Бренди існують в умовах жорсткої конкуренції, особливо онлайн. Усі можливі digital-простори та платформи монетизуються, а якість реклами постійно покращується. Як у таких умовах виокремитися з-поміж інших?
Один зі способів — створювати високоякісний нішевий контент, скажімо, інформаційні розсилки, дописи в блогах чи відеотуторіали. Та будь-який контент потребує просування, і тут стають у пригоді попапи для збору контактів. Вони незамінні для органічного та етичного створення списків розсилок та лідогенерації.
Ця стаття допоможе вам відкрити email попапи або побачити їх по-новому. Ви дізнаєтеся, як досягти високої конверсії, залишаючись вірним голосу бренду. Тут не буде технік клікбейту та нав’язливої реклами — лише практичні поради та перевірені практики, які допоможуть створювати списки розсилок із зацікавленими контактами.
Вміст:
Що таке email попапи
Email попапи, або форми підписки, — це здебільшого невеликі повідомлення, що з’являються на екрані «нізвідки» й запитують адресу електронної пошти, коли користувач відвідує новий сайт. Зазвичай вони містять до трьох полів та кнопку реєстрації.
Такі спливні вікна називають ще формами захоплення лідів, тому що вони допомагають зв’язатися з потенційними клієнтами й комунікувати з ними.
Деякі попапи займають весь екран, а інші — скромно відображаються десь у кутку сторінки. Ось так виглядає звичайна форма підписки.
Хороший попап для збирання контактів не маніпулює користувачем — він лише пропонує доступ до цінної та актуальної інформації та дає вагомі причини, через які варто підписатися. Коли все зроблено правильно, вигулькові вікна не здаються нав’язливими. Ви можете зробити їх інформативними, освітніми та розважальними, залежно від мети сайту.
Попапи з формою email підписки необхідні для створення органічної лояльної аудиторії. Заповнюючи форму, користувач дає згоду на отримання електронних листів — і її можна перевірити. У результаті потенційні клієнти якісніші, і доставляння покращується, особливо якщо ви вибираєте double opt-in.
Читайте також:
Формати попапів
Є багато видів інформаційних вікон для збирання електронної пошти — вибирайте відповідний формат залежно від конкретних цілей. Ви також можете спробувати різні типи та сценарії, щоб визначити, що краще підходить саме для вашої цільової аудиторії.
Докладно розглянемо шість найпопулярніших форматів попапів, їхні переваги та недоліки.
Оверлей, або перекривачий попап. Цей тип вигулькових вікон з’являється поверх основного контенту на сторінці та займає весь екран. Яким би потужним не був цей формат, його треба використовувати з обережністю — залиште його для дуже важливих оголошень або пропозицій з обмеженим терміном дії. А якщо ні, то ви можете викликати сильне роздратування у відвідувачів вашого сайту, аж до бажання піти з нього.
Плаваючий, або спливний попап. Це найпоширеніший і універсальний тип інформаційних вікон. Він привертає увагу, але не заважає загальному перегляду — вміст сторінки залишається видимим, адже вигулькове вікно відображається в кутку сторінки. Такий формат допомагає зробити ваші повідомлення помітними, але компактними.
Горизонтальний попап. Відображається у вигляді горизонтальної смуги вгорі або внизу сторінки. Цей формат не заважає читанню, і користувач може взаємодіяти з ним, коли буде готовим.
Спливне відео. Це, мабуть, найпривабливіший і найпомітніший різновид попапу. Зазвичай це короткий відеокліп із CTA-кнопкою. Такий формат ідеально підходить для просування візуальних продуктів.
Модальне вікно. З’являється поверх решти вмісту сторінки й затемнює його. У порівнянні зі спливним попапом модальне вікно складніше не помітити. Такі вікна дають змогу швидко привернути увагу до чогось важливого, наприклад, корисної розсилки.
Віджет онлайн-чату. Цей тип попапу розгортає вікно чату, де користувач зможе спілкуватися із чат-ботом або менеджером. Віджети онлайн-чату також можна використовувати для збирання адрес електронної пошти. Якщо служба підтримки офлайн, чат-бот запропонує відвідувачу залишити свої контактні дані для зв’язку.
Усі шість форматів попапів чудово годяться для збору підписок. Вибирайте залежно від того, як хочете запропонувати відвідувачу залишити свій email. Бажаєте справити враження своїм досвідом і водночас не дуже відволікати? Використовуйте прості вигулькові вікна з текстом і наголосіть на сертифікатах і різних досягненнях. Хочете встановити первинний емоційний зв’язок? Спробуйте яскраві спливні вікна з відео.
За допомогою SendPulse ви можете створити всі шість типів попапів для збору адрес — докладніше про це в наступних розділах.
Структура попапу з підпискою email
Перейдемо до створення попапу. Це невелике повідомлення часто включає більш як п’ять елементів, і кожен із них відіграє важливу роль. Ось які вони є і як працюють.
Заголовок
Думайте про нього як про гачок, який захоплює увагу користувача. Якщо віддаєте перевагу мінімалізму, перетворіть свій заголовок на розширений заклик до дії, де ви пояснюєте, якого роду листи відправлятимете і як часто. Як-от, «Підпишіться на нашу щотижневу розсилку новин, щоб отримувати надійні поради щодо садівництва!».
Можна піти іншим шляхом і зачепити увагу відвідувачів сміливою заявою, з якою вони, швидше за все, погодяться. Наприклад, якщо ви гід і ведете блог з інформацією про своє місто, заголовком може бути питання-ствердження «Набридло ходити в ті самі місця?».
Цінна пропозиція
Після того, як ви виклали свою пропозицію, необхідно пояснити, чому читачеві вигідно поділитися з вами адресою електронної пошти. Як ваш контент допоможе йому працювати, робити покупки, творити, займатися спортом чи вести домашнє господарство ефективніше? Що ви можете пообіцяти такого, що він сам не може нагуглити? Постарайтеся висловити це однією короткою пропозицією.
Сигнали довіри
Що робить вас експертом? Чому люди мають вам довіряти? Якщо ви розвиваєте особистий бренд, дайте відповідь на ці питання, згадавши посади, сертифікати та значущі досягнення у своїй галузі. Бізнесу є сенс вказати свій рейтинг на авторитетних сайтах із відгуками, назвати кількість постійних покупців і перерахувати великих клієнтів — але тільки за їхньою згодою.
Ось як HubSpot доводить, що його інформаційна розсилка варта того, щоб підписатися.
Це ідеальний приклад форми email підписки — вона орієнтована на цінність, але весь текст займає менше трьох рядків.
Зображення
Здебільшого вигулькові вікна з email підпискою виконують свою функцію і без візуальних елементів. Та часом корисно додати зображення, щоб виокремити спливне вікно, особливо коли на сторінці багато тексту, і вам потрібно щось яскраве, щоб привернути увагу відвідувачів.
Уникайте стокових зображень. Якщо ви просуваєте послуги, додайте своє фото — засвідчіть новим відвідувачам, що ви є реальною людиною. Якщо робите сміливу заяву в заголовку, використовуйте виконану на замовлення ілюстрацію або фотографію, яка підкріпить ваші слова.
У блозі дієтолога-нутриціолога відвідувачам пропонують добірку рецептів смачних та здорових сніданків в обмін на контактні дані. У попап додали апетитне фото, яке привертає увагу та викликає бажання дізнатися і про інші страви.
Поле контактних даних
Намагайтеся мінімізувати кількість полів у формі підписки. Якщо попап швидше схожий на опитування або податкову форму, він відлякає відвідувачів сайту і зведе нанівець усі зусилля з лідогенерації.
Якщо вам потрібна додаткова інформація для подальшої взаємодії, використовуйте багатоетапні форми. Вони виглядають нативніше й не відлякують із самого початку великою кількістю полів для заповнення.
Кнопка заклику до дії
Цей останній елемент є вирішальним. Під час розроблення попапу переконайтеся, що кнопка із закликом до дії викликає бажання натиснути. Не перестарайтеся з довжиною фраз і не пишіть кожне слово з великої літери — це може відштовхнути досвідчених споживачів. Натомість вибирайте дієслова в наказовому способі та фрази, які чітко визначають дію, яку ви очікуєте від користувачів.
Найкращий час для email попапу
Коли йдеться про форми захоплення електронної пошти, рекомендуємо забути про універсальний підхід. Намагайтеся звузити фокус і комбінувати різні сценарії, щоб зацікавити різні групи користувачів. Скажімо, у SendPulse можна встановити умови для персоналізації повідомлень залежно від поведінки користувача.
Ось умови відображення спливних вікон, які ви, ймовірно, використовуватимете найчастіше:
- Час на сайті або сторінці. Орієнтуйтеся на користувачів, які явно зацікавлені у вашій пропозиції та витратили час на його читання.
- Джерело трафіку та наявність конкретних utm-міток. Відображайте високорелевантні повідомлення залежно від того, звідки прийшов користувач.
- Кількість сеансів. Таргетуйтеся зі спеціальною пропозицією на повторних відвідувачів, щоб допомогти їм зважитися на замовлення.
- Браузер. Показуйте персоналізовані попапи користувачам із мобільних пристроїв.
- Період часу. Виберіть часовий інтервал, упродовж якого повідомлення показуватиметься на сайті.
- Курсор поза екраном. Якщо користувач планує залишити сайт, спробуйте затримати його вікном зі знижкою.
Як бачите, визначення найкращого часу для email попапів потребує деяких експериментів. Ваші відвідувачі не будуть поводитися однаково, тому важливо додавати різні умови для складніших сценаріїв.
П’ять прикладів вдалих попапів із формою email підписки
Багато чому можна навчитися, якщо уважно подивитися на попапи інших брендів, особливо ваших конкурентів. Ознайомтеся з наведеними нижче прикладами, щоб зрозуміти, чого, можливо, не вистачає вашим формам підписки.
Приклад № 1 — цінний подарунок
Коли користувач розгортає статтю з блогу SendPulse, ближче до кінця тексту з’являється попап із пропозицією підписатися та отримати посібник зі збору та поповнення бази адрес. Його побачать лише ті відвідувачі, яким виявився цікавим контент блогу. Ілюстрація з елементами фірмового стилю та яскрава кнопка із закликом до дії привертають увагу, а корисний подарунок стимулює на підписку.
Це ще одна чудова практика. Створіть унікальну електронну книгу, гайд, навчальний посібник, щоб використовувати їх як лід-магніт, — і отримайте наплив справді зацікавлених підписників. Це особливо актуально, якщо ви займаєтеся інфобізнесом.
Читайте також: «Як створити систему розсилок для інфобізнесу — універсальний гайд».
Приклад № 2 — використання візуальних елементів для демонстрації досвіду
Пам’ятаєте, ми згадували, що додавання реальних фото допомагає зміцнити експертну позицію? Ось переконливий приклад того, як одна якісна фотографія може вивести звичайну спливну рекламу на новий рівень.
Фото дівчини з доглянутим кучерявим волоссям не тільки робить повідомлення зрозумілішим, а й підтверджує, що блогер — справді експерт. Вигляд здорових блискучих локонів викликає враження, що поради щодо краси від їхньої власниці мають працювати.
Приклад № 3 — заманювання знижкою
Якщо у вас у планах тимчасове зниження цін, відобразіть це в кампанії з лідогенерації. Приємна знижка може переконати навіть обережних користувачів поділитися з вами адресою електронної пошти.
Adidas пропонує знижку 10 % на перше замовлення тим, хто підпишеться на розсилку — це гарний стимул поділитися контактами.
Просте, стильне оформлення — мінімум тексту, чорно-біла кнопка та невелике зображення, що передає характер бренду, — чіпляє увагу відвідувача. Заголовок відразу впадає в око і змушує замислитися про вигідну покупку.
Приклад № 4 — доступ до корисної інформації
Ще один класний спосіб розпочати розмову з відвідувачами сайту — надати їм доступ до експертного контенту, який вони більше ніде не знайдуть. Якщо ви просуваєте освітню інформаційну розсилку, наголосіть, скільки вкладено зусиль і проведено досліджень. Так користувачі з меншою ймовірністю проігнорують форму підписки.
Сервіс, що допомагає запускати розсилки через email й у чат-ботах, пропонує підписатися, щоб отримувати розбори свіжих кейсів, інтерв’ю з експертами, корисні статті та відповіді на питання з маркетингу. Безплатна книга з прийомами копірайтингу є додатковим гачком. Завдяки кумедній ілюстрації повідомлення сприймається не як комерційне. Це приклад того, як просувати інформаційну розсилку доброзичливим та ненав’язливим способом.
Приклад № 5 — мінімум візуальних ефектів
Якщо на сторінці багато інформації та різного контенту, вигулькове вікно легко пропустити. У такому випадку залиште в попапі тільки найнеобхідніше — на контрасті зі вмістом сторінки скромна форма підписки буде краще помітна.
Мінімалістичні попапи завжди виглядають елегантно й ненав’язливо. Якщо ви вирішите дотримуватися цієї практики, обов’язково зробіть CTA-кнопку великою та контрастною — вона буде основним фокусом уваги.
Як створити попап із нуля за допомогою SendPulse
Ми запустили інтуїтивно зрозумілий конструктор попапів — рекомендуємо спробувати, якщо хочете створювати привабливі інформаційні вікна за лічені хвилини. На безплатному тарифі доступно до 30 попапів на обліковий запис. У цьому розділі покроково покажемо, як працювати в нашому конструкторі.
Крок 1. Створіть проєкт
Увійдіть у свій обліковий запис SendPulse і розгорніть вкладку «Попапи». Потім натисніть «Створити проєкт». Ви можете прив’язати кілька сайтів до одного проєкту або створити для кожного окремий.
Щоб встановити попап на сайт, створений у конструкторі SendPulse, просто введіть його URL-адресу, і він буде підключений автоматично. Для зовнішнього ресурсу скопіюйте код, згенерований сервісом, та додайте його на свій сайт. Потім перевірте встановлення. Ви також можете пропустити процес перевірки та повернутися до нього пізніше.
Крок 2. Виберіть шаблон та налаштуйте його
Відкрийте свій проєкт та натисніть «Створити попап». Ви побачите безліч шаблонів.
Виберіть один із шаблонів підписки на електронну пошту. Натисніть на варіант, що сподобався, щоб перейти в режим редагування.
Змініть зовнішній вигляд шаблону та розташування на екрані на власний розсуд. Якщо потрібно, додайте зображення.
Крок 3. Налаштуйте умови
Закінчивши редагування, натисніть «Далі». Тепер задайте умови, за яких форма підписки буде показана користувачеві. Ви можете комбінувати різні умови та вибрати відображення попапу за умови виконання хоча б однієї з них або одразу всіх.
Коли все готове, опублікуйте попап або збережіть його в чернетці. Щоб дізнатися, як працює ваша форма підписки, перейдіть у вкладку «Статистика». Там показується, скільки переглядів, кліків та лідів вона зібрала.
Можна перевірити, як попап відображається на сайті — потрібну URL-адресу ви знайдете внизу сторінки проєкту на вкладці «Превью».
Як перевірити відображення попапу на сайті
Підніміть email попапи на новий рівень
Як бачите, створення попап-форми для збору електронної пошти займає менш як 10 хвилин, якщо використовувати потрібні інструменти. За допомогою SendPulse можна створювати універсальні повідомлення для різних цілей, підтримуючи активність відвідувачів сайту та цікавість до вашого бренду.
Рекомендуємо використовувати весь наш набір інструментів для автоматизації маркетингу — сервіси email, Viber та SMS розсилок, чат-боти, CRM та багато іншого — щоб спілкуватися з аудиторією та ефективніше просувати свої продукти. Створіть обліковий запис SendPulse прямо зараз і спробуйте!