Маркетинг та продажі

Як створити та налаштувати бізнес-акаунт WhatsApp

7 minutes
Оновлено 5 Березня 2024
Як створити та налаштувати бізнес-акаунт WhatsApp

Для спілкування з клієнтами компанії часто використовують бізнес-акаунт Ватсап. Що це таке, навіщо потрібно і як зробити — розбираємо в статті. А також пояснюємо, як підключити чат-бот до WhatsApp Business, який доповнить функціонал програми.

Що таке бізнес-акаунт WhatsApp

Бізнес-акаунт Ватсап — це профіль компанії, створений у WhatsApp Business. WhatsApp Business — це окремий додаток для зручного спілкування з клієнтами через месенджер. Якщо у вас велика аудиторія, наявність бізнес-акаунту спростить та прискорить взаємодію з нею.

Листування з бізнес-акаунтом Ватсап
Листування з бізнес-акаунтом Ватсап

WhatsApp Business має низку додаткових можливостей і дає змогу:

  • Докладніше розповісти про компанію в профілі: вказати адресу, години роботи, сайт тощо.
  • Створювати каталоги товарів та послуг та швидко надсилати картки зацікавленим користувачам.
  • Листуватися від імені компанії кільком менеджерам із різних пристроїв.
  • Надсилати швидкі відповіді, автоматичні розсилки та запускати чат-боти.
  • Бачити статистику за повідомленнями: скільки відправлено, доставлено та прочитано.
  • Сортувати чати та контакти за допомогою ярликів, скажімо, щоб розділити оплачені та неоплачені замовлення.

Крім того, бізнес-акаунт можна верифікувати — це підвищує довіру цільової аудиторії.

Читайте також: «Гайд з WhatsApp для бізнесу».

Особливості бізнес-акаунту WhatsApp

Бізнес-акаунт Ватсап і звичайний профіль не можна зареєструвати на один і той самий номер, але — якщо номери різні — їх можна використовувати паралельно на одному пристрої.

У WhatsApp Business є можливість верифікувати свої облікові записи: підтверджений оригінальний профіль відзначається зеленим значком із галочкою. Зараз ця функція працює в тестовому режимі, і в ній бере участь невелика кількість компаній. Критерії верифікації нечіткі, тому більшість бізнес-акаунтів наразі функціонує без галочки, водночас використовуючи всі стандартні можливості WhatsApp Business.

Так виглядає підтверджений обліковий запис
Так виглядає підтверджений обліковий запис

Також WhatsApp Business пропонує premium-підписку, яка дає доступ до додаткових функцій. Серед інструментів платної підписки:

  • Створення вебсторінки WhatsApp з посиланням, що налаштовується, і детальною інформацією про компанію. У безплатній версії сторінка містить лише назву організації та фото профілю, а посилання створюється на основі номера.
  • Підключення до 10 пристроїв до облікового запису — стандартно доступно 4.
  • Розподіл чатів за співробітниками та можливість визначити джерело повідомлення — конкретний пристрій або менеджера.

Є 30-денний пробний період.

Як створити бізнес-акаунт WhatsApp

Перший крок під час створення бізнес-акаунту Ватсап — завантажити програму WhatsApp Business у Google Play Market або App Store, встановити її на пристрій та запустити. Далі треба ознайомитися з умовами надання послуг, після чого натиснути кнопку «Прийняти та продовжити».

 бізнес-акаунт Ватсап
Для чого потрібний бізнес-акаунт Ватсап? Це простий та надійний спосіб зв’язку з клієнтами

Якщо на пристрої вже встановлено стандартну версію WhatsApp, програма запропонує використовувати той номер, до якого прив’язаний обліковий запис. У цьому випадку історія чатів та медіафайли будуть автоматично перенесені до WhatsApp Business.

Можна також використовувати інший номер. Виберіть країну, і поле з кодом зі списку буде автоматично заповнено, після чого треба ввести інші цифри.

Створення бізнес-акаунту Ватсап
Створення бізнес-акаунту Ватсап із використанням нового номера

Далі потрібно створити профіль компанії: вказати її назву або ім’я спеціаліста, вибрати різновид діяльності зі списку та додати фото — за замовчуванням завантажується аватар з облікового запису WhatsApp. Додатково можна заповнити поля «Опис» та «Адреса компанії» — відразу або потім.

Як зробити бізнес-акаунт Ватсап
Як зробити бізнес-акаунт Ватсап: заповніть інформацію в профілі

Натисніть кнопку «Далі» — почнеться процес ініціалізації. WhatsApp Business запропонує створити каталог товарів чи послуг — можна зробити це одразу або повернутися пізніше.

Створення бізнес-акаунту Ватсап
Створення бізнес-акаунту Ватсап: щоб пропустити складання каталогу, натисніть «Не зараз»

Далі розгорнуться параметри резервного копіювання. На випадок заміни або втрати пристрою варто створити резервну копію повідомлень і медіафайлів на «Google.Диску», щоб у разі необхідності їх відновити. Виберіть потрібну частоту та натисніть «Готово». Тепер ви можете спілкуватися з клієнтами з бізнес-профілю.

Як налаштувати бізнес-акаунт WhatsApp

Після того, як зробите бізнес-акаунт Ватсап, відкриється вкладка з привітанням та основними налаштуваннями.

Налаштування профілю

Натисніть відповідну вкладку. Тут можна редагувати назву компанії, різновид діяльності, фото профілю та обкладинки, додати опис, адресу, години роботи, email та сайт — для цього натисніть на значок олівця біля потрібного поля.

Налаштування бізнес-акаунту Ватсап
Налаштування бізнес-акаунту Ватсап

Для зображення профілю є три варіанти: зробити фото через камеру, завантажити з галереї або встановити персональний аватар WhatsApp.

Адресу офісу можна вказати на мапі для зручності клієнтів.

Вкажіть геолокацію, щоб вас було легше знайти
Вкажіть геолокацію, щоб вас було легше знайти

Є три варіанти графіка роботи: відкрито в певні години, завжди або тільки за попереднім записом.

Налаштування бізнес-акаунту Ватсап: визначте робочий графік
Налаштування бізнес-акаунту Ватсап: визначте робочий графік

Також у цій вкладці можна переглянути та змінити додані товари, зв’язати профіль компанії з обліковими записами Facebook та Instagram, редагувати дані та номер телефону.

Зв’яжіть бізнес-акаунт Ватсап з іншими продуктами Meta
Зв’яжіть бізнес-акаунт Ватсап з іншими продуктами Meta

Створення каталогу

Щоб зробити каталог, виберіть вкладку. Натисніть піктограму плюса, щоб додати новий товар або послугу. Завантажте зображення та заповніть поля: назва, ціна, опис, посилання, код товару, якщо є.

Зробіть каталог продуктів, щоб прискорити взаємодію з покупцями
Зробіть каталог продуктів, щоб прискорити взаємодію з покупцями

Каталоги можна надсилати в діалоги з клієнтами.

Натисніть значок скріпки та виберіть потрібний пункт
Натисніть значок скріпки та виберіть потрібний пункт

Ярлики

За допомогою ярликів зручно сортувати чати та контакти, наприклад, за статусом замовлення.

Для роботи з ярликами натисніть на три точки у верхньому правому кутку і виберіть відповідний пункт. На вкладці можна подивитися наявні ярлики або створити новий. Для цього натисніть значок плюса й у вікні напишіть назву.

Як додати ярлик
Як додати ярлик

Якщо натиснути та утримувати будь-яке повідомлення або контакт, з’явиться вікно для присвоєння наявного ярлика або додавання нового.

Автоматичні повідомлення

У розділі «Повідомлення» можна настроїти автоматичні привітання та відповіді.

Щоб клієнтам надходили повідомлення, виберіть відповідний пункт і активуйте функцію перемикачем. У нижньому полі відредагуйте стандартний текст привітання або напишіть новий — для цього натисніть значок олівця. Далі виберіть одержувачів:

  • усі;
  • усі, хто не записаний в адресній книзі;
  • усі, крім обраних;
  • тільки вибрані.

Збережіть зміни.

Налаштування вітального повідомлення
Налаштування вітального повідомлення

Щоб настроїти надсилання повідомлення про те, що вас немає на місці, перейдіть до відповідного пункту та встановіть перемикач у положення «увімкнено». Текст такого повідомлення вже прописано за замовчуванням. Якщо хочете його змінити, натисніть значок редагування.

Щоб запланувати повідомлення, натисніть «Розклад» і виберіть один із варіантів:

  • відправляти завжди;
  • за розкладом;
  • у неробочий час.

Ця опція доступна, якщо в профілі компанії встановлено години роботи.

У пункті «Отримувачі» вкажіть тих, кому потрібно надсилати повідомлення «Немає на місці». Варіанти такі ж, як і під час відправлення вітання. Збережіть зміни.

Налаштування повідомлення «Немає на місці»
Налаштування повідомлення «Немає на місці»

Ще одна корисна функція в бізнес-акаунті Ватсап — швидкі відповіді. Вона дає можливість використовувати скорочення для повідомлень, що часто відправляються, — як текстові, так і у вигляді медіафайлів. Можна зберегти до 50 відповідей. Щоб з’явилося вікно з підказкою, після символу «/» введіть скорочення:

Що таке швидкі відповіді
Що таке швидкі відповіді

На головній вкладці виберіть «Швидкі відповіді» та натисніть піктограму плюса. Вкажіть скорочення для швидкої вставки відповіді, а в полі нижче напишіть повний текст або виберіть медіафайл. Збережіть зміни. Врахуйте, що у веб- та десктоп-версіях WhatsApp медіафайли у швидких відповідях не підтримуються, тому використовуйте їх лише за потребою. У важливих повідомленнях варто додавати попередження, що переглядати їх потрібно з мобільного.

Як налаштувати бізнес-акаунт Ватсап
Як налаштувати бізнес-акаунт Ватсап

Щоб надіслати швидку відповідь як вкладення в чаті, натисніть «Прикріпити» і виберіть потрібний варіант.

Додати зображення або відео
Додати зображення або відео

Щоб надіслати текстову відповідь у діалозі з клієнтом, введіть скорочення після символу «/»: /дякую, /адреса, /доставка тощо.

Автовідповіді в WhatsApp Business допомагають вирішити низку рутинних завдань, але їхній функціонал суттєво обмежений. Для повної автоматизації спілкування з клієнтами — від консультацій до приймання оплати — використовуйте чат-боти. У SendPulse є чат-боти для Facebook, WhatsApp, Instagram та Telegram, які збирають контакти підписників та зворотний зв’язок, відповідають на запитання 24/7, надсилають сегментовані розсилки та приймають платежі через PayPal, Fondy та інші популярні системи.

Створення чат-бота WhatsApp
Створення чат-бота WhatsApp

Як підключити чат-бот до бізнес-акаунту

Якщо ви вирішили підвищити ефективність бізнес-процесів та покращити якість обслуговування за допомогою чат-бота SendPulse, скористайтесь нашою інструкцією зі створення бота в WhatsApp. У цьому розділі виокремимо лише ключові моменти.

В обліковому записі SendPulse перейдіть на вкладку «Чат-боти» й натисніть «Підключити канали», якщо робите це вперше. Якщо ви вже підключали ботів, виберіть «Керування ботами» й потім «Додати бот», або «Підключити» навпроти потрібного каналу — у цьому випадку WhatsApp.

Як підключити чат-бот Ватсап
Як підключити чат-бот Ватсап

Створювати WhatsApp-бот потрібно через Facebook, щоб підтвердити компанію та не мати обмежень. Виконайте вказівки, які з’являться на сторінці. Дозвольте доступ до облікового запису та платежів та натисніть кнопку «Продовжити».

Основні кроки:

  • підключення бізнес-акаунтів Facebook та WhatsApp;
  • налаштування профілю WhatsApp Business;
  • реєстрація номера у WhatsApp Business.

Усі події докладно описані в базі знань.

Потім потрібно підписатися на створений бот і призначити другий обліковий запис власником. Для цього надішліть першим повідомленням цифровий код, який з’явиться на екрані.

Після налаштування з’явиться вікно з кодом, який потрібно надіслати боту, щоб стати власником
Після налаштування з’явиться вікно з кодом, який потрібно надіслати боту, щоб стати власником

Якщо все зроблено правильно, запуститься вітальний ланцюжок, а в аудиторії чат-бота у вашого контакту з’явиться статус «Власник». Тепер можна переходити до налаштування ланцюжків та створення розсилок.

Висновок

Ми з’ясували, що таке бізнес-акаунт у Ватсапі, як його створити та налаштувати, а також розібрали, як підключити WhatsApp-бота для автоматизації робочих процесів.

Радимо ознайомитися з іншими рішеннями SendPulse для бізнесу: чат-боти для Telegram, Instagram і Facebook, конструктор лендингів та мультипосилань, сервіси email, Viber та SMS розсилок, безоплатна CRM, браузерні повідомлення та платформа для запуску онлайн-курсів. Користуйтеся інструментами SendPulse та заощаджуйте ресурси.

Дата публікації:

22 Лютого 2023
Анастасія Цапліна

Копірайтер із досвідом роботи маркетологом. Вивчаю нове у маркетингу, ділюся інформацією.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter