Лендінги

Як зробити продавальний лендинг: інструкція, поради, приклади

13 minutes

Як зробити продавальний лендинг: інструкція, поради, приклади

Покрокову інструкція, як зробити лендинг власноруч ми вже публікували. Тепер більш докладно розберемося, як побудувати хороший продавальний лендинг, що зробить його ефективним, а що, навпаки, може зіпсувати. Покажемо цікаві приклади продавальних лендингів й дізнаємося про способи просування.

Що таке продавальний лендинг

Продавальний лендинг — це односторінковий сайт, створений для продажу якогось товару або послуги. Ідеальна схема продажів за допомогою лендингу має такий вигляд: користувач бачить рекламу в інтернеті, натискає на посилання та потрапляє на лендинг. Тут він переконується у користі товару й виконує необхідну цільову дію, скажімо, реєструється на вебінар чи здійснює покупку.

Звісно, у житті все не так просто. Щоб створити лендинг, який ефективно продаватиме, потрібно добре підготуватися:

  1. Вивчити потреби цільової аудиторії.
  2. Створити якісний та затребуваний продукт.
  3. Зверстати лендинг, який переконає обрану цільову аудиторію придбати товар чи послугу.
  4. Налагодити постійний потік цільового трафіку на готовий лендинг.

Питанню, що краще обрати — лендинг або сайт — ми присвятили окрему статтю.

Структура продавального лендингу

Розповімо про основні блоки, які зазвичай входять до структури продавального лендингу.

Офер

Яскрава торгова пропозиція на першому екрані лендингу. Інформує про вигоду, яку отримає покупець, та доповнюється яскравою ілюстрацією. Тут може розташовуватися сам офер, трохи подробиць, назва та логотип компанії, а також CTA-кнопки.

Співвідношення елементів на екрані оферу залежить від подачі.

На скриншоті нижче — офер від виробника мікрофонів Tula. Найбільший центральний елемент — зображення мікрофона, тому що це стильна дизайнерська річ, такі «люблять очима». Другий за величиною — назва компанії, адже дизайнерські речі купують у тому числі заради бренду. Офер влучає в саме сердце: «Єдиний девайс для звукозапису, який вам знадобиться в житті».

Зображення товару та назва компанії займають найбільше місця
Зображення товару та назва компанії займають найбільше місця

А ось варіант, де назва бренду значно поступається назві й зображеню товару. Офер тут займає центральне місце й вдало проілюстрований.

Тут офер у центрі та чудово проілюстрований фотографією товару
Тут офер у центрі та чудово проілюстрований фотографією товару

Деталі

У подробицях на продавальному лендингу пишуть усе, що допоможе людині зважитися на покупку.

Якщо це новий або складний продукт, варто пояснити, як він працює. Приклад — сервіс для створення розумних попапів. На лендинг помістили зображення інтерфейсу з описом його можливостей.

Ілюстрація свідчить, що інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, тому працювати з сервісом має бути нескладно
Ілюстрація свідчить, що інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, тому працювати з сервісом має бути нескладно

На продавальному лендингу для послуг або товарів, які приносять радісні емоції, можна написати про вашу місію, щоб надихнути покупців.

Так і хочеться все кинути й гайнути туди на вихідні, чи не так? ;)
Так і хочеться все кинути й гайнути туди на вихідні, чи не так? 😉

Ще один приклад: вітчизняний виробник ламп наголошує на мінімалізмі та елеганості виробу. Фото з лампою у центрі не тільки демонструє, як виглядає продукт, а й створює відповідний настрій.

Лендинг, на якому емоції передаються не так текстом, як фото
Лендинг, на якому емоції передаються не так текстом, як фото

Якщо це навчання, варто детально розписати навички, які здобудуть ваші студенти. На прикладі нижче бачимо лендинг вебінару від логопеда.

Лендинг вебінару інформує про зміст навчання
Лендинг вебінару інформує про зміст навчання

Щоб трохи олюднити бізнес та викликати більше довіри, розмістіть на лендингу фотографії членів вашої команди: власників бізнесу, викладачів чи майстрів, менеджерів. Це обов’язково мають бути справжні світлини, а не з фотостоків, інакше виглядатиме фальшиво.

А від офіціозу часто можна відмовитись, як ми це бачимо на лендингу від Projector, що запрошує на інтенсив зі створення шрифтових логотипів. Зазвичай дизайнери — це творчі люди, фото кураторів підкреслює це.

Світлини членів команди на лендингу пожвавлюють його та викликають довіру
Світлини членів команди на лендингу пожвавлюють його та викликають довіру

Відео також вітається.

Відеознайомство на лендингу експертки зі страхування
Відеознайомство на лендингу експертки зі страхування

У розділі подробиць можна також вказати інформацію щодо бонусів, гарантій, умов оплати та доставки. Загалом будь-які дані, які знадобляться людині, щоб зважитися на покупку.

Читайте також:

ЧаПи

Якщо ви «в темі» свого продукту, то, напевно, вже знаєте часті питання, які ставлять клієнти. Не завжди їх можна органічно вписати на продавальний лендинг, але поставити кудись треба, щоб розвантажити службу підтримки.

Для цього використовують розділ FAQ (Frequently Asked Questions). Він стандартно виглядає як список, що розкривається. Клацаєш на запитання — виїжджає відповідь.

Якщо розділ стає завеликим, винесіть головне вперед, а решту сховайте під кнопкою
Якщо розділ стає завеликим, винесіть головне вперед, а решту сховайте під кнопкою

Якщо питань багато, їх теж можна приховати під елементом, що розкривається, як у наступному прикладі.

Якщо розділ стає завеликим, винесіть головне вперед, а решту сховайте під кнопкою
Якщо розділ стає завеликим, винесіть головне вперед, а решту сховайте під кнопкою

Докладніше про розділ частих питань читайте в статті «FAQ — це важливо: гайд із прикладами».

Обмежувальні переконання

Часто люди відмовляються від покупки, бо думають, що товар або послуга не для них. Запишіть їх — а потім розвінчайте. Як це зробила балетна студія.

Не бійтеся повторювати міфи, популярні серед ЦА, — але не забудьте їх розвінчати
Не бійтеся повторювати міфи, популярні серед ЦА, — але не забудьте їх розвінчати

Відгуки

Важливий елемент для переконання. Нам простіше вирішуватися на покупку, коли хтось ще позитивно відгукується про продукт. Неважливо, чи знайомі це чи ні — головне, щоб відгуки виглядали — і були! — справжніми. В ідеалі кожен відгук має супроводжуватися фотографією покупця, і можна перейти на сторінку в соцмережі.

Відгуки покупців на продавальному лендингу спрацюють як соціальний доказ
Відгуки покупців на продавальному лендингу спрацюють як соціальний доказ

Ціни та CTA

Після всіх подробиць, аргументів та переконання на лендингу йдуть ціни. Тут часто використовують психологічні прийоми на кшталт великої ціни зі знижкою, періодом знижки й навіть таймером зворотного відліку.

Приклад лендингу з таймером зворотного відліку

Ще один варіант — обмеження за кількістю вільних місць

Обмеження мотивує швидко ухвалювати рішення
Обмеження мотивує швидко ухвалювати рішення

Тут розташовується найбільший і головний CTA-елемент — кнопка «Зареєструватися», «Купити», «Замовити» тощо.

Якщо цін кілька, добре розташовувати їх у вигляді порівняльної таблички, як на скріншоті нижче, щоб було легко побачити різницю в опціях.

Тарифи можна подати як порівняльну таблицю
Тарифи можна подати як порівняльну таблицю

Якщо варіантів тарифів багато, можна використовувати повзунки, як-от на прикладі лендингу клінінгової компанії. Подавати таку інформацію як таблицю було б довго й нудно. Завдяки перемикачам відвідувач може швидко дізнатися, скільки коштуватиме послуга, яка його цікавить.

