листів. Транзакційні та промо-розсилки відправляються через паралельні, але окремі інфраструктури.

Хоча Postmark має безліч переваг, важливо згадати недоліки:

  • Вартість. Не найбюджетніший варіант.
  • Обмежений функціонал. З Postmark ви не отримаєте доступ до величезної кількості функцій, як в універсальних платформах.
  • Немає безплатного плану.

Ціни. Починаються від $15 за 10 000 повідомлень на місяць. Також можна придбати 1000 додаткових листів за $0,6–1,8 залежно від початкового плану.

SendGrid

SendGrid — це хмарний сервіс, що пропонує як безоплатні, так і преміальні функції серверу SMTP. Користувачі отримують доступ до потужних інструментів оптимізації доставки, таких як DKIM, що настроюється, і керування списком виключених із розсилки контактів. Ця служба SMTP пропонує автентифікацію домену, щоб забезпечити надійну доставку повідомлень в інбокс. Цілодобова підтримка готова допомогти з будь-якими питаннями.

Інтерфейс SendGrid
Інтерфейс SendGrid

SendGrid має кілька суттєвих плюсів:

  • Зручність. SendGrid відомий своєю безшовною інтеграцією та зрозумілим процесом налаштування для новачків.
  • Аналітика в реальному часі. Ви можете відстежувати її в режимі онлайн в особистому кабінеті або через API.
  • Можливість спільної роботи. SendGrid легко можна адаптувати до конкретних вимог вашої команди.

Також важливо знати про потенційні недоліки SendGrid:

  • Ціна. Підключений через Twilio сервіс SendGrid є одним із найдорожчих провайдерів SMTP.
  • Неоднозначні відгуки. Деякі користувачі повідомляють про проблеми, пов’язані з доставлюваністю та клієнтською підтримкою.

Ціни. Безкоштовний тариф обмежений 100 листами на день. Платні плани починаються від $19,95 на місяць та містять до 50 000 електронних листів.

MailerSend

MailerSend — сучасний сервіс транзакційних email розсилок, запущений авторами MailerLite як для розробників, так і для нефахівців. Це гнучка та надійна служба SMTP, зручна в плані масштабування. Користувачі отримують потужний API, доступний для PHP, Node.js, Golang, Python, Ruby, Java та Laravel. Можна налаштувати ролі та настройки для команди.

Налаштування SMTP
Налаштування SMTP

Переваги MailerSend:

  • Чудова доставлюваність. Сервіс також надає консультації із цієї теми та дає можливість створювати групи виділених IP-адрес для захисту репутації відправника в найважливіших розсилках.
  • Багато корисних ресурсів. На сайті MailerSend опубліковано документацію з різних тем, у тому числі про те, як розпочати роботу зі службою.
  • Виділена IP-адреса. Сервіс годиться для тих, хто надсилає багато розсилок.
  • Інструмент перевірки email. Ви можете перевірити адреси одержувачів перед надсиланням email кампаній.

MailerSend також має недоліки:

  • Немає бібліотеки шаблонів. На безкоштовному плані передбачено лише 3 email шаблони.

Ціни. Стартовий план безплатний і містить 3000 листів із можливістю докупити ще 1000 за $1. Преміумплан починається від $30 на місяць і дає змогу надсилати до 50 000 розсилок.

SMTP2GO

SMTP2GO — це SMTP, що розвивається, що дає можливість надсилати електронні листи, відстежувати їх і підтримувати високу швидкість доставки. Сервіс цікавий низкою функцій, включно з інтелектуальною мережею для обробки трафіку та інфраструктурою з кількома центрами обробки даних, яка доставлятиме email навіть у разі збою в мережі.

Дашборд SMTP2GO
Дашборд SMTP2GO

Переваги SMTP2GO:

  • Розвинута аналітика. Докладні звіти дають змогу зробити практичні висновки та використовувати їх у подальшій роботі.
  • Додаткові інструменти. SMTP2GO пропонує різні корисні фішки на кшталт виявлення спам-пасток.
  • Безплатна цілодобова підтримка клієнтів.
  • Інтуїтивно зрозумілий API. У роботі сервісу розбереться як розробник, так і технічний спеціаліст.

Недоліки SMTP2GO:

  • Немає A/B-тестування. За допомогою спліт-тестів можна виявити найефективніший варіант розсилки, тож брак цієї функції є серйозним мінусом.
  • Не передбачено збереження контактів. Для цього знадобиться інший інструмент.

Ціни. Безкоштовний план обмежений 1000 листів на місяць. Вартість просунутих тарифів починається від $10 на місяць та включає до 10 000 електронних листів.

Висновок

За наявності безлічі гідних сервісів нелегко зробити вибір. Щоб вам було простіше, ми склали порівняльну таблицю серверів SMTP на основі їхніх функцій і вартості.

SMTP сервіс Безкоштовний план Початкова ціна Клієнтська підтримка Одна з ключових переваг
SendPulse Є, 12 000 листів на місяць $6,40 за 25 000 листів + Домен користувача для відстеження розсилок
Amazon SES Є, у разі використання Amazon EC2 перші 62 000 листів безкоштовно $0,10 за 1000 розсилок SPF, DKIM, DMARC автентифікація
Brevo Є, 300 листів на день $15 за 20 000 листів + Інтеграції з платформами eсommerce
Mailchimp Ні, тільки пробний період $20 за 25 000 листів + Автоматичний цикл реєстрації
Mailgun Ні, тільки пробний період $35 за 50 000 розсилок + Звіти та аналітика в реальному часі
Moosend Ні, тільки пробний період $9 за 500 підписників + Можна купити пакет, який включає SMTP сервер та транзакційні листи
Postmark Ні, тільки пробний період $15 за 10 000 листів + Відповідність основним регламентам захисту даних
SendGrid Є, 100 листів на день $19,95 за 50 000 розсилок + Аналітика в режимі реального часу
MailerSend Є, 3000 листів на місяць $30 за 50 000 листів + API дає змогу працювати із 7 SDK-бібліотеками
SMTP2GO Є, 1000 листів на місяць $10 за 10 000 розсилок + Надсилання повідомлень навіть у разі збоїв інтернету

Впровадження SMTP забезпечить надійну та швидку доставку великих обсягів транзакційних розсилок. Завжди можна знайти безкоштовний варіант для новачків, а просунуті плани з розширеним функціоналом допоможуть покращити показники доставки й підвищити ефективність email маркетингу.

Якщо ви шукаєте надійний сервер SMTP, зверніть увагу на SendPulse. Ми пропонуємо безоплатний план, щоб ви могли протестувати наш сервіс та зрозуміти, чи підходить він вам. Для надсилання транзакційних та інших email розсилок у SendPulse можна використовувати готові шаблони листів або створювати їх у зручному блочному конструкторі, розміщувати форми підписки для захоплення лідів, перевіряти адреси через email валідатор та вивчати докладну аналітику кампаній.

У нас є і інші інструменти для автоматизації маркетингу та продажу. Спробуйте безоплатну CRM-систему, Viber та SMS розсилки, браузерні повідомлення, розумні попапи, чат-боти для всіх популярних месенджерів, у які можна інтегрувати ChatGPT, а також чат для сайту. Створюйте сайти та мультипосилання в зрозумілому та зручному конструкторі, а для запуску онлайн-курсів скористайтесь спеціальною платформою.

Дата публікації:

14 Лип. 2023

Ірина Компанець

Пишу, щоб допомогти вам покращити свою маркетингову гру. Майстер слів і цифровий ентузіаст. Перетворюю ідеї на історії та маркетингові концепції...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter