Потрібно скоротити посилання, але під час вивчення всього різноманіття інструментів розбігаються очі? Ми підібрали 9 сервісів, які дають змогу скоротити лінк за кілька секунд. У статті розглянемо особливості, переваги та недоліки сервісів, порівняємо їх між собою. Та насамперед розповімо, коли скорочувати посилання варто, а коли — ні.
Коли варто скоротити посилання
Довгі посилання виглядають неестетично, часто ними незручно користуватися. Короткі посилання мають кращий вигляд.
Короткий URL варто використовувати, якщо потрібно:
- переслати посилання в месенджері, SMS або продиктувати;
- замаскувати реферальні посилання;
- зробити посилання візуально привабливим — для рекламних матеріалів;
- економити місце в обмежених за довжиною повідомленнях — наприклад, у SMS розсилках;
- запобігти неправильному копіюванню чи обрізанню довгих посилань;
- бачити статистику переходів та аудиторії — у деяких сервісах це можливо.
Коли скорочення посилань недоречне
Короткий URL виглядає охайно, але іноді скорочення посилань може призвести до неприємних наслідків.
Скорочене посилання не варто передавати:
- У email розсилках — через короткі посилання листи потрапляють у спам.
- Для сторінок сайту та QR-кодів, розміщених на банерах чи візитівках. Якщо скорочувач посилань перестане працювати, посилання доведеться змінювати, а поліграфічну продукцію — передруковувати.
- Якщо потрібне вічне посилання — причину зазначено вище.
Як скоротити посилання: огляд сервісів
Щоб скоротити лінк онлайн, потрібно використовувати сервіс, який надасть йому новий, короткий URL. У разі натискання на коротке посилання користувач потраплятиме на вихідну адресу. Багато сервісів дають змогу обрізати посилання й навіть отримати статистику за ним — наприклад, кількість переходів, характеристики цільової аудиторії.
Теоретично все чудово, але на практиці є ймовірність, що короткі посилання стануть неробочими через закриття чи некоректну роботу сервісу. Тож потрібно вибрати надійний скорочувач посилань.
Рекомендуємо звернути увагу на такі конвертери посилань.
Bitly.com
Bitly.com — найвідоміший cкорочувач посилань, що надає інструменти для перегляду статистики переходів по згенерованим скороченим посиланням та додаткові можливості роботи з URL.
Для роботи у сервісі необхідно зареєструватися.
Після реєстрації безплатно можна:
- скоротити 12 посилань протягом місяця та задати ім’я короткого посилання для п’яти з них;
- згенерувати 2 QR-коди з можливістю кастомізації зовнішнього вигляду;
- створити мобільний лендинг з важливими посиланнями для профілю в соцмережах.
Щоб задати ім’я короткого посилання, натисніть на піктограму олівця й відредагуйте автоматично створений URL.
Отримуємо бажане посилання.
Для доступу до даних статистики необхідно придбати платний тариф — від $ 8 до $ 300 на місяць.
Після цього можна дізнатися щоденну кількість переходів, їхні джерела, пристрої та географію аудиторії.
Вартість послуг залежить від кількості посилань, тривалості роботи короткого URL, необхідності збереження даних аналітики та додаткових можливостей роботи з QR-кодами та мобільними лендингами.
Переваги:
- простота;
- зручний сучасний інтерфейс;
- безплатна генерація посилань, QR-кодів та мобільного лендингу;
- можливість самостійно підібрати ім’я для п’яти коротких посилань на місяць безплатно.
Недоліки:
- необхідна реєстрація;
- аналітика доступна лише для платних тарифів;
- усі просунуті функції платні.
Коли використовувати сервіс:
- якщо потрібен просунутий трекінг посилань;
- якщо важливо вибирати імена для коротких посилань.
Is.gd
Is.gd — безплатний сервіс скорочення посилань із лаконічним інтерфейсом.
Вставте URL, клікніть на «Shorten» — отримайте коротке посилання. Натиснувши на «Give me this URL as a QR code», маємо QR-код для мобільного телефону.
Він має такий вигляд:
Щоб мати доступ до статистики, натисніть «Further options/Custom URL» і відмітьте пташкою поле «Log statistics for this link».
Для відстеження статистики реєстрація не потрібна: перейдіть за посиланням поряд з текстом «You’ve enabled statistics for this link — you can access these via the link’s preview page at…» і натисніть на«I want to see statistics for this URL».
За замовчуванням показується кількість переходів за коротким посиланням. Додатково можна активувати розбивку за країнами, браузерами, операційними системами, днями тижня та навіть годинами.
Переваги:
- безоплатність;
- статистика доступна без реєстрації;
- дані надаються наочно — як графіки і діаграми.
Недоліки:
- застарілий інтерфейс;
- не інтуїтивні функції, але є розділ FAQ із докладними відповідями на запитання.
Коли використовувати сервіс:
- якщо необхідно використовувати максимум можливостей без реєстрації.
Tinyurl.com
Tinyurl.com — цей безплатний сервіс скорочення посилань функціонує з початку двохтисячних. Простий та зрозумілий, але за безплатний доступ до скорочувача доведеться «платити» переглядами реклами.
Створити коротке посилання дуже легко — реєстрація не потрібна. Просто введіть довгий URL, що потребує скорочення, у поле «Enter long URL here» та унікальне ім’я посилання у поле «Enter alias» за потреби й натисніть «Shorten URL».
Сервіс дає змогу переглянути усі посилання за кліком на кнопку «My ULRs». Без реєстрації ви можете створити QR-код та поділитися скороченим ULR у соцмережах або через email. Після реєстрації з’являється можливість змінити кастомізоване ім’я посилання та відстежити кількість кліків.
Щоб дістати докладну статистику, можливість тегувати групи посилань, використовувати API тощо, знадобиться платний тариф. Вартість — від $ 9,99 до $ 99 на місяць.
Переваги:
- безплатний простий і сучасний інтерфейс;
- для скорочення та кастомізації посилань реєстрація не потрібна;
- є розширення для браузерів Firefox та Chrome.
Недоліки:
- базова статистика доступна лише після реєстрації;
- багато рекламних банерів.
Коли використовувати сервіс:
- якщо потрібне лише кастомізоване коротке посилання.
Rebrandly.com
Rebrandly.com — багатофункціональний сервіс для скорочення посилань.
Стиснути посилання можна без реєстрації.
Додатково можна:
- згенерувати QR-код;
- переглянути статистику кліків;
- скопіювати URL.
Статистика кліків відображається у вигляді діаграми з розбивкою за годинами, днями та місяцями.
Також можна проаналізувати розширені дані:
- розподіл користувачів за країнами;
- відсоток унікальних та повторних кліків;
- найбільш популярні години та дні;
- пристрої, платформи, браузери та соцмережі, з яких зафіксовано переходи;
- мови користувачів, які скористалися скороченим лінком.
Після простої реєстрації сервіс коротких посилань дає змогу:
- прикріплювати свій домен;
- додавати UTM-мітки до довгого посилання;
- групувати лінки завдяки тегам;
- генерувати випадковий, найкоротший або найкорисніший для SEO-варіант короткого URL.
Щоб створювати QR-коди без брендингу Rebrandly, захищати посилання паролем, створювати аудиторії для ретаргетингу тощо, знадобиться платний тариф. Вартість — від $ 14 до $ 649 на місяць залежно від об’єму опцій та лімітів.
Переваги:
- багатофункціональність;
- можливість створювати персоналізовані короткі посилання із власним доменом та UTM-мітками;
- формування аудиторії для ретаргетингу;
- розгорнута аналітика без реєстрації.
Недоліки:
- більше функцій доступні лише після реєстрації;
- основний функціонал платний.
Коли використовувати сервіс:
- якщо ви представляєте великий бренд або медіа.
Surl.li
Surl.li — дочірній проєкт хостинг-провайдера HyperHost, зосереджений на генерації коротких посилань. Скороченню підлягають будь-які посилання: з UTM, pixel чи реферальним кодом.
Реєстрація не потрібна: просто введіть ваш URL на першому екрані сайту та натисніть «Скоротити». Сервіс миттєво відобразить скорочений лінк і запропонує варіанти роботи з ним: перейти, копіювати або переглянути статистику.
За бажанням можна залишити чайові розробникам.
Статистика показує:
- кількість кліків,
- країни,
- джерела переходів,
- браузери,
- операційні системи.
Дані подані у вигляді діаграм.
На сайті проєкту вказано, що під час переходу за скороченим посиланням відбувається перевірка кінцевого URL. У цей час може бути показана реклама. Прибрати її назавжди коштує $ 5.
Переваги:
- безплатність;
- не потрібна реєстрація;
- можна аналізувати статистику.
Недоліки:
- немає кастомізації коротких посилань;
- неможливо створити QR-код;
- незручно працювати з великою кількістю посилань через брак особистого кабінету.
Коли використовувати сервіс:
- якщо потрібно скоротити одне посилання та швидко ознайомитися зі статистикою переходів.
Short.io
Short.io — сервіс, що переводить скорочення посилань у персоналізовану площину. Він дає змогу формувати окремі короткі лінки для різних сегментів аудиторії: наприклад, створює різні посилання для завантаження однієї й тієї ж програми для користувачів iOS і Android.
Але будьте готові: доведеться використовувати власний домен або придбати доступ до короткого від $ 3 на рік.
До початку роботи необхідно зареєструватися і вказати домен, на якому будуть розміщуватися скорочені лінки.
Якщо ви плануєте використовувати власний домен, доведеться налаштувати DNS-записи в обліковому записі реєстратора домену за інструкцією.
Будьте готові: після налаштування домен спрямовуватиме всі запити HTTP та HTTPS на сервери Short.io. Тому основний домен вашого сайту не підійде, для роботи в сервісі краще використовувати інший.
Одразу по закінченню налаштувань можна створити перший короткий лінк.
Можливості роботи з коротким URL:
- скопіювати;
- поділитися;
- створити унікальне імʼя власноруч або згенерувати завдяки штучному інтелекту;
- налаштувати таргетинг за операційною системою пристрою чи кампанією;
- створити QR-код;
- провести A/B тестування.
Щоб отримати доступ до таргетингу за географією, задати час життя посилання чи захистити його паролем, а також проаналізувати статистику переходів, знадобиться доступ до платного тарифу. Вартість — від $ 19 до $ 149 на місяць. Можна оформити річну підписку й зекономити 17%.
Щоб підігріти інтерес до підписки, сервіс показує приклад аналітичного дашборду.
Він містить:
- загальну статистику проєкту;
- розбивки за країнами, містами, браузерами й операційними системами;
- топи найпопулярніших і неробочих посилань;
- список найпопулярніших джерел переходів.
Переваги:
- стильний сучасний інтерфейс;
- солідний функціонал;
- великий обʼєм статистичних даних.
Недоліки:
- обовʼязкова реєстрація;
- потрібно підключити власний домен;
- статистика доступна лише в платних тарифах.
Коли використовувати сервіс:
- якщо вашому проєкту потрібен потужний сервіс для скорочення посилань і ви не обмежені в ресурсах.
BL.INK
BL.INK — скорочувач URL-адрес, орієнтований на потреби малого та середнього бізнесу. Сервіс пропонує додати до лінку необмежену кількість параметрів, а потім аналізувати ефективність, щоб зрозуміти доцільність старань маркетингової команди.
Для того, щоб скористатися можливостями платформи, зареєструйтеся та підтвердіть свою електронну пошту. Ви отримаєте безплатний тріал на 21 день з можливістю перейти на платний тариф раніше.
Щоб скоротити ваше перше посилання, натисніть «New link».
У безплатній пробній версії можна:
- скоротити довге посилання, а потім кастомізувати короткий лінк, використовуючи домен b.link або свій власний;
- додати опис;
- вказати UTM-мітки для подальшого відстеження трафіку;
- додати тег для зручнішого управління групами коротких посилань;
- налаштувати отримання email сповіщень про нові переходи за посиланням;
- налаштувати редирект та час життя короткого посилання.
Після завершення налаштувань збережіть зміни.
Система одразу покаже дашборд зі зведеною інформацією, QR-кодом і аналітикою.
Щоб детальніше ознайомитися зі звітами, перейдіть на вкладку «Analytics» та виберіть потрібний:
- зведений звіт,
- за пристроями,
- за тегами та джерелами трафіку,
- за локаціями.
Відображення даних можна налаштувати за допомогою фільтрів.
Щоб отримати доступ до розширених можливостей платформи, доведеться придбати тарифний план за ціною від $ 49 до $ 599 на місяць.
Лише після цього ви зможете скористатися опцією динамічних посилань: перенаправляти користувачів на різні URL залежно від мови, місця розташування чи часу доби. Також після оплати зʼявиться можливість персоналізувати QR-коди, користуватися опцією SmartLabel® для показу більшої кількості інформації на пакуванні тощо.
Переваги:
- стильний сучасний інтерфейс;
- потужний функціонал з тонкими налаштуваннями;
- можливість повноцінно протестувати сервіс протягом трьох тижнів;
- командна робота;
- є розширення для браузерів Firefox та Chrome;
- інтеграції з Salesforce, Zapier тощо.
Недоліки:
- обовʼязкова реєстрація;
- дуже обмежений безплатний тариф.
Коли використовувати сервіс:
- якщо скорочувач посилань потрібен для командної роботи всередині компанії.
Sniply
Sniply — онлайн-сервіс, який не лише скорочує посилання, але й додає до кожного заклик до дії, щоб перетворити відвідувачів на клієнтів.
Для доступу до сервісу потрібна реєстрація, але ви можете подивитися, як виглядатиме CTA-елемент на цільовій сторінці. Для цього вставте довгий URL у поле на головній сторінці сайту й натисніть «Generate Sniply link».
Система сформує коротке посилання. Щоб переглянути CTA-елемент на цільовій сторінці, натисніть «View the sniip with CTA».
Ось так виглядає CTA-елемент на цільовій сторінці:
Як це працює: коли користувач натискає скорочений URL, цільова сторінка відкривається у фреймі, який містить заклик до дії. Цей CTA-елемент можна налаштовувати відповідно до колірної гами сайту та ваших вподобань: змінювати зовнішній вигляд, місце на сторінці, текст, кнопку тощо.
Спробуємо скоротити лінк. Одразу після реєстрації потрапляємо в особистий кабінет:
Натискаємо «Create snip» на бічній панелі й переходимо до створення першого короткого лінку.
Після натискання на «Continue» система пропонує вибрати тарифний план, щоб отримати доступ до 14-денного тестового періоду.
Як тільки кредитна карта підключена, знову опиняємося на сторінці дашборду — і бачимо перше коротке посилання!
Щоб додати CTA-елемент та змінити налаштування короткого посилання, перейдіть на вкладку «Snips».
Ви можете:
- скопіювати, відредагувати або поширити лінк в соцмережах в один клік;
- завантажити QR-код;
- переглянути статистику;
- додати CTA-елемент.
Аналітика відрізняється від сервісів-аналогів лише трекінгом конверсій. В іншому ж збираються загальні дані на кшталт кількості переходів за посиланнями, типу пристроїв, джерел трафіку тощо.
Щоб додати заклик до дії на цільову сторінку, натисніть «+Add CTA», введіть URL і натисніть «Continue».
За потреби відредагуйте результат і натисніть «+Add Call-To-Action».
Виберіть тип контенту: статичний, динамічний або поєднання цих двох видів. Натисніть «Continue».
Налаштуйте зовнішній вигляд і контент блоку із закликом до дії та збережіть зміни. Попередній перегляд у правій частині екрана допоможе зорієнтуватися, як виглядатиме CTA-елемент очима відвідувачів.
Переваги:
- інтуїтивний інтерфейс;
- унікальна функція CTA-елементів;
- можливість повноцінно протестувати сервіс протягом двох тижнів;
- розширення для браузерів Safari, Firefox та Chrome;
- інтеграції з HubSpot, Salesforce, MailChimp, Zapier тощо.
Недоліки:
- обовʼязкова реєстрація;
- для доступу до тріал-версії необхідна кредитна карта.
Коли використовувати сервіс:
- якщо потрібно повертати трафік зі сторінок, на які ведуть короткі лінки.
Cuttly
Cuttly — ще один цікавий скорочувач посилань, який окрім стандартних функцій скорочення та аналізу результатів пропонує сервіс онлайн-опитувань.
Скоротити URL можна миттєво на головній сторінці.
Для доступу до всіх інших функцій необхідно зареєструватися.
Можливості управління короткими посиланнями в особистому кабінеті ширші.
Ви можете:
- змінити псевдонім і імʼя URL;
- додати UTM-мітки або тег;
- захистити лінк паролем;
- налаштувати умови перенаправлення для мобільного посилання;
- встановити термін життя посилання;
- створити QR-код;
- провести A/B-тест тощо.
Безплатна версія дає змогу проаналізувати статистику кліків за кожним окремим посиланням за останні 30 днів. На графіках показується кількість та джерело кліків, пристрої, операційні системи, браузери, мови, геолокації.
Додатково можна додати власний домен, створити мультипосилання для соцмереж та онлайн-опитування.
Для доступу до просунутих опцій знадобиться платний тариф. Вартість — від $ 12 до $ 149 на місяць залежно від кількості опцій та лімітів.
Переваги:
- сучасний інтерфейс;
- безплатний тариф з широкими можливостями;
- опція онлайн-опитувань;
- агрегована аналітика посилань з можливістю завантажити звіт у PDF;
- API.
Недоліки:
- необхідна реєстрація;
- неможливо аналізувати статистику в режимі реального часу — звіти формуються до 15 хвилин.
Коли використовувати сервіс:
- якщо потрібен зручний і простий сервіс скорочення посилань, можливості якого ростуть разом із вашим бізнесом.
Сервіси скорочення посилань: порівняльна таблиця
Щоб вам було зручніше вибрати сервіс, ми склали порівняльну таблицю з їхніми основними характеристиками.
Сервіс | Реєстрація | Можливості |
Bitly.com | Потрібна |
|
Is.gd | Не потрібна |
|
Tinyurl.com | Не потрібна |
|
Rebrandly.com | Не потрібна |
|
Surl.li | Не потрібна |
|
Short.io | Потрібна |
|
BL.INK | Потрібна |
|
Sniply | Потрібна |
|
Cuttly | Не потрібна для скорочення посилань, потрібна для доступу до всіх інших функцій |
|
Тепер ви знаєте, як скоротити посилання й переглянути статистичні дані за ним. Використовуйте короткі посилання в комунікаціях із клієнтами для розсилок у SMS, повідомлень у месенджерах та чат-ботах. Зареєструйтесь у SendPulse та використовуйте зручні й ефективні канали спілкування з клієнтами, а результати відстежуйте й аналізуйте в CRM!