Маркетинг та продажі

Графічний дизайнер: хто це, якими бувають і як заробляти більше

15 minutes
Графічний дизайнер: хто це, якими бувають і як заробляти більше

Графічний дизайнер створює перше враження. Практично всі образи, які оточують нас у побуті, створені ними.

Меми, упаковки товарів, реклама в інтернеті та на білбордах, логотипи брендів, візитівки та навіть дизайн персонажів в комп’ютерних іграх — це все різні сфери роботи графічного дизайнера. Але його основа ціль — не просто красива картинка, а створення візуального оформлення, яке допомагатиме досягти маркетингові цілі та завдання бізнесу.

У цій статті ми докладно оглянемо професію графічного дизайнера: чим займається, що повинен знати, в яких сферах розвивається, скільки заробляє та де вчитися, щоб ним стати.

Хто такий графічний дизайнер

Графічний дизайнер — це спеціаліст, що створює візуальні матеріали для різних маркетингових цілей бізнесу. За допомогою образів, форм, кольорів та шрифтів він допомагає цільовій аудиторії сприймати бренд чи продукт саме так, як потрібно компанії.

Правильний графічний дизайн — це основа комунікації з клієнтом. Образи та форми можуть не лише привернути увагу споживача, а й викликати емоційну відповідь і навіть мотивувати зробити потрібну дію. І це все без жодного слова.

Дизайн упаковки булочок, який точно приверне увагу покупця
Дизайн упаковки булочок, який точно приверне увагу покупця

Графічний дизайнер потрібний у різних сферах бізнесу: вебдизайн, брендинг, поліграфія, анімація, продуктовий дизайн, геймдизайн, реклама і маркетинг.

Що робить графічний дизайнер

Графічний дизайнер забезпечує візуальну комунікацію з цільовою аудиторією. Він працює напряму з клієнтом та має усвідомлювати особливості проєкту, його аудиторію, цілі та місію.

Дизайн можуть створювати як окремі спеціалісти, так і цілі відділи. Саме вони формують ідеї та візуальні концепти, що впливають на потенційних покупців.

Але перелік задач галузі настільки великий, що вона ділиться на цілий ряд окремих спеціальностей. Розберемо кожну з них детальніше.

Вебдизайнер

Розроблення привабливого та ефективного вебсайту — це справа цілої команди спеціалістів. Вебдизайнер тут відповідає за зовнішній вигляд онлайн-сторінки та зручне розташування усіх функціональних елементів, що позитивно впливає на користувацький досвід аудиторії.

Щобільше, саме вебдизайнер відповідає за перше враження від сайту. Користувачу достатньо 2,5 секунди, щоб визначити, подобається йому сторінка чи ні. І якщо перше враження виявиться негативним, то понад третина потенційних клієнтів просто закриє сайт і більше ніколи на нього не повернеться.

Основні завдання вебдизайнера:

  • створення іконок та кнопок;
  • розроблення макетів вебсторінок: лендингів або багатосторінкових сайтів;
  • впровадження інтерактивних елементів на сайті;
  • оптимізація візуальних елементів вебсайту для різних браузерів та розширень екранів;
  • покращення користувацького досвіду відвідувачів через вдосконалення UX та UI елементів.

Вебдизайнер — це незамінний спеціаліст для розроблення складних вебсайтів чи застосунків. Проте простіші проєкти реально виконати і без нього. Наприклад, за допомогою конструктора сайтів SendPulse можна створити лендинг, багатосторінковий сайт або навіть інтернет-магазин без жодних знань вебдизайну або програмування. Потрібно лише обрати потрібний макет, налаштувати вибрані блоки та заповнити сторінку контентом. Створити та опублікувати повноцінний сайт можна за кілька годин.

Створити вебсайт в конструкторі SendPulse дуже просто
Створити вебсайт в конструкторі SendPulse дуже просто

Бренд-дизайнер

Головне завдання бренд-дизайнера — домогтися, щоб цільова аудиторія сприймала бренд та його продукти точно так, як це потрібно бізнесу. Це стратегічна і дуже тривала ціль, яка прямо впливає на прибутковість компанії.

