Маркетинг та продажі

Як заробляти в Інстаграмі — топ-10 способів отримати реальні гроші

20 minutes

Як заробляти в Інстаграмі — топ-10 способів отримати реальні гроші

Інстаграм — один із найпопулярніших майданчиків для розвитку бренду. Якщо ви замислюєтесь над питанням, як заробляти на Інстаграмі і чи не пізно починати розвивати цей канал комунікації, наша відповідь однозначна: не пізно! Адже існує безліч способів монетизувати свої ідеї. У цій статті ми розглянемо варіанти заробітку в Інстаграмі: з’ясуємо не тільки переваги та недоліки кожного, але й дізнаємося про середній рівень доходу, а також розкажемо, які інвестиції потрібні на початку.

Чому в Інстаграмі можна заробляти

Якщо казати про світові тенденції, наразі соцмережа об’єднує понад мільярд користувачів з усіх куточків світу. За популярністю Instagram поступається Facebook, Youtube та WhatsApp, та випереджає TikTok, Twitter, Pinterest и Snapchat.

В Інстаграмі, як і практично на будь-якому майданчику в інтернеті, можна заробляти. Сума залежатиме від того, що ви вмієте.

Основні напрямки, які дозволяють заробити у соцмережі:

  • Монетизація облікового запису — реклама, колаборації, експертна думка, створення особистого бренду, продаж товарів чи послуг.
  • Допомога іншим акаунтам — адміністрування, створення контенту, настроювання реклами, оформлення сторінки.
  • Надання послуг — фотографія, дизайн на замовлення, аудит, копірайтинг, продаж облікових записів.

Основні інтереси користувачів Інстаграму:

  • 45% аудиторії шукають інформацію про подорожі.
  • 44% цікавляться музикою.
  • 43% — їжею та напоями.
  • 42% — модою.
  • 41% — фільмами та серіалами.
  • 35% — здоров’ям та фітнесом.
  • 32% — новими технологіями.
  • 30% — косметикою та доглядом за шкірою.
  • 30% — різними видами спорту.
  • 28% — новинами.

Згідно зі статистикою, переважна частина активної аудиторії у світі — молодь від 25 до 34 років, тобто працездатне населення з різними інтересами та уподобаннями. Тож тут ви завжди можете знайти платоспроможних клієнтів.

Аудиторія в Інстаграм за віком
Статистика за віковими групами на січень 2022 року. Джерело

Щодо Instagram в Україні, агенція plusone social impact пропонує такі цифри:

  • Понад 90 % українців віком 18 – 35 років користуються Instagram.
  • Так само, як і у світі, найбільш активна аудиторія — люди віком 25 – 35 років.
  • Станом на січень 2022 року аудиторія Інстаграму в Україні становила 17,3 млн користувачів. За друге півріччя 2021 року вона збільшилася на 2,3 млн чоловік.
  • Лише 15 % користувачів заходять у соцмережу з десктопу.
Порівняння аудиторії соцмереж за віковими групами
Порівняння аудиторії соцмереж за віковими групами. Джерело

Скільки заробляють блогери в Інстаграмі

Для вивчення світової статистики з доходів перевіряємо дані із сайту influence.co.

Мікроінфлюєнсерами вважають блогерів, за якими стежать від 6000 до 10 000 користувачів. На скріншоті нижче вказано, скільки отримують блогери-початківці за публікацію.

Рейтинг мікроинфлюенсерів
Рейтинг мікроинфлюенсерів. Джерело

Блогери з аудиторією у 50 000 – 80 000 підписників отримують щонайменше 200 доларів за один допис.

Скільки заробляють інфлюенсери з аудиторією у 50 000 - 80 000 підписників
Рейтинг інфлюенсерів з аудиторією у 50 000 – 80 000 підписників. Джерело

Лідери думок, які мають 250 000 – 500 000 фоловерів, можуть отримувати від 600 доларів за один допис.

Скільки заробляють блогери з аудиторією у 250 000 - 500 000 підписників
Рейтинг лідерів думок з аудиторією у 250 000 – 500 000 підписників. Джерело

Скільки ж заробляють інфлюенсери в Україні?

Аналітична компанія HypeAuditor провела дослідження української аудиторії в Інстаграм, результати якого ви можете бачити у таблиці. Мається на увазі гонорар за публікацію одного рекламного матеріалу.

Кількість фоловерів Мінімальна сума у доларах Максимальна сума у доларах
1000 – 5000 10 40
5000 – 20 000 20 150
20 000 – 100 000 30 400
100 000 – 1 000 000 120 3000
понад 1 мільон 1500 верхньої межі немає

Як бачимо, гонорари вітчизняних блогерів у рази поступаються зарубіжним.

До речі, 55 % лідерів думок в Україні — це мікроінфлюєнсери, які мають від 5000 до 20 000 підписників. Найчастіше це дівчата віком від 18 до 24 років — таких аж 39,7%.

Як почати заробляти в Instagram

Передусім продумайте концепцію блогу: хто ваша цільова аудиторія і які є конкуренти, чим ви збираєтесь від них відрізнятися, яку нішу хочете зайняти, що плануєте показувати та розповідати, яку мету та завдання бажаєте досягти тощо. Давайте розбиратися у всіх тонкощах по порядку.

Знайомство з майданчиком

Виберіть спеціалізацію та тематику: надання послуг або ведення блогу

Наприклад, якщо ви хочете адмініструвати або просувати чужі акаунти, вивчіть всі нюанси професії. Пройдіть курси з основ інтернет-маркетингу, почитайте спеціалізовану літературу, перегляньте вебінари з SMM, дізнайтесь, як працювати з текстом і креативами, як обробляти фотографії та оформлювати профіль. Також вам можуть стати в нагоді безкоштовні курси та вебінари Академії SendPulse.

Якщо ви плануєте розвивати особистий бренд, вивчіть нюанси просування, які ми зазначали вище, а також можливості Інстаграму: види контенту — сторіс, пости, IGTV, маски. Дізнайтеся, як працює конфіденційність майданчика, що можна і чого не можна публікувати, за що адміністрація може заблокувати обліковий запис і як діяти у такому разі.

Для інтернет-магазинів, які хочуть заробляти в Інстаграм, варто дізнатися, як працювати з бізнес-акаунтами в соцмережі, який контент готувати та як надихатись новими ідеями.

Вибір ніші

Далі ви маєте визначити сферу, у якій плануєте розвиватися: про що ви хочете і можете розповідати аудиторії. Вивчіть статистику, ознайомтесь з топовими блогерами у різних напрямках. За даними HypeAuditor, більшість інфлюесерів в Україні працюють у ніші мода та краса, фітнес та йога, мистецтво, фотографія, музика.

Категорії блогерів в Інстаграм
Розподіл інфлюенсерів за категоріями

Якщо ви ще не обрали тематику або не знаєте, в якій галузі могли б бути експертом, спробуйте себе в іншій спеціалізації: SMM, адміністрування, копірайтинг, дизайн тощо.

Аналіз конкурентів

Після того, як ви визначилися з тематикою облікового запису або своєю спеціалізацією як фахівця, проаналізуйте конкурентів.

Якщо ви блогер, знайдіть схожі акаунти. Проаналізуйте їх візуальне оформлення і те який контент публікується там щодня та щотижня, приділіть увагу тому, як ваші колеги спілкуються з аудиторією. Так ви дізнаєтесь про їхні сильні і слабкі сторони і на основі цієї інформації можете сформувати свій унікальний стиль.

Також вивчіть хештеги, виберіть конкурентні: високочастотні, середньочастотні та низькочастотні запити. Зберіть відповідні списки для вашої тематики та додавайте до публікацій.

Важливо! Створіть власний хештег, який допоможе фоловерам знаходити відповіді на свої запитання. Це може бути тег із назвою вашого бренду, тематичні запити або ключі з розіграшами та акціями.

Приклад популярного хештегу
Хештег у блозі американського медика, відомого як «лікар, що танцює».

Якщо ви допомагаєте розвивати інші облікові записи, також не забувайте про цей етап. Ви маєте відслідкувати конкурентів клієнта: як вони себе позиціонують на майданчику і що роблять. Водночас ви можете посилювати і особистий обліковий запис: демонструвати свою експертність і розповідати про кейси.

Аналіз цільової аудиторії

Вивчіть аудиторію: хто читає конкурентів, хто цікавиться обраною вами тематикою і кому ще може стати в нагоді ваш контент.

Розпишіть докладний портрет клієнта та його шлях знайомства та взаємодії з обліковим записом. Коли ви вивчите аудиторію, то зрозумієте, який контент допоможе її залучати і утримувати.

Наприклад, ви позиціонуєте бренд, що продає мотоцикли. Одна з категорій ЦА — це молоді люди віком від 18 до 35 років, впевнені та енергійні. Вони полюбляють подорожі та надають перевагу активному відпочинку. Та чому б не сегментувати аудиторію? Таким чином ви можете більш чітко виявити їх запити. Наприклад, жінок цікавлять стиль та зручність, а чоловіків — практичність та потужність. Початківців, швидше за все, зацікавить байк за демократичною ціною, а досвідчених байкерів — моделі з більш довершеними системами управління та безпеки.

Підготовка контент-плану

Переходимо до контент-плану. На цьому етапі опрацьовують ідеї публікацій, креативів та відеоряду. Для початку розкажіть про себе, вкажіть переваги бренду чи продукту.

Виберіть час та хештеги для публікацій та варіанти сторіс. Щоб підтримувати інтерес цільової аудиторії, рекламні пости міксуйте з корисним та розважальним контентом.