«Живі калькулятори» — це зручно

Зворотний дзвінок

У випадку зі складним товаром стане в пригоді форма зворотного дзвінка. Її можна супроводжувати цікавими деталями, як у прикладах нижче.

Перша форма взята з продавального лендингу з курсу програмування для дітей та підлітків. Тут як переконання праворуч від форми додали гіфку з прикладами ігор, які можна зробити за час курсу.

На цьому лендингу форма посилена гіфкою

А тут форму помістили поряд із подробицями про доставку й оплату, а картку з районами доставки заховали під симпатичною машинкою.

Тут форму розмістили поряд з умовами оплати та доставки
Тут форму розмістили поряд з умовами оплати та доставки

Як зробити продавальний лендинг самому

Для створення продавального лендингу, можна не звертатися до дизайнерів і розробників. Є конструктори, за допомогою яких можна зібрати сайт із готових блоків, для цього не потрібно знати код та бути профі в дизайні.

Швидко покажем, як працюють такі конструктори, на прикладі конструктора мінілендингів від SendPulse. Ви працюєте візуально: перетягуєте блоки з лівої панелі на робочу область, а потім налаштовуєте їхній зовнішній вигляд та функціонал на панелі праворуч.

Лендинги в SendPulse створюються за принципом drag-and-drop
Частина готових шаблонів, доступних у конструкторі SendPulse
Частина готових шаблонів, доступних у конструкторі SendPulse, для інтернет-магазинів

Водночас необов’язково збирати сторінку з нуля: практично у всіх конструкторах набір шаблонів для різних типів бізнесу.

Готовий сайт можна використовувати як повноцінний самостійний ресурс: підключити до систем аналітики, поставити на нього піксель Facebook для подальшого ретаргетингу.

Якщо крім сайту вам потрібні ще й розсилки, то в SendPulse можна об’єднати сайт, email та чат-боти — налаштувати збір контактів та автоматичні розсилки, які запускатимуться після дій клієнтів на лендингу.

Як зробити продавальний лендинг: поради

Розповімо про три найважливіші завдання — аналізувати конкурентів, досліджувати цільову аудиторію, переконувати фактами, а не словами.

Аналіз конкурентів

Почніть підготовку продавального лендингу з аналізу конкурентів. Перегляньте всі лендинги, які вдасться знайти на вашу тематику. Випишіть із кожного такі пункти:

  • На якийсь сегмент аудиторії, за відчуттями, орієнтується лендинг.
  • Вирішити, які проблеми пропонує цій аудиторії.
  • Які особливості є в офері, як він сформульований.
  • Які елементи є на сторінці.
  • Ціна товару чи послуги, чи є знижка або бонус.

У кожному лендингу обов’язково позначте, що вам сподобалося і не сподобалося найбільше.

Коли робиш сторінку самостійно, є ризик «замилити око» й наробити помилок, які спочатку помітили у конкурентів й не хотіли повторити самі. З готовим аналізом конкурентів простіше тримати орієнтир: просто звіряйтеся з ним на кожному етапі — від створення структури до фінальної перевірки.

Розуміння ЦА

Без розуміння ЦА продавальний лендинг навряд чи буде ефективним. Вам потрібно точно розуміти, які проблеми є в людей, навіщо вони купуватимуть ваш продукт та які можуть бути сумніви.

Наприклад, клієнти мають заперечення — немає грошей. Здавалося б, що тут подієш — але ні. Грошей може не бути, тому що:

  • всі витратили, але зарплата завтра;
  • грошей немає і не буде, бо немає роботи;
  • гроші є, але немає вільних;
  • гроші є, але не бачать користі в продукті.

Усе це — різні ситуації, проблеми та аргументи.

Найнадійніший варіант вивчити ЦА — провести discovery-дослідження. Знайдіть 5–8 людей, які можуть бути зацікавлені в продукті, і поговорити з ними. Ось основні правила такого дослідження:

  • Запитувати і слухати, а не розповідати про продукт.
  • Запитувати про реальний минулий досвід респондентів, а не про їхні очікування та роздуми про майбутнє.
  • Вислуховувати різні точки зору, а не зосереджуватися на одній.

Дослідження ЦА допоможе вам зосередитися на реальних клієнтах, а не висмоктувати їхні проблеми з пальця. З’ясуйте, який у них біль, у якій конкретній ситуації вони є, наскільки обізнані про продукт та які опції для них найважливіші.

Переконання фактами

Під час створення продавального лендингу, керуйтеся принципом «не розповідати, а показувати». Якщо текст можна замінити скриншотами інтерфейсу, відео з використанням продукту, життєвими прикладами, які засвідчують користь, сміливо замінюйте.

Не пишіть: «Наші тренери зроблять вас сильними та витривалими», а покажіть фотографії та відео своїх сильних та витривалих клієнтів на тренуванні. Тоді користувач сам зробить висновок: «Куплю абонемент — стану сильним та красивим». Він сам переконає себе краще, ніж кілька абзаців вашого тексту.

Якщо ви добре вивчили свою ЦА, то знаєте, що для неї найважливіше у покупці вашого продукту. Ілюструйте вирішення знайдених проблем, демонструйте продукт у ділі — це спрацює краще, ніж текст.

Помилки в створенні продавального лендингу

Три головні помилки в створенні лендингу — робити одну посадкову сторінку на дуже широку аудиторію, витрачати ресурси на лендинг, коли не налагоджено решту процесів, і використовувати шаблони в тексті та дизайні.

Для всіх = для нікого

Трапляється, продукт має широку цільову аудиторію. Як-от, пряники та чай полюбляють різні люди: молоді та літні, з низьким та високим доходом.

У такій ситуації є спокуса зробити один лендинг на всіх та заощадити. Але це поганий варіант: для різних сегментів великої ЦА потрібна різна аргументація. Для людей із низьким доходом це буде переважно співвідношення ціна/якість. Більш заможних привабить красиве пакування та душевний підхід, а вказівка на низьку ціну лише відштовхне.

Перед створенням лендингу пропрацюйте портрети цільової аудиторії. Повну інструкцію для цього знайдете в статті «Як скласти портрет клієнта й де брати дані».

Якщо у вашій цільовій аудиторії є сегменти з різними цінностями, краще зробіть кілька продавальних лендингів. Якщо бракує бюджету або часу, зосередьтеся на одному сегменті, а потім уже вирішите, чи варто підключати до продажу ще один.

Хороший лендинг не врятує поганий процес

Лендинг — це одна ланка в процесі продажів. У цьому процесі також є контекстна або таргетована реклама, спілкування з менеджером, маркетингові розсилки, процес оплати та доставки, якість самого продукту.

Якщо щось зроблено погано, зменшується ефективність усього процесу. Наприклад, витратили бюджет на лендинг та рекламу → пішов трафік → отримали заявку. Але менеджер не зміг відповісти на запитання або не чемно спілкувався, і клієнт пішов. Або лендинг зробили з розрахунком на одну ЦА, а рекламу налаштували на іншу — трафік є, але нецільовий. В обох випадках гроші витрачені дарма, хоча лендинг може бути гарним.

Немає сенсу вливати ресурси в продавальний лендинг, якщо не налагоджений процес продажів. Перевіряйте процес на всіх етапах, щоб не марнувати гроші.

Шаблони в тексті та дизайні

Ще одна проблема поганих лендингів — шаблонність. За основу береться безплатний шаблон в якомусь конструкторі, трохи змінюються фотографії та текст, і теоретично лендинг готовий. Проблема таких лендингів у тому, що вони всі однакові й справляють недбале враження. Виникає асоціація «сирий сайт — неякісний продукт».

Щоб позбутися шаблонів у тексті, потрібно глибоко розуміти аудиторію. Зібравши достатньо даних, ви говоритимете так, як кажуть ваші потенційні клієнти, а це викличе довіру. А для гарного дизайну потрібно мати добре навчене око: дивитися багато лендингів і аналізувати, що в них добре й погано. Поступово зберете колекцію вдалих прийомів та зможете застосовувати їх у своїй роботі.

Шаблони в текстах та дизайні не працюють. Аналізуйте свою цільову аудиторію, дивіться більше прикладів чужих продавальних лендингів — це допоможе вам розробити ефективний Tone of Voice і унікальний стиль.

Читайте також:

Приклади продавальних лендингів

Підібрали вам кілька прикладів хороших лендингів. Подивимося цікаві деталі та варіанти структури.

Лендинг курсу зі створення презентацій

Найголовніше вмістилося на першому екрані:

  • про що курс;
  • слоган, що коротко описує, чому навчаться студенти;
  • коротке пояснення;
  • перелік, які болі може закрити навчання;

Зауважте на дві кнопки — такий елемент трапляється рідко.

Окремо зазначимо стильний і незвичайний дизайн: схема кольорів, реальне фото автора програми й викладача, динамічні елементи та зображення відомих витворів мистецтва.

Сайт зроблено з гумором, тож складається враження, що й навчання буде так само легким і невимушеним. Як і презентації, які клієнт навчиться створювати на курсі. Водночас тут є всі необхідні елементи й меню для зручної навігації на сторінці.

Продавальний лендинг курсу зі створення презентацій

Лендинг автострахування

Посадкова сторінка компанії, що пропонує оформити автострахування у чат-боті.

Одразу бачимо офер: «Переходьте в чат-бот, клацніть три рази — і ваш поліс готовий!». Поряд ілюстрація, як виглядає процес. Далі перелік переваг і можливостей сервісу. Окремо пояснюється, як він працює і відгуки користувачів.

Цікаво, що тут замість звичної СТА-кнопки іконки соцмереж, в яких працює бот: три активні і одна у стадії розроблення. Зручне меню.

Продавальний лендинг послуг з автострахування

До речі, ці боти розроблялися на платформі SendPulse. Незабаром ми опублікуємо кейс, де докладно розповімо, як він створювався і як виглядає зсередини.

Як просувати свій лендинг

Щоб діставати заявки та робити продажі через лендинг, потрібно наводити на нього трафік. Це можна зробити декількома способами: за допомогою контекстної та медійної реклами, ретаргетингу, SEO-просування, таргетованої реклами в соцмережах.

Контекстна й медійна реклама

Контекстна й медійна реклама — це рекламні оголошення та банери, які ви бачите на пошуку, серед контенту на інших сайтах та в додатках. Основний інструмент, за допомогою якого налаштовується така реклама — Google Реклама.

Медійну реклама використовують для продуктів, які не шукають у пошуку, тобто попит на них не сформований. У цьому випадку аудиторія підбирається за цільовими характеристиками: наприклад, американська компанія в галузі геномних досліджень пропонує послуги спеціальної бібліотеку генів людям із доходом вищим за середній.

Медійна реклама в поштовій скриньці Ukr.net
Медійна реклама в поштовій скриньці Ukr.net

Контекстна реклама — спосіб, коли оголошення відображаються у відповідь на запит користувача. Введіть запит «масаж гуаша», і на сторінці з результатами отримуєте декілька позначок «реклама».

Контекстна реклама на пошуку Google
Контекстна реклама на пошуку Google

Контекстну рекламу використовують для лендингів, які просувають уже відомий продукт, і на нього є пошуковий попит.

Ретаргетинг

Ретаргетинг, або ремаркетинг — показ рекламних оголошень тим, хто вже взаємодіяв із сайтом: заходив на сайт, переглядав певні товари чи послуги, натискав на рекламний банер. Ця технологія допомагає підтримувати контакт із клієнтом й закріпитися в його пам’яті та поетапно довести до покупки.

Ретаргетинг налаштовується в рекламній системі Google, а також за допомогою пікселя Facebook. Завдяки йому ви можете знаходити одну людину в різних каналах: наприклад, після заходу на сайт показати їй рекламу з переглянутими товарами в стрічці Instagram.

Так, нещодавно ми в пошуках прикладів для статті переглядали сайти онлайн-шкіл. Наступного дня в стрічці Instagram побачили рекламу навчання — схоже, на сайті стояв піксель Facebook, завдяки якому й відбувся цей показ. Рекламний пост не відрізняється від іншої реклами в стрічці, але з’явився саме після заходу на сайт.

Таргетована реклама в Instagram
Таргетована реклама в Instagram

Про те, як підключити піксель Facebook до сайту, створеного в конструкторі SendPulse, докладно розповідаємо в базі знань.

SEO

SEO — спосіб органічного, тобто умовно безплатного просування. Він ґрунтується на попиті, як і контекстна реклама: людина шукає щось у пошуковій системі, а та у відповідь видає найрелевантніші та якісніші результати.

Щоб лендинг мав шанс потрапити в безплатну видачу, він має бути оптимізований під вимоги пошукових систем та бути якісним. Основні параметри якості:

  • швидкість завантаження основного контенту на сторінці;
  • якість контенту — наявність тексту, відео та зображень;
  • наявність ключових слів, за якими пошукача визначить зміст сторінки;
  • кількість зовнішніх посилань, тобто посилань з інших сайтів на ваш лендинг.

SEO використовують для продавальних лендингів із довгим терміном життя. Причина — відкладений результат, який почне з’являтися лише через місяці роботи. Крім того, варто враховувати конкуренцію в ніші: якщо лендингів багато, шанс пробитися зменшується.

Реклама в соцмережах

Останній спосіб — запустити таргетовану рекламу в соцмережах. Соцмережі дають відмінні можливості для точного таргетингу, тому що в них дуже багато даних про користувачів, починаючи від геолокації до інтересів за підписками.

Крім того, майже у всіх соцмережах є чарівна функція look alike: ви вказуєте, які люди вам потрібні (наприклад, підписники певної спільноти), а система автоматично знаходить ще більше схожих користувачів та показує їм рекламу.

Статті на тему:

Продавальний лендинг: головне

Продавальний лендинг — це односторінковий сайт, на якому розписані переваги вашого товару або послуги. В ідеалі після перегляду лендингу користувачі роблять потрібну вам цільову дію — купують чи залишають заявку.

Щоб зробити хороший продавальний лендинг, потрібно:

  • Проаналізувати конкурентів — на яку аудиторію працюють, як подають свої продукти, що хорошого та поганого є на їхніх посадкових сторінках.
  • Вивчити цільову аудиторію, її потреби, контекст ситуації, поінформованість щодо продукту.
  • Підібрати аргументи — зрозуміти, як найкраще переконати потенційних клієнтів у покупці, використати більше фото, відео та сценаріїв із життя.

Уникайте важливих помилок — не намагайтеся працювати на занадто широку ЦА, стежте за процесом продажу й уникайте шаблонів у тексті та дизайні.

Пам’ятайте: лендинг — це лише частина продажу. Щоб дістати конверсії, потрібен регулярний потік трафіку на сторінку. Для цього вам знадобиться контекстна та медійна реклама, ретаргетинг, SEO-методи та реклама в соцмережах.

Створюйте лендинги легко та швидко з SendPulse! У нас є конструктор адаптивних сайтів та лендингів, за допомогою якого можна створити як просте мультипосилання для Instagram, так і інтернет-магазин. Реєструйтеся та спробуйте цей та інші інструменти автоматизації маркетингу на безплатному тарифі!

Дата публікації:

5 Лип. 2023

Ольга Борисенко

Розповідаю, як робити по-справжньому круті email розсилки. Допомагаю знайти баланс між турботою про клієнта та успішним продажем.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter