Як перейти на бізнес-акаунт в Instagram і правильно його вести, щоб регулярно отримувати клієнтів? У цій статті ви знайдете не тільки детальну інструкцію, як створити бізнес-сторінку в Instagram, але й поради щодо заробітку. Також ми розкажемо про типові помилки, яких варто уникати, щоб не нашкодити бізнесу.
Вміст:
Навіщо і кому потрібен бізнес-акаунт в Instagram
Комерційний Instagram — корисна річ для різних бізнесів та професіоналів, які хочуть збільшити свій прибуток. Ось чому:
- Збільшення видимості. Бізнес-акаунт дає змогу компаніям налаштувати контактні дані, включно з адресою і телефоном — це допоможе клієнтам швидко зв’язатися з компанією і зробити замовлення.
- Аналітика і статистика. Ви отримуєте доступ до більшої кількості даних, що допоможе визначати ефективність рекламної стратегії. Наприклад, побачити, які дописи викликають найбільше реакцій, а які — зовсім не цікаві вашій аудиторії.
- Рекламні можливості. З бізнес-акаунтом ви можете створювати та розміщувати рекламні оголошення, які допоможуть розширяти аудиторію акаунта.
- Швидкий доступ до інструментів. Бізнес-акаунт надає можливість користуватися такими інструментами як «Контактна кнопка» і «Бронювання», наближаючи Instagram-профіль до повноцінного інтернет-магазину. Цей функціонал дасть змогу клієнту звʼязуватися з представником вашого бізнесу і бронювати візити безпосередньо з профілю Instagram.
- Підвищення репутації. Ваш бізнес буде виглядати більш професійно завдяки використанню розширеного функціонала бізнес-акаунта.
- Зростання продажів. За допомогою Instagram Shopping, ви можете надати можливість купувати товари прямо в додатку, що сприяє збільшенню замовлень. Дослідження кажуть, що 46% користувачів Instagram хоч раз купували щось через Instagram Shopping.
- Зв’язок з іншими маркетинговими каналами. Інтеграція бізнес-акаунта з іншими рекламними інструментами, полегшує роботу над комплексною маркетинговою стратегією. Наприклад, ви можете додати чат-бот SendPulseта автоматизувати спілкування з клієнтами.Чат-бот дає змогу:
- Автоматично реагувати на згадування вашої компанії в Instagram Stories.
- Приймати оплати. Ви зможете налаштувати інтеграцію з платіжними системами та додати кнопки оплати до повідомлень боту.
- Запускати рекламні кампанії в Instagram Direct за допомогою чат-бота.
- Налаштувати автовідповіді на всі типові запитання клієнтів. А також формувати сценарій повідомлень за допомогою кнопок швидких відповідей.
Приклад нижче — це один із варіантів ланцюжків для першого контакту з клієнтом.
Більше про створення і налаштування чат-ботів у Instagram ви можете знайти у нашій базі знань.
Читайте також:
- «Як заробляти в Інстаграмі — топ-10 способів одержати реальні гроші»,
- «Як чат-боти в Instagram допомагають інтернет-магазинам підвищувати залученість»;
- «Як створити контент-план для Instagram: правила, приклади, поради».
Як створити бізнес-акаунт в Instagram
У цій покроковій інструкції розкажемо, як перейти на бізнес-акаунт в Instagram. Для зміни налаштувань вам знадобиться приблизно 15 хвилин. І ніяких спеціальних навичок не потрібно.
Увійдіть у профіль Instagram. Відкрийте додаток Instagram і, якщо у вас уже є особистий обліковий запис, увійдіть у нього. Якщо немає, то зареєструйтеся, використовуючи свою електронну адресу або номер телефону.
Перейдіть до налаштувань облікового запису. Натисніть на три смужки у верхньому правому куті профілю — і ви побачите бічне меню.
Виберіть «Налаштування та конфіденційність» внизу меню, натисніть «Тип облікового запису й інструменти». Далі виберіть «Перейти на професійний обліковий запис».
Виберіть тип профілю, який вам найбільше відповідає.
Натисніть «Готово».
Вас попросять обрати між типами бізнес-акаунтів: «Автор» або «Бізнес».
- «Бізнес» підходить для магазинів, компаній, організацій та постачальників послуг.
- «Автор» — для публічних осіб, авторів контенту, митців, лідерів думок.
Під’єднайте сторінку Facebook. Якщо у вас є сторінка на Facebook, можна під’єднати її до свого бізнес-акаунта. У цьому випадку ви зможете запускати рекламні кампанії через Facebook Ads і ще глибше аналізувати рекламу.
Читайте також: «Як налаштувати таргетовану рекламу в Facebook: гайд для новачків».
Як налаштувати комерційний акаунт в Instagram
Рекомендуємо використовувати всі основні налаштування комерційного Instagram. Нижче ви знайдете їх перелік з описом переваг для бізнесу.
Налаштуйте контактні дані. Ви можете вказати адресу, номер телефону та інші контактні дані у вашому профілі, щоб показати свою присутність за межами соціальної мережі.
Додайте контактні кнопки. Це дасть змогу користувачам за секунду замовити продукти або послуги безпосередньо через Instagram. Якщо ви надаєте саме послуги, бажано додати кнопку «Бронювання», щоб клієнти могли забронювати час для себе.
Для цього треба зайти у меню редагування профілю, натиснути «Кнопки дії»
І вибрати потрібну.
Долучайтесь до Instagram Shopping. Instagram Shopping — це набір функцій застосунку, які дозволяють вигідно показати ваші товари в бізнес-акаунті Instagram. Сюди входять:
- Добірки. За допомогою добірок ви можете налаштувати магазин, розподіливши товари на теми: (наприклад, нові надходження, сезонні тренди тощо.
- Сторінки з інформацією про товари. Тут можна додати всі актуальні дані про позиції з вашого каталогу. Наприклад, розцінки та описи товарів. Ці сторінки також перенаправляють людей на ваш сайт для завершення транзакції.
Власники бізнесів з США мають змогу продавати товари безпосередньо в Instagram.
У такий спосіб Instagram Shopping допомагає створити мініверсію інтернет-магазину, привабливо подати товари у межах застосунка.
Читайте також: «Як відкрити інтернет-магазин: покрокова інструкція».
Додайте робочі години. Вказуйте графік у описі профілю, щоб клієнти знали, коли вони можуть звертатися до вас або відвідати фізичну локацію. Якщо ви підключите до Instagram-профілю чат-бот, то зможете реагувати на запити клієнтів 24/7. Налаштування ланцюжків SendPulse під різні запити дає змогу надати всю необхідну інформацію клієнтам. Наприклад, про ціни, доставку, способи звʼязку та інше.
Зробіть гарний опис профілю. Опис профілю — головна інформація про вашу компанію. Максимальний його обсяг — 150 знаків зі смайликами. У описі можна написати про найкрутіше і найзручніше у вашому бізнесі. Наприклад, про розташування, унікальну торгову пропозицію, способи оплати, швидку доставку.
Також рекомендуємо зробити мобільний лендинг та дати на нього посилання у шапці профілю. Завдяки такому лендингу клієнти зможуть в один клік дізнатися головне: посилання на сайт, найпопулярніші продукти, актуальні акції, публікації у ЗМІ про ваш бренд тощо.
Переваги конструктора лендингів від SendPulse:
- Інтуїтивно-зрозумілий конструктор. Зі створенням сайту впорається людина далека від програмування.
- Конструктор повністю адаптивний. Лендинг SendPulse чудово відображається на будь-якому пристрої: текст приємно читати, форми та кнопки функціональні, усі блоки адаптуються по ширині екрана.
- Мультиканальні форми підписки. На сайті передбачена можливість додати зручні для клієнтів канали зв’язку: email, SMS чи чат-бот у будь-якому месенджері.
- Прийом оплати. Ви зможете продавати окремі продукти або організувати повноцінний інтернет-магазин з фото та описом товарів, цінами та кнопками оплати. А якщо налаштувати інтеграцію з нашою CRM, то усі угоди потраплятимуть у неї автоматично..
Створіть аватар. У Instagram використовується круглий маленький аватар, який неможливо збільшити. Тому важливо, щоб усі елементи аватара зчитувалися навіть з екрана телефону. Картинка має бути:
- контрастною, фон не повинен зливатися із центральним елементом фото;
- яскравою;
- візуально зрозумілою.
Зазвичай, для аватару використовують логотип або предмет, який характеризує компанію, товари чи послуги.
Напишіть пост-знайомство. У такому дописі бажано стисло передати всю головну інформацію про компанію: цінності, досвід, ключові переваги. Цей допис бажано закріпити, щоб кожен новий підписник міг розуміти, з ким він має справу.
Зробіть закріплені сторіз. У актуальні сторіз варто додати інформацію про товари, умови оплати та доставки, таблиці розмірів, відгуки клієнтів, відповіді на часті питання. Для кожного блоку закріплених сторіз використовуйте обкладинки в єдиному стилі.
Як вести комерційний акаунт в Instagram
Ведення комерційного акаунта в Instagram вимагає слідування деяким важливим правилам.
Створюйте цільовий контент. Перше, про що варто подумати, — чи задовольняє ваш контент потреби цільової аудиторії? Розбіжність контенту та пропозицій з інтересами цільової аудиторії — одна із найважливіших причин браку продажів. Щоб гарно продавати, треба розуміти клієнтів та створювати контент, який відповідає їхнім ціновим очікуванням, потребам та поглядам.
Зрозуміти портрет цільової аудиторії можна за допомогою опитувань: які саме товари вони шукають, за якими цінами, де живуть, скільки їм років і так далі.
Як робити опитування зручними та ефективними:
- Використовуйте спеціальні сервіси: Google Forms, Survio, SurveyMonkey тощо. Так ви зможете автоматизувати і полегшити збір та обробку інформації.
- Мотивуйте людей на заповнення анкети приємним бонусом. Це допоможе значно збільшити кількість респондентів.
- Формулюйте питання максимально просто. Так ви будете впевнені, що клієнт вас точно зрозумів. Приклад поганого питання — «Що мотивує вас на покупку? Ви керуєтесь емоціями чи більше спираєтеся на ціну продукту?». Гарне формулювання — «Вкажіть все, що мотивує вас зробити покупку у порядку пріоритетів».
Зробіть гарний візуал. Використовуйте якісні фотографії та відео. Ваші публікації мають відповідати візуальному образу бренду і виглядати гармонійно. Використовуйте Canva або інший простий фоторедактор, який допоможе зробити контент впізнаваним за допомогою своїх шрифтів, фільтрів, шаблонів, логотипів тощо.
У прикладі нижче бачимо,як кольори перегукуються на кожному фото. Завдяки цьому профіль виглядає гармонійно.
Публікуйте інтерактивний та особистий контент. Залучайте аудиторію в ваш бізнес-профіль в Instagram через різні форми інтерактивного контенту: опитування в історіях, конкурси, голосування та інше. Люди хочуть бачити за брендом обличчя реальних людей, тому, крім продажів, треба встановлювати емоційний звʼязок зі своїми підписниками.
Конкурси та опитування — важливий, але не єдиний спосіб зробити профіль більш живим. Свята та особисті погляди — також гарний привід для підвищення залученості та лояльності клієнтів.
Робіть прямі ефіри. Показуйте залаштунки вашого бізнесу через прямі ефіри, це допоможе збільшити лояльність аудиторіїу. Наприклад, покажіть виробництво, познайомте підписників з командою.
Використовуйте тренди. Instagram постійно впроваджує нові функції та інструменти, тому треба слідкувати за трендами та використовувати їх. Коли Instagram просуває якусь функцію, він автоматично просуває і акаунти, які її використовують. Один зі свіжих прикладів — Instagram Reels. Компанії, які почали регулярно їх використовувати, потрапляють в рекомендації та збільшують свою аудиторію без бюджету.
У Reels можна показувати залаштунки бізнесу, презентувати товари, ділитися новинами.
Відповідайте швидко. Завжди реагуйте на коментарі та повідомлення від аудиторії. Це вигідно відокремить вас від багатьох компаній, які нехтують цим простим, але важливим правилом. Щоб зекономити час співпрацівників та полегшити рутину, для відповідей на повідомлення та коментарі використовуйте чат-бота SendPulse.
Переглядайте аналітику профілю. З оформленням бізнес-акаунта ви отримаєте доступ до розширеної аналітики профілю, яка допоможе відстежувати найпопулярніші дописи, порівнювати та аналізувати кількість підписок та відписок та переглядати іншу важливу інформацію.
У прикладі нижче ми бачимо, що за останні 14 днів кількість читачів не змінилася, але охоплення впали, тобто треба подумати над удосконаленням контенту.