Наприклад, якщо ви розповідаєте про продукти компанії: покажіть товар чи послугу, далі опишіть його корисні властивості та характеристики, продемонструйте ефект від використання товару і відтак переходьте до вартості та реклами. Також ви можете розповісти, як продукт пов’язаний з іншими товарами чи показати процес його виробництва. Або ж розважити аудиторію цікавинками з життя фірми: як народилася ідея створення компанії чи як з’явилася її назва.

Контент-план можна підготувати у Google Таблиці або запланувати публікації через спеціалізовані сервіси відкладеного постингу, такі як HootSuite, Buffer, Dlvrit, Mentionlytics тощо.

Не забувайте відслідковувати активність передплатників та їхню реакцію, своєчасно відповідайте на коментарі та допомагайте користувачам знаходити відповіді на запитання.

Якщо ви допомагаєте просувати аккаунти як сторонній фахівець, підказуйте клієнту, як краще оформити креатив, пост чи сторіс та що написати у шапці профілю.

Як заробити в Інстаграмі: ТОП-10 способів

Тож давайте дізнаємось, як можна заробити в Instagram. Ми підготували підбірку з 10 популярних способів та професій.

Реклама в постах та сторіс

Якщо вас цікавить, скільки потрібно підписників в Інстаграмі щоб заробляти, відповідь така: рекламодавці починають цікавитися блогерами, які мають щонайменше 2000 підписників. Звісно за умови, що це їхня цільова аудиторія. Тож укладати контракти на пряму або нативну рекламу у своїх постах та сторіс можна з позначки 2000 користувачів.

Наприклад, це може бути відео або фото з лонґрідом, де ви плавно підведете користувача до продукту. Нижче скріншот рекламної публікації у модному блозі. На початку посту блогер розповідає, як святкові сукні можна носити на кожен день. Далі підводить читача до аксесуарів, завдяки яким образ набуває довершеності. Як виявляється, саме їх і рекламує блогер — втім, це стає зрозуміло лише наприкінці посту:

Так виглядає пост з нативною рекламою в Інстаграм
Приклад публікації з нативною рекламою

Якщо основний текст під постом має понад 2200 символів, його оформити як записи блокнота і додати до публікації у форматі каруселі.

Важливо! Майте на увазі: такий варіант подачі останнім часом втрачає популярність. Зазвичай у карусель додають фотографії або креативи, а текст знаходиться виключно під постом.

Та такий формат використовують не тільки щоб отримати більше знаків, а й щоб розставити акценти і донести важливу для блогера інформацію.

Карусель з текстом в Інстаграм
Карусель з текстом може виглядати і так

У сторіс ви можете додати посилання на обліковий запис компанії або іншого блогера, як у прикладі нижче:

Сторіс з посиланням на іншого блогера
Сторіс з посиланням на сторінку мисткині

Блогери, що мають понад 10 000 підписників, отримують можливість додавати у сторіс посилання. Таким чином вони можуть рекламувати сайти та допомагати компаніям отримувати додатковий трафік.

Креативний спосіб розмістити посилання в Інстаграм
Посилання на сайт можна розмістити і так

Крім того, посилання в сторіс можна оформити і таким чином, щоб користувачі відразу його помітили, або залишити стандартний вигляд — внизу з’явиться напис «Ще» або «Swipe up».

Переваги

  • Не потрібно шукати рекламодавців — вони знаходять вас самі.
  • Простір для творчості і можливість втілювати ідеї у життя.
  • Є вибір: працювати через біржу, наприклад, Epicstars, Tribe чи Influicity або стати послом бренду у великій компанії — амбасадором.
  • Можна вибрати, як працювати — за гроші або за бартером.
  • Нові знайомства та можливості розвитку. Деякі блогери з часом відкривають власну справу — наприклад, створюють свій бренд одягу — та займаються творчістю: знімаються у фільмах або пишуть музику.

Недоліки

  • Потрібен бізнес-аккаунт, а це гроші на рекламний бюджет та час на те, щоб навчитися ним керувати або знайти спеціаліста, якому зможете довіряти.
  • Ви повинні знати основи просування — як створювати контент, що залучає: відео, фото, текст і варіанти підігріву до продажу.
  • Не весь рекламний контент може сподобатися вашій аудиторії. Вас можуть хейтити.
  • Щоб отримати перші замовлення від рекламодавців, доведеться вкласти багато сил у розвиток і просування каналу.
  • Потрібно постійно генерувати якісний та корисний контент.
  • Ви повинні навчитися подавати рекламу, не дратуючи передплатників.
  • Ця робота має вам подобатися та не викликати негативних емоцій.

