Незабаром дата, на яку так чекають покупці, і до якої так довго й ретельно готуються маркетологи всього світу. Настає Чорна п’ятниця, коли люди хаотично перевіряють свій email, моніторять пропозиції та влаштовують справжнє полювання за кращими акціями.
Детально про те, що таке Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок і коли вони будуть в Україні цього року ми писали в окремій статті. Тож будьте готові до цих дат заздалегідь. Продумайте механіку, спеціальні пропозиції, серію листів. Впевнені: у ці дні ваші підписники чекають від вас особливий офер.
У цій статті ми розповімо, як діяти в період Black Friday та Cyber Monday на прикладі торішньої email кампанії від USAinUA — відомого сервісу покупок в Америці та Європі з доставленням до України.
- Що було на старті проєкту
- Які цілі були на старті проєкту
- Крок № 1. Створюємо серію продавальних листів
- Крок № 2. Надсилаємо першу розсилку напередодні Black Friday
- Крок № 3. Відправляємо другу розсилку в розпал Black Friday
- Крок № 4. Надсилаємо третю розсилку на сегмент активних покупців
- Крок № 5. Відправляємо фінальну розсилку в період Cyber Monday
- Які результати щодо запущеної email кампанії дістали
Що було на старті проєкту
- Клієнт тільки-но перейшов на платформу SendPulse з іншого сервісу, щоб усі розсилки компанії проводились у рамках однієї системи.
- Звернувся за рекомендацією щодо частоти та технічної реалізації розсилок у період Black Friday та Cyber Monday.
Які цілі були на старті проєкту
- Запустити серію продавальних розсилок за допомогою SendPulse.
- Дістати додатковий потік продажів за допомогою email каналу та мінімальну кількість відписок та скарг із боку користувачів.
Крок № 1. Створюємо серію продавальних листів
Спочатку ми продумали серію листів відповідно до такої логіки:
- Реалізувати підготовчу розсилку напередодні Black Friday, щоб підігріти цікавість підписників та розпочати перші розпродажі.
- Запустити розсилку в розпал Black Friday із сильними пропозиціями щодо основного сегмента бази підписників.
- Надіслати додаткову розсилку зі спеціальними пропозиціями виключно на сегмент активних покупців.
- Запустити листа з метою додаткових продажів у період Cyber Monday на основний сегмент підписників.
Крок № 2. Надсилаємо першу розсилку напередодні Black Friday
За два дні до старту розпродажів відправили першу підготовчу розсилку на основну базу підписників. На той момент ми співпрацювали з USAinUA у форматі рекомендацій — листи клієнт розробляв самостійно.
У розсилці ми порекомендували:
- Використовувати розумну змінну (зі зверненням на ім’я, якщо користувач вказував його під час реєстрації, та з узагальненим зверненням, якщо інформації про ім’я користувача немає).
- Зробити вступ та пояснити, чому ми пишемо саме в цей день і що очікувати підписникам за два дні.
«Чорна п’ятниця не за горами й багато магазинів у США не чекають її початку і вже запустили грандіозні розпродажі, перетворюючи їх на Чорний тиждень!..»
Результати надсилання першої підготовчої розсилки:
Крок № 3. Відправляємо другу розсилку в розпал Black Friday
Далі клієнт підготував сильні пропозиції для своїх підписників. Розсилку відправили о 9:30 за основною адресною книгою в розпал Black Friday.
У листі зазначалося, що у зв’язку з ажіотажем варто звернути увагу на можливість придбати бажані товари за допомогою експрес-замовлення.
«Ми очікуємо на дуже великий потік замовлень цього року й наша команда намагається обробляти запити якнайшвидше. Мисливців за знижками дуже багато, а кількість товарів за супер цінами обмежена — щоб прискорити процес обробки вашого замовлення втричі, ми пропонуємо Вам скористатися експрес-замовленням та отримати розрахунок вартості товарів із доставкою вже за фактом викуплених товарів.»
У розсилці ми так само як і вперше використовували розумну змінну в темі та привітанні.
Додаємо фрагмент другого шаблону:
Результати другої розсилки до Black Friday:
Що враховувати під час формування своєї email кампанії в період Black Friday та Cyber Monday:
- Час на модерацію розсилки.
Час на модерацію другої розсилки склав дев’ять хвилин. Однак у період Black Friday розраховуйте, що розсилка може йти в середньому на 15–30 хвилин довше, ніж зазвичай. Це пов’язано з ажіотажем із боку відправників та величезною чергою на модерації розсилок у сервісі. - OR і CTR нижче звичайного.
У Чорну п’ятницю листів у папці «Вхідні» в підписника буде в рази більше, ніж зазвичай. Розпалюється справжня боротьба за увагу клієнтів. Як бачимо, показник OR та CTR нижчий, ніж у попередній підготовчій розсилці, коли ажіотаж ще не настав повною мірою.
Крок № 4. Надсилаємо третю розсилку на сегмент активних покупців
Потім клієнт підготував шаблон із додатковими пропозиціями та максимальною знижкою до -70 %.
Для цієї розсилки ми виділили сегмент активних покупців (7142 користувача), яких потенційно могли зацікавити пропозиції.
У листі ми вказали важливу деталь про графік роботи:
«Чорна п’ятниця в розпалі — Ви ще встигаєте придбати товари за найвигіднішими цінами, адже ми працюємо до 01:00 сьогодні й надалі будемо обробляти замовлення завтра з 08:00!»
Лист було надіслано о 20:00 виключно на сегмент активних покупців. Як і в минулих розсилках, ми використовували розумну змінну в темі та привітанні.
Додаємо фрагмент третього шаблону:
Результати третьої розсилки на сегмент активних покупців:
Як бачимо, показник відкриттів та переходів досить високий. Проте відсоток відписок сегменту також перевищив середній показник у порівнянні зі статистикою останніх розсилок.
Порада. Будьте обережні з відправкою кількох продавальних листів в один і той же день. Якщо плануєте запускати дві й більше продавальні розсилки впродовж 24 годин у період Black Friday та Cyber Monday, обов’язково сегментуйте свою контактну базу.
Крок № 5. Відправляємо фінальну розсилку в період Cyber Monday
Упродовж трьох попередніх розсилок формат «сухих» акцій трохи набрид підписникам, тому ми структурували контент і подали його користувачам як гід та помічник зі знижок Кіберпонеділка.
Лист надіслали о 10:30 на основний сегмент підписників. У ньому ми незмінно використовували розумні змінні в темі та привітанні.
Додаємо фрагмент четвертого шаблону:
Результати відправлення фінальної розсилки в період Cyber Monday:
Які результати щодо запущеної email кампанії дістали
Завдяки email каналу в період Black Friday та Cyber Monday рівень продажів компанії USAinUA виріс утричі. Отриману статистику виводили на підставі середніх показників продажу у звичайні дні.
Кейс створений на основі реальних подій, щоб показати, як нескладна логіка та правильний підхід в email маркетингу можуть підвищити ваші продажі.
Експериментуйте з продавальними розсилками й робіть спліт-тестування! Black Friday та Cyber Monday — найкращий час для цього. А щоб продажі були більш вдалими, а покупці вдячними, спробуйте наш сервіс email розсилок: використовуйте форми підписки, готові шаблони та транзакційні листи. Також не зайвим будуть і SMS та Viber розсилки й push-сповіщення та попапи. А результати аналізуйте в безоплатній CRM.