Маркетинг та продажі

Як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook та власний інтерфейс застосунку

8 minutes

Як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook та власний інтерфейс застосунку

У цій статті ви дізнаєтеся, якою буває реклама в Instagram, як вона працює та як її налаштувати. Прочитаєте про обмеження контенту і ознайомитеся з двома варіантами запуску реклами: через застосунок Instagram та Facebook Ads Manager.

Види реклами в Instagram

Реклама в Instagram відрізняється за плейсментами — місцями розташування. Оголошення можна розмістити у сторіс, стрічці користувача і розділі «‎Огляд» або «Цікаве». Далі ви на прикладах ознайомитеся з видами реклами і дізнаєтеся про вимоги до кожного формату.

Реклама в сторіз показується користувачам між розповідями тих, на кого вони підписані. Можна опублікувати[ одне або кілька відео чи світлин, а також додати до них кнопку СТА. Кнопка може вести на сайт, в профіль або в особисті повідомлення — директ.

Реклама в розповідях Instagram
Реклама в розповідях Instagram

Характеристики контенту для реклами в розповідях Instagram:

  • До 10 елементів в одній рекламі (показується максимум три з можливістю розгорнути і подивитися інші).
  • Рекомендований розмір 1080 на 1920 пікселів, співвідношення 9:16 по вертикалі.
  • Тривалість одного відео становить максимум 15 секунд, гранична тривалість всієї каруселі — 120 секунд.
  • Якщо розповідь містить текст, то його рекомендують вмістити у 125 символів, щоб він не приховувася за кнопкою «‎Ще».
  • 14% висоти розповіді від нижнього і верхнього краю краще залишати вільними від тексту або елементів, адже тут після публікації відображаються елементи інтерфейсу Instagram.

Реклама в стрічці користувача і в розділі «‎Огляд» виглядає однаково. Вона відображається як допис з поміткою «‎Реклама» і кнопкою CTA внизу. Формат публікації — одне або кілька фото чи відео з кнопкою.

Рекламний допис у стрічці користувача
Рекламний допис у стрічці користувача

Єдина відмінність між ними полягає в тому, що у реклами в розділі «‎Огляд» є кнопка «Стежити» біля назви профілю.

Рекламний допис у стрічці «Огляд»
Рекламний допис у стрічці «Огляд»

Такі дописи користувачі можуть вподобувати, коментувати, відправляти друзям у приватні повідомлення або зберігати у колекцію.

Для бізнесу, який реалізує товари доступний формат добірки. Допис-добірка складається з обкладинки, під якою розташовані невеликі зображення товарів. Коли користувач клікає на такий допис, той розкривається у повноцінну сторінку з продукцією компанії.

Характеристики контенту для реклами в стрічках Instagram:

  • До 10 елементів в одній рекламі.
  • Рекомендований розмір — 1080 на 1080 пікселів. Для відео рекомендується співвідношення 4:5, для галереї фото — 1:1. Можна також використовувати файли зі співвідношенням 1,9:1.
  • Загальна тривалість відео — до 120 секунд.

У якості підказки збережіть собі таблицю з форматами, які підходять для дописів у стрічках та розповідях.

Читайте докладніше про правила дизайну у «Вимогах до оформлення реклами в Instagram та Facebook».

Допустимі формати для плейсменту позначені галочкою, ті, яким варто віддати перевагу додатково — відмічені жирним.

Плейсмент 1,9:1 16:9 1:1 4:5 2:3 9:16
Стрічки ✓ фото ✓ відео
Розповіді ✓ фото і відео

Вимоги до реклами в Instagram

Instagram дотримується політики рівності, інклюзивності, прийняття і чесності. Звідси і список правил, згідно з якими бренди та звичайні користувачі мають поважати один одного й вести свої облікові записи і бізнес чесно.

З усіма вимогами соціальної мережі, забороненим контентом і контентом з обмеженнями ви можете ознайомитися в «Гайд спільноти Instagram» і «Правилах рекламної діяльності».

Згідно з нормами Інстаграму, заборонено рекламувати завідомо неправдиві результати послуг, наприклад, «Позбавтеся від 10 кілограмів за 10 днів!». Не варто викликати у людей відчуття невдоволення собою заради маніпуляції їхнім рішенням стосовно покупки — «Ця машина занадто гарна для тебе». Намагайтеся уникати якихось особистих рис користувача, будувати рекламу на агресії, розпалювати ворожнечу до якихось соціальних груп.

Крім того, заборонено публікувати оголене тіло, навіть, якщо це новонароджена дитина. Однак, заборона не стосується дописів у контексті мистецтва, живопису, відновлення здоров’я, материнства і пологів або публікацій, створених як акт протесту.

Заборонено публікувати рекламу алкоголю, наркотиків, рецептурних препаратів і зброї. Обмежена реклама азартних ігор, щоб розміщувати контент цієї тематики необхідно отримати дозвіл Instagram.

Також не рекомендується використовувати механізми, за яких користувач має вподобати, підписатися або написати коментар, щоб отримати подарунок або взяти участь у розіграші. Хоча конкурси з такими прийомами і досі проводять доволі часто.

Скільки коштує реклама в Instagram

Бюджет залежить від можливостей і стратегії. Якщо для проведення рекламної кампанії необхідно залучити спеціалістів, то варто ще врахувати вартість їхніх послуг. Ціна залежить від багатьох факторів серед яких професійність спеціаліста, кількість поставлених перед ним завдань, бюджет реклами, складність воронки продажів, сфера діяльності бізнесу і його розмір.

Точно сказати, яким має бути бюджет на рекламу, щоб отримати 1000 підписників або продати 100 одиниць товару неможливо. Величезну роль грає обрана стратегія просування в Інстаграмі, сфера діяльності, цілі, наприклад, підписка, перехід в директ чи покупка тощо. Мінімальна ціна реклами одного допису складає 1$, максимальна — залежить тільки від можливостей бізнесу.

Як поетапно створити рекламу в Instagram

Необхідно вибрати ціль, розробити гіпотези, продумати стратегію і місця розташування, встановити бюджет, створити креативи, запустити рекламу і на основі результатів коригувати її.

Ціль

Щоб вибрати ціль, необхідно подумати, навіщо ви запускаєте рекламу. Від цього будуть залежати формати і меседжи оголошень, які необхідно запустити. Цілі можна розділити на три групи:

  • Залучення підписників — трафік направляється на сторінку Інстаграму.
  • Прямі продажі — трафік направляється на сторінки сайту з конкретними товарами.
  • Лідогенерація — збір контактних даних користувачів за допомогою спеціальних форм, щоб у подальшому прогрівати їх в інших каналах.

Якщо ви направляєте користувачів на свою сторінку в Інстаграмі, то не забудьте налаштувати мультипосилання — це невеликий лендінг, на якому ви можете зібрати для своїх клієнтів та нових підписників таку інформацію як опис діяльності, контактні номери телефонів, кнопки месенджерів, світлини, адресу, умови замовлення і доставки тощо. Посилання на таку цільову сторінку додайте у шапку профілю.

Бюджет

Щоб правильно розрахувати бюджет, розробіть маркетинговий план. Пропишіть у ньому цілі, задачі і шляхи їх вирішення. Подумайте, які формати реклами ви будете використовувати у своїй стратегії, як часто запускатимете рекламні кампанії, а також які рекламні інструменти вам для цього знадобляться. Виходячи із цих даних розрахуйте бюджет на місяць.

Якщо ресурси обмежені, то ви можете відштовхнутися від зворотного. Спочатку встановіть суму, яку ви можете виділити на рекламу в місяць, а далі вже пропишіть стратегію. У будь-якому разі вам необхідно вирахувати ліміт витрат на рекламу на день або на місяць, щоб не вийти за рамки бюджету та своїх можливостей.

Припустимо, ваш бюджет на 30 днів складає 300$. Отже, якщо ви запускатимете одну рекламну кампанію на місяць, то ліміт в день складатиме 10$. Або, наприклад, можна запустити три рекламні кампанії по 100$ кожна. Як бачите, стратегія може бути різна, але без заздалегідь встановленого бюджету не обійтися.

Важливо! Починаючи з 2022 року кожна рекламна кампанія запущена у соцмережах Facebook та Instagram оподатковується. Рекламодавець обов’язково має сплачувати 20% від вартості реклами. Якщо ви є юридичною особою або приватним підприємцем, що можете підтвердити у своєму рекламному кабінеті, то податок ви сплачуєте самостійно, подаючи у податкову відповідні дані. Якщо ж не вказуєте, що ви є платником податку, то 20% від вартості реклами будуть додаватися автоматично до встановленого вами рекламного бюджету. Наприклад, якщо ви запустите рекламну кампанію на суму 25$, то, крім них, ще необхідно буде сплатити 5$ податку.

Визначення гіпотез для тестування

Після встановлення бюджету необхідно сформувати гіпотези: визначити чому кожен сегмент аудиторії виконає необхідну цільову дію. Наприклад:

  • Кондитерська: мами з дітками від 3-х років придбають наші пряники в якості подарунків своїм батькам або друзям.
  • Афіша по Києву: люди 25-30 років, які проживають у місті Київ, підпишуться на профіль компанії, щоб вибирати заходи на вечір. Люди 30-40 років стануть підписниками, щоб дізнаватися про місця для відпочинку з дітьми.

Створення креативів

Коли ви сформуєте гіпотези, необхідно розробити креативи та тексти до них. У залежності від бюджету краще відпрацювати більше гіпотез, щоб вибрати потім найефективніші. Звісно, на старті доведеться витратити більше коштів, але такий підхід окупиться згодом. Ознайомтеся нижче з офіційними вимогами та рекомендаціями по оформленню різних форматів реклами в Інстаграмі:

Запуск та редагування

Коли гіпотези, креативи та тексти будуть готові, переходьте до запуску рекламних кампаній. Для кожної гіпотези запустіть відповідне оголошення, у якому вкажіть релевантну цільову аудиторію та бюджет. Якщо реклама не пройде модерацію через порушення правил, відредагуйте її і запустіть знову. Далі на основі статистики визначте найменш результативні оголошення і відключіть їх.

У наступному розділі ви дізнаєтеся, як запустити рекламу з власного інтерфейсу Instagram, а також через рекламний кабінет у Facebook.

Як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook

Щоб запустити рекламу в Інстаграмі, необхідно перевести статус облікового запису з особистого у професійний, а також пов’язати його зі сторінкою у Facebook.

Для цього перейдіть у налаштування — натисніть три смужки у верхньому правому куті. На панелі що відкриється виберіть розділ «Налаштування», потім «Обліковий запис» і у самому низу натисніть «Перейти на професійний обліковий запис». Далі виберіть категорію, яка найліпше вам підходить (митець, блогер, підприємець, ресторан, роздрібна торгівля тощо) і вкажіть тип професійного облікового запису: «Автор» або «Бізнес».

Опція перетворення особистого облікового запису на професійний знаходиться в налаштуваннях

В процесі переключення статусу облікового запису Instagram запропонує вам прив’язати його до бізнес-сторінки у Facebook. Ви можете вибрати існуючу або створити нову. Коли процес буде завершено, перейдіть у Facebook та увійдіть у свій обліковий запис, з якого можна керувати щойно прив’язаною сторінкою. Після цього відкрийте Ads Manager і розпочніть створення рекламної кампанії.

Покрокову інструкцію налаштування рекламної кампанії в Ads Manager читайте у статті «Налаштування таргетованої реклами в Facebook для новачків». Ви можете повністю дотримуватися порад в ній, змінюючи лише плейсменти на ті, які передбачені в Інстаграмі.

Вибір плейсментів в Ads Manager
Вибір плейсментів в Ads Manager

Як налаштувати рекламу через інтерфейс Instagram

Через застосунок Instagram можна запускати лише просування дописів і розповідей. Головна перевага такої реклами полягає у простоті її створення. Тож, якщо наразі у вас немає змоги на вивчення функціоналу рекламного кабінету Ads Manager, ви можете розпочати з просування дописів і розповідей через інтерфейс Instagram. При цьому усі вимоги до розміру і змісту контенту залишаються ті ж самі.

Щоб налаштувати рекламу через застосунок Instagram, також потрібен обліковий запис автора і пов’язана з ним сторінка в Facebook. Процес той самий, що й описаний у попередньому розділі. Після того, як переключите обліковий запис на професійний, у вашому профілі посередині з’явиться кнопка «Рекламні інструменти».

Після переходу на професійний обліковий запис у меню з’явилася можливість просувати дописи

Натисніть на кнопку «Рекламні інструменти», оберіть необхідний допис і виконайте відповідні налаштування:

  • Ціль — повідомлення, відвідування профілю, трафік на сайт.
  • Цільова аудиторія — можна обрати look alike на ваших існуючих підписників або створити нову аудиторію.
  • Бюджет — денний або загальний. Для цього потрібно прив’язати карту, якщо ви ще цього не зробили на сторінці Facebook.

Виконуючи останній крок перевірте, чи всі дані вказані вірно і запустіть просування.

Поетапне налаштування реклами через застосунок Instagram

Що варто запам’ятати про рекламу в Instagram

Для реклами в Істаграмі ви можете використовувати такі плейсменти як стрічка користувача, стрічка «Огляд» і розділ з розповідями. Для розповідей краще використовуйте вертикальні світлини і відео формату 9:16, а в стрічках можна просувати контент різних форматів, наприклад, горизонтальний, вертикальний чи квадратний.

Відповідально ставтеся до правил Instagram і намагайтеся не порушувати їх. До реклами можуть не допустити алкоголь, цигарки, медикаменти, світлини оголеного тіла, креативи з образливими натяками на особисті риси користувачів. Уникайте в рекламі обіцянок, яких не в змозі виконати, або які є доволі сумнівними, наприклад, «Відростіть густе волосся за місяць» або «Струнка фігура за 10 днів».

Запускати рекламу можна через застосунок Instagram або через рекламний кабінет Ads Manager у Facebook, який, до речі, також має застосунок з обмеженим функціоналом — Meta Ads Manager. Незважаючи на те, який спосіб запуску кампаній ви оберете, вам все одно потрібно буде переключити власний обліковий запис на професійний, а також прив’язати його до бізнес-сторінки у Facebook. Пам’ятайте, через застосунок Instagram можна виключно просувати дописи і розповіді, а ось Ads Manager дозволяє створювати різні креативи і надає більше можливостей для налаштування реклами, її розташування, створення аудиторій, відстежування статистики.

Реєструйтеся в SendPulse, щоб безкоштовно створити професійне та адаптивне мультипосилання для свого облікового запису в Instagram. За допомогою такого міні-лендінгу ви розширите свої можливості в Інстаграмі і отримаєте додаткову можливість більше розповісти про себе і свій бізнес клієнтам. Використовуйте всі інструменти Instagram для просування бізнесу і залучення нових підписників, щоб досягати найкращих результатів!

Дата публікації:

8 Вер. 2023

Анастасія Цапліна

Копірайтер із досвідом роботи маркетологом. Вивчаю нове у маркетингу, ділюся інформацією.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter