Онлайн-курси

SendPulse vs getcourse: порівняння функціоналу платформ для створення онлайн-курсів

25 minutes
Оновлено 5 Березня 2024
SendPulse vs getcourse: порівняння функціоналу платформ для створення онлайн-курсів

Українці не бажають спонсорувати країну-агресорку, тому активно відмовляються від сервісів російського походження на кшталт getcourse, tilda, 1c чи bitrix24 та шукають їм заміну.

Ми також відмовилися від getcourse та перенесли курси Академії SendPulse на власну платформу для створення онлайн-курсів ще до того, як відбувся її офіційний реліз. Наш досвід перенесення 32 курсів, лайфхаки та труднощі описані в кейсі.

Під час «переїзду» Академії, ми мали змогу порівняти функціонал двох платформ на кожному етапі та зібрали висновки в цій статті. Якщо ви шукаєте заміну getcourse та бажаєте використовувати український сервіс для створення онлайн-курсів, цей огляд стане вам у пригоді.

Кабінет викладача

Розпочнемо огляд з особистого кабінету викладача — простору, де експерт розпочинає створення курсу.

Порівнюючи платформи, відразу можна помітити різницю в оформленні — SendPulse має сучасний дизайн та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.

Головна сторінка кабінету — це дашборд, де ви можете переглянути:

  • скільки ще студентів можна залучити на курси до досягнення ліміту за поточним тарифом;
  • скільки активних та нових студентів є на безплатних та платних курсах за вибраний період;
  • скільки було прийнято платежів та на яку суму за вибраний період;
  • загальна кількість питань від студентів та питання, які чекають відповіді;
  • оцінки від студентів та текст останніх відгуків;
  • кількість курсів та деталі щодо кожного: назва з посиланням на структуру курсу, посилання на сайт курсу, кількість активних студентів, кількість тих, хто лише розпочав навчання та закінчив курс.

Натиснувши на назву курсу, ви відразу перейдете до його налаштувань.

А ліворуч побачите панель із розділами для роботи з курсами. Це спадне меню із переліком курсів, відповідями студентів до домашніх завдань, аналітикою й статистикою платежів, конструктором сертифікатів, менеджером файлів і розділом з тарифами.

Головна сторінка платформи для створення онлайн-курсів SendPulse
Головна сторінка платформи для створення онлайн-курсів SendPulse

Щоб перейти до переліку всіх курсів, потрібно натиснути «Курси» на панелі ліворуч. Ви побачите три вкладки з активними, неактивними та запланованими курсами.

Курси представлені у вигляді карток, які складаються з прев’ю, назви курсу та інформації про кількість зареєстрованих студентів.

Прев’ю — це картинка, яка додається в налаштуваннях курсу і відображається в його картці в кабінеті викладача і студента. Індивідуальне прев’ю дає змогу візуально виокремити і швидко знайти потрібний курс серед інших.

Щоб перейти до налаштувань курсу на платформі SendPulse, достатньо натиснути на його картку. Щоб створити новий курс — натиснути на відповідну кнопку на панелі ліворуч.

Вигляд курсів на платформі SendPulse
Вигляд курсів на платформі SendPulse

На платформі getcourse головні розділи для роботи також зібрані на панелі ліворуч. Розділ «Навчання», що відповідає за роботу з курсами, позначений іконкою з графіком. Щоб перейти до переліку курсів, потрібно натиснути на іконку і вибрати пункт «Тренінги» із меню.

У розділи «Тренінги» курси відображаються списком. Під назвою кожного курсу можна побачити опис, доданий у налаштуваннях, кількість уроків та ім’я викладача.

Щоб перейти до налаштувань курсу, потрібно натиснути на його назву. Щоб додати новий курс, потрібно прогорнути список донизу й натиснути кнопку «Додати тренінг».

Вигляд курсів на платформі getcourse
Вигляд курсів на платформі getcourse

Розглянемо, як додати дашборд у getcourse. Дашборд — це візуальний звіт, який виглядає як таблиця чи діаграма та дає змогу користувачу з першого погляду оцінити важливі показники та відслідкувати зміни в реальному часі. У getcourse користувач має змогу створити кастомний дашборд і налаштувати тільки ті показники, які він хоче відслідковувати.

На панелі зліва натисніть іконку розділу «Користувачі», виберіть пункт меню «Дашборди» й натисніть кнопку «Створити дашборд».

Далі необхідно додати та налаштувати сегменти у вкладці «Воронка». Сегменти формуються за наступними категоріями: «учні», «замовлення», «покупки», «дзвінки» або «платежі».

Наприклад, ви можете відслідковувати, який відсоток відвідувачів вебінару замовили ваш курс. Щоб налаштувати показ цієї конверсії на дашборді, у вкладці «Воронка» вам потрібно вибрати сегмент «замовлення» та задати умову: вибрати продукт, який ви продаєте, і групу користувачів, які були присутні на вебінарі.

Налаштування сегменту у воронці getcourse
Налаштування сегменту у воронці getcourse

Позначте галочками, які дані виводити на дашборд: «статус замовлення», «пропозиція» тощо.

Налаштування показу даних на дашборді
Налаштування показу даних на дашборді

З огляду на кількість кроків та складний інтерфейс платформи, вам може знадобитися додатковий час на пошук інструкцій або допомога технічного спеціаліста, щоб налаштувати сегменти, конверсії та графічне відображення даних на панелі дашборду згідно з вашими потребами.

У конструкторі онлайн-курсів SendPulse дашборд формується автоматично, тому не він потребує додаткових налаштувань.

Приклад дашборду в getcourse
Приклад дашборду в getcourse

Створення структури курсу

Структура курсів у конструкторі SendPulse складається з розділів, до яких додаються уроки й тести. Розділи допомагають структурувати програму курсу для кращого засвоєння матеріалу студентами.

Функціонал SendPulse дає змогу налаштувати доступ до кожного розділу в курсі окремо. Так, ви можете закрити частину контенту для студентів і готувати уроки заздалегідь.