Основні завдання бренд-дизайнера:

  1. Розроблення логотипів та айдентики бренду — візуальних елементів, які вирізняють компанію на ринку та виокремлюють з-поміж конкурентів.
  2. Створення фірмового стилю компанії — візуального складника іміджу бренду, до якої належать:
  3. підбір колірної гами, що асоціюватиметься з компанією та її продуктами;
  4. стандартизація шрифтів, що використовуються на сайті або в продукції;
  5. розроблення єдиного стилю ілюстрацій та фото на сайті та в соціальних мережах бренду;
  6. створення стилю упаковки товарів;
  7. запуск маскотів та інших візуальних елементів, що спрощують просування бренду.
  8. Розроблення брендбуку — єдиного документа, де детально прописане застосування усіх візуальних елементів, які використовує компанія. Хоча брендбук — це не лише про зовнішній вигляд, але за цю частину відповідає саме бренд-дизайнер.

Через образи та форми бренд-дизайнер забезпечує правильне сприйняття бренду або його продукції цільовою аудиторією.

Частина брендбуку компанії Hydro Flask, що показує варіанти логотипу та правильні колірні відтінки
Частина брендбуку компанії Hydro Flask, що показує варіанти логотипу та правильні колірні відтінки

Часто в бренд-дизайн переходять досвідчені спеціалісти з суміжних спеціальностей. Адже для правильного виконання стратегічних завдань потрібно мати величезну надивленість, чудово розуміти продукт та особливості ринку, а також вміти правильно проаналізувати цільову аудиторію та чинники, які впливають на неї найбільше.

Маркетинг-дизайнер

Головне завдання маркетинг-дизайнера — зробити продукт помітним за допомогою реклами та просування. Це креативна спеціальність, що вимагає ідеального знання цільової аудиторії та нестандартного бачення.

Маркетинг-дизайнер працює з продуктом. Його завдання — привернути увагу до товару чи послуги за допомогою правильно підібраних візуальних образів та мотивувати цільову аудиторію купити його.

Основні завдання маркетинг-дизайнера:

  • створення банерів для реклами в соцмережах та пошуковиках;
  • розроблення візуального наповнення для email та чат-ботів в месенджерах;
  • створення постерів і банерів під окремі маркетингові кампанії чи активності;
  • запуск мерча та сувенірної продукції;
  • оброблення продуктових фото та їхня адаптація для маркетингових цілей.

Маркетинг-дизайнер — це найчастіше фахівець широкого профілю, який може частково або навіть повністю взяти на себе обов’язки інших дизайнерських напрямів.

Ілюстратор

Ілюстрації є частиною маркетингових та брендових активностей. Це набагато більше, ніж просто створювати тематичні картинки.

Ілюстратор — це багатопрофільний фахівець, що створює унікальний візуальний контент для книг (в тому числі для манги та коміксів), різноманітного мерчу компаній та брендів, рекламних креативів та маркетингових кампаній, SMM та вебсайтів. Часто він тісно співпрацює з вебдизайнерами та маркетологами, щоб підвищити ефективність реклами, а також покращити сприйняття бренду та продуктів за допомогою унікальних ілюстрацій.

Приклад роботи ілюстратора для обкладинок дитячих книг
Приклад роботи ілюстратора для обкладинок дитячих книг

Ілюстратор не лише малює. В його завдання входить також створювати просту і зрозумілу інфографіку, що покращує сприйняття складної інформації для користувачів та команди.

Моушн-дизайнер

Дизайн — це не лише статична картинка. Моушн-дизайнер працює з динамічними образами та створює привабливий анімаційний контент, що краще залучає користувача.

Моушн-дизайн — це проміжна ланка між класичним дизайном і зніманням відеосюжетів, адже анімації часто використовують в рекламі, на сайтах, в соціальних мережах. А ще вони потрібні в відеороликах, щоб покращити сприйняття контенту та урізноманітнити глядацький досвід.

Основні завдання моушн-дизайнера:

  • Монтаж анімаційних елементів, що використовуються в відеопродукції: фільмах, телешоу, рекламах, відео на YouTube та TikTok.
  • Генерація фонових відеорядів для публікацій та сторіз в Instagram, Facebook.
  • Розроблення анімованих елементів для сайтів.
  • Створення анімацій персонажів та оточення для ігрової індустрії.

Моушн дизайнер не просто оживляє статичну картинку, він захоплює увагу користувача і комфортно проводить його через візуальну історію, досягаючи поставлених бізнес-цілей.

Ось, наприклад, сайт японської дизайн-студії Hadaka. Всі анімації на ньому — це робота цілої команди моушн-дизайнерів. Робити такі проєкти складно, довго, але виглядають вони шикарно.

hadaka_parallax_website

Моушн-дизайнери перетворили сайт агенції у справжній шедевр цифрового мистецтва

До речі, всі спецефекти, що ви бачите в повнометражних фільмах та серіалах, — це робота моушн-дизайнера. Часто вони вимагають додаткових інструментів на кшталт системи захоплення руху або зеленого екрана, але основну частину роботи виконує саме моушн-дизайнер.

Дизайнер поліграфії

Хоч друковані періодичні видання і програли боротьбу за читача цифровим онлайн-медіа, але поліграфія все ще важлива як для бізнесу, так і для пересічного користувача.

Цільова аудиторія бачить результат роботи дизайнера поліграфії за межами комп’ютера чи телевізора, тому сприймається він по-іншому. Спеціалісту важливо не лише правильно працювати з візуальними образами (кольором, типографікою, зображеннями), а й чітко використовувати пустий простір. Саме це відрізняє його від цифрового дизайнера.

Ось основні завдання дизайнера поліграфії:

  • Розроблення візуалів та ілюстрацій для друкованої продукції.
  • Створення візуальних колажів і верстка журналів та інших періодичних видань.
  • Верстка художньої літератури — особливо видань для дітей з великою кількістю ілюстрацій чи особливими вимогами до оформлення сторінок.
  • Створення дрібної поліграфічної продукції: візиток, брошур, флаєрів, каталогів.
  • Розроблення візуалів для зовнішньої реклами: білбордів, банерів, розтяжок.
Так виглядає результат роботи професійного дизайнера поліграфії
Так виглядає результат роботи професійного дизайнера поліграфії

У разі потреби дизайнер поліграфії може так само чудово себе проявити у спецпроєктах цифрових медіа: вони теж створюються за всіма правилами друкованих журналів, щоб максимально привернути увагу цільової аудиторії.

Що вміє графічний дизайнер

Тепер поговоримо про навички дизайнера. Поширена думка, що в дизайні треба обов’язково вміти малювати. Це зовсім не так. Художня освіта буде перевагою, але навіть для професіонала найвищого класу вона не обов’язкова.

Більшість навичок, якими повинен володіти дизайнер, залежить від спеціалізації, проте є цілий ряд базових вмінь, потрібних кожному дизайнеру. Спочатку поговоримо саме про них.

Базові навички графічного дизайнера

Щоб повноцінно виконувати роботу, дизайнеру будь-якого напрямку потрібно:

  • Вміти аналізувати цільову аудиторію, щоб правильно підбирати та оформлювати візуальні матеріали, які матимуть найбільший вплив.
  • Володіти теорією кольору — це вкрай потрібно для створення візуалів, які привертають увагу та позитивно сприймаються аудиторією на підсвідомому рівні.
  • Розбиратися в типографіці та чітко розуміти, які шрифти потрібні для розв’язання різних бізнес-завдань.
  • Знати правила художньої композиції. Це одна з небагатьох навичок класичної художньої освіти, яка необхідна дизайнеру. Адже користувач спочатку сприймає візуальні елементи цілком, а лише потім звертає увагу на окремі деталі. Правильне розташування візуальних елементів допомагає керувати увагою глядача та значно покращує користувацький досвід.
  • Опанувати ШІ-інструменти для роботи з картинками. Тут варто розуміти: створювати візуали за допомогою штучного інтелекту — поганий тон в сучасному бізнесі. Про це ми розповіли в статті «Основні тренди у вебдизайні 2024-2025». Ми не закликаємо генерувати картинки за допомогою штучного інтелекту, але він спрощує пошук ідей для натхнення, створення фонів та роботу з геометрією візуалів.

Це базові навички, необхідні для роботи кожного дизайнера, незалежно від напряму його роботи, ринку та спеціалізації. Проте є ще ряд опціональних вмінь, які допомагають фахівцю розвиватися та значно підвищують його цінність на ринку праці. Ось найбільш значущі:

  • Розуміння принципів UX/UI-дизайну. Розроблення користувацьких інтерфейсів і розуміння, як саме цільова аудиторія користується сайтом чи застосунком — дуже цінна навичка для дизайнера. Якщо спеціаліст чітко розуміє, як вплинути на потенційного покупця та мотивувати на цільову дію, він зможе застосувати ці знання не лише в інтерфейсах, а й у будь-якій іншій галузі дизайну.
  • Робота з анімацією або відео. Не кожна компанія може дозволити собі окремого моушн-дизайнера — та й не завжди є така потреба. Тому вміння працювати з простими анімаціями та відео підвищить цінність будь-якого вебдизайнера.
  • Основи маркетингу. Як користувач проходить шлях від першої зустрічі з брендом до першої покупки? Як перетворити разового клієнта в постійного? Що треба, щоб покупець став лояльним і перетворився в адвоката чи амбасадора бренду? Зазвичай дизайнер не займається стратегічними завданнями, але їх розуміння дасть змогу краще впливати на цільову аудиторію.
  • Знання HTML/CSS та JavaScript. Дизайнер не верстає сайти. Але навіть базові знання HTML/CSS та JavaScript допоможуть йому зрозуміти, наскільки складною буде верстка його прототипів для фронтенд-розробника. Це не лише дасть змогу робити більш стабільні і якісні дизайни вебсторінок, а ще й спростить та прискорить комунікацію з колегами.

Хард скіли — це важливо, проте не варто забувати і про м’які навички. Дизайнер практично завжди працює в команді з маркетологами, копірайтерами, таргетологами, SMM-менеджерами, фронтенд-розробниками та іншими спеціалістами.

Дизайнеру корисно прокачати такі особистісні навички: комунікабельність, сприйняття критики, вміння працювати в команді, управління часом та пунктуальність, посидючість, уважність до деталей та креативне мислення.

Окремо хочемо виокремити надивленість — це візуальний досвід спеціаліста, який дизайнер отримує від перегляду та аналізу робіт інших фахівців. Вона приходить з часом, але допомагає вже на початковому етапі відрізняти хороші візуальні ідеї від поганих — це економить купу часу і зусиль спеціаліста.

Застосунки для роботи графічного дизайнера

Сучасні графічні дизайнери вкрай рідко користуються папером та олівцями, адже технології дають безліч більш зручних варіантів для створення будь-яких дизайнів.

Застосунків для роботи з зображеннями багато. Вони відрізняються за функціоналом, зручністю та складністю, тому кожен вибирає більш придатні для виконання задач, з якими він найчастіше має справу.

Ось найбільш популярні візуальні редактори. Дизайнеру важливо опанувати хоча б один, але чим більше, тим краще:

  • Adobe Photoshop. Найпопулярніший графічний редактор для створення та оброблення растрових зображень. Складний для новачків та досить дорогий, але має максимальну кількість інструментів для виконання майже будь-яких дизайнерських задач: оброблення фото, створення ілюстрацій та рекламних креативів, розроблення макетів сайтів тощо.
  • Adobe Illustrator. Один з найкращих графічних редакторів для векторних зображень, що дає багато інструментів для роботи з геометричними формами. З його допомогою можна створювати логотипи, іконки, ілюстрації та інші зображення, які можна збільшувати без втрати якості.
  • Adobe InDesign. Профільна програма для створення макетів сайтів, презентацій та друкованих видань. З його допомогою можна зверстати макет будь-якої складності: InDesign дає багато інструментів для роботи з текстом, візуалами, мультимедіа та інтерактивними елементами. Обов’язковий застосунок для вебдизайнерів та дизайнерів поліграфії.
Робочий простір застосунку Adobe InDesign
Робочий простір застосунку Adobe InDesign

Застосунки Adobe вважаються класикою дизайну. Проте не обов’язково використовувати лише їх. Є багато інших корисних додатків. Наприклад:

  • Figma. Зручний інструмент для дизайну інтерфейсів, застосунків та вебсторінок, в якому можна працювати з командою в онлайн-режимі. Він простіший, ніж Photoshop чи Illustrator — його може опанувати навіть підліток. Водночас додаток має достатньо функцій для роботи з будь-якими типами дизайну. Також часто його використовують для брейнштормів та організації робочого процесу.
  • Sketch. Інструмент для вебдизайну та прототипування. Користувачі найбільше цінують в ньому інтуїтивність та велику кількість інструментів, що спрощують роботу над дизайнами: від кнопок для сайтів до анімованих випадних меню для мобільних застосунків.

На ринку ще є десятки цікавих застосунків для дизайнерів: Skylum Luminar Neo, Corel DRAW, Affinity Designer, Inkscape, Canva, GIMP — пробуйте та вибирайте, з якими більше подобається працювати.

Скільки заробляє графічний дизайнер

Тепер про найцікавіше — про зарплати. За даними українського сайту з пошуку роботи Work.ua, середня заробітна плата графічного дизайнера складає 22 000 гривень щомісяця.

Статистика зарплат графічного дизайнера згідно з актуальними вакансіями на Work.ua
Статистика зарплат графічного дизайнера згідно з актуальними вакансіями на Work.ua

Новачок у сфері може розраховувати на зарплату від 10 000 до 20 000 гривень, проте для досвідчених фахівців є класні пропозиції навіть на українському ринку. Наприклад:

Приклад вакансії графічного дизайнера в продуктову компанію
Приклад вакансії графічного дизайнера в продуктову компанію

Цікаво, що графічний дизайнер легко може працювати й на міжнародному ринку. Для цього потрібен лише достатній рівень англійської. І якщо врахувати, що багато українських спеціалістів працює на міжнародні або закордонні компанії, то середня заробітна плата у галузі виявляється суттєво вищою.

За аналітикою Economic Research Institute, в середньому український графічний дизайнер заробляє близько 556 050 гривень на рік, що складає понад 46 000 гривень щомісяця.

Середня річна зарплата графічного дизайнера в Україні за даними Economic Research Institute
Середня річна зарплата графічного дизайнера в Україні за даними Economic Research Institute

Проте це далеко не межа. На європейських та американських проєктах оплата часто буває значно вища. За даними агенції ZipRecruiter, середня світова зарплата графічного дизайнера на фрилансі складає близько $ 6010 щомісяця або $ 35 на годину.

Зарплата графічного дизайнера на фрилансі для міжнародних проєктів
Зарплата графічного дизайнера на фрилансі для міжнародних проєктів

Графічний дизайнер: де навчатися

Опанувати професію дизайнера можна різними способами. Роботодавцю не важливо, як саме спеціаліст здобув потрібні навички. Головне, щоб він виконував робочі завдання вчасно та правильно.

Розглянемо три основних способи здобути освіту графічного дизайнера.

У виші

Графічний дизайн — це офіційна навчальна дисципліна в Україні, на яку можна вступати після здобуття неповної чи повної середньої освіти. У реєстрі навчальних спеціальностей вона має код 022.01.

Для вступу в виш за напрямом «Графічний дизайн» потрібно здати НМТ та творчий конкурс. Тут криється найбільший парадокс: щоб працювати графічним дизайнером, вміти малювати не потрібно, але для вступу це обов’язково. Адже найчастіше у творчий конкурс входить живопис та рисунок (композиція).

Серед найбільш популярних державних та приватних вищих навчальних закладів, де вчать графічного дизайну, можна виокремити:

  • Київський національний університет культури і мистецтв,
  • Київська академія прикладних мистецтв,
  • Національний університет «Львівська політехніка»,
  • Київський університет імені Бориса Грінченка,
  • Державний торговельно-економічний університет,
  • Одеська державна академія будівництва та архітектури,
  • Український державний університет ім. М. Драгоманова,
  • Київський національний університет технологій та дизайну тощо.

Проте кількість державних місць обмежена. У 2024 році за результатами вступної кампанії в Україні на бюджетну форму навчання вступили лише 390 першокурсників. З урахуванням загальної кількості 3119 заяв конкурс склав понад 8 осіб на бюджетне місце.

Навчання триває 3 роки 10 місяців. Більшість профільних вишів дає чудову теоретичну базу, проте слабку практику, відірвану від реалій бізнесу. Цей варіант можна розглянути старшокласнику, який вже точно визначився з майбутньою спеціальністю, але дорослій людині такий тип навчання навряд чи підійде.

На онлайн-курсах

Є десятки й навіть сотні онлайн-програм, де можна навчитися графічного дизайну. Зазвичай це повноцінні навчальні курси, що займають від 3 до 18 місяців та зосереджуються саме на практичних навичках спеціаліста та опануванню профільними застосунками. Теорії дизайну тут необхідний мінімум, а сторонніх предметів немає зовсім.

Здебільшого освітні компанії впроваджують повноцінну практику, де студент протягом навчального курсу виконує кілька повноцінних робочих проєктів, які можна додати в портфоліо. А деякі з них залучають справжніх бізнес-клієнтів, тому студенти мають змогу познайомитися з реальними робочими завданнями та процесами.

Українські онлайн-курси з графічного дизайну:

Попри зручність і велику кількість практики онлайн-курси мають кілька недоліків:

  • Висока ціна. Повний курс графічного дизайну залежно від тривалості програми і обраного курсу обійдеться студенту від 15 000 гривень.
  • Немає гарантій якості. Трапляються курси, які погано організовані або не дають достатніх практичних знань, адже на ринку немає єдиного механізму контролю якості.

Самостійно

Професію графічного дизайнера можна опанувати й за допомогою самоосвіти. В інтернеті є купа джерел, де можна отримати вичерпну теоретичну інформацію про фах, особливості завдань та нюанси роботи зі спеціалізованими застосунками.

Якщо ви володієте англійською на достатньому рівні, радимо спробувати навчальні програми на Coursera. Там є вдосталь безплатних програм, в тому числі й від всесвітньо відомих університетів та компаній.

Ось, наприклад, курси «Graphic Design Fundamentals» та «Професійний сертифікат Adobe Graphic Designer» від Adobe. Вони дають необхідний фундамент знань для роботи в Photoshop, Illustrator та InDesign для графічного дизайну і пояснюють навіть найдрібніші нюанси роботи з програмами.

Крім цього, після успішного проходження курсів спеціаліст отримує сертифікат, який цінується на ринку праці, бо висока якість саме цих навчальних програм відома.

Офіційний курс від Adobe на платформі Coursera
Офіційний курс від Adobe на платформі Coursera

Також радимо пошукати спеціалізовані подкасти та навчальні гайди на YouTube — там є вдосталь відеотуторіалів для розв’язання конкретних завдань та проблем або пояснення функціоналу застосунків, проте повноцінних курсів досить небагато.

Новачкам ми радимо прослухати курс «Graphic Design» від Gareth David Studio. Там добре подані основи спеціальності та перші кроки в професії.

А для покращення надивленості та корисних секретів, які прокачають технічні навички, можна читати блоги всесвітньо відомих агенцій дизайну та слідкувати за їхніми акаунтами в соцмережах. Ось декілька популярних: Inspiration Grid, Creative Boom, Made by Folk, Swissmiss, We and the Color. Проте блогів про дизайн дуже багато — варто лише пошукати.

Наприклад, ось добірка Telegram-каналів українською, які точно будуть корисні дизайнеру-початківцю:

А щоб якісно підтягнути теоретичну базу, радимо також почитати фахову літературу. Ось кілька корисних та цікавих книг:

  • Еллен Лаптон, Дженніфер Коул Філліпс «Графічний дизайн. Нові основи»;
  • Шон Адамс «Як дизайн спонукає нас думати»;
  • Стівен Хеллер, Сеймур Кваст «Графічні стилі. Від вікторіанців до хіпстерів»;
  • Гевін Емброуз, Ніл Леонард, серія книг «Основи. Графічний дизайн»;
  • Сьюзен Вайншенк «100 речей, які кожен дизайнер повинен знати про людей»;
  • Йоганнес Іттен «Мистецтво кольору»;
  • Алекс В. Вайт «Основи графічного дизайну».

Читайте також:

Як стати графічним дизайнером

Після опанування профільних застосунків та здобуття професійних навичок можна братися за пошук роботи. Підійдуть усі формати: повний робочий день, часткова чи проєктна зайнятість, а також разові замовлення на біржах.

Ось які кроки ми радимо здійснити, щоб спростити пошук роботи.

Створіть сильне портфоліо

Зберіть приклади своїх робіт та грамотно їх презентуйте для майбутнього роботодавця. Радимо оформити їх в повноцінне портфоліо, де також можна розписати свій досвід, технічні та особистісні навички.

Портфоліо можна зробити в PDF-файлі або створити повноцінний лендинг з допомогою конструктора сайтів SendPulse. Навіть без мінімальних знань програмування та розроблення сайтів ви можете створити функціональну та стильну сторінку, що якнайкраще представить вас потенційному роботодавцю.

Створення портфоліо за допомогою інструментів SendPulse
Створення портфоліо за допомогою інструментів SendPulse

Долучіться до профільних груп та каналів у соцмережах

Саме в соцмережах новачку простіше за все почати професійний шлях. Найчастіше тут трапляються разові задачі від малого та середнього бізнесу за досить невелику оплату. Але вони допомагають:

  • Знайти перших клієнтів — якщо виконати завдання добре, то є шанси, що разове замовлення переросте у стабільне завантаження.
  • Здобути цінний досвід на реальних бізнес-завданнях.
  • Напрацювати портфоліо — це важливо для презентації послуг перед іншими потенційними замовниками.

Спробуйте долучитися до таких спільнот в Facebook, там часто бувають завдання для графічних дизайнерів:

Зареєструйтеся на фриланс-біржах

Вже з мінімальним портфоліо можна йти на фриланс-біржі: як українські, так і міжнародні. Це можливість знайти замовників і бути впевненим, що вашу роботу оплатять.

Ось деякі з найкращих фриланс-бірж, де знайдуться завдання для графічного дизайнера:

Відгукуйтесь на вакансії на сайтах пошуку роботи

Обов’язково зареєструйтесь на Work.ua, Robota.ua та LinkedIn. Створіть привабливе резюме та відгукуйтесь на вакансії, що вам підходять. Намагайтеся проходити якнайбільше співбесід — це допоможе отримати досвід, який знадобиться для майбутнього спілкування з клієнтами.

Графічний дизайнер — це перспективна професія, попит на яку стабільно зростає. Якщо вас приваблюють творчі завдання та можливість вибирати серед багатьох напрямів дизайну, це саме для вас. Але не забувайте постійно навчатися і опановувати нові робочі інструменти.

Сервіс SendPulse — це багатопрофільна маркетингова платформа, яка буде корисною дизайнеру для розробки вебсайтів, створення макетів та просування власних послуг в інтернеті. Створюйте мультипосилання для соцмереж, ведіть документацію у CRM та розширюйте власні можливості з конструктором сайтів.

Дата публікації:

13 Грудня 2024
Ярослав Цимбал

Автор блогових та іміджевих статей. Можу описати найскладніші технічні теми просто та зрозуміло

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 4/5
Всього голосів: 1

Поділитися:

Facebook Twitter