Маркетинг та продажі   Корисні інструменти

Просування у Facebook: 12 ідей для постів та поради для розкрутки сторінки

10 minutes

Просування у Facebook: 12 ідей для постів та поради для розкрутки сторінки

За даними Digital Information World, Facebook є третім за популярністю вебсайтом у світі — поступається лише Google та YouTube. Тож не дивно, що чимало бізнесів використовують його як майданчик для реклами. Водночас це одна з найпримхливіших соціальних мереж. У статті розповімо про просування у Facebook: покажемо 12 успішних постів, розберемо причину їхнього успіху й розкажемо, як просувати сторінку в Facebook.

12 вдалих прикладів просування у Facebook

Почнемо… з десерту! На сторінці рецептів ведучого популярних кулінарних телешоу Євгена Клопотенка не просто рецепти, а красиве фото й опис, що надихає. За посиланням потрапляємо на сайт, де крім докладних рецептів, бачимо й фірмовий магазин кулінарних подарунків.

Понад тисячу репостів за три дні. Це успіх
Понад тисячу репостів за три дні. Це успіх навіть, якщо публікацію просували у Facebook за допомогою реклами

Наступний пост на Facebook-сторінці магазину Yakaboo: добірка книжкових цікавинок зі всього світу. Тут вдала ілюстрація, яка захоплює увагу. Гортаючи стрічку новин, підписник бачить цікаве зображення, а потім наважується читати текст — досить довгий за мірками соцмереж.

Посилання в тексті веде на відповідну книгу в застосунку Yakaboo
Посилання в тексті веде на відповідну книгу в застосунку Yakaboo

Освітня онлайн-платформа LABA регулярно робить добірку лайфхаків із різних тем — і подає їх у вигляді яскравих карток-ілюстрацій. Якщо у вас у команді є дизайнер, придивіться до такого варіанту — подібні корисні збірки забезпечують хороше залучення аудиторії.

Пост на Facebook з ілюстраціями-картками від LABA
Пост на Facebook з ілюстраціями-картками від LABA

Ще один Facebook-пост із гарним текстом та класною ілюстрацією — анонс ефіру від Rist. Короткий текст структуровано абзацами та емодзі, в анонс винесено найцікавіші питання, відповідь на які можна дістати на вебінарі. Фірмовий яскравий стиль ілюстрації та текст на ній мають усі шанси привернути увагу вебсьорфера. А кнопка в правому нижньому куті — швидко перейти на форму реєстрації.

Публікація з кнопкою для просування у Facebook ефіру з експертами
Публікація з кнопкою для просування у Facebook ефіру з експертами

Гарно заходять пости на злобу дня. Ось згадка про публікацію «Артемівської солі» восьмирічної давнини, коли зона бойових дій уперше наблизилася до соляних родовищ, через що видобуток солі тимчасово став неможливим, а відтак сіль перетворилась на дефіцитний товар. На жаль, пост був актуальний що 2014-го, що 2022-го.

Сміх крізь сльози: один із перших мемів про сіль родом із 2014 року
Сміх крізь сльози: один із перших мемів про сіль родом із 2014 року

Втім, з цим потрібно бути обережним — щоб не потрапити в скандал, як київський ресторан Tarantino Grill&Wine, що на своїй сторінці опублікував вкрай невдалий жарт, пов’язаний із пожежею в Нотр-Дам де Парі.

Ситуативні пости бувають і більш позитивні, як-от ця публікація академії Webpromoexperts одразу після перемоги українського гурту Kalush на Євробаченні.

Вдала публікація не обов’язково має містити багато тексту. Головне — ідея
Вдала публікація не обов’язково має містити багато тексту. Головне — ідея

Ще одна цікава ідея для просування на Facebook від цієї ж компанії: опитування читачів із різних тем. Звісно, з гумором і урахуванням поточної ситуації.

