Viber розсилки за порівняно невеликих витрат дають можливість охопити більше потенційних клієнтів із різних країн. У цій статті розкажемо, як збільшити продаж за допомогою Viber розсилок і які є секрети успішної кампанії, а також дамо план покрокових дій.
Що таке масова розсилка у Viber
За даними дослідження SimilarWeb, Viber входить до десятки найпопулярніших месенджерів у світі, а його аудиторія дуже активна. Цим користуються компанії з різних сфер — тут заводять акаунти онлайн- і офлайн-магазини, сервісні центри, салони краси тощо.
Масова розсилка Viber — це спосіб комунікації з великою кількістю користувачів, які є потенційними або наявними клієнтами. Щоб не порушувати правила месенджера та законодавство про захист персональних даних, попередньо потрібно отримати від них згоду на надсилання повідомлень.
Якщо одержувачів не більше 50 осіб, можна надіслати безплатну розсилку — її побачать лише користувачі, у яких збережено ваш номер. За надсилання повідомлень до групових чатів та спільнот також не треба платити.
Рекламні та сервісні повідомлення на аудиторію понад 50 осіб платні. Підтвердження та повідомлення про оформлення замовлення, його статус тощо проходять швидку модерацію з боку месенджера. Промокампанію можна запускати без додаткових перевірок.
Один із найзручніших варіантів — розсилка в чат-боті. Чат-боти дають змогу автоматизувати взаємодію з клієнтами, від відповідей на питання та збору даних до приймання оплати, та наймати менше співробітників.
У SendPulse є чат-боти для Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook, Instagram. Створюйте ланцюжки повідомлень, які спрацьовують за тригерами. Додавайте текст, зображення, кнопки з посиланнями та без. Особливо це зручно робити за допомогою шаблонів у бібліотеці: просто виберіть потрібний і відредагуйте його під свої потреби.
Використовуйте змінні для персоналізації та функцію швидких відповідей для економії часу. Налаштуйте надсилання вебхуків і запити API, приймайте платежі одразу в боті й таргетуйте розсилки. За необхідності діалог можна перевести на менеджера — для цього в ланцюжок потрібно додати дію «Відкрити чат». Або підключіть штучний інтелект.
Радимо ознайомитись:
- «Як створити ефективну автоворонку продажів»;
- «Докладний гайд Viber чат-ботами: як створити, налаштувати та просувати»;
- «Як створити чат-бота в Інстаграм для бізнесу»;
- «Що таке WhatsApp бот, сфери використання і етапи створення — покроковий гайд»;
- «GPT-3 у чат-ботах: можливості для бізнесу та експертів у 2023 році».
Докладніше про чат-боти для месенджерів читайте в нашій базі знань.
Навіщо бізнесу потрібна Viber розсилка
Viber розсилки — дієвий маркетинговий інструмент, який дає змогу охопити більше потенційних клієнтів. Масові розсилки в Viber допомагають покращувати якість сервісу й підвищувати конверсію в різних сферах: продаж товарів, онлайн-навчання, індустрія краси, готельно-ресторанний бізнес тощо.
Чому Viber іноді краще, ніж SMS
Відкривальність та клікабельність SMS повідомлень також досить високі, але Viber розсилки мають низку переваг:
- Повідомлення у Viber різноманітніше за можливостями оформлення: можна додавати не лише посилання, а й емоджі, картинки та кнопки.
- Зазвичай вигідніше за ціною, та й оплата лише за доставлені.
- 1000 символів у повідомленні в Viber — проти 160 у SMS.
До речі, багато компаній переходять на Viber для сервісних повідомлень — про транзакції, доставку товару тощо. У такому випадку зручніше використовувати обидва канали. Спочатку надіслати повідомлення у Viber, а якщо воно не буде доставлене впродовж декількох годин, то надіслати SMS. Така ж тактика допоможе підвищити ефективність проморозсилок, а UTM-мітки допоможуть відстежити джерело лідів.
Як відправити розсилку у Viber
Масові Viber розсилки запускають за допомогою офіційних представників або за сірими схемами — через онлайн-сервіси або спеціальне ПЗ, що встановлюється на комп’ютер. Рекомендуємо використовувати лише офіційний канал. В іншому разі ви порушите правила користування месенджером і вас можуть заблокувати назавжди. Крім того, з неофіційними розсилками є і інші проблеми:
- немає знаку верифікації;
- підвищені ризики потрапляння до спаму;
- неактивні посилання;
- немає кнопки переходу на сайт;
- знижена швидкість передавання повідомлень у великих обсягах.
У разі використанні офіційного сервісу ви отримуєте такі переваги:
- альфа-ім’я та значок-підтвердження від Viber, які підвищують довіру користувачів;
- оплата лише за доставлені повідомлення;
- доступ до статистики розсилок;
- обсяг тексту до 1000 символів;
- можливість додати картинку, кнопку та активні посилання;
- висока швидкість передавання повідомлень незалежно від кількості;
- готовий до роботи канал без складнощів із налаштуваннями.
Згоду на вашу розсилку має дати сам месенджер. Це зазначено в Умовах обслуговування Viber. Офіційний сервіс запитає у вас дані та оформить цю згоду сам. Це займе кілька днів, натомість ваша розсилка матиме логотип, кнопки та активні посилання в повідомленнях.
Цих переваг не дадуть вам «сірі» сервіси та програми. Такі легко виявити: зазвичай вони або відкрито заявляють про використання неофіційних каналів, або виставляють ціну набагато нижчу за середньоринкову, або взагалі пропонують робити масові розсилки через Viber безкоштовно.
Ось так виглядає повідомлення від не схваленого відправника Viber, воно перекривається іншим вікном. Можна заблокувати розсилку, не читаючи.
Рекомендації для успішної розсилки
Декілька порад, які допоможуть досягти цілей маркетингової кампанії в месенджері.
Як не потрапити до спаму
Розсилати рекламу можна лише тим користувачам, які дали на це згоду. Відповідно до законодавства більшості країн спамом вважається будь-яка реклама електромережами зв’язку, якщо абонент не погоджувався її отримувати.
Viber серйозно ставиться до спаму та блокує номери без можливості відновлення. Тож для розсилки беріть лише ті контакти, які дали згоду на рекламу.
Що надсилати
Пишіть те, що буде цікавим для користувача. Це простий принцип, але багато хто про нього забуває. Особливо це стосується корпоративних сайтів, які розповідають про внутрішні новини компанії — таке зазвичай хвилює лише співробітників та кілька конкурентів.
Людям цікаво, що вони можуть застосувати в житті, або те, що викликає емоції. Давайте подивимося на прикладі:
- Інтернет-магазин — знижки та акції.
- Корпоративний сайт — новини галузі (тільки справді важливі!), успішні кейси, вакансії.
- Тематичний портал або блог — цікаві публікації за тиждень, лайфхаки, найнезвичайніше запитання користувача.
Не забувайте про дію. Повідомлення не має складатися тільки з тексту, потрібно підкріпити його дією. Користувач має чітко розуміти, що йому потрібно зробити:
- промокод — замовити піцу або таксі зі знижкою;
- посилання — перейти;
- CTA-кнопка — натиснути.
Використовуйте зображення з розумом. Картинка в повідомленні має працювати на вас. Можна написати кілька слів, які передадуть суть послання.
Вдалий приклад показує ця акція від кондитерської. Навіть якщо не читати текст, відразу зрозуміло, що це за компанія та що пропонує. Зацікавилися — прочитали.
Щоб утримати аудиторію, дотримуйтесь принципу користі для ваших клієнтів, про який ми говорили вище. І не будьте настирливими — двох-трьох повідомлень на тиждень достатньо.
Для залучення нових підписників анонсуйте розсилку. У вас, напевно, є сайт та акаунти в соцмережах, закиньте вудку там. Скажімо, зробіть привабливий скрін із вашими повідомленнями й допишіть запрошення з посиланням на форму, де можна залишити телефон. У запрошенні опишіть користь: наприклад, турфірма пропонує розсилку з гарячими турами, кав’ярня — вигідні акції з дуже коротким терміном.
Дитячий центр розвитку рекламує свою Viber розсилку у Facebook.
Використовуйте також класичні методи отримання нових контактів: збір під час реєстрації на сайті або в програмі лояльності, за участь у конкурсі чи акції.
Як оцінювати результати
Якщо ви використовуєте різні маркетингові канали — email, SMS, месенджери, — прописуйте UTM-мітки. Так ви зможете визначити основні джерела трафіку та скоригувати стратегію просування, щоб ефективніше керувати бюджетом.
Також створюйте кілька варіантів тексту, картинок, кнопок — A/B-тести допоможуть зрозуміти, що подобається вашій аудиторії.
План розсилки в Viber для різних ніш
Розберемося, як скласти розсилку, на прикладі трьох різних сайтів.
Інтернет-магазин:
- Добірка найкращих товарів за категоріями. Можна кастомізувати під клієнтів.
- Конкурс чи акція, особливо з коротким терміном дії.
- Тригерні повідомлення: кинутий кошик, знижка на переглянутий товар, до особливої дати тощо.
Корпоративний сайт:
- Кейс із запуску нового напряму в компанії.
- Корисна стаття із блогу. Бонус — як знайти класну тему для матеріалу.
- Інтерв’ю із фахівцем на цікаву тему.
Тематичний портал:
- Дайджест найкращих матеріалів за місяць.
- Історія від читача.
- Думка експерта.
Вибирайте найцікавіше, найсоковитіше, робіть змістовні та короткі описи, додавайте картинки, посилання, кнопки. Не частіть. Пам’ятайте: від потрапляння до спаму вас відокремлює дуже тонка грань.
Як зробити Viber розсилку у SendPulse
У SendPulse ви можете створювати персональні Viber розсилки рекламного чи інформаційного характеру, а також налаштувати інтеграцію сервісу зі своїм сайтом, щоб автоматично надсилати повідомлення з підтвердженням реєстрації, замовлення та інших подій. Докладно всі ці процеси описані в базі знань. Коротка інструкція виглядає так.
В особистому кабінеті в розділі розсилок натисніть «Надіслати Viber».
У вікні виберіть ім’я відправника з випадного списку або додайте нове. Потім позначте тип повідомлення: рекламне чи системне. Для сервісних повідомлень передбачено лише текстовий блок, а до проморозсилки можна додавати також картинки та кнопки.
Виберіть групу одержувачів зі списку або введіть контакти вручну.
Додайте вміст до повідомлення. Далі налаштуйте час життя повідомлення — від 1 хвилини до 24 годин, упродовж яких сервіс намагатиметься його доставити. За необхідності підключіть довідправлення у SMS.
Вкажіть час відправлення — негайно або у визначений день та годину. Якщо одержувачів дуже багато, можна налаштувати відправку частинами, щоб знизити навантаження на сайт.
Наприкінці перевірте в режимі попереднього перегляду, чи все гаразд із розсилкою. Якщо так — запускайте.
Для надсилання сервісних або тригерних повідомлень радимо використовувати API.
Якщо вас цікавлять розсилки за допомогою чат-бота, ознайомтеся з нашим докладною інструкцією.
Приклади вдалих Viber розсилок
А ось кілька розсилок у Viber, які відповідають своїй меті. Перший приклад — повідомлення до дня народження, яке працює за трьома напрямами. Компанія піклується, нагадує про програму лояльності й мотивує до нових покупок. Яскрава картинка привертає увагу, і хочеться дізнатися, чим нас привітали.
Наступний приклад — святкова розсилка від прокату мототехніки та квадроциклів. Компанія пропонує варіант оригінального подарунка, що підходить із нагоди, та повідомляє про зниження ціни на тиждень. Фото привертає увагу, а кнопка із закликом до дії відразу переводить до менеджера.
Визначте конкретні цілі, яких допоможе досягти Viber. Будьте уважні до своїх клієнтів, продумуйте кожне повідомлення та приносьте радість та користь. А SendPulse подбає, щоб ваша Viber розсилка працювала ефективно та без проблем.
А якщо вам потрібні чат-боти для цього та інших месенджерів, чат на сайт, email та SMS розсилки, конструктор сайтів та мультипосилань, сервіс попапів та push-повідомлень, CRM або навіть платформа для онлайн-курсів — усе це також є в SendPulse. Реєструйтеся, тестуйте та збільшуйте конверсію!