За замовчуванням, у конструкторі вже створено перший розділ, який відразу можна редагувати. Ви можете додавати нові розділи або копіювати й редагувати вже створені. Можливість копіювання готових розділів економить час — вам не потрібно щоразу налаштовувати доступи до розділів, уроків та тестів та формувати їх із нуля.

Програма створеного курсу відображається у вкладці «Уроки» в кабінеті викладача. Біля назви кожного уроку ви побачите кількість студентів, які його завершили, також загальну оцінку за розділ та кожен окремий урок. Щоб перейти в конструктор уроків для редагування, натисніть на три крапки праворуч.

Структура курсу у вкладці «Уроки» в кабінеті викладача SendPulse
Структура курсу у вкладці «Уроки» в кабінеті викладача SendPulse

Щоб швидко додати новий урок, розділ або тест, натисніть на зелену кнопку під назвою курсу. Ви перейдете в конструктор уроків — візуальний редактор, де ви можете скласти урок або тест із різних медійних матеріалів: тексту, зображення, аудіофайлів, відео та документів.

Новий елемент буде додано останнім у програму курсу. Ви можете перетягнути його вище за необхідності.

Швидке додавання нового уроку, розділу чи тесту в кабінеті викладача SendPulse
Швидке додавання нового уроку, розділу чи тесту в кабінеті викладача SendPulse

Також урок, розділ або тест можна додати безпосередньо в конструкторі уроків. Натисніть на верхнє ліве меню в конструкторі, щоб відкрити панель із програмою курсу. Натиснувши на кнопку внизу панелі, ви можете додати до програми новий елемент.

Натисніть на назву розділу, щоб створити новий урок чи тест у цьому розділі. Урок чи тест буде додано наприкінці вибраного розділу. Ви можете перетягнути їх вище за потреби.

Якщо ви додаєте новий розділ, його буде додано в кінці програми курсу. Ви також можете перемістити його вище.

Додавання нового уроку, розділу чи тесту в конструкторі уроків SendPulse
Додавання нового уроку, розділу чи тесту в конструкторі уроків SendPulse

Структура на getcourse — це курс (або тренінг), що може містити розділи (або підтренінги). Зі свого боку уроки можна додавати безпосередньо в тренінги або розбити їх на підтренінги.

Підтренінги в getcourse виконують схожі функції, що й розділи у SendPulse — структурують контент курсу й дають змогу налаштувати різний доступ до матеріалів.

Різниця полягає в тому, що доступ до підтренінгу можна налаштовувати окремо від основного тренінгу. Наприклад, його можна відкрити студентам, які купили батьківський тренінг, але також перебувають у певній групі — пройшли попередній курс, відвідали вебінар тощо. Для інших студентів доступ буде закрито.

Налаштування доступу до підтренінгу в getcourse
Налаштування доступу до підтренінгу в getcourse

На відміну від SendPulse, тести на getcourse створюються та зберігаються в окремому розділі платформи й додаються до уроків уже в конструкторі уроку.

Щоб створити тест у getcourse, потрібно натиснути іконку «Навчання» і вибрати пункт меню «Тестування». Щоб додати тест в урок, потрібно в конструкторі уроку додати елемент «Завдання» і вибрати створений тест зі списку. Якщо тестів багато, можна заплутатися у виборі потрібного тесту.

Структура курсу в кабінеті викладача відображається у вигляді прев’ю уроків або модулів із назвою та описом. Якщо урок містить завдання або тест, ця інформація буде вказана над назвою уроку.

Щоб додати новий урок або підтренінг, потрібно натиснути на зелену кнопку вгорі справа і вибрати «Додати урок» чи «Додати підтренінг».

Структура курсу в getcourse
Структура курсу в getcourse

Створення уроків

Натиснувши на кнопку «Додати урок» у кабінеті викладача в SendPulse, ви перейдете в конструктор уроків, у якому збережено концепцію drag&drop.

Термін «drag&drop» дослівно перекладається як «перетягніть і скиньте». Ми використовуємо це в конструкторах сайтів, чат-ботів, email, сервісі Automation360 та в новому конструкторі курсів.

Користувачу потрібно «захопити» лівою клавішею миші елемент із лівої панелі і, не відпускаючи кнопку, перетягнути в робочу зону. Коли користувач відпустить клавішу, елемент «впаде» на вибране місце. Далі його можна відредагувати на панелі праворуч.

Цей метод дає змогу користувачам SendPulse створювати сайти, чат-боти, шаблони листів та уроки в курсі без знання програмування.

Повернемося до створення уроку. Відредагуйте назву нового уроку. Зліва ви побачите панель з елементами, з яких можна скласти урок. Це текст, галерея, аудіо, файли, відступи та домашні завдання. Виберіть необхідний елемент, перетягніть його до робочої зони і відредагуйте в панелі праворуч.

Конструктор курсів SendPulse
Конструктор курсів SendPulse

Після додавання нового уроку в getcourse, з’явиться сторінка, де потрібно ввести назву уроку, додати опис та вибрати формат.

Додавання нового уроку в getcourse
Додавання нового уроку в getcourse

Далі в редакторі уроків потрібно натиснути значок «+» або кнопку «+Додати блок», щоб додати новий елемент.

Конструктор уроків у getcourse
Конструктор уроків у getcourse

Після натискання з’являється панель з елементами, які можна додати до уроку. Потрібно вибрати елемент і налаштувати його в редакторі уроку: відредагувати текст, додати посилання на відео з YouTube, завантажити файл тощо.

Кожен новий елемент уроку — текст, зображення, відео, аудіо чи файл — додається під попереднім. Ви можете переміщати їх вгору чи вниз, натискаючи на навігаційні стрілки.

Елементи уроку в конструкторі getcourse
Елементи уроку в конструкторі getcourse

Створення тестів та домашніх завдань

Обидві платформи пропонують два варіанти оцінювання знань студентів — це домашні завдання і тестування.

Створення домашнього завдання

Щоб додати домашнє завдання в SendPulse, у конструкторі уроків виберіть елемент із панелі ліворуч і перетягніть його в робочу зону. Додайте до завдання текст, файли, аудіо чи відео.

Ви можете оцінювати завдання студентів самостійно, або налаштувати автоприймання відповідей для нескладних завдань. Для цього натисніть на заголовок завдання, увімкніть опцію на панелі справа та вкажіть кількість годин, через яку завдання буде прийнято автоматично.

Створення домашнього завдання в конструкторі SendPulse
Створення домашнього завдання в конструкторі SendPulse

Студент бачитиме у своєму кабінеті, що для нього є завдання, яке треба виконати, щоб закінчити урок. Він може написати свою відповідь і, якщо потрібно, додати файли.

Домашнє завдання в кабінеті студента
Домашнє завдання в кабінеті студента

У розділі «Відповіді до завдання» в кабінеті викладача, ви можете приймати і відхиляти виконані завдання, залишати коментарі у відповідь на них і прикріплювати до коментарів файли, які студент може скачати на свій пристрій.

Перегляд відповідей до завдання в кабінеті викладача SendPulse
Перегляд відповідей до завдання в кабінеті викладача SendPulse

Студент отримає повідомлення, якщо ви прийняли його домашнє завдання або відхилили і його треба переробити.

Повідомлення, що завдання прийняте в кабінеті студента
Повідомлення, що завдання прийняте в кабінеті студента

Конструктор курсів синхронізований з CRM-системою SendPulse. Це означає, що як тільки студент реєструється на курс, у CRM-системі SendPulse автоматично створюється його картка, де видно чи оплатив він курс, які уроки він пройшов та чи виконав він домашні завдання.

Ви можете створювати угоду у CRM-системі та використовувати цю подію як тригер у сервісі SendPulse Automation360. Цей сервіс дає змогу автоматизовувати спілкування зі студентами через різні канали комунікації, доступні у SendPulse: email- SMS- та Viber-розсилки, чат-боти в месенджерах та push-сповіщення.

Це означає, що вам не потрібно шукати різні сервісі та витрачати час на інтеграцію їх між собою — усі необхідні інструменти для запуску онлайн-школи доступні в межах екосистеми SendPulse.

Картка студента у CRM-системі SendPulse
Картка студента у CRM-системі SendPulse

Щоб додати та налаштувати домашнє завдання до уроку в getcourse, перейдіть у вкладку уроку «Завдання і коментарі» й поставте галочку біля пункту «В уроці є завдання».

Введіть текст завдання, налаштуйте видимість відповідей: видно тільки викладачу та студенту чи всім користувачам. Також у цій вкладці ви можете налаштувати автоприймання відповідей студентів.

Додавання завдання до уроку в getcourse
Додавання завдання до уроку в getcourse

Студент може ввести свою відповідь і додати файли. Ви зі свого боку можете прийняти або відхилити домашню роботу.

Вигляд домашнього завдання в кабінеті студента
Вигляд домашнього завдання в кабінеті студента

Усі виконані домашні завдання відображатимуться в кабінеті викладача під уроком у коментарях, а також в окремій вкладці «Стрічка відповідей» у розділі «Навчання».

Стрічка відповідей у кабінеті викладача в getcourse
Стрічка відповідей у кабінеті викладача в getcourse

Створення тестів

Другий варіант перевірки знань — це тести. В SendPulse кожен тест закріплений за своїм курсом і створюється безпосередньо в ньому.

Щоб створити тест у конструкторі, достатньо натиснути на кнопку в лівій панелі і з випадаючого меню обрати «Додати тест». Далі потрібно відредагувати назву й почати створювати запитання.

Додавання тесту в конструкторі SendPulse
Додавання тесту в конструкторі SendPulse

Ви можете додати до запитання будь-який медіафайл і оформити його у вигляді картинки, відео- чи аудіозапитання.

Додавання медіа до тестів у конструкторі уроків SendPulse
Додавання медіа до тестів у конструкторі уроків SendPulse

Також ви можете увімкнути опцію зарахування декількох правильних відповідей на одне запитання.

Увімкнення опції декількох правильних відповідей на запитання
Увімкнення опції декількох правильних відповідей на запитання

Щоб налаштувати параметри тесту, натисніть на три крапки біля його назви на панелі ліворуч. Ви можете зробити тест активним, неактивним та запланувати дату його відкриття.

Нижче задайте бал за кожну правильну відповідь і сумарний бал для успішного проходження тесту. Ви можете видавати студентам сертифікат, якщо вони його наберуть. Прохідний бал може бути меншим або дорівнювати сумі балів за всі правильні відповіді в тесті.

Для питання з декількома відповідями, студент отримає бал, якщо позначить усі правильні варіанти.

Далі ви можете вказати кількість спроб проходження тесту — від однієї до десяти або необмежено. Також виберіть, чи показувати студенту правильну відповідь, якщо той допустив помилку.

Налаштування тесту в конструкторі курсів SendPulse
Налаштування тесту в конструкторі курсів SendPulse

Щоб створити тест у getcourse, потрібно натиснути іконку «Навчання» і вибрати пункт меню «Тестування».

В акаунті викладача тести представлені у вигляді списку. Можна побачити, яка кількість студентів пройшла той чи інший тест. Натиснувши на число, ви перейдете до переліку цих студентів і можете переглянути особистий профіль та успішність кожного із них.

Якщо тестів багато, можна заплутатися у їх назвах. Також потрібно витрачати час на пошук, якщо потрібно відредагувати тест.

Вигляд тестів у getcourse
Вигляд тестів у getcourse

Щоб створити тест, треба натиснути на зелену кнопку вгорі справа. Далі потрібно ввести назву, опис і створити питання.

Створення нового тесту в getcourse
Створення нового тесту в getcourse

Під час створення питання, можна задати бал за правильну відповідь і додати зображення до запитання і відповідей.

Налаштування питання в тесті в getcourse
Налаштування питання в тесті в getcourse

Ви також можете задати можливість декількох правильних відповідей на питання.

Увімкнення опції декількох правильних відповідей на запитання
Увімкнення опції декількох правильних відповідей на запитання

Щоб налаштувати параметри тесту в getcourse, потрібно вибрати тест із переліку та перейти на вкладку «Налаштування». Задайте параметри тесту:

  • Можна проходити знову після завершення.
  • Пропонувати варіанти відповідей випадковим чином.
  • Показувати питання у випадковому порядку.
  • Показувати учневі результати тестування.
Налаштування тесту в getcourse
Налаштування тесту в getcourse

Після того, як тест створено, його потрібно присвоїти курсу. Для цього треба вибрати курс та урок, в уроці додати елемент «Завдання» — «Додати тестування» і обрати створений тест зі списку.

Використання окремого розділу для тестів у getcourse дає змогу швидко перейти до переліку студентів, які пройшли той чи інший тест. Також треба уважно додавати тест до уроку — якщо тестів багато, можна заплутатися, шукаючи потрібний у спадаючому списку.

Додавання тесту до уроку в getcourse
Додавання тесту до уроку в getcourse

Налаштування розкладу та доступу до курсу

У конструкторі SendPulse можна відкрити або закрити доступ до уроку чи цілого розділу з уроками й тестами, а також запланувати дату відкриття контенту.

Щоб налаштувати доступ до розділу, натисніть на три крапки біля його назви в конструкторі уроків. Виберіть опцію: відкрито, закрито або запланувати відкриття.

Також для розділу ви можете вказати час, протягом якого розділ з усіма уроками й тестами буде доступний студентам для проходження: необмежено, 5 хвилин, 30 хвилин або 1 годину.

Налаштування розділу в конструкторі SendPulse
Налаштування розділу в конструкторі SendPulse

Щоб запланувати відкриття доступу до розділу за датою, виберіть «Запланувати відкриття», активуйте опцію «На дату», виберіть дату в календарі або введіть необхідне число. Усі уроки й тести в цьому розділі, які не мають окремо запланованої дати, будуть відкриті разом із публікацією розділу.

Також ви можете налаштувати відкриття доступу до розділу після публікації попереднього розділу. Активуйте опцію «Через» та введіть кількість днів.

Якщо ви хочете, щоб усі наступні розділи відкрилися у вибраний вами час, поставте галочку в полі «Застосувати до всіх розділів далі за списком».

Планування відкриття доступу до розділу в конструкторі SendPulse
Планування відкриття доступу до розділу в конструкторі SendPulse

Ви можете налаштовувати доступ до кожного уроку в розділі окремо. Натисніть на три крапки біля назви уроку й у налаштуваннях виберіть опцію: відкрито, закрито або запланувати відкриття.

Ви можете поставити галочку, щоб застосувати планування до всіх уроків чи тестів у цьому розділі або у всіх розділах курсу.

Планування відкриття доступу до уроку в конструкторі SendPulse
Планування відкриття доступу до уроку в конструкторі SendPulse

Порядок проходження уроків задається в загальних налаштуваннях курсу в кабінеті викладача. Перейдіть у вкладку «Налаштування» і виберіть умову: усі уроки доступні відразу або кожен наступний урок доступний після проходження попереднього.

У розробці — можливість додавання безплатного промоуроку.

Налаштування порядку проходження курсу в SendPulse
Налаштування порядку проходження курсу в SendPulse

Щоб перейти до налаштування уроку в getcourse, у конструкторі уроку потрібно натиснути кнопку «Дія» — «Налаштування». Тут можна завантажити обкладинку уроку, відредагувати назву та опис, вказати дату проведення і налаштувати доступ до уроку залежно від дати.

Налаштування доступу до уроку в getcourse
Налаштування доступу до уроку в getcourse

У сусідній вкладці «Завдання і коментарі» можна налаштувати коментарі до уроку (приватні чи загальні) та зазначити формат уроку:

  • із завданням;
  • обов’язковий для проходження стоп-урок;
  • безплатний промоурок для тих, хто ще не оплатив курс.

Приватні коментарі будуть бачити тільки викладач та студент, загальні коментарі доступні для перегляду всім учасникам курсу.

Налаштування формату уроку в getcourse
Налаштування формату уроку в getcourse

Доступ до уроків та розклад також можна налаштувати в параметрах курсу у вкладці «Розклад». Ви можете вказати різновид розкладу: однаковий для всіх або індивідуальний для кожного учня.

Налаштування розкладу уроків у getcourse
Налаштування розкладу уроків у getcourse

Створення сертифікатів

В обох сервісах можна нагородити студентів сертифікатами за успішне проходження курсу.

SendPulse пропонує два варіанти створення сертифікатів:

  • У зручному конструкторі сертифікатів, де викладач може налаштувати стиль тексту, завантажити фонове зображення або вибрати колір фону сертифікату.
  • Створення унікального сертифікату у сторонній програмі та завантаження окремих сертифікатів для кожного студента.

Розглянемо обидва варіанти детальніше.

У конструкторі сертифікатів назва курсу на сертифікаті підтягується автоматично із налаштувань у кабінеті викладача. Також можна увімкнути або вимкнути відображення імен викладачів та дати видавання. Ім’я студента підтягується автоматично із налаштувань у кабінеті студента.

Готовий сертифікат зберігається в галереї, де його можна відредагувати, перепризначити на інший курс, копіювати або видалити.

Конструктор сертифікатів на платформі SendPulse
Конструктор сертифікатів на платформі SendPulse

Усі дані, що відображаються на сертифікаті, динамічні, тобто автоматично підлаштовуюються під налаштування в кабінеті викладача або студента.

Наприклад, якщо викладач змінить назву курсу, відредагує своє ім’я або змінить дизайн, сертифікат автоматично оновлюється в кабінеті студента. Студент у своєму кабінеті має змогу відредагувати своє ім’я та налаштувати мову сертифікату, перед тим, як його завантажити.

Редагування профілю студента в SendPulse
Редагування профілю студента в SendPulse

Другий спосіб — завантажити в SendPulse готовий унікальний сертифікат для кожного студента.

Для цього:

  • Створіть дизайн у будь-якій зручній для вас сторонній програмі.
  • Збережіть у форматі PNG або PDF.
  • Завантажте персональний сертифікат для кожного студента на вкладці «Сертифікати».
Завантаження сертифікату
Завантаження сертифікату

Важливо правильно іменувати файли, щоб по закінченню навчання студент побачив свій сертифікат в особистому кабінеті.

Найменування сертифікату
Найменування сертифікату

Після успішного проходження курсу, студент може легко завантажити або роздрукувати сертифікат, натиснувши на відповідну кнопку у своєму кабінеті.

Студент бачить отриманий сертифікат у привʼязаному до нього курсі або в загальній галереї сертифікатів, де їх можна відсортувати, завантажити та роздрукувати.

Сертифікати студента
Сертифікати студента

У розробці — можливість поширення сертифікату в соцмережах, а також додавання до сертифікату посилання на курс як підтвердження його проходження.

Сертифікат у кабінеті студента в SendPulse
Сертифікат у кабінеті студента в SendPulse

У getcourse викладач може переглянути кількість виписаних сертифікатів і кому ці сертифікати були виписані. Для цього в розділі «Навчання» потрібно натиснути на пункт меню «Дипломи», знайти потрібний сертифікат у переліку й натиснути на кількість виданих. В SendPulse цей функціонал зараз у розробці.

Щоб створити новий сертифікат, треба натиснути зелену кнопку вгорі справа.

Кількість виписаних сертифікатів у getcourse
Кількість виписаних сертифікатів у getcourse

Так виглядає конструктор сертифікатів у getcourse — кожен параметр викладач має задавати вручну: розмір та колір шрифта, положення зображення, колір цифр тощо.

Конструктор сертифікатів у getcourse
Конструктор сертифікатів у getcourse

Getcourse дає змогу викладачу виписати диплом кожному студенту індивідуально і відправити його електронним листом.

Виписка диплому студенту індивідуально
Виписка диплому студенту індивідуально

Студент може побачити всі отримані дипломи у своєму кабінеті. Завантажити диплом можна через команду «Зберегти як» у контекстному меню. Кнопки «Завантажити» немає.

Сертифікати в getcourse — це готові зображення. Тому студент не може змінити своє ім’я, яке він ввів під час реєстрації на курс, або мову сертифікату, як у SendPulse.

Галерея сертифікатів у кабінеті студента в getcourse
Галерея сертифікатів у кабінеті студента в getcourse

Зберігання файлів

В SendPulse на безоплатному тарифі викладачу доступний 1 GB місця у файловому сховищі. На платному тарифі — до 400 GB залежно від тарифу.

Ви можете створювати папки в менеджері файлів та завантажувати туди будь-які типи файлів: відео, аудіо, PDF-презентації тощо. Ви можете скористатися пошуком, щоб швидко знайти папку або файл за назвою.

Менеджер файлів у SendPulse
Менеджер файлів у SendPulse

Мінімальний тариф у getcourse дає змогу використовувати 20 GB. Файли в сховищі не впорядковані, але доступний пошук за назвою.

Файлове сховище в getcourse
Файлове сховище в getcourse

Налаштування параметрів курсу

Щоб налаштувати параметри курсу у SendPulse, перейдітьу вкладку «Налаштування» в кабінеті викладача.

Ви можете завантажити або вибрати з менеджера файлів прев’ю для курсу та обкладинку для лендінгу, задати мову та опис курсу.

Далі виберіть формат проходження курсу — вільно чи за датами. Якщо ви виберете останній, контент курсу для студентів буде закритий до вказаної дати.

Також можна обмежити час на проходження курсу, по закінченню якого доступ до контенту буде закрито. Для цього активуйте опцію «Обмеження часу на проходження курсу». Вкажіть тривалість доступу та аудиторію, для якої потрібно примінити налаштування: для всіх студентів чи лише для нових.

Опція «для всіх» працює наступним чином:

  • Існуючі студенти отримають доступ на вказану кількість днів із дати активації обмежень.
  • Нові студенти отримають доступ на вказану кількість днів з дати реєстрації.

Студенти побачать дедлайн на сторінці курсу та у загальному списку доступних курсів.

Вкажіть вартість: безкоштовно або платно. Щоб зробити курс платним, вам потрібно перейти на платний тариф та підключити платіжні системи в особистому кабінеті SendPulse.

Підключення платіжних систем в акаунті SendPulse
Підключення платіжних систем в акаунті SendPulse

Якщо ви підключите декілька платіжних систем, ви зможете вибирати одну або декілька зі спадаючого списку в налаштуваннях курсу. Студент зможе вибрати найбільш зручну систему із запропонованих і оплатити курс після реєстрації через свій кабінет.

Налаштування вартості курсу
Налаштування вартості курсу

Налаштуйте відображення відгуків про курс на сторінці результатів курсу в кабінеті студента, порядок проходження та задайте умови успішного завершення курсу. Підключіть сертифікат та додайте свою email-адресу для відправки листів студентам.

Налаштування умов проходження курсу та видання сертифікату
Налаштування умов проходження курсу та видання сертифікату

Останній етап налаштувань — блок «Рекомендовані курси».

Рекомендовані курси — список курсів, які експерт пропонує пройти студенту по закінченню поточного навчання. Наприклад, варто запропонувати курс з healthy-десертів тим, хто отримав сертифікат спеціаліста зі здорового харчування: з великою ймовірністю людина зацікавиться і продовжить навчання.

Рекомендовані курси відображаються на сторінці результатів у кабінеті студента.

Кабінет студента
Кабінет студента

Функціонал підійде онлайн-школам, продюсерам, незалежним експертам — усім, хто вже має кілька курсів і хоче покращити їх продажі.

Важливо:

  • Рекомендації побачать лише студенти, котрий завершили хоча б один курс експерта.
  • Студент може відразу зареєструватися і оплатити курс з блоку рекомендацій.
  • Якщо студент вже записаний на рекомендований курс, такий курс не буде відображатися в блоці рекомендацій.

Також викладач може вибрати, які курси рекомендувати студенту на панелі курсів. Курс буде показаний, якщо студент ще не записаний на цей курс.

Викладачем курсу автоматично вважається власник акаунту SendPulse. Ви можете запросити експертів, присвоїти їм роль із різним рівнем доступу, давати доступ до курсів і CRM-системи. Для цього перейдіть у загальні налаштування на вкладку «Користувачі» й натисніть «Запросити користувача».

Запрошення нового користувача в SendPulse
Запрошення нового користувача в SendPulse

Додайте запрошеного експерта до курсу у вкладці «Журнал» у кабінеті викладача. На безкоштовному тарифі ви можете запросити одного експерта, на платному — до 50 викладачів залежно від тарифу.

Додавання експерта на курс
Додавання експерта на курс

Щоб змінити назву курсу, натисніть на іконку олівця. Натисніть «Почати курс», щоб запустити курс. Натиснувши на кнопку «Дія» ви можете зупинити активний курс, дублювати його або видалити.

Редагування назви та кнопка запуску курсу в SendPulse
Редагування назви та кнопка запуску курсу в SendPulse

Щоб налаштувати курс у getcourse, на вкладці «Налаштування» потрібно ввести назву та опис курсу, а також вибрати викладача зі спадаючого списку. Далі можна задати, яка дія студента вважатиметься «початком» і «завершенням» проходження курсу і присвоїти курсу сертифікат.

Налаштування курсу в getcourse
Налаштування курсу в getcourse

Для додавання нового користувача до системи потрібно натиснути «Додати користувача» на сторінці «Користувачі» і вибрати роль: користувач, співробітник або адміністратор.

Додавання користувача в getcourse
Додавання користувача в getcourse

Щоб зробити курс платним на getcourse, потрібно створити «Продукт». Для цього треба натиснути на іконку у вигляді сейфу на панелі зліва і вибрати пункт меню «Продукти». Далі потрібно додати назву, опис продукту і вибрати «Доступ до тренінга» як продукт, який отримає студент після оплати.

Налаштування нового продукту в getcourse
Налаштування нового продукту в getcourse

Getcourse дає змогу налаштувати параметри ціни — додати знижку, можливість оплати частинами, оплату бонусами, використання промокоду тощо. Щоб приймати платежі із сайту, потрібно додати віджет із формою оплати на лендінг курсу. Натисніть на іконку будиночка на панелі зліва, виберіть «Віджети» й додайте та налаштуйте форму оплати. Ви можете скопіювати код віджета та вставити його на ваш сайт.

Налаштування віджета із формою оплати на getcourse
Налаштування віджета із формою оплати на getcourse

Також потрібно налаштувати приймання платежів. Це можна зробити через вбудований платіжний модуль. Для цього власник облікового запису або адміністратор із правом налаштовувати обліковий запис має подати заявку в розділі «Налаштування облікового запису» — вкладка «Прийом платежів».

Потрібно буде вказати ІПН та дані про організацію, а також інформацію про рахунок, на який ви хочете отримувати виплати, що не є безпечно, з огляду на походження платформи.

Налаштування платіжного модуля в getcourse
Налаштування платіжного модуля в getcourse

Також на платному тарифі є можливість налаштувати інтеграцію зі сторонніми платіжними системами вручну. Щоб перейти до налаштування, зайдіть у розділ «Профіль» — «Налаштування облікового запису» — вкладка «Інтеграція».

Підключення платіжних систем у getcourse
Підключення платіжних систем у getcourse

Інтерфейс getcourse складний для розуміння і користувачу може знадобитися допомога технічних спеціалістів, щоб налаштувати цей сервіс. Платформа навіть дає змогу адміністратору запрошувати спеціалістів із заздалегідь визначеним набором прав доступу. До прикладу, це може бути технічний спеціаліст із повного настроювання облікового запису, редактор сайту, блогу та вебінарів, редактор розсилок.

Запрошення технічних спеціалістів у getcourse
Запрошення технічних спеціалістів у getcourse

Створення лендінгу

Раніше лендінг для реєстрації студентів на курс у SendPulse створювався автоматично: обкладинка, мова, опис та вартість курсу підтягувалися із налаштувань.

Тепер ви можете створити сайт із індивідуальним дизайном, який підходить під ваш корпоративний стиль та відповідає специфіці вашого бізнесу.

Лендинг для онлайн-курсу
Лендинг для онлайн-курсу

Створення сайту відбувається у зручному візуальному конструкторі у розділі «Сайти». Ви можете створити сайт для свого онлайн-курсу з нуля або за шаблоном.

Створення сайту у SendPulse
Створення сайту у SendPulse

Для роботи в конструкторі не знадобиться навичка програмування: просто перетягуйте до робочої області потрібні секції чи віджети та редагуйте їх відповідно до ваших задач.

Обовʼязково додайте віджет для авторизації та запису на курс, щоб студенти могти зареєструватися на ваш онлайн-курс. Віджет синхронізований з безоплатною CRM-системою SendPulse. Тобто, усі дані студентів із цих форм автоматично заносяться у CRM для подальшої комунікації зі студентами через різні канали у SendPulse.

Створення сайту для курсу
Створення сайту для курсу

Також ви можете збирати реєстрації на сторонніх майданчиках: в соцмережах, на особистому сайті чи сайті компанії. Отримати посилання на форму реєстрації чи авторизації можна в особистому кабінеті викладача.

Отримання посилання на форму реєстрації
Отримання посилання на форму реєстрації

Перейшовши за цим посиланням, користувач одразу потрапить на форму реєстрації.

Форма реєстрації на курс
Форма реєстрації на курс

Крім цього, конструктор онлайн-курсів SendPulse дає можливість студентам оплачувати ваш курс без реєстрації просто на лендінгу.

Щоб запровадити оплати на лендінгу курсу, у конструкторі лендінгів додайте віджет «Оплата» та налаштуйте його.

Додавання віджета оплати
Додавання віджета оплати

На платному тарифі ви можете підключити власне доменне ім’я в налаштуваннях лендінгу. Зверніть увагу, що додати чи відредагувати домен можна до публікації сайту.

Додавання власного домену в налаштуваннях лендінгу у SendPulse
Додавання власного домену в налаштуваннях лендінгу у SendPulse

У getcourse, блоковий конструктор лендінгів із широким функціоналом вбудовано в платформу. Викладач може додавати різні модулі та редагувати дизайн.

Блоки для створення сайту в getcourse
Блоки для створення сайту в getcourse

Для створення сайту, потрібно натиснути іконку з будиночком і вибрати пункт «Сторінки» — «Додати сторінку». Виберіть шаблон або створіть та налаштуйте сторінку з нуля.

Додавання лендінгу в getcourse
Додавання лендінгу в getcourse

Також у цьому розділі ви можете додавати віджети, створювати вебінари і відстежувати трафік.

Трафік на лендінгу курсів Академії SendPulse
Трафік на лендінгу курсів Академії SendPulse

Автоматизація процесів

Платформа для створення онлайн-курсів — частина екосистеми SendPulse. Це означає, що в межах єдиного сервісу вам також доступні:

  • email-, SMS-, Viber-розсилки та push-сповіщення для комунікації зі студентами;
  • чат-боти у Facebook, Instagram, WhatsApp або Telegram для автоматизації підтримки та продажу;
  • безплатна CRM-система для обробки заявок;
  • сервіс Automation360 для автоматичної відправки повідомлень студенту через різні канали комунікації.

У сервісі Automation360 ви можете налаштовувати події та додавати умови, після виконання яких користувачу автоматично надсилатиметься серія повідомлень. Ви можете сформувати ланцюжки повідомлень у drag&drop конструкторі сервісу Automation360, комбінуючи різні типи повідомлень: email, SMS, push та месенджери Viber, Instagram, Telegram, Facebook, або WhatsApp.

Наприклад, якщо студент протягом заданого часу не відповів на ваш лист, ви можете налаштувати автоматичне надсилання повідомлення через чат-бот або SMS.

Ви можете адаптувати готові шаблони в Automation360 або створити ланцюжки комунікації зі студентами з нуля.

Шаблони ланцюжків у сервісі SendPulse Automation360
Шаблони ланцюжків у сервісі SendPulse Automation360

Стартом відправки серії повідомлень студентам може бути створення угоди в картці студента у CRM-систему або зміна статусу угоди у CRM.

Налаштування ланцюжка повідомлень під час зміни статусу угоди в CRM
Налаштування ланцюжка повідомлень під час зміни статусу угоди в CRM

У getcourse для автоматизації проєктів передбачений функціонал під назвою «Процеси» — ланцюжки послідовних дій, які здійснюються автоматично за заданим сценарієм. Щоб створити новий процес, потрібно натиснути на іконку з галочкою на панелі ліворуч.

Процес у getcourse завжди створюється для об’єкта. Об’єктом можуть бути:

  • користувачі — люди, зареєстровані у вашому обліковому записі з різними правами доступу;
  • замовлення — інформація про продукт, який продається;
  • покупка — об’єкт, що створюється внаслідок повної або часткової оплати замовлення;
  • дзвінок — керування вхідними чи вихідними дзвінками через інтеграцію з IP-телефонією.

Відповідно процеси поділяються на 4 типи: «за замовленнями», «за користувачами», «за покупками» та «за дзвінками».

Важливо визначитися із типом заздалегідь, тому що під час створення процесу ви вже не зможете його змінити.

Створення процесу в getcourse
Створення процесу в getcourse

Для створення процесу використовуються різні типи блоків. Наприклад, блок «Операція» містить набір дій, який залежить від типу процесу. Це відправлення розсилок, нарахування бонусів, додавання студентів до групи тощо. Також ви можете налаштовувати умови, додавати затримки чи перевіряти поточний час для запуску процесу.

Додавання блоків до процесів
Додавання блоків до процесів

Наприклад, початком роботи процесу може бути реєстрація студента на сайті чи оплата курсу, після якої розпочнеться серія автоматичних розсилок.

Приклад побудови процесу в getcourse
Приклад побудови процесу в getcourse

Як і в SendPulse, cтворення та надсилання листів входить у функціонал getcourse. Ви можете створити лист у вбудованому редакторі або вибрати та відредагувати шаблон. Також ви можете додати в лист змінні (ім’я користувача, місто тощо), вибрати адресатів та налаштувати умови відправлення.

Редагування шаблону листа та додавання умови відправлення в getcourse
Редагування шаблону листа та додавання умови відправлення в getcourse

Робота зі студентами

У цьому розділі розглянемо, у який спосіб платформи рахують кількість студентів, як відстежувати успішність студентів та як студент може зв’язатися з викладачем.

Тарифікація студентів

SendPulse враховує в тарифі тільки тих студентів, які зареєструвалися самостійно, або для яких викладач створив кабінет.

Якщо викладач створює декілька курсів на одному домені, наприклад, https://academy.sendpulse.com/chatbots та https://academy.sendpulse.com/tiktok-for-business і студент реєструється на обох, у тарифі він буде враховуватися один раз. Так платформа SendPulse дає можливість викладачу зекономити.

Навіть якщо у викладача на одному домені створено багато курсів, у своєму кабінеті студент бачить лише ті курси, на які він зареєструвався самостійно або на які його запросив викладач.

Перелік курсів у кабінеті студента в SendPulse
Перелік курсів у кабінеті студента в SendPulse

У getcourse кількість студентів у тарифі дорівнює кількості «активних» користувачів. Користувачі вважається «активними», якщо вони:

  • заповнили форму на сторінці або у віджеті;
  • хоча б раз увійшли в акаунт як авторизовані користувачі;
  • перейшли за посиланням із листа.

Користувач буде враховуватися в тарифі, навіть якщо він перестав користуватися сервісом. Неактивну базу користувачів потрібно виявляти та видаляти вручну, щоб зменшити вартість тарифу.

У кабінеті студента в getcourse, користувач бачить невпорядкований перелік усіх курсів викладача, доступних для реєстрації.

Перелік курсів у кабінеті студента в getcourse
Перелік курсів у кабінеті студента в getcourse

Перегляд профілю та успішності студента

Щоб переглянути прогрес студентів курсу, у кабінеті викладача в SendPulse потрібно перейти на вкладку «Журнал». Ви побачите статус кожного студента: «зареєстрований на курс», «почав навчання», «закінчив навчання», «запрошений». Також тут показано набрані бали за тести, дату реєстрації і статус оплати, якщо курс платний.

Прогрес студентів у кабінеті викладача в SendPulse
Прогрес студентів у кабінеті викладача в SendPulse

Ви можете використовувати фільтр для пошуку студентів, видаляти, присвоювати студентам тег чи заблоковувати їх.

Дії зі студентами курсу
Дії зі студентами курсу

Натиснувши на ім’я студента, ви перейдете до якого картки у CRM-системі SendPulse, яка автоматично створюється під час реєстрації студента на курс.

На вкладці «Навчання» в картці студента відображається деталізований прогрес. Також ви можете переглянути та відредагувати інформацію про студента, створити угоду чи відправити йому листа.

Картка студента в CRM-системі SendPulse
Картка студента в CRM-системі SendPulse

У getcourse список студентів можна знайти на вкладці «Учні» вибраного курсу. Вам доступний пошук студентів за ім’ям та поштою, а також перелік інших курсів із вказаною кількістю студентів.

Вкладка «Учні» в getcourse
Вкладка «Учні» в getcourse

Щоб переглянути інформацію про студента, натисніть на його ім’я і перейдіть у вкладку «Профіль». Ви можете написати студенту повідомлення в чаті чи надіслати email.

Профіль студента в getcourse
Профіль студента в getcourse

Щоб побачити успішність студента, перейдіть на вкладку «Тестування» в його профілі. Тут ви побачите всі тести, які склав студент і його успішність.

Тести, які склав студент курсу
Тести, які склав студент курсу

Перегляд запитань студентів

Студент не може залишити коментар під уроком у SendPulse. Натомість він може створити індивідуальний чат із викладачем у кожному уроці.

У кабінеті студента всередині кожного уроку вгорі праворуч є значок повідомлення. Студент може натиснути на нього та ввести своє запитання. Коли викладач надасть відповідь, студент побачить сповіщення у своєму кабінеті.

Можливість поставити питання до уроку в кабінеті студента
Можливість поставити питання до уроку в кабінеті студента

У кабінеті викладача чати зі студентами відображаються в розділі «Запитання». Їх можна відсортувати за такими критеріями:

  • всі курси або певний курс;
  • всі питання, з відповіддю (зелені) або без відповіді (жовті);
  • усі уроки або певний урок у вибраному курсі.

Також питання без відповіді відобразяться на дашборді.

Під ім’ям студента в розділі «Запитання» є назва курсу й уроку, у якому студент поставив питання. Натиснувши на назву уроку, ви відкриєте конструктор курсу у відповідному уроці.

Розділ «Запитання» в кабінеті викладача SendPulse
Розділ «Запитання» в кабінеті викладача SendPulse

У getcourse студент може поставити запитання в коментаряхі під курсом (якщо коментарі дозволені викладачем) або натиснути на конверт на панелі зліва у своєму кабінеті. Відкриється індивідуальний чат із викладачем.

Чат студента із викладачем у getcourse
Чат студента із викладачем у getcourse

Викладач отримає сповіщення про нове повідомлення і може перейти в чат зі студентом, натиснувши на конверт ліворуч.

Чат зі студентами в кабінеті викладача в getcourse
Чат зі студентами в кабінеті викладача в getcourse

Порівняння базового функціоналу

Для зручності порівняння, ми звели базові функції платформ у таблицю.

Платформа для створення онлайн-курсів SendPulseПлатформа getcourse
Проведення вебінарів та автовебінарів, інтеграція з ZOOMУ розробці+
Контроль знань студентів
  • Тестування
  • Надсилання готових завдань учнями та їх перевірка викладачами
  • Тестування
  • Надсилання готових завдань учнями та їх перевірка викладачами
Вбудований конструктор лендінгів++
Вбудована CRM-система++
Інтеграція із сервісами приймання платежів++
Засоби брендування для створення фірмового стилю лендінгу курсуНа платному тарифі можна прибрати брендинг SendPulse та встановити фавікон. Інший функціонал у розробці+
Еmail-розсилка++
Автоматизація
  • Вбудований таск-менеджер в SendPulse CRM
  • Інтеграція із сервісом SendPulse А360
Вбудований функціонал автоматизації «Процеси»
Чат-ботиВбудований drag&drop конструктор чат-ботів для Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram
  • Інтеграція зі сторонніми сервісами
  • Налаштування розсилок у месенджерах через процеси (може знадобитися технічний спеціаліст)
Партнерська програма++
Дашборд у кабінеті викладача++
Гейміфікація+
Мобільний додатокМобільний додаток Education by SendPulseЗа додаткову плату
ТарифиБезоплатно:

  • До 200 студентів
  • До 3 курсів
  • 1 GB місця у файловому сховищі
  • Домашні завдання для 1 курсу
Тестовий безоплатний період 14 днів. Мінімальний тариф:

  • До 1000 користувачів
  • 1 GB місця у файловому сховищі

Висновок

Російська платформа getcourse користувалася популярністю в Україні через її широкий функціонал. Головні недоліки платформи — це заплутаний інтерфейс, складність у налаштуванні, врахування в тарифі неактивних користувачів і російське походження.

Наші розробники постійно відслідковують зворотній зв’язок від користувачів і оновлюють функціонал платформи для створення онлайн-курсів SendPulse. Ми прагнемо запропонувати вам гнучкий і зручний сервіс, який стане гідною заміною не лише getcourse, а й інших популярних закордонних сервісів.

Державні навчальні заклади, волонтерські організації та благодійні фонди з України можуть використовувати платформу для створення онлайн-курсів від SendPulse безкоштовно. Щоб отримати доступ, достатньо подати заявку через email у відділ підтримки.

Дата публікації:

12 Січня 2023
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter