Продажі під час війни та відключень електроенергії [Запис вебінару]

Вебінари

Продажі під час війни та відключень електроенергії [Запис вебінару]

Запис вебінару «Продажі під час війни та відключень електроенергії». Експерт: Вадим Марценко, Підприємець, засновник консалтингової компанії “Martsenko Sales” На вебінарі розгляули: Чи є місце продажам під час війни? Розвінчання найпоширеніших міфів Які помилки мислення менеджерів ...

Що таке сегментація ринку та яка її роль у маркетингу

Маркетинг та продажі

Що таке сегментація ринку та яка її роль у маркетингу

Виробляючи продукт, ви маєте розуміти, для кого це робите та які потреби задовольняєте. Без знання цільової аудиторії не вийде грамотно скласти план просування та розвитку організації. Досліджуючи ЦА, можна розділити її на групи, тобто сегментувати, ...

Топ 7 трендів email маркетингу у 2023 році

Email-маркетинг

Топ 7 трендів email маркетингу у 2023 році

Розкажемо про сім трендів email маркетингу, які допоможуть створити міцні відносини із вашими клієнтами у 2023 році. Вміст: Статистика Тренди в email маркетингу Висновки Статистика У 2022 році 59 % маркетологів сказали, що для залучення потенційних ...

Конструктор сайтів SendPulse [Запис вебінару]

Вебінари

Конструктор сайтів SendPulse [Запис вебінару]

Запис вебінару «Конструктор сайтів SendPulse». Експерт: Аліна Дикуха, Head of Digital Marketing SendPulse На вебінарі розгляули: Які типи сайтів можна створити у новому конструкторі Як користуватися конструктором: будуємо структуру Як додати власний домен та фавікон ...

Айдентика: навіщо бренду візуальне «обличчя» і як його створити

Маркетинг та продажі

Айдентика: навіщо бренду візуальне «обличчя» і як його створити

Айдентика — це те, що допомагає споживачам впізнавати бренд у будь-яких продуктах, в офлайні та онлайн. У цій статті докладно розповімо, що таке айдентика, для чого вона потрібна і як створити айдентику для своєї компанії. ...

Що таке мозковий штурм і як він допомагає знайти геніальні рішення

Маркетинг та продажі

Що таке мозковий штурм і як він допомагає знайти геніальні рішення

Коли не вдається знайти розв’язання проблеми, спробуйте мозковий штурм. Розбираємось, що це за метод, чим ефективний і як його застосовувати. Докладно опишемо основні техніки брейнстормінгу. Перерахуємо правила, яких треба отримуватися, та розповімо про основні помилки. ...

Як скласти портрет клієнта та де брати дані

Маркетинг та продажі

Як скласти портрет клієнта та де брати дані

Портрет клієнта — це низка характеристик, які дають можливість краще зрозуміти цільову аудиторію, щоб підбирати для неї цікавий контент. Американська компанія Litmus.com опитала понад дві тисячі маркетологів і виявила, що кожен витрачений долар на email ...

Локалізація сайту як інструмент завоювання іноземної аудиторії

Лендінги

Локалізація сайту як інструмент завоювання іноземної аудиторії

Локалізація сайту — перше, що має зробити компанія під час виходу на міжнародний ринок. Це складний процес, який вимагає часу та ресурсів. Складно назвати конкретні цифри, оскільки все залежить від обсягу сайту та його складності. ...

SendPulse vs getcourse: порівняння функціоналу платформ для створення онлайн-курсів

Онлайн-курси

SendPulse vs getcourse: порівняння функціоналу платформ для створення онлайн-курсів

Українці не бажають спонсорувати країну-агресорку, тому активно відмовляються від сервісів російського походження на кшталт getcourse, tilda, 1c чи bitrix24 та шукають їм заміну. Ми також відмовилися від getcourse та перенесли курси Академії SendPulse на власну ...