«Опитування» на Facebook-сторінці академії Webpromoexperts
«Опитування» на Facebook-сторінці академії Webpromoexperts

Люди взагалі люблять, коли ними цікавляться й щось питають у них. Такі пости цікаві аудиторії, під ними багато коментарів, їх теж шерять:

Здавалося б, просте питання, а скільки вподобайок, коментарів і навіть репостів
Здавалося б, просте питання, а скільки вподобайок, коментарів і навіть репостів

Зрештою, просто красива картинка, на яку приємно дивитися. Бажано, щоб вона була якось пов’язана з послугою або товаром, яку надає ваша компанія. Втім, якщо ви працюєте в сегменті B2C, це не обов’язково — час від часу допускається публікувати в стрічці просто красиві фото або відео.

Красиве фото, куди влучно вписалася техніка бренду
Красиве фото, куди влучно вписалася техніка бренду

Люди люблять не тільки красиві картинки, а й анімацію — навіть такі «прості» ролики, як цей привертають багато уваги аудиторії й мають гарні охоплення:

Коротенький 3D-ролик набирає багато переглядів і може стати вірусним

Окремо відзначимо пости з відео. Люди обожнюють їх… і дивляться переважно без звуку, тож не забудьте додати субтитри до відео, щоб не дратувати підписників і випадкових гостей. Як це зробила мережа спортклубів SportLife.

Як бачите, субтитри не заважають перегляду відео і просуванню у Facebook

Втім, просувати сторінку на Facebook можна й без відео, анімації та професійних фотографій. Якщо контент корисний для аудиторії, він теж добре зайде. Ось приклад такого поста зі сторінки дитячого видавництва «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА», точніше його частини — повна публікація дуже велика й доступна за посиланням. Зверніть увагу на кількість вподобайок і поширень:

Скрин із застосунку Facebook із кнопкою, що веде на сайт видавництва
Скрин із застосунку Facebook із кнопкою, що веде на сайт видавництва

Просування у Facebook: поради

Зібрали основні поради щодо просування у Facebook: починаючи з оформлення сторінки, закінчуючи вимогами до реклами.

Створіть бізнес-сторінку

Для просування компанії у Facebook потрібна бізнес-сторінка. З особистою працювати не вдасться — це суперечить правилам використання Facebook і загрожує блокуванням облікового запису. До того ж бізнес-сторінки мають переваги: можна переглянути докладну статистику про користувачів та пости, запускати рекламу, і відокремлювати ролі для керування сторінкою.

Щоб створити бізнес-сторінку на Facebook, у меню на горішній панелі натисніть кнопку «Створити» та виберіть пункт «Сторінка»:

Меню для створення сторінки на Facebook
Меню для створення сторінки на Facebook

Далі крок за кроком налаштуйте сторінку під свій тип бізнесу. Довіртесь підказкам Facebook і не бійтеся помилитися — відредагувати й доповнити будь-які дані ви зможете потім.

Системні підказки роблять створення сторінки простим та інтуїтивно зрозумілим
Системні підказки роблять створення сторінки простим та інтуїтивно зрозумілим

Гайд для новачків про те, як налаштувати таргетовану рекламу в Facebook, читайте на блозі.

Оформіть сторінку як слід

Оформляйте так, щоб одразу було зрозуміло — куди користувач потрапив і чим ви можете йому стати в пригоді. Розповімо, що найголовніше для просування сторінки на Facebook.

Зробіть обкладинку та аватар. Обкладинка — велике зображення зверху, аватар — кругла картинка збоку. Використовуйте формат png, щоб зображення було чітким.

  • Зображення для аватара має бути не менше 170 на 170 пікселів. Його краще не міняти або міняти не суттєво — аватар показується у всіх ваших постах у стрічці користувача, тому є маркером, за яким сторінку пізнають.
  • Зображення для обкладинки — ідеально 851 на 315 пікселів, вагою до 100 кілобайтів. Його можна міняти, щоб привертати увагу до нових акцій.

Зверніть увагу! Шпаргалки Facebook за зображеннями: розміри медіа для профілю та обкладинки

Так виглядають аватар та обкладинка на сторінці SendPulse. У зв’язку з подіями після 24 лютого 2022 року ми вирішили обновити зображення для обкладинки та розповісти, що SendPulse — українська компанія, наш головний офіс і переважна частина співробітників живуть і працюють у Чернігові. Також змінили тло аватарки — тепер тут впізнається синьо-жовтий прапор України. Водночас лого та шрифт залишили ті самі.

Аватар на бізнес-сторінці SendPulse
Аватар на бізнес-сторінці SendPulse

До речі, деякі історії наших колег можна прочитати в окремій статті.

Опишіть бізнес. Заповніть вкладку «Інформація» — коротко напишіть інформацію про компанію, дайте контакти, опишіть місію. На все про все є 255 знаків.

Інформація про компанію на Facebook
Інформація про компанію на Facebook

Налаштуйте ім’я користувача для сторінки, щоб вас можна було швидко знайти. Ім’я користувача показується під аватаром сторінки. Коли ви зміните ім’я, автоматично зміниться посилання на сторінку:

Ім’я сторінки та посилання
Ім’я сторінки та посилання

Продумайте кнопки зв’язку. Це важливо, бо вони спонукають користувача швидко зв’язатися з вами, виконати бажану дію. Кнопки розташовані під обкладинкою праворуч. Кнопка може вести користувача або на канал зв’язку — у месенджер Facebook або Whatsapp, набір номера, відправку листа, на внутрішнє або зовнішнє посилання.

Кнопка повідомлення стане в пригоді, якщо на сторінці налаштовано чат-бот. Якщо в користувача виникнуть питання, він спочатку потрапить на чат-бота, який відповість на часті питання щодо часу доставлення, асортименту продукції тощо. Це заощадить час служби підтримки. Якщо бот не зможе відповісти, він сам під’єднає до чату співробітника — цю функцію легко вбудувати в робота, якщо створювати його на платформі SendPulse. Докладніше про можливості чат-бота розповімо далі.

Кнопки зв’язку на сторінці
Кнопки зв’язку на сторінці

Є маленький лайфхак для кнопок. Як бачите, на попередньому скриншоті, дві кнопки: «Докладніше» та «Повідомлення». Та коли ви налаштовуєте свою сторінку, бачите лише одну: за замовчуванням це кнопка для надсилання повідомлення до Facebook Messenger.

Кнопка «Повідомлення» є на новій сторінці за замовчуванням
Кнопка «Повідомлення» є на новій сторінці за замовчуванням

Щоб з’явилася друга кнопка, вам потрібно відредагувати наявну та вибрати будь-яку іншу функцію: підписатися, зателефонувати, надіслати повідомлення тощо.

Кнопку на сторінці Facebook можна перепризначити

Щоб перевірити, чи додалася друга кнопка й чи коректно вона показується, перейдіть в особистий профіль і перегляньте сторінку як відвідувач.

Перемикання між особистою та бізнес-сторінкою відбувається в один клік
Перемикання між особистою та бізнес-сторінкою відбувається в один клік

Відразу після цього ви побачите, як бачать сторінку сторонні відвідувачі — обидві кнопки зв’язку на місці.

Facebook дає можливість подивитися на свою сторінку очима відвідувача
Facebook дає можливість подивитися на свою сторінку очима відвідувача

Враховуйте інтереси аудиторії

Для просування у Facebook, як і в будь-якій іншій соцмережі, потрібна стратегія. Потрібно розуміти, як поводиться аудиторія, тоді ви зможете ефективно на неї впливати.

Ось основні цифри, які вам можуть стати в пригоді. Це дослідження українського сегмента Facebook у травні 2022 року від NapoleonCat:

  • Найбільша та активна вікова група — від 25 до 34 років. Таких користувачів соцмережі в Україні 6,3 мільйона.
  • Більшість із них становлять жінки — 56,7 %.
  • Найактивніший день тижня — неділя, найменш активні — вівторок та середа. Найчастіше користувачі заходять у соцмережу в районі 9:00 та 16:00.
  • Найкраще люди реагують на публікації завдовжки від 160 до 1000 символів.
  • Більше відгуків набирає відеоформат, другий за популярністю — пости з фото. Найгірше користувачі реагують на «голі» посилання.

Та не спирайтеся на загальні цифри. Вивчайте власну аудиторію:

  • Складіть портрет клієнта — хто ваша основна цільова аудиторія, її вік, інтереси, спосіб життя, дохід тощо.
  • Виявіть потреби клієнтів, що вони шукають у вашому продукті. Це допоможе підлаштовувати продукт під їхні болі й підкаже, як розповідати про користь від із їхньої точки зору.
  • Збирайте зворотний зв’язок — читайте коментарі до постів, проводьте опитування та голосування.

Складіть контент-план та гайд з оформлення

Продумайте контент-план просування Facebook-сторінки. Придумайте рубрики, визначтеся за співвідношенням видів контенту. Подумайте, як залучити аудиторію до створення контенту користувача. Розробіть дизайн обкладинок для постів, стандарти оформлення фото, відео, тексту в різних рубриках.

Обов’язково оформіть документ-гайд для дизайну та контенту для SMM-ника. Він стане стандартом якості для всіх, хто займається контентом для вашої компанії. Їм не доведеться запам’ятовувати всі шрифти, кольори та правила — усе це буде записано. Навіть якщо фахівець раптово зміниться, інструкції допоможуть новій людині швидко влитися в роботу.

Запросіть друзів

Коли закінчили з оформленням і зробили кілька перших постів на сторінці Facebook, починайте просування. Для початку використовуйте свій вплив: попросіть співробітників поділитися сторінкою у своїх облікових записах і запросити на неї друзів. Ці опції доступні як власнику сторінки, так і будь-кому з відвідувачів.

Поділіться сторінкою та запросіть друзів
Поділіться сторінкою та запросіть друзів

Оформляйте картинки та відео правильно

Робіть зображення помітними. Щоб картинка в стрічці зачепила увагу користувача, вона має бути яскравою, емоційною або інформативною і спонукати до прочитання посту. Це стосується не тільки картинок, але й обкладинок для відео — якщо користувач відключив автоматичне відтворення, він побачить статичну обкладинку, яку ви вибрали для відео.

При платному просуванні на Facebook дотримуйтесь правил мережі, це стосується розміру та змісту ваших картинок. Щоб соцмережа пропустила рекламу, зображення має бути не менше 500 на 500 пікселів, а щоб не падали охоплення — текст має займати не більше 20 % площі картинки.

Увага! Збережіть корисні посилання для просування у Facebook: Керівництво Facebook з реклами — шпаргалка з оформлення реклами.

Враховуйте, що Facebook трепетно ставиться до змісту контенту — він не пропустить у рекламу «дорослі» пости, які на обкладинці мають натяк на секс, алкоголь, куріння. У тексті, відповідно, такого теж не повинно бути.

Не захоплюйтесь хештегами

У Facebook хештеги працюють погано. По-перше, серйозно, коли ви самі востаннє щось шукали тут за хештегом? По-друге, у результатах пошуку користувач спочатку побачить пости від сторінок, з якими він колись взаємодіяв, тобто навряд чи нові та ще невідомі. По-третє, є теорія, що велика кількість хештегів Facebook сприймає як спам і занижує такі пости у видачі.

Максимум, для чого вам стануть у пригоді хештеги Facebook — як унікальна мітка до вашої акції, щоб користувач міг знайти всі пости на задану тему.

Залучайте користувачів

Алгоритм ранжування стрічки Facebook висуває цікаві пости вперед. Цікавими вважаються записи з великою кількістю вподобайок, коментарів та репостів, тобто з гарним залученням. Чим більший показник залучення в сторінки загалом — тим вище її пости показуватимуться в стрічці підписників.

Для залучення:

  • Використовуйте вірусний контент. Щось цікаве та емоційне, ніж користувачі захочуть поділитися.
  • Ставте питання в постах, мотивуйте на обговорення.
  • Зрештою, попросіть поставити вподобайку або зробити репост.

Налаштуйте чат-бота

Чат-бот — це програма, яка спілкується з користувачем за автоматизованим сценарієм. Ви можете налаштувати в чат-бота безліч дій: розповісти про продукт чи захід, забронювати час візиту, підібрати товари, відповісти на часті запитання, можливість сплатити замовлення.

Бот доступний 24/7, тобто замінює цілодобову службу підтримки. Чат-боти Facebook від SendPulse допоможуть створити автоматичну воронку продажів:

  • класифікувати лід;
  • запросити додаткову інформацію;
  • прогріти лід;
  • довести до покупки;
  • завершити угоду або під’єднати менеджера.

Роботу чат-бота Facebook наживо можна подивитися на нашому Сендботі. Почитайте статтю про те, як і навіщо ми створювали бота, та поспілкуйтеся з ним на нашій сторінці у Facebook.

Використовуйте піксель ретаргетингу

Для просування на Facebook використовуйте піксель. Це шматок коду, який потрібно сформувати за допомогою Facebook та вбудувати в сайт. Він передаватиме дані із сайту до рекламного кабінету Facebook.

Піксель надасть можливість відстежувати, що роблять на вашому сайті люди, які приходять з Facebook. Завдяки відстеженню можна:

  • Формувати аудиторії для реклами — показувати потрібні оголошення лише тим, хто вчинив певну дію на сайті.
  • Відстежувати конверсії — розуміти, наскільки ефективні кампанії.
  • Оптимізувати конверсії — показувати рекламу тим людям, які з більшою ймовірністю вчинять необхідну дію.

Зверніть увагу! Корисне посилання —  інструкція зі створення та налаштування пікселя Facebook.

Встановіть віджет із соцмережами на сайт

За допомогою SendPulse ви можете створити віджет для сайту, через який користувач одразу зможе перейти в потрібний месенджер: Facebook, Instagram, Telegram. А там його одразу підхопить чат-бот. Віртуальний помічник можна запрограмувати на всі дії, які зазвичай цікавлять нових лідів. Наприклад, записатися на прийом або дізнатися про асортимент товарів та послуг, дістати лід-магніт чи програму заходу тощо.

Просування у Facebook: що варто запам’ятати

Регулярно переглядайте стрічку Facebook для натхнення. Підмічайте, які пости набирають найбільше реакцій, і намагайтеся робити аналогічні у своїй тематиці.

Дотримуйтесь наших порад для просування бренду у Facebook:

  • Створіть бізнес-сторінку та оформіть її як треба. Зробіть обкладинку та аватар, придумайте ім’я сторінки, заповніть інформацію про себе та налаштуйте кнопки зв’язку.
  • Враховуйте особливості аудиторії Facebook — її вік, активність та інтереси щодо контенту.
  • Підготуйте гайд з оформлення контенту та контент-план.
  • Запросіть друзів — вони стануть першими підписниками сторінки.
  • Оформлюйте картинки та відео за вимогами Facebook. Пам’ятайте про зміст — ніякого «дорослого» контенту, і дотримуйтесь розмірів для різних форматів реклами — у цьому допоможе шпаргалка Facebook з реклами.
  • Не захоплюйтесь хештегами. Використовуйте їх лише як унікальні мітки до своєї акції або флешмобу.
  • Залучайте користувачів. Чим більше реакцій дістають ваші пости, тим вище вони з’являться в стрічці підписників.
  • Використовуйте чат-бота Facebook, щоб автоматично працювати з лідами в соцмережі та робити масові персоналізовані та сегментовані розсилки. Реєструйтеся в SendPulse, щоб створювати чат-ботів Facebook, Instagram та Telegram у зручному візуальному редакторі навіть без знання коду.
  • Вбудуйте на сайт піксель ретаргетингу Facebook.
  • Встановіть на сайті віджет підписки.

Дата публікації:

8 Лип. 2022

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 8
Поділитися:
Twitter