Шапка профілю в Інстаграм — це перше, що бачить користувач у вашому обліковому записі. За лічені секунди відвідувач розуміє, що це за сторінка та чи цікава вона йому, тому потрібно вміти коротко презентувати бренд і грамотно оформити опис профілю. У цій статті ми розглянемо основні моменти, яким потрібно приділити увагу, і розберемо їх на прикладах — влучних і не дуже.
Що таке шапка профілю Інстаграм
Шапка профілю, або біо — це невеликий блок над стрічкою користувача, куди можна додати аватар, нік, ім’я, опис діяльності, посилання та текст не довший 150 символів: емодзі, хештеги, згадки.
![Приклад шапки профілю в мобільній версії Instagram Приклад шапки профілю в мобільній версії Instagram](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-9.png)
А це відображення шапки в десктопній версії:
![Приклад шапки профілю в десктопній версії Приклад шапки профілю в десктопній версії](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-42.png)
Чому важливо її правильно зробити
Шапка профілю має відповідати декільком вимогам:
- Інформативність. Бренд легко знайти в пошуку Інстаграм за назвою або ключовим словам. Тематика каналу зрозуміла з опису. Також користувач може поставити запитання компанії через посилання в директ, месенджер або за номером телефону.
- Привабливість. Профіль та шапка відповідають критеріям єдиного оформлення. Опис та пости виділяються серед конкурентів.
- Надійність. Текст та аватар мусять показувати користувачам, що у вас законний бізнес і ви не займаєтеся шахрайством.
- Грамотність. Перевіряйте текст на помилки та дотримуйтесь правил написання постів.
Рекомендуємо до прочитання! Дізнайтесь про те, як розвивати Instagram:
Як оформити шапку профілю в Інстаграм
А тепер розглянемо елементи шапки та з’ясуємо, як правильно оформити обліковий запис.
Щоб оформити шапку, натисніть на сторінці облікового запису «Редагувати профіль».
![Налаштування шапки профілю Налаштування шапки профілю](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-38.png)
Аватар
Перше, на що звертає увагу користувач, — це аватар. Його розмір становить 180х180 пікселів, тому не можна використовувати дрібні деталі. Зображення та текст має бути видно як у десктопній версії, так і в мобільній.
Якщо у вас особистий блог — додайте на аватар свій портрет, щоб користувач зрозумів, хто власник облікового запису і з ким він буде спілкуватися.
![Приклад аватара для особистого блогу Приклад аватара для особистого блогу](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-1.png)
Якщо ж ідеться про бізнес-акаунт компанії — використовуйте зображення продукту або логотип. Так користувачі побачать айдентику та зрозуміють, що за бренд перед ними. Також ви можете додати фотографію амбасадора, представника компанії або картинку маскота.
![Варіант логомарка для бізнес-акаунту компанії Варіант логомарка для бізнес-акаунту компанії](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-41.png)
Примітка. Логомарк — це значок логотипа, але без букв і цифр.
Нік та ім’я
У нік бажано включити ім’я бренду та ключові слова. Це допоможе користувачеві швидко знайти компанію або людину в пошуку Інстаграм.
Примітка. Нікнейм пишеться латиницею, тож намагайтеся уникати неоднозначності, якщо слово має звучати українською. Наприклад, буква «я» позначається декількома способами: «ya», «ja» або «ia». Через це користувачам може бути складно знайти вас у пошуку. Що робити: розкажіть їм, як правильно шукати компанію.
Тут показаний скріншот облікового запису, у назві якого використовується ключовий запит «банк» латиницею.
![Приклад нікнейму компанії з ключовим словом Приклад нікнейму компанії з ключовим словом](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-49.png)
В описі можна вказати назву компанії, ключові слова про вашу діяльність або посилання на профілі представників бренду, як у прикладі нижче:
![Приклад, як оформити шапку бізнес-акаунта в Інстаграм Приклад, як оформити шапку бізнес-акаунта в Інстаграм](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-27.png)
Також зауважте: у назві профілю зазначено продукт компанії — одяг. За цим ключовим запитом можна швидко знайти акаунт у пошуку.
Опис профілю в Інстаграм
Це інформація про бренд, яка допомагає користувачеві зрозуміти, на яку сторінку він перейшов. Розглянемо розділи, які можна додати до шапки профілю.
Різновид діяльності
Це короткий опис профілю в Інстаграм — чим займається компанія чи людина.
![Приклад різновиду діяльності, який можна вибрати в налаштуваннях Приклад різновиду діяльності, який можна вибрати в налаштуваннях](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-24.png)
Нижче вказані категорії, які можна вибрати в налаштуваннях. Ви можете додати запропонований варіант із рекомендацій або використовувати пошук.
![Неповний перелік категорій, які можна вибрати в обліковому записі Інстаграм Неповний перелік категорій, які можна вибрати в обліковому записі Інстаграм](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-13.png)
Презентація блогу або бренду
Це текст, у який можна додати до 150 символів.
![Приклад опису профіля в Інстаграм Приклад опису профіля в Інстаграм](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-47.png)
Зауважте! Крім емодзі, у текст можна додавати також і хештеги та згадки на інші акаунти.
Якщо у вас особистий блог — розкажіть про свої інтереси, про себе та поділіться контактною інформацією або тим, що для вас наразі важливо.
![Посилання у шапці профілю в Інстаграм Посилання у шапці профілю в Інстаграм](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-39.png)
А якщо ви ведете обліковий запис компанії — покажіть УТП, особливості продукту, додайте адресу та контакти, які, наприклад, можна винести в мультипосилання: сайт, соцмережі, відеоматеріали тощо.
![УТП в шапці профілю УТП в шапці профілю](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-43.png)
Зауважте! Додаток Інстаграм приховує частину тексту, тому користувач побачить лише перші 123 символи, як у прикладі нижче. Враховуйте це, адже з додатка сторінка матиме інший вигляд.
![Приклад, як застосунок приховує весь «зайвий» текст Приклад, як застосунок приховує весь «зайвий» текст](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-17.png)
Згадка
Це посилання на інший профіль — це може бути ваш сторонній проєкт, сторінка з акціями або обліковий запис представника компанії. Згадка пишеться через символ «@».
Нижче демонструємо варіант, як можна використовувати згадки в описі.
![Приклад, як можна використовувати згадки в описі профілю Приклад, як можна використовувати згадки в описі профілю](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-22.png)
А це згадка в описі облікового запису компанії. Завдяки декільком профілям бренд зміг розділити різновиди діяльності: одяг для чоловіків, декоративна та доглядова косметика, вінтажні бутіки.
![Приклад згадки в описі бізнес-акаунту компанії Приклад згадки в описі бізнес-акаунту компанії](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-20.png)
Хештег
Допомагає користувачам знаходити дописи за певною тематикою: брендовий запит, добірка, огляд, тег акції тощо. Наприклад, якщо у вас у стрічці є огляди книг — додайте тег, за яким користувач може переглянути відповідні пости.
![Приклад брендового хештегу в описі профілю Приклад брендового хештегу в описі профілю](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-11.png)
Посилання
Це може бути мультипосилання, диплінк або URL, провідний сайт, месенджер, відеохостинг, маркетплейс і так далі.
Примітка. Диплінк — це гіперпосилання, яке перенаправляє користувача до конкретного розділу програми або сайту.
![Приклад використанні диплінку в профілі Приклад використанні диплінку в профілі](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-31.png)
Також у прикладі вище зверніть увагу на шрифт. Про нього поговоримо далі.
Важливо! Використовуйте диплінк, якщо посилання веде на конкретну сторінку. URL з UTM-мітками повністю не входить у рядок і виглядає некрасиво.
Нижче приклад невдалого додавання посилання:
![Приклад поганого розміщення посилання в шапці профілю Приклад поганого розміщення посилання в шапці профілю](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-40.png)
Якщо ви вказуєте тільки посилання на сайт або месенджер, користувачеві буде складно знайти іншу корисну інформацію. Тому ми рекомендуємо додавати мультипосилання.
![Приклад мультипосилання в профілі Приклад мультипосилання в профілі](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-35.png)
Щоб створити мультипосилання, скористайтесь конструктором лендінгів у сервісі SendPulse. За п’ять хвилин ви зможете додати необхідну інформацію та опублікувати мобільний лендінг або посадкову сторінку.
Конструктор надає можливість працювати з текстом, кнопками, обкладинками, зображеннями, товарами, відеоматеріалами, варіантами оплати та FAQ. Також лендінг можна пов’язати з безплатною CRM, чат-ботами в месенджерах та email. У такий спосіб можна створити омніканальну систему на всіх етапах воронки продажів.
![Варіант готового шаблону мультипосилання у SendPulse Варіант готового шаблону мультипосилання у SendPulse](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-44.png)
Заклик до дії
Додайте в шапку заклик до дії, щоб мотивувати користувачів йти з вами на контакт. Наприклад, «Забронюйте місце», «Запишіться на прийом», «Зв’яжіться з нами», «Підписуйтесь», «Беріть участь у розіграші».
![Розміщення заклику до дії в шапці профілю Розміщення заклику до дії в шапці профілю](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-32.png)
Заклик до дії може бути й не містити посилання на зовнішні ресурси. У такому разі уточніть, що треба писати в директ.
![Приклад, коли користувачі можуть писати відразу в директ Приклад, коли користувачі можуть писати відразу в директ](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-3.png)
Адреса компанії
Щоб додати адресу в описі, вам знадобиться бізнес-акаунт. На своїй сторінці натисніть «Редагувати профіль», потім перейдіть до розділу «Способи зв’язку» та виберіть «Адреса компанії».
Примітка. Після введення даних обов’язково відмітьте «Показати контактну інформацію» — й адреса з’явиться на сторінці.
![Налаштування адреси компанії Налаштування адреси компанії](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-12.png)
Перед вами відкриється вікно, куди можна ввести точну адресу, а також вказати індекс та місто.
![Налаштування розташування організації Налаштування розташування організації](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-28.png)
Зауважте, що адреса, доданау такий спосіб, відображається лише в застосунку. Користувачі, які потраплять на вашу сторінку з вебверсії, її не побачать.
![Приклад відображення адреси в описі Приклад відображення адреси в описі](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-19.png)
Важливо! Адреса працює як посилання. Коли користувач на нього натисне, відкриється мапа, на якій він може подивитися розташування магазину або офісу компанії.
Контакти
Інформацію про контакти можна додати в налаштуваннях. Варіантів багато. Ви можете вказати номер телефону, email, SMS, посилання на WhatsApp.
Важливо! Контакти відображаються в програмі на смартфоні у вигляді кнопок.
Далі наведемо кілька прикладів, як виглядають різновиди контактів в обліковому записі.
Номер телефону та email:
![Коли контакті декілька, вони об’єднуються спільною кнопкою Коли контакті декілька, вони об’єднуються спільною кнопкою](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-21.png)
Лише номер телефону:
![Кнопка Call в Інстаграмі Кнопка Call в Інстаграмі](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-14.png)
SMS — на телефон або в месенджер:
![Кнопка «SMS» з кількома контактами Кнопка «SMS» з кількома контактами](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-2.png)
Варіант контактної інформації з email:
![Одна кнопка з email Одна кнопка з email](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-48.png)
Примітка. Meta запустила нові продукти, наприклад, у додатку Instagram з’явилася кнопка «WhatsApp», яка перенаправляє клієнта в месенджер, щоб він міг поставити запитання менеджеру або почати спілкування з чат-ботом.
![Кнопка «WhatsApp» для зв’язування двох додатків Кнопка «WhatsApp» для зв’язування двох додатків](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-4.png)
Додати номер телефону та посилання на бізнес-акаунт WhatsApp можна в розділі «Способи зв’язку», про який ми вже згадували вище:
![Розділ «Способи зв’язку» в налаштуваннях Вотсап Бізнес Розділ «Способи зв’язку» в налаштуваннях Вотсап Бізнес](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-18.png)
Далі — підключить обліковий запис WhatsApp Business:
![Підключіть WhatsApp Business до акаунту в Інстаграм Підключіть WhatsApp Business до акаунту в Інстаграм](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-16.png)
Кнопки
До опису можна додати кілька кнопок: «Дивитися магазин», «Замовити їжу», «Забронювати» або «Зарезервувати».
У бізнес-акаунті ви можете створити інтернет-магазин із товарами. Для цього перейдіть до «Налаштування» та зайдіть у розділ «Компанія». Внизу сторінки буде посилання «Налаштувати Instagram Shopping».
Instagram Shopping — це набір функцій, які дозволяють користувачеві робити покупки через програму. Ви можете налаштувати інтернет-магазин із картками товарів та переводити передплатника на сайт або онлайн-касу. Також у постах можна поставити відмітку на продукт, щоб клієнт міг докладніше його вивчити.
Нижче — приклад відображення кнопки на магазин:
![Кнопка «Відкрити магазин» у профілі Кнопка «Відкрити магазин» у профілі](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-50.png)
У налаштуваннях шапки можна вибрати інші кнопки дії, про які ми говорили вище. За їхньою допомогою ви перенаправляєте користувача на партнерський сервіс, де клієнт замовляє їжу або бронює місце.
![Налаштування кнопок дії Налаштування кнопок дії](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-45.png)
Це приклад кнопок дії на обліковому записі:
![Кнопки дії в профілі піцерії Кнопки дії в профілі піцерії](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-7.png)
У сервісі SendPulse є чат-бот для Instagram. Коли користувач натискає на кнопку «Написати», він починає спілкування в директ із чат-ботом. Бот допоможе розвантажити техпідтримку та автоматизувати процес спілкування з клієнтом, проконсультувати користувача щодо всіх товарів, інформувати клієнта про нові акції та надходження та відправити посилання на оплату рахунку.
Рекомендуємо до прочитання! Дізнайтесь, як налаштувати чат-бот в Інстаграмі.
![Приклад, як можна налаштувати вітальний ланцюжок чат-бота Приклад, як можна налаштувати вітальний ланцюжок чат-бота](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-30.png)
Секрети та лайфхаки для гарної шапки
Прикрасити шапку в Instagram можна за допомогою додаткових сервісів. Розглянемо варіанти креативних рішень.
Змінити шрифт
Щоб створити цікавий текст — змініть шрифт за допомогою таких інструментів.
Сервісів — Piliapp, Fonts For Instagram, LingoJam тощо.
![Цікаві шрифти для Instagram Цікаві шрифти для Instagram](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-15.png)
Додатків — I Fonts — Cool & Stylish Fonts for Instagram або UNFOLD.
Наприклад, додаток Fonts Art допомагає підключити клавіатуру з готовими шрифтами та поміняти текст безпосередньо в додатку Інстаграм.
![Робота в додатку Fonts Art Робота в додатку Fonts Art](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-29.png)
Telegram-ботів — @TextMagicBot.
![Шрифти в чат-боті @TextMagicBot Шрифти в чат-боті @TextMagicBot](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-25.png)
Це варіант застосування декоративних шрифтів в описі:
![Варіант використання різних шрифтів в описі профілю Варіант використання різних шрифтів в описі профілю](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-33.png)
Примітка. Не зловживайте декоративними шрифтами. Ними можна виділити назву або менш важливу інформацію, але для важливих описів використовуйте лише лаконічний та зрозумілий шрифт.
На жаль, кириличних шрифтів у таких сервісах та застосунках значно менше, ніж латини. Що ви й бачили на прикладах вище.
Додати символи
Щоб додати символи, можна використовувати таблицю Юнікоду, наприклад, у Windows через Microsoft Word. Або використовувати онлайн-ресурс — Cool Symbol.
Примітка. Юнікод — це стандарт, у якому прописані коди для письмових знаків різних мов світу, а також символів, емотиконів та піктограм. Наприклад, U+1F320 — це не просто набір букв, цифр та знаків, а юнікод-символ метеориту.
Виберіть символ, що сподобався, скопіюйте його та додайте в опис.
![Інтерфейс сайту Cool Symbol Інтерфейс сайту Cool Symbol](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-5.png)
Змінити міжрядковий інтервал
Сервіс Apps4Life допоможе вам розбити опис на акуратні рядки, додавши міжрядковий інтервал.
![Інтерфейс ресурсу Apps4Life Інтерфейс ресурсу Apps4Life](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-10.png)
Примітка. Також ви можете завантажити програму й користуватися сервісом зі смартфона. Послуга платна.
Хороші та погані приклади оформлення шапок профілю
У цьому розділі розглянемо хороші та погані варіанти оформлення профілю.
Гарний приклад — музичний хаб.
На початку увагу привертає яскравий логотип у патріотичних кольорах. У описі вказані переваги і сфера діяльності компанії, зазначено про благодійність та міститься заклик до дії — записатися на урок можна за посиланням нижче. Також вказано місто й район, де розташована компанія.
![Вдала шапка профілю Вдала шапка профілю](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-26.png)
Поганий приклад — фабрика з виготовлення взуття зі шкіри.
Аватар — світлі літери на світлому тлі, а також досить дрібні елементи, які складно розібрати. Дві третини опису присвячені патріотичній позиції, а не сфері діяльності компанії. Немає посилання на сайт і кнопки з контактами.
![Невдале оформлення шапки профілю взуттєвого магазину Невдале оформлення шапки профілю взуттєвого магазину](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-34.png)
Хороший приклад — магазин товарів для котів та собак.
Назва профілю містить частинку «pet» — це одразу дає зрозуміти, що йдеться про хатніх улюбленців. Вдалий логотип, який також дає вказує, про що ця сторінка. Приємний бонус — промокод на знижку 25%. Далі — мультипосилання і кнопка на маркетплейс.
![Приклад оформлення шапки для магазину товарів для тварин Приклад оформлення шапки для магазину товарів для тварин](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-46.png)
Поганий приклад — магазин дитячих колясок.
Невиразний аватар — багато маленьких різнокольорових елементів залишають враження неохайності. Про це ж свідчить і помилка в описі — «лучшЫми» замість «лучшИми». Майже всі слова написані капслоком — це зайве. А ось кнопки з контактами або можливості придбати товар навпаки не вистачає.
Зверніть увагу! Писати ВЕЛИКИМИ БУКВАМИ в інтернеті означає кричати. Якщо ви хочете підкреслити свою думку або звернути увагу на щось, використовуйте інші інструменти форматування тексту та засоби виразності, про які ми розповіли вище.
![Приклад поганого оформлення шапки для шоуруму дитячих колясок Приклад поганого оформлення шапки для шоуруму дитячих колясок](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-36.png)
Гарний приклад — пансіонат для пацієнтів, які потребують догляду.
Простий логотип на нейтральному тлі. Вибрана категорія — будинок для літніх людей та людей з особливими потребами. Зазначені головні переваги. Є посилання на сайт, геомітка з адресою та кнопки зв’язку. Доречні емодзі, приємні корпоративні кольори.
![Гарний приклад оформлення шапки для пансіонату Гарний приклад оформлення шапки для пансіонату](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-37.png)
Поганий приклад — міський екопростір для творчих людей.
Влучний аватар і назва, але опис невиразний. З нього не зрозуміло, про що йдеться й де взагалі він є.
З власного досвіду редакція знає, що насправді це дійсно унікальне місце: гектар паркової зони в київському гідропарку з різноманітними локаціями для здорового дозвілля та відпочинку. Тут є будиночки на деревах, які можна зняти в оренду на кілька годин або ніч. На території розташовано кілька ресторанів, які готують вегетаріанські страви. Зона вільна від алкоголю та тютюну. Натомість тут є простір, де відбуваються семінари з йоги, творчі майстер-класи та читають лекції тощо. «Шпаківня» працює в теплу пору року й за певним графіком, а в холодну — її «батьки» запрошують друзів приєднатися до них у подорожі в Дахаб.
Майже нічого з цього в описі не відображено. Навіть «фішка» — будиночки на деревах — йдуть аж передостанніми в списку. А останньою — подорож у Дахаб, про яку доцільніше було б зробити окремий акаунт. До речі, на момент написання статті вказане посилання не працювало — щоразу видає сторінку 404.
![Поганий приклад оформлення творчого простору Поганий приклад оформлення творчого простору](https://www.spcdn.org/blog/wp-content/uploads/2022/10/shapka-profilya-insta-ukr-8.png)
Висновок
У цій статті ми розглянули оформлення шапки профілю та з’ясували, які ключові моменти приваблюють увага користувача:
- На аватарі має бути ваше обличчя або бренд: логотип, логомарк, зображення продукту. Бажано на нейтральному тлі.
- Логін включає в себе назву бренду або ключове слово.
- Ім’я відображає рід діяльності або суть проєкту для компанії. Якщо у вас особистий бренд — використовуйте ім’я та прізвище з додаванням ключового запиту.
- Опис — це презентації бренду. Ви можете розповісти про себе, свої інтереси або УТП компанії. Обов’язково діліть текст на рядки й додайте емодзі там, де це доречно.
- Заклик до дії допомагає людям зрозуміти, що ви від них хочете. Не забувайте додавати його до опису.
- Контакти та посилання — розмістіть контактну інформацію в мультипосиланні, а номери телефонів та email додайте в кнопку «Контакти».
- Якщо у вас велика кількість продукції — підключіть інтернет-магазин у додатку.
- Хештеги та згадки. Якщо у вас є суміжні проєкти або унікальні теги — обов’язково розкажіть про це передплатникам.
Створюйте мультипосилання в сервісі SendPulse, а також використовуйте інші наші інструменти: додавайте безоплатну CRM, відправляйте email, Viber, SMS розсилки, підключайте push-сповіщення, а також налаштовуйте чат-боти в Instagram, Facebook Messenger, Telegram та WhatsApp! А якщо у вас є онлайн-школа або ви плануєте її створити, спробуйте платформу онлайн-курсів.