Просувайте контент. Використовуйте платні та безкоштовні методи. А саме:
- Хештеги. Додавайте в дописи релевантні хештеги, щоб підвищити видимість контенту. Використовуйте популярні хештеги, які відповідають вашій ніші. Памʼятайте, хештеги — частина Instagram-алгоритмів, вони допомагають соціальній мережі зрозуміти, кому саме показувати ваш контент.
- Офіційну рекламу в Instagram. Пробуйте різні формати , щоб віднайти найбільш вигідну ціну за підписника. Додавайте в оголошення інформацію про промоакцію, або інший тригер, який спонукатиме перейти до вашого профілю.
Один із варіантів запуску офіційної реклами в Instagram — безпосередньо в акаунті. Для цього треба вибрати допис, який ви хочете просувати, і натиснути кнопку «Просувати допис».
Співпрацюйте з блогерами. Так ви зможете асоціювати товар з лідером думок, якому довіряють люди. Важливо, щоб його погляди та цінності збігалися з вашими. До початку співпраці попросіть у блогера статистику, щоб розуміти, чи спостерігає за ним ваша цільова аудиторія. Також рекомендуємо якийсь час подивитися, як він веде Instagram, що транслює, як його підписники реагують на рекламу. Важливо вибирати блогерів із максимально лояльною аудиторією.
Дотримуйтеся рекламної стратегії. Щоб Instagram приносив гроші треба не просто проявляти активність, але робити це продумано.
Гарна рекламна стратегія має включати:
- Постановку цілей: підвищення продажів, покращення репутації і так далі.
- Опис воронки продажів та контент-стратегії. Як ви будете залучати підписників, за допомогою яких інструментів та контенту продавати.
- Аналіз. Зрозуміти, наскільки ефективно працює реклама, можна за вартістю підписки, кліка, конверсії. Якість контенту оцінюють за кількістю лайків, репостів, охоплень. На етапі продажів важливо оцінювати кількість лідів, заявок, а також ціну конверсії.
За допомогою цих простих правил ви зможете успішно просувати свій бізнес-профіль в Instagram, розвивати лояльне відношення до бренду та залучати більше клієнтів.
Читайте також: «Як створити контент-план для Instagram: правила, приклади, поради».
3 недопустимі помилки у веденні комерційного профілю
При веденні комерційного профілю в Instagram важливо розуміти, що деякі помилки можуть привести до санкцій з боку соціальної мережі або до неефективного витрачання грошей.
Не оптимізовані рекламні кампанії. Погано налаштована рекламна може витрачати бюджет без видимого результату. В ідеалі оптимізація має виконуватись:
- Кожен день. Знайти аномалії або помилки та виправити їх, поки ціна за це низька.
- Раз на тиждень. Перевірити баланс рахунку, динаміку кампаній, зробити коригування ставок.
- Раз на два тижні. Зробити зрізи з реклами, прибутку і прийняти рішення, що робити з рекламними кампаніями: закривати або продовжувати, зменшувати чи збільшувати або залишати той самий бюджет.
- Раз на місяць. Прорахувати рентабельність реклами, переглянути ставки, визначити, що робити глобально.
Порушення правил Instagram. Це може бути розміщення забороненого контенту, спам, маслайкінг або масфоловінг. Такі дії призводять до блокування профілю або санкцій з боку платформи.
Погане оформлення профілю. Усе в шапці профілю має працювати на ваш імідж: аватар, нікнейм, опис. Поставте собі питання, які саме слова, тональність, фото можуть зацікавити ваших клієнтів? Дійте з урахуванням відповідей.
Головне про ведення комерційного Instagram
Перейти на бізнес-акаунт в Instagram дуже просто, водночас це відкриває для бізнесу багато можливостей. Використовуйте їх розумно: що системніше ви підходитимете до ведення бізнесу в Instagram, то більших результатів вам вдасться досягти.
Полегшуйте свою рутину в Instagram за допомогою простих і ефективних інструментів. Використовуйте чат-бот SendPulse, який допоможе автоматизувати спілкування з клієнтами.
Радимо також звернути увагу на інші інструменти SendPulse: сервіси email, SMS, Viber розсилок, конструктор сайтів та мультипосилань, push-сповіщення, попап-форми, CRM, а також платформу для запуску онлайн-курсів.