Адміністратор каналу в Telegram може дозволити підписникам вільно висловлювати думку та обговорювати публікації. У цій статті розповімо, як увімкнути коментарі в Телеграм каналі, і розглянемо кілька рішень, які допоможуть автоматизувати модерацію.
Вміст:
Навіщо потрібні коментарі в Телеграм-каналі
Можливість включати коментарі в Telegram з’явилася у 2020 році. Відтоді канали в месенджері можна перетворювати на публічні майданчики для обговорень та обміну думками. Власник каналу може отримати кілька переваг:
- Підвищити залучення аудиторії. Коли підписники можуть ініціювати обговорення та ставити питання, показники активності — перегляди та реакції — збільшуються. Користувачі, які залишили коментарі, активніше діляться постами та читають наступні публікації, щоб і далі висловлювати думку.
- Отримати зворотний зв’язок. Коментарі дають нагоду дізнатися, що думають підписники про певні ситуації та контент каналу. Так можна покращити редакційну політику.
- Зміцнити зв’язок з аудиторією. Взаємодія з підписниками через спілкування в коментарях підвищує почуття спільності та підвищує лояльність.
- Проводити конкурси. Підписка + коментар — ефективний спосіб привернути увагу до каналу та збільшити кількість підписників.
- Стимулювати продажі. У комерційних каналах коментарі можна використовувати як один із варіантів підтримки: відповідати на часті питання, рекомендувати товари.
- Аналізувати настрої, шукати нові цілі, моніторити активність. З коментарів можна дізнатися, що хвилює аудиторію, надихнутися новими ідеями для контенту, відстежити, які публікації викликають найбільшу цікавість.
Будь-які вигоди коментарів у Telegram розкриваються тільки за дотримання кількох умов: представник каналу повинен модерувати повідомлення, за необхідності давати своєчасні відповіді і якнайшвидше видаляти образи, а також спам.
Радимо почитати: «Як створити канал у Телеграм: інструкція та лайфхаки»
Як увімкнути коментарі в Телеграм-каналі
До появи офіційного функціоналу в Telegram-каналах можна було налаштувати коментарі через діалог у боті ControllerBot. Налаштування було незручним. Та й користувачам було некомфортно, адже для коментування потрібно переходити на сторонній ресурс і авторизуватися. Наразі цієї проблеми немає. Тому розберемося, як увімкнути коментарі в Телеграм-каналі без чату, за допомогою спеціальної опції. Зробити це можна як на ПК, так і на смартфоні. Розглянемо усі доступні варіанти.
На комп’ютері
Як увімкнути коментарі в Телеграм каналі, якщо ви користуєтеся програмою для ПК:
- Запустіть Telegram Desktop і перейдіть на сторінку каналу.
- Знайдіть три крапки в правому верхньому кутку та клацніть на них. У меню перейдіть у розділ «Керування каналом».
- Розгорнеться вікно з опціями редагування каналу. Тут натисніть на посилання «Додати групу». У вікні, що з’явиться, ви можете вибрати наявну групу для коментарів або вибрати команду «Прив’язати групу».
- Далі ви можете написати назву групи з коментарями та натиснути «Створити».
- На цьому все: група для коментарів створена та прив’язана до каналу.
- Тепер під кожною публікацією має з’явитися кнопка «Прокоментувати».
- Адміністратор каналу має доступ до групи з усіма коментарями та може відповідати на них.
На Android
Як увімкнути коментарі в Телеграм-каналі з телефону на Android?
- Запустіть програму Telegram, перейдіть у свій канал й тапніть на його назву. У новому вікні натисніть «Налаштування каналу».
- У вікні параметрів знайдіть розділ «Обговорення» та натисніть посилання «Додати» й далі — «Створити групу».Додавання чату для коментарів
- Тепер можна дату назву чату або залишити ту, яку система сформувала автоматично. Якщо все влаштовує, натискайте галочку в нижній правій частині вікна.
- На цьому все: чат для коментарів створений та прив’язаний до групи. Тепер під новими публікаціями користувачам з’явиться кнопка «Прокоментувати».
На IOS
Як у Телеграм каналі ввімкнути коментарі, якщо у вас Iphone або Ipad? Інструкція така сама, як і для власників смартфонів на Android. Єдина відмінність полягає в тому, що доступ до налаштувань каналу можна дістати, натиснувши на його зображення, а потім на кнопку «Змін.»
Чому не включаються коментарі
Якщо ви виконували інструкції, але підписникам каналу недоступна опція коментування, проблема в налаштуваннях. Щоб усунути її:
- Перейдіть до чату, прив’язаного до каналу.
- У мобільній версії натисніть на аватар чату та зображення олівця, далі виберіть розділ «Дозволи».Перехід до налаштувань дозволів у чаті Телеграм
- Активуйте опцію «Надсилання текстових повідомлень».
Радимо почитати: «Яка буває реклама в Telegram та як її запустити».
Модерація: корисний сервіс та боти
Якщо група невелика або закрита, можна управляти коментарями вручну. А що робити з десятками та сотнями коментарів у популярних спільнотах? Наймати додаткових адміністраторів? Значно ефективніше поєднати зусилля модератора з ботом.
Бот-модератор — це скрипт, який відстежує порушення в поведінці користувачів та виконує задані дії для підтримання порядку. Ключова опція — автоматичне видалення коментарів, що містять заборонені слова: нецензурні вислови, образи на гендерну, расову та інші тематики. Також боти можуть:
- приймати скарги від користувачів на поведінку конкретних коментаторів;
- надсилати попередження у разі порушення правил;
- збирати статистичні дані про спільну та конкретних учасників.
Розглянемо кілька популярних сервісів, які можна використовувати для модерації каналів в Telegram.
Конструктор чат-ботів Telegram SendPulse
SendPulse надає набір інструментів для маркетингу та продажів. Серед них — сервіс для створення та управління чат-ботами в Telegram, Facebook, Instagram, Viber та WhatsApp.
Боти, створені на базі SendPulse, можуть:
- Заблокувати або розблокувати учасника групи або каналу Telegram за заздалегідь заданими параметрами.
- Створювати пости — у тому числі відкладені — у Telegram каналі та групі.
- Форматувати текст у повідомленні.
- Приймати платежі.
- Надсилати та отримувати дані із зовнішніх джерел.
- Сегментувати підписників.
- Надсилати розсилки та багато іншого.
Базові функції чат-бота доступні безплатно.
FovBot
Це повноцінна платформа для модерації груп та каналів у Телеграм. Серед найбільш затребуваних функцій:
- Модерація повідомлень Нічим не відрізняється від функцій інших ботів: видалення спаму, реклами, флуду та образ.
- Надсилання автоматичних привітань новим учасникам спільноти.
- Визначення користувачів-спамерів та подальше блокування.
- Виведення даних: наприклад, курс валют або часу.
- Збір та виведення статистичних даних.
Більшість функцій платформи доступна безкоштовно.
Combot
Скрипт, який використовують майже 200 тисяч груп у Telegram. Функції бота можна об’єднати в три модулі:
- Модерація. Тотальний контроль: система попереджень та блокувань, автоматичне видалення коментарів за стоп-словами. Приймання скарг від користувачів, обмеження активності нових учасників, автоматичний пошук та блокування спамерів.
- Тригери. Створення та управління системою репутації. Налаштування автоматичних відповідей на типові запитання, запуск активностей (наприклад, вбудованих ігор).
- Аналітика. Збір статистики про повідомлення та користувачів, демонстрація показників залучення, визначення найбільш активних підписників.
Майже всі функції бота-модератора доступні безплатно.
Як підключити бот до Телеграм-каналу
Процес підключення простий: бота-модератора потрібно зробити адміністратором каналу. Для цього:
- У мобільній версії натисніть на назву каналу й виберіть «Адміністратори».
- Натисніть «Додати» й введіть назву вибраного бота в рядку пошуку.
- Вкажіть необхідні вам базові налаштування доступу та підтвердьте рішення.
5 правил адміністрування каналу за допомогою бота-модератора
Щоб дістати бажаний результат від роботи скрипту та не розлякати користувачів, дотримуйтесь таких рекомендацій:
- Ознайомте користувачів із правилами каналу. Пропишіть їх окремим постом та закріпіть. Намагайтеся бути лаконічними. Не вводьте бота, якщо люди не знають, що можна, а що заборонено.
- Не захоплюйтесь жорсткою модерацією. Не можна банити користувача після першого порушення.
- Обов’язково перевіряйте бота. Будь-який скрипт помиляється.
- Не створюйте великі списки стоп-слів, інакше бот стане банити практично за будь-який словесний зворот чи помилку в написанні.
Як вимкнути коментарі
Якщо стало очевидним, що коментарі не покращують статистику каналу, їх можна відключити. Найпростіший спосіб — перейти в налаштування (у мобільній версії для цього потрібно натиснути назву каналу), знайти розділ «Обговорення», а потім — «Відв’язати групу».
Після цього функція коментування публікацій стає недоступною.
Відключати коментарі можна й тимчасово: наприклад, якщо йде спланована або спонтанна атака з боку провокаторів, і боти не справляються з блокуванням їхніх повідомлень.
Коментарі в Telegram-каналі допомагають підвищити лояльність аудиторії та кількість підписників, а також бути в курсі їхніх потреб, трендів. Для управління процесами можна підключати спеціалізовані боти. Але оптимальне рішення — використовувати повноцінну багатофункціональну платформу.
Конструктор чат-ботів SendPulse — це простий та зручний інструмент, який дає змогу створювати багатофункціональні рішення для Telegram та інших месенджерів. Він допомагає автоматизувати рутинні завдання: вітати нових підписників, збирати контактні дані, розсилати повідомлення, приймати замовлення тощо.
Радимо познайомитися також і з іншими сервісами платформи: email, Viber і SMS розсилками, конструктором сайтів та мультипосилань, push повідомленнями, CRM і платформою для онлайн-курсів. Наші інструменти допомагають створювати комплексні та ефективні маркетингові кампанії.