Інвестиції

  • Час та гроші на навчання з основ SMM, дизайну, копірайтингу, маркетингу та ділового спілкування. Якщо не маєте на це часу та натхнення, віддайте проект на аутсорс: SMM-спеціалісту, дизайнеру або адміністратору.
  • Кошти на просування акаунту. У рекламу та акції із залучення підписників доведеться вкладати.
  • Сили та енергія. Робота з блогом передбачає ненормований графік. Можливо, якийсь час доведеться працювати чи не цілодобово.
  • Приватністю доведеться пожертвувати, щоб показати своє особисте життя або принаймні якусь його частину. Це може спричинити стрес у вас або ваших близьких.

Дохід

  • У новачків — від 15 доларів за пост чи сторіс, плюс рекламований товар.
  • Лідери думок можуть заробляти десятки тисяч доларів.

Наприклад, один з найпопулярніших відчизняних блогерів Ян Гордієнко в інтерв’ю Forbes.ua розповів, скільки коштують рекламні інтеграції на його сторінці: сторіс у Instagram — 1200 – 2500 доларів, відео — 6000 – 6500 доларів, рекламний контракт с брендом — 5000 – 11 000 доларів.

Налаштування таргетованої реклами

До цього формату вдаються SMM-фахівці, таргетологи та маркетологи. Він допомагає блогерам та компаніям отримувати трафік та ліди.

В Інстаграмі є два способи просування реклами: кабінет всередині самого майданчика та запуск оголошень через Facebook.

Ми радимо надавати перевагу другому варіанту — Meta for Business, адже в Instagram просування реалізовано досить слабенько, тому дозволяє працювати лише з невеликим об’ємом інформації щодо аналізу користувачів та їх переходів.

Щоб запустити таргет, перейдіть до бізнес-аккаунту у профілі Інстаграм і підключіть сторінку до Facebook. Так ви зв’яжете соцмережі і зможете спрямовувати клієнтів туди, де їм найзручніше спілкуватися з вами.

Далі в особистому кабінеті налаштуйте рекламну кампанію, виберіть сегмент аудиторії та оголошення. Покрокова інструкція, як це зробити, є на сторінці Meta Business Help Center

Як налаштувати рекламну кампанію в Інстаграм
Перший крок у налаштуванні рекламної кампанії: вибір цілі рекламної кампанії

Приклад рекламного поста в Інстаграмі, який спрямовує на сторінку компанії:

Як виглядає рекламний пост в Інстаграм
Рекламний пост у соцмережі

А тут подано приклад рекламного банера у сторіс — тема і дата вебінару та посилання на форму реєстрації. Перехід здійснюється на сторонній ресурс.

Рекламний банер у сторіс Інстаграм
Рекламний банер у сторіс

Переваги

  • Попит на рекламу є завжди, тож такі фахівці завжди потрібні.
  • Базові знання з таргету можна отримати самостійно. Навчання не займає багато часу.
  • Перші клієнти та гонорари з’являються майже одразу після навчання.
  • Можливість працювати одночасно з кількома клієнтами, при цьому витрачати на роботу до п’яти-шести годин на день.

Недоліки

  • Час від часу у Facebook і Instagram трапляються технічні помилки. Якщо їх вчасно не помітити, то можна втратити не тільки гроші з рекламного кабінету, а й клієнтів.
  • Необхідність розібратися в тонкощах налаштування таргету, а також постійно відстежувати залишок коштів і вчасно коригувати креативи. Тож треба навчитися розуміти показники та аналізувати їх.
  • Щоб добре заробляти, новачку потрібно здобути досвід та практику з різними компаніями, тематиками та бюджетами. На це може піти щонайменше два-три роки.

Інвестиції

  • Час на вивчення таргету та налаштувань Meta for Business. Вивчити основи можна самостійно або на курсах. Звісно, краще щоб був наставник, який зможе вчасно підказати та показати, що робити у складній ситуації та як не злити бюджет.
  • Щоб отримувати перші замовлення, необхідно спробувати все на практиці — як працює рекламний кабінет і яке є «підводне каміння» при налаштуванні оголошень.
  • Вивчити основи копірайтингу, щоб створювати дієві залучаючі пости.
  • Навчитися працювати з креативами і обробляти фотографії та відео.

Дохід

  • Для початківців — налаштування однієї рекламної кампанії в середньому коштує приблизно 100 доларів.
  • Підтримка облікового запису та відстеження динаміки — від 300 доларів на місяць на одного клієнта.
  • Профі працюють з великими компаніями та отримують 500 – 1000 доларів з одного клієнта. А їх може бути декілька. Такі фахівці розробляють стратегії, оформляють рекламні кампанії та знають, як запобігти помилкам на старті.

Продаж товарів та послуг

Комерційну сторінку компанії можна використовувати для продажу товарів і послуг. Це може бути продаж одягу, автозапчастин, товарів для дому, онлайн-курсів, послуг косметолога чи масажиста тощо.

Якщо ж ви фахівець у сфері маркетингу, можете просувати свої послуги.

Для початку ви повинні продумати контент-план та тип облікового запису. В Інстаграмі можна створити інтернет-магазин або спрямовувати клієнтів на свій сайт, месенджер або у Директ. Щоб не гаяти час на механічну роботу, підключіть до профілю чат-бот. Він проконсультує покупців про наявність товару, ціни та терміни виконання замовлення, а також допоможе швидко та безпечно оформити замовлення прямо в чаті.

Важливо! Функція Instagram Shopping недоступна в Україні. Докладніше про країни читайте у довідці Інстаграм.

Контент-план має містити не лише рекламні пости, а й заклики до дії. Також у ньому мають бути:

  • Акції.
  • Корисні для користувача публікації.
  • Інструкції із застосування.
  • Розважальний контент.
  • Історії з життя — смішні, сумні та повчальні.
  • Пост-знайомство — публікацію необхідно повторювати, коли аудиторія починає зростати. Можна продублювати пост або розповісти про себе у сторіс.
  • Кейси, якщо ви просуваєте себе як фахівця.
  • Інформацію про виробництво.
  • Історію компанії для комерційного профілю або розповідь із дитинства для блогера.
  • Відповіді на заперечення, які ви чуєте від своєї цільової аудиторії. Для цього вивчіть цільову аудиторію та її болі: чому людина наразі не може придбати товар або послугу, чому саме вона має зробити це саме зараз і як це їй допоможе. Ці нюанси допоможуть створити ефективний пост.

Ваш обліковий запис має стати такою вітриною, від якої користувач не хотів би йти з порожніми руками. Продумайте стиль, зробіть якісні фотографії та відео — це може бути фотосесія або зйомка товарів у магазині. Покажіть переваги та можливості продукту.

Якщо у вас дуже широкий асортимент і є лінійки для різних категорій покупців, ви можете зазначити це в описі облікового запису. Так зробив мультибрендовий магазин одягу ASOS: окремі сторінки для жіночого і чоловічого одягу, мейкапу та біжутерії.

Посилання на акаунти з товарами різних категорій на головній сторінці бренду
На головній сторінці бренду містяться посилання на акаунти з товарами різних категорій

Важливо! Завжди вказуйте вартість продукту, не змушуйте користувача вдаватися до складних пошуків прайсу та запитувати його. Якщо ціна не вказана, існує велика вірогідність, що людина піде зі сторінки й більше не повернеться.

Якщо в одній публікації ви презентуєте кілька товарів або вартість продукції залежить від певних характеристик, вказуйте вартість кожного лоту:

Публікація в Інстаграм з цінами на різні пакети послуг
Приклад публікації, у якій вказано ціни на різні пакети послуг

Переваги

  • Додатковий канал продажу.
  • Широке охоплення користувачів.
  • Можливість знайти цільову аудиторію і підтримувати з нею зв’язок, пропонувати супутні товари і робити повторні продажі.
  • Можливість швидко створити інтернет-магазин на майданчику та одразу почати продавати.
  • Продукцію можна пропонувати блогерам, які відзначатимуть ваш профіль у себе в постах або сторіс. Зацікавлений користувач легко зможе перейти на ваш обліковий запис, щоб докладніше вивчити інформацію.

Недоліки

  • Якщо ви неправильно визначите ЦА, це негативно вплине на лояльність клієнтів, а відтак і на продажі.
  • Ризик злити бюджет, тобто витратити гроші і не отримати жодного результату.
  • Постійні витрати. Щойно ви припиняєте запуск реклами і знижуєте активність у профілі, ваша сторінка перестає виділятися з поміж інших і ваші пости починають з’являтися у стрічці підписника рідше.

Інвестиції

  • Гроші на розвиток та рекламу каналу, фотосесії, копірайтинг, дизайн макетів та відео.
  • Необхідно налаштувати канали комунікації, куди користувач може перейти та докладніше вивчити компанію чи продукт — сайт, соцмережі, месенджер, форма заявки чи блог. Це може бути диплінк або посилання на один канал опису профілю.
  • Ви можете вкластися в навчання або передати канал на аутсорс, щоб фахівці допомогли нарощувати трафік і збирати ліди.

Дохід

  • Середній і малий бізнес може отримувати стабільний прибуток від 1000 доларів на місяць.
  • Великі компанії можуть отримати трафік і спрямовувати його на сайт або бізнес-проект для подальшої співпраці з клієнтами.

Співпраця з брендами

Коли у вас буде достатньо підписників, ви можете стати амбасадором бренду, тобто обличчям компанії. «Достатньо» — критерій умовний, кожний бренд визначає його самостійно.

Амбасадор знайомить аудиторію з продуктом і підтримує її цікавість, з’являється на фотографіях або відео з товаром, а також бере участь у колабораціях: заходах, зйомках реклами або створення нового продукту.

Наприклад, Adidas періодично випускає продукти разом із зірками зі світу музики чи спорту. Відтак пропонуємо ознайомитись з результатом ​​колаборації Adidas з діячами мистецтва та медіа сфери, як локальних, так і всесвітньо відомих. Вони презентують нову лінійку одягу та взуття з вторсировини та запрошують фоловерів взяти участь в акції з переробки пластику.

Рекламна публікація Адідас з Альона Альона
Пост в обліковому записі бренду

А ось допис, який опубликовала на своїй сторінці Альона Альона. У тексті зустрічається згадка про бренд та ідею проекту.

Реклама Адідас на сторінці Альона Альона
Публікація на сторінці реперки

Переваги

  • Блогер отримує гонорари чи постійний прибуток від бренду.
  • Компанія залучає нових клієнтів.
  • Користувачі більше довіряють бренду та його продукції.

Недоліки

  • Блогер зобов’язаний періодично публікувати контент, де згадується бренд — зазвичай це три-чотири згадки на місяць.
  • Компанія має постійно відстежувати активність блогера і того, як він позиціонує бренд.
  • Якщо продукт і позиціонування лідера думок не співпадають, бренд може втратити дохід і лояльність клієнтів. Згадайте, наприклад, скандал за участю чернівецького блогера Олександра Заліска, коли у День пам’яті Голодомору він влаштував гучну вечірку з розпусними конкурсами. Після цього бренди відмовились працювати з ним і тими, хто був присутній на вечірці.

Важливо! Якщо ви представляєте бренд і шукаєте цікавого блогера для співпраці, вивчіть його діяльність на всіх майданчиках.

Інвестиції

  • Витрати деяких брендів на спільні проекти із амбасадорами можуть сягати десятки тисяч доларів.
  • Високі вимоги до контенту означають і значні витрати на його створення.
  • Блогер має ретельно вивчити нюанси співпраці з компанією, щоб уникнути можливих конфліктів та розбіжностей — як із брендом, так і зі своїми фоловерами.

Дохід

  • Блогер може заробляти від 700 доларів за проект.
  • Якщо у блогера є потрібна рекламодавцеві ЦА, то він може отримувати до кількох десятків доларів за проект.

Партнерські програми

Щоб спробувати один із простих способів заробити в Інстаграм або іншій соціальній мережі, можете чекати, поки якась компанія пропонує вам партнерство. Або зареєструватися у спеціалізованих сервісах, наприклад, Offerrum або dr.cash.

Схема виглядає таким чином:

  1. Спеціалізований сервіс надає вам промокод або пропонує отримувати відсоток із продажу.
  2. Ви обираєте оффер.
  3. Вам надсилають унікальне посилання, яке ви публікуєте у своєму профілі, або ділитеся з передплатниками промокодом, завдяки якому вони отримують знижку.
  4. Отримуєте відсоток із кожного клієнта. Тобто за кожен перехід користувача за вашим посиланням, як і з кожного продажу, вам нараховується певна сума. Іноді компанії навіть платять за те, що людина, яка перейшла з вашої сторінки, зареєструвалася у них на сервісі.

Наприклад, якщо обліковий запис присвячено вашому песику, можете розповідати про грумера або компанію, у якої купуєте корм.

Нижче наводимо скріншот пропозиції від компанії, яка пропонує співпрацю на основі партнерства. Власнику вихованця пропонують отримати персоналізоване посилання та знижку 50% на всі товари. Користувачам, які переходять за посиланням, автоматично надається знижка в 10%, а блогер отримує комісію з продажу.

Приклад партнерської пропозиції
Приклад партнерської пропозиції

Переваги

  • Пасивне джерело доходу.
  • Можна починати з невеликої аудиторії. Головне, щоб вона відповідала вимогам рекламодавця.
  • Блогер отримує знижки та бонуси. Багато компаній зацікавлені у залученні нових партнерів, тому пропозиції можуть бути закріплені за вами назавжди.

Недоліки

  • Блогер має підтримувати статус та публікувати пости зі згадкою про бренд. В іншому разі компанія має право відмовити у партнерці.
  • Компанія не обіцяє швидких та великих заробітків на старті.

Важливо! Перед підписанням угоди обов’язково прочитайте її, щоб знати, у яких випадках винагорода не нараховуватиметься і що робити, якщо пропозиція не викликає інтересу у підписників.

Інвестиції

  • Час та кошти на навчання основам копірайтингу, фото- та відеозйомки.
  • Контент має бути цікавим для користувачів. Він не може бути посереднім. Створюйте нативну рекламу, розповідайте історії, демонструйте товар у сторіс і розповідайте, як використовуєте його у побуті.

Дохід

Зазвичай компанії пропонують 10-20% з продажу. За місяць ви можете заробити від 100 до 1000 доларів — це залежить від бренду, типу продукту та обсягу продажів.

Монтаж роликів

Користувачі соцмереж полюбляють відеоконтент — не лише короткі ролики, а й матеріали у IGTV.

Блогери і бренди часто не мають часу та бажання знімати і монтувати відео самостійно. Тож вони звертаються до спеціаліста, який зуміє перетворити їхню ідею у шедевр.

Ви можете допомогти записати та монтувати сторіс, пропонувати ідеї для сценарію, підготувати вебінари та онлайн-курси.

Переваги

  • Затребувана професія монтажера, оператора та сценариста.
  • Гарний заробіток.
  • Можливість творчого, професійного та матеріального розвитку.
  • Профі отримують унікальні та цікаві пропозиції.

Недоліки

  • Дороге обладнання.
  • Тривалий час на опанування основ професії.

Інвестиції

  • Курси з основ відеозйомки та монтажу.
  • Час на практику: ви маєте навчитися працювати у різних локаціях та з будь-яким освітленням.
  • Кошти на придбання якісної техніки, таких як потужний комп’ютер, фото- або відеокамера, світлове обладнання, карти пам’яті, стабілізатори, мікрофон, фон тощо.

Дохід

  • Новачки отримують за одну зйомку від 50 до 100 доларів. Монтаж узгоджується окремо — цінник починається від 10 доларів.
  • На місяць можна заробляти від 600 доларів.
  • Якщо ви вивчите моделювання або роботу зі спецефектами, ваш заробіток збільшиться в кілька разів.

Консультації

Цей тип заробітку підходить досвідченим спеціалістам, які можуть надавати консультації з різних питань. Це можуть бути коучі, стилісти, бізнес-тренери, психологи, юристи, лікарі, сантехніки, SMM-фахівці тощо.

Також ви можете збирати живі зустрічі з підписниками.

Нижче наводимо скріншот з описом послуг стиліста, чиї послуги коштують від 250 доларів.

Інстаграм українського стиліста
Приклад цінника для послуг стиліста

Переваги

  • Можливість працювати на себе.
  • Самостійний пошук проектів.
  • Постійний розвиток. Часто фахівці відкривають свої школи та записують вебінари.
  • Можливість зібрати команду та реалізувати бізнес-проект.

Недоліки

  • На завоювання довіри аудиторії можуть піти місяці, якщо не роки.
  • Щоб залучити клієнтів, перші консультації доведеться надавати безкоштовно.
  • Щоб консультації почали купувати, потрібно підготувати чималу базу з передплатників.

Інвестиції

  • Ви маєте добре розумітися на обраній темі.
  • Потрібно зібрати відгуки чи рекомендації, які підтверджують вашу кваліфікацію.
  • До зустрічі з клієнтом потрібно готуватися, наприклад, скласти список питань, які допоможуть вам чітко викласти матеріал і допомогти конкретній людині.

Дохід

  • Платні консультації коштують від 10 доларів. Нерідко цінник сягає кількох сотень доларів.
  • Стилісти, лікарі, психологи та інші сертифіковані фахівці з багаторічним досвідом за одну зустріч можуть отримувати понад 2000 доларів.

Адміністрування сторінки

Це фахівець, який відповідає за обліковий запис блогера чи комерційної організації. Він розвиває обліковий запис і допомагає користувачам знайти потрібну інформацію.

Обов’язки:

  • Написання та редагування постів та сторіс.
  • Обробка фото та відео.
  • Відповіді на запитання та коментарі підписників.
  • Створення контент-плану і генерація ідей.
  • Пошук рекламодавців.
  • Аналіз статистики облікового запису.
  • Проведення акцій та розіграшів.
  • Оптимізація та просування.

Переваги

  • Віддалена робота з будь-якої точки світу.
  • Можливість працювати одночасно з кількома замовниками.
  • Перших клієнтів можна знайти на біржах фрілансу.

Недоліки

  • Потрібен час, щоб поглибитися у тематику та сферу бізнесу кожного замовника: вивчити основи та розібратися у нюансах. Це потрібно, щоб правильно доносити інформацію до користувачів.
  • Багато механічної роботи. Наприклад, в день може доведеться надсилати десятки відповідей про ціну.
  • Спілкуватися з користувачами і відповідати на їх питання потрібно майже цілодобово.

Інвестиції

  • Час на вивчення нюансів роботи з майданчиком, контентом і тим, як правильно спілкуватися з користувачами.
  • Потрібен комп’ютер, інтернет та профіль у соцмережі.

Дохід

  • Послуги з просування та ведення одного облікового запису у якості фрілансера коштують від 150 доларів на місяць.
  • Середня зарплата інхауз SMM-фахівця, згідно з інформацією сервісу Work.ua, становить 550 доларів на місяць.
  • Досвідчені фахівці зі знанням англійської мови можуть розраховувати на винагороду до 800 – 1000 доларів.

Копірайтинг

Автори створюють контент — пізнавальний, корисний, розважальний, рекламний. Копірайтер повинен втиснути думку в 2200 символів, опрацювати список хештегів та вміти працювати з контент-планом.

Вам потрібно чітко слідувати ТЗ, яке надасть клієнт, стежити за граматикою та дотримуватись всіх вимог майданчика, у тому числі, перевіряти текст на цензуру.

До речі, якщо ви пишете на замовлення, це не означає, що вам не потрібно вести власний обліковий запис. Ось, наприклад, сторінка копірайтерки, що працює на відомого шеф-кухаря Євгена Клопотенко. Про що і повідомляється у шапці профілю.

Приклад сторінки спеціаліста в Інстаграм
Приклад сторінки копірайтера

Переваги

  • Творча робота.
  • Стабільний дохід.
  • Перших клієнтів можна знайти на біржах фрілансу.
  • Перспектива розвитку у професії чи суміжних галузях.
  • Відсутність особливих вимог до техніки.

Недоліки

  • Якщо копірайтер не дотримується вимог технічного завдання або інших домовленостей, він втрачає дохід.
  • Клієнти нерідко не розраховуються з новачками, тож візьміть за правило працювати за передоплатою.

Інвестиції

  • Добре знання мови та різних методик створення контенту.
  • Час на самоосвіту і постійне відстеження трендів та новинин.

Дохід

  • В середньому за один інформаційний пост платять від 5 доларів, за пост що продає — від 10 доларів.
  • Досвідчений копірайтер на місяць отримує від 300 доларів.

Оформлення профілів

Цим може займатися як SMM-фахівець, так і окрема людина — дизайнер, сторіс мейкер, адміністратор облікового запису.

Сфера відповідальності:

  • Аватар.
  • Опис.
  • Дизайн стрічки і сторіс.
  • Оформлення закріплених сторіс.

Переваги

  • Робота для людей з художнім смаком і творчим нахилом.
  • Ви допомагаєте клієнту створити імідж та оформити бренд.

Недоліки

  • Творча робота передбачає постійні правки від клієнта, а відтак може бути дещо нервовою.

Інвестиції

  • Навчання з різних напрямків: обробка фото, копірайтинг, створення шаблонів.
  • Постійне вивчення трендів на майданчику.

Дохід

  • Дизайн профілю коштує від 40 доларів.

Як заробляти на Інстаграмі: поради

Давайте підіб’ємо підсумки.

Які переваги надає заробіток в Інстаграмі:

  • Ви самі визначаєте тривалість свого робочого дня і свою завантаженість.
  • Деякі способи заробітку не вимагають спеціального або тривалого навчання, тож розпочати роботу можна без значних витрат на техніку і навчання, відтак — швидко отримати перші гроші.
  • Можливість розвиватися у професії та просувати свій бізнес.
  • Якщо докласти зусиль, тут можна добре заробляти.

Поради, як заробляти на Інстаграмі:

  • Вивчіть нішу, в якій хочете надавати послуги, та конкурентів.
  • Розкажіть підписникам про себе та про те, що ви робите.
  • Підключіть бізнес-акаунт до соцмережі.
  • Правильно оформіть профіль: створіть унікальний стиль, за яким вас відразу впізнаватимуть.
  • Постійно публікуйте новий контент, демонструйте експертність та зацікавленість в інтересах підписників.
  • Експериментуйте з видами контенту та вибирайте найпопулярніші.
  • Слідкуйте за статистикою та активністю фоловерів.
  • Пам’ятайте про хештеги та геолокації. Створюйте свої унікальні теги, які допоможуть зацікавленим знаходити відповіді на їхні запитання.
  • У профілі вкажіть диплінк та переводьте трафік на інші ваші ресурси.
  • Спілкуйтеся з аудиторією.
  • Не бійтеся співпрацювати з рекламодавцями але обирайте тільки ті проекти, які близькі вам за духом і з якими вам буде цікаво працювати.
  • Вивчайте тренди та час від часу відвідуйте навчання, що допоможе вам у розвитку бренду.

У цій статті ми розглянули способи заробітку в Інстаграмі, а також обговорили плюси та мінуси кожного.

Для того щоб налаштувати додаткові канали комунікації та створити мультипосилання, реєструйтесь у сервісі SendPulse та підключайте наші інструменти: використовуйте CRM, відправляйте email розсилки, Viber, SMS, WhatsApp розсилки, а також підключайте чат-боти у месенджерах Facebook Messenger та Telegram.

Дата публікації:

20 Кві. 2022

Віталій Весьолов

Журналіст без диплома, копірайтер без сертифікатів, тексти без води, трафік без проблем

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter