Маркетинг та продажі

Як правильно оформити шапку профілю Інстаграм

12 minutes
Оновлено 5 Березня 2024
Як правильно оформити шапку профілю Інстаграм

Шапка профілю в Інстаграм — це перше, що бачить користувач у вашому обліковому записі. За лічені секунди відвідувач розуміє, що це за сторінка та чи цікава вона йому, тому потрібно вміти коротко презентувати бренд і грамотно оформити опис профілю. У цій статті ми розглянемо основні моменти, яким потрібно приділити увагу, і розберемо їх на прикладах — влучних і не дуже.

Що таке шапка профілю Інстаграм

Шапка профілю, або біо — це невеликий блок над стрічкою користувача, куди можна додати аватар, нік, ім’я, опис діяльності, посилання та текст не довший 150 символів: емодзі, хештеги, згадки.

Приклад шапки профілю в мобільній версії Instagram
Приклад шапки профілю в мобільній версії Instagram

А це відображення шапки в десктопній версії:

Приклад шапки профілю в десктопній версії
Приклад шапки профілю в десктопній версії

Чому важливо її правильно зробити

Шапка профілю має відповідати декільком вимогам:

  • Інформативність. Бренд легко знайти в пошуку Інстаграм за назвою або ключовим словам. Тематика каналу зрозуміла з опису. Також користувач може поставити запитання компанії через посилання в директ, месенджер або за номером телефону.
  • Привабливість. Профіль та шапка відповідають критеріям єдиного оформлення. Опис та пости виділяються серед конкурентів.
  • Надійність. Текст та аватар мусять показувати користувачам, що у вас законний бізнес і ви не займаєтеся шахрайством.
  • Грамотність. Перевіряйте текст на помилки та дотримуйтесь правил написання постів.

Як оформити шапку профілю в Інстаграм

А тепер розглянемо елементи шапки та з’ясуємо, як правильно оформити обліковий запис.

Щоб оформити шапку, натисніть на сторінці облікового запису «Редагувати профіль».

Налаштування шапки профілю
Налаштування шапки профілю

Аватар

Перше, на що звертає увагу користувач, — це аватар. Його розмір становить 180х180 пікселів, тому не можна використовувати дрібні деталі. Зображення та текст має бути видно як у десктопній версії, так і в мобільній.

Якщо у вас особистий блог — додайте на аватар свій портрет, щоб користувач зрозумів, хто власник облікового запису і з ким він буде спілкуватися.

Приклад аватара для особистого блогу
Приклад аватара для особистого блогу

Якщо ж ідеться про бізнес-акаунт компанії — використовуйте зображення продукту або логотип. Так користувачі побачать айдентику та зрозуміють, що за бренд перед ними. Також ви можете додати фотографію амбасадора, представника компанії або картинку маскота.

Варіант логомарка для бізнес-акаунту компанії
Варіант логомарка для бізнес-акаунту компанії

Примітка. Логомарк — це значок логотипа, але без букв і цифр.

Нік та ім’я

У нік бажано включити ім’я бренду та ключові слова. Це допоможе користувачеві швидко знайти компанію або людину в пошуку Інстаграм.

Примітка. Нікнейм пишеться латиницею, тож намагайтеся уникати неоднозначності, якщо слово має звучати українською. Наприклад, буква «я» позначається декількома способами: «ya», «ja» або «ia». Через це користувачам може бути складно знайти вас у пошуку. Що робити: розкажіть їм, як правильно шукати компанію.

Тут показаний скріншот облікового запису, у назві якого використовується ключовий запит «банк» латиницею.

Приклад нікнейму компанії з ключовим словом
Приклад нікнейму компанії з ключовим словом

В описі можна вказати назву компанії, ключові слова про вашу діяльність або посилання на профілі представників бренду, як у прикладі нижче:

Приклад, як оформити шапку бізнес-акаунта в Інстаграм
Приклад, як оформити в бізнес-акаунті посилання на профілі засновників бренду

Також зауважте: у назві профілю зазначено продукт компанії — одяг. За цим ключовим запитом можна швидко знайти акаунт у пошуку.

Опис профілю в Інстаграм

Це інформація про бренд, яка допомагає користувачеві зрозуміти, на яку сторінку він перейшов. Розглянемо розділи, які можна додати до шапки профілю.

Різновид діяльності

Це короткий опис профілю в Інстаграм — чим займається компанія чи людина.

Приклад різновиду діяльності, який можна вибрати в налаштуваннях
Приклад різновиду діяльності, який можна вибрати в налаштуваннях

Нижче вказані категорії, які можна вибрати в налаштуваннях. Ви можете додати запропонований варіант із рекомендацій або використовувати пошук.

Неповний перелік категорій, які можна вибрати в обліковому записі Інстаграм
Неповний перелік категорій, які можна вибрати в обліковому записі Інстаграм

Презентація блогу або бренду

Це текст, у який можна додати до 150 символів.

Приклад опису профіля в Інстаграм
Приклад опису профілю: інформація про автора, згадка каналів та контакти перукаря

Зауважте! Крім емодзі, у текст можна додавати також і хештеги та згадки на інші акаунти.

Якщо у вас особистий блог — розкажіть про свої інтереси, про себе та поділіться контактною інформацією або тим, що для вас наразі важливо.

Посилання у шапці профілю в Інстаграм
Автор — медик полку «Азов» — репрезентує себе та свою сферу діяльності, а також просить підписати петицію.

А якщо ви ведете обліковий запис компанії — покажіть УТП, особливості продукту, додайте адресу та контакти, які, наприклад, можна винести в мультипосилання: сайт, соцмережі, відеоматеріали тощо.

УТП в шапці профілю
Варіант опису з УТП, адресою організації та посиланням на сайт

Зауважте! Додаток Інстаграм приховує частину тексту, тому користувач побачить лише перші 123 символи, як у прикладі нижче. Враховуйте це, адже з додатка сторінка матиме інший вигляд.

Приклад, як застосунок приховує весь «зайвий» текст
Приклад, як застосунок приховує весь «зайвий» текст. Звертайте увагу на те, як виглядає опис і з вебверсії, і з додатка

Згадка

Це посилання на інший профіль — це може бути ваш сторонній проєкт, сторінка з акціями або обліковий запис представника компанії. Згадка пишеться через символ «@».

Нижче демонструємо варіант, як можна використовувати згадки в описі.

Приклад, як можна використовувати згадки в описі профілю
Приклад, як можна використовувати згадки в описі профілю

А це згадка в описі облікового запису компанії. Завдяки декільком профілям бренд зміг розділити різновиди діяльності: одяг для чоловіків, декоративна та доглядова косметика, вінтажні бутіки.

Приклад згадки в описі бізнес-акаунту компанії
Приклад згадки в описі бізнес-акаунту компанії

Хештег

Допомагає користувачам знаходити дописи за певною тематикою: брендовий запит, добірка, огляд, тег акції тощо. Наприклад, якщо у вас у стрічці є огляди книг — додайте тег, за яким користувач може переглянути відповідні пости.

Приклад брендового хештегу в описі профілю
Приклад брендового хештегу в описі профілю

Посилання

Це може бути мультипосилання, диплінк або URL, провідний сайт, месенджер, відеохостинг, маркетплейс і так далі.

Примітка. Диплінк — це гіперпосилання, яке перенаправляє користувача до конкретного розділу програми або сайту.

Приклад використанні диплінку в профілі
Приклад використанні диплінку в профілі

Також у прикладі вище зверніть увагу на шрифт. Про нього поговоримо далі.

Важливо! Використовуйте диплінк, якщо посилання веде на конкретну сторінку. URL з UTM-мітками повністю не входить у рядок і виглядає некрасиво.

Нижче приклад невдалого додавання посилання:

Приклад поганого розміщення посилання в шапці профілю
Приклад поганого розміщення посилання в шапці профілю

Якщо ви вказуєте тільки посилання на сайт або месенджер, користувачеві буде складно знайти іншу корисну інформацію. Тому ми рекомендуємо додавати мультипосилання.

Приклад мультипосилання в профілі
Приклад мультипосилання в профілі

Щоб створити мультипосилання, скористайтесь конструктором лендінгів у сервісі SendPulse. За п’ять хвилин ви зможете додати необхідну інформацію та опублікувати мобільний лендінг або посадкову сторінку.

Конструктор надає можливість працювати з текстом, кнопками, обкладинками, зображеннями, товарами, відеоматеріалами, варіантами оплати та FAQ. Також лендінг можна пов’язати з безплатною CRM, чат-ботами в месенджерах та email. У такий спосіб можна створити омніканальну систему на всіх етапах воронки продажів.

Варіант готового шаблону мультипосилання у SendPulse
Варіант готового шаблону мультипосилання у SendPulse

Заклик до дії

Додайте в шапку заклик до дії, щоб мотивувати користувачів йти з вами на контакт. Наприклад, «Забронюйте місце», «Запишіться на прийом», «Зв’яжіться з нами», «Підписуйтесь», «Беріть участь у розіграші».

Розміщення заклику до дії в шапці профілю
Розміщення заклику до дії в шапці профілю

Заклик до дії може бути й не містити посилання на зовнішні ресурси. У такому разі уточніть, що треба писати в директ.

Приклад, коли користувачі можуть писати відразу в директ
Приклад, коли користувачі можуть писати відразу в директ

Адреса компанії

Щоб додати адресу в описі, вам знадобиться бізнес-акаунт. На своїй сторінці натисніть «Редагувати профіль», потім перейдіть до розділу «Способи зв’язку» та виберіть «Адреса компанії».

Примітка. Після введення даних обов’язково відмітьте «Показати контактну інформацію» — й адреса з’явиться на сторінці.

Налаштування адреси компанії
Налаштування адреси компанії

Перед вами відкриється вікно, куди можна ввести точну адресу, а також вказати індекс та місто.

Налаштування розташування організації
Налаштування розташування організації

Зауважте, що адреса, доданау такий спосіб, відображається лише в застосунку. Користувачі, які потраплять на вашу сторінку з вебверсії, її не побачать.

Приклад відображення адреси в описі
Приклад відображення адреси в описі

Важливо! Адреса працює як посилання. Коли користувач на нього натисне, відкриється мапа, на якій він може подивитися розташування магазину або офісу компанії.

Контакти

Інформацію про контакти можна додати в налаштуваннях. Варіантів багато. Ви можете вказати номер телефону, email, SMS, посилання на WhatsApp.

Важливо! Контакти відображаються в програмі на смартфоні у вигляді кнопок.

Далі наведемо кілька прикладів, як виглядають різновиди контактів в обліковому записі.

Номер телефону та email:

Коли контакті декілька, вони об’єднуються спільною кнопкою
Коли контактів декілька, вони об’єднуються спільною кнопкою

Лише номер телефону:

Кнопка Call в Інстаграмі
Натиснувши на кнопку «Call», користувач може зателефонувати за вказаним номером

SMS — на телефон або в месенджер:

Кнопка «SMS» з кількома контактами
Кнопка «SMS» з кількома контактами

Варіант контактної інформації з email:

Одна кнопка з email
Одна кнопка з email

Примітка. Meta запустила нові продукти, наприклад, у додатку Instagram з’явилася кнопка «WhatsApp», яка перенаправляє клієнта в месенджер, щоб він міг поставити запитання менеджеру або почати спілкування з чат-ботом.

Кнопка «WhatsApp» для зв’язування двох додатків
Кнопка «WhatsApp» для зв’язування двох додатків

Додати номер телефону та посилання на бізнес-акаунт WhatsApp можна в розділі «Способи зв’язку», про який ми вже згадували вище:

Розділ «Способи зв’язку» в налаштуваннях Вотсап Бізнес
Розділ «Способи зв’язку», через який можна додати контактну інформацію

Далі — підключить обліковий запис WhatsApp Business:

Підключіть WhatsApp Business до акаунту в Інстаграм
Підключіть WhatsApp Business до акаунту в Інстаграм

Кнопки

До опису можна додати кілька кнопок: «Дивитися магазин», «Замовити їжу», «Забронювати» або «Зарезервувати».

У бізнес-акаунті ви можете створити інтернет-магазин із товарами. Для цього перейдіть до «Налаштування» та зайдіть у розділ «Компанія». Внизу сторінки буде посилання «Налаштувати Instagram Shopping».

Instagram Shopping — це набір функцій, які дозволяють користувачеві робити покупки через програму. Ви можете налаштувати інтернет-магазин із картками товарів та переводити передплатника на сайт або онлайн-касу. Також у постах можна поставити відмітку на продукт, щоб клієнт міг докладніше його вивчити.

Нижче — приклад відображення кнопки на магазин:

Кнопка «Відкрити магазин» у профілі
Кнопка «Відкрити магазин» у профілі

У налаштуваннях шапки можна вибрати інші кнопки дії, про які ми говорили вище. За їхньою допомогою ви перенаправляєте користувача на партнерський сервіс, де клієнт замовляє їжу або бронює місце.

Налаштування кнопок дії
Налаштування кнопок дії

Це приклад кнопок дії на обліковому записі:

Кнопки дії в профілі піцерії
Кнопки дії в профілі піцерії

У сервісі SendPulse є чат-бот для Instagram. Коли користувач натискає на кнопку «Написати», він починає спілкування в директ із чат-ботом. Бот допоможе розвантажити техпідтримку та автоматизувати процес спілкування з клієнтом, проконсультувати користувача щодо всіх товарів, інформувати клієнта про нові акції та надходження та відправити посилання на оплату рахунку.

Рекомендуємо до прочитання! Дізнайтесь, як налаштувати чат-бот в Інстаграмі.

Приклад, як можна налаштувати вітальний ланцюжок чат-бота
Приклад, як можна налаштувати вітальний ланцюжок чат-бота

Секрети та лайфхаки для гарної шапки

Прикрасити шапку в Instagram можна за допомогою додаткових сервісів. Розглянемо варіанти креативних рішень.

Змінити шрифт

Щоб створити цікавий текст — змініть шрифт за допомогою таких інструментів.

Сервісів — Piliapp, Fonts For Instagram, LingoJam тощо.

Цікаві шрифти для Instagram
Інтерфейс Fonts For Instagram дуже простий: вгорі пишеш текст, а нижче вибираєш варіант зі списку запропонованих

Додатків — I Fonts — Cool & Stylish Fonts for Instagram або UNFOLD.

Наприклад, додаток Fonts Art допомагає підключити клавіатуру з готовими шрифтами та поміняти текст безпосередньо в додатку Інстаграм.

Робота в додатку Fonts Art
Робота в додатку Fonts Art

Telegram-ботів — @TextMagicBot.

Шрифти в чат-боті @TextMagicBot
Шрифти в чат-боті @TextMagicBot

Це варіант застосування декоративних шрифтів в описі:

Варіант використання різних шрифтів в описі профілю
Варіант використання різних шрифтів в описі профілю

Примітка. Не зловживайте декоративними шрифтами. Ними можна виділити назву або менш важливу інформацію, але для важливих описів використовуйте лише лаконічний та зрозумілий шрифт.

На жаль, кириличних шрифтів у таких сервісах та застосунках значно менше, ніж латини. Що ви й бачили на прикладах вище.

Додати символи

Щоб додати символи, можна використовувати таблицю Юнікоду, наприклад, у Windows через Microsoft Word. Або використовувати онлайн-ресурс — Cool Symbol.

Примітка. Юнікод — це стандарт, у якому прописані коди для письмових знаків різних мов світу, а також символів, емотиконів та піктограм. Наприклад, U+1F320 — це не просто набір букв, цифр та знаків, а юнікод-символ метеориту.

Виберіть символ, що сподобався, скопіюйте його та додайте в опис.

Інтерфейс сайту Cool Symbol
Інтерфейс сайту Cool Symbol

Змінити міжрядковий інтервал

Сервіс Apps4Life допоможе вам розбити опис на акуратні рядки, додавши міжрядковий інтервал.

Інтерфейс ресурсу Apps4Life
Інтерфейс ресурсу Apps4Life

Примітка. Також ви можете завантажити програму й користуватися сервісом зі смартфона. Послуга платна.

Хороші та погані приклади оформлення шапок профілю

У цьому розділі розглянемо хороші та погані варіанти оформлення профілю.

Гарний приклад — музичний хаб.

На початку увагу привертає яскравий логотип у патріотичних кольорах. У описі вказані переваги і сфера діяльності компанії, зазначено про благодійність та міститься заклик до дії — записатися на урок можна за посиланням нижче. Також вказано місто й район, де розташована компанія.

Вдала шапка профілю
Вдала шапка профілю

Поганий приклад — фабрика з виготовлення взуття зі шкіри.

Аватар — світлі літери на світлому тлі, а також досить дрібні елементи, які складно розібрати. Дві третини опису присвячені патріотичній позиції, а не сфері діяльності компанії. Немає посилання на сайт і кнопки з контактами.

Невдале оформлення шапки профілю взуттєвого магазину
Невдале оформлення шапки профілю взуттєвого магазину

Хороший приклад — магазин товарів для котів та собак.

Назва профілю містить частинку «pet» — це одразу дає зрозуміти, що йдеться про хатніх улюбленців. Вдалий логотип, який також дає вказує, про що ця сторінка. Приємний бонус — промокод на знижку 25%. Далі — мультипосилання і кнопка на маркетплейс.

Приклад оформлення шапки для магазину товарів для тварин
Приклад оформлення шапки для магазину товарів для тварин

Поганий приклад — магазин дитячих колясок.

Невиразний аватар — багато маленьких різнокольорових елементів залишають враження неохайності. Про це ж свідчить і помилка в описі — «лучшЫми» замість «лучшИми». Майже всі слова написані капслоком — це зайве. А ось кнопки з контактами або можливості придбати товар навпаки не вистачає.

Зверніть увагу! Писати ВЕЛИКИМИ БУКВАМИ в інтернеті означає кричати. Якщо ви хочете підкреслити свою думку або звернути увагу на щось, використовуйте інші інструменти форматування тексту та засоби виразності, про які ми розповіли вище.

Приклад поганого оформлення шапки для шоуруму дитячих колясок
Приклад поганого оформлення шапки для шоуруму дитячих колясок

Гарний приклад — пансіонат для пацієнтів, які потребують догляду.

Простий логотип на нейтральному тлі. Вибрана категорія — будинок для літніх людей та людей з особливими потребами. Зазначені головні переваги. Є посилання на сайт, геомітка з адресою та кнопки зв’язку. Доречні емодзі, приємні корпоративні кольори.

Гарний приклад оформлення шапки для пансіонату
Гарний приклад оформлення шапки для пансіонату

Поганий приклад — міський екопростір для творчих людей.

Влучний аватар і назва, але опис невиразний. З нього не зрозуміло, про що йдеться й де взагалі він є.

З власного досвіду редакція знає, що насправді це дійсно унікальне місце: гектар паркової зони в київському гідропарку з різноманітними локаціями для здорового дозвілля та відпочинку. Тут є будиночки на деревах, які можна зняти в оренду на кілька годин або ніч. На території розташовано кілька ресторанів, які готують вегетаріанські страви. Зона вільна від алкоголю та тютюну. Натомість тут є простір, де відбуваються семінари з йоги, творчі майстер-класи та читають лекції тощо. «Шпаківня» працює в теплу пору року й за певним графіком, а в холодну — її «батьки» запрошують друзів приєднатися до них у подорожі в Дахаб.

Майже нічого з цього в описі не відображено. Навіть «фішка» — будиночки на деревах — йдуть аж передостанніми в списку. А останньою — подорож у Дахаб, про яку доцільніше було б зробити окремий акаунт. До речі, на момент написання статті вказане посилання не працювало — щоразу видає сторінку 404.

Поганий приклад оформлення творчого простору
Поганий приклад оформлення творчого простору

Висновок

У цій статті ми розглянули оформлення шапки профілю та з’ясували, які ключові моменти приваблюють увага користувача:

  • На аватарі має бути ваше обличчя або бренд: логотип, логомарк, зображення продукту. Бажано на нейтральному тлі.
  • Логін включає в себе назву бренду або ключове слово.
  • Ім’я відображає рід діяльності або суть проєкту для компанії. Якщо у вас особистий бренд — використовуйте ім’я та прізвище з додаванням ключового запиту.
  • Опис — це презентації бренду. Ви можете розповісти про себе, свої інтереси або УТП компанії. Обов’язково діліть текст на рядки й додайте емодзі там, де це доречно.
  • Заклик до дії допомагає людям зрозуміти, що ви від них хочете. Не забувайте додавати його до опису.
  • Контакти та посилання — розмістіть контактну інформацію в мультипосиланні, а номери телефонів та email додайте в кнопку «Контакти».
  • Якщо у вас велика кількість продукції — підключіть інтернет-магазин у додатку.
  • Хештеги та згадки. Якщо у вас є суміжні проєкти або унікальні теги — обов’язково розкажіть про це передплатникам.

Створюйте мультипосилання в сервісі SendPulse, а також використовуйте інші наші інструменти: додавайте безоплатну CRM, відправляйте email, Viber, SMS розсилки, підключайте push-сповіщення, а також налаштовуйте чат-боти в Instagram, Facebook Messenger, Telegram та WhatsApp! А якщо у вас є онлайн-школа або ви плануєте її створити, спробуйте платформу онлайн-курсів.

Дата публікації:

18 Жовтня 2022
Віталій Весьолов

Журналіст без диплома, копірайтер без сертифікатів, тексти без води, трафік без проблем

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 1

Поділитися:

Facebook Twitter