Маркетинг та продажі

Як правильно написати пост-знайомство в Інстаграм

7 minutes
Оновлено 5 Березня 2024
Як правильно написати пост-знайомство в Інстаграм

Пост-знайомство використовують не лише блогери, а й компанії. Ця рубрика допомагає наголосити на іміджі бренду, познайомити користувача з діяльністю автора, зацікавити історією, щоб відвідувач перейшов до виконання конкретної дії. У цій статті ми дізнаємося, як написати пост про себе, якими прийомами можна користуватись і чого треба уникати.

Що таке пост-знайомство й навіщо він треба

Пост знайомство — це самопрезентація про те, чим ви плануєте займатися в соцмережі та що корисного можете дати користувачам. Насамкінець обов’язково потрібно додавати заклик до дії: «Підпишіться», «Залиште коментар», «Збережіть публікацію».

Подібні публікації можна зустріти в інфлюенсерів, фрилансерів, експертів та компаній. Так нові учасники спільноти представляються відповідно до норм онлайн-етикету.

Примітка. Багато хто думає, що подібні дописи потрібно публікувати тільки на старті, але з часом ваше життя змінюється — і користувачам цікаво щоразу стежити за тим, що відбувається.

Такі публікації доцільні, коли в профілі збирається лояльна аудиторія або підписуються нові учасники, скажімо, після розіграшу чи реклами.

Навіщо робити пост-знайомство

Привітання в профілі дають можливість:

  • Поділитися подробицями про себе та новими відомостями.
  • Переконати користувачів у вашій експертності та корисності.
  • Підвищити лояльність, оскільки це особиста інформація.
  • Збільшити залучення підписників. Після публікації можна створити опитування та зібрати запитання користувачів.
  • Підкреслити переваги вашого акаунту.

Напрями привітання

Виділяють два основні напрями:

  • Коротка біографія. Вільна форма викладу. Можна розпочати з історії створення компанії або з моменту, коли вирішили вести блог.
  • Сторітелінг. Текст у форматі маленької історії, публікацію подібних історій можна продовжувати, об’єднавши в цілий цикл дописів. Це буде підтримувати зацікавленість користувача тривалий час.

Як написати пост-знайомство

У цьому розділі розглянемо етапи створення ознайомлювального допису.

Визначення мети облікового запису

Для початку визначтеся з метою профілю:

  • Особистий блог створюється для просування вас як бренду. У привітанні доречно розповісти про себе, свої захоплення та інтереси й те, яким досвідом ви ділитиметеся з підписниками.
  • Комерційний обліковий запис для компаній призначений для залучення аудиторії, яка придбає продукт або замовить послугу. У привітанні можна розповісти про історію організації, її місію та цілі, переваги та виробничі потужності, а також про товари.

Підготовка

Коли ви визначилися з метою акаунту, потрібно підготуватися перед написанням привітання:

  1. Визначте цільову аудиторію: кого хочете залучити до свого профілю, кому буде цікаво читати публікації та робити покупки, де бувають ваші майбутні підписники, які їхні інтереси та страхи.
  2. Вивчіть конкурентів і те, як вони пишуть вітання. Розберіть їхні фішки та візьміть на замітку найефективніші прийоми, щоб залучити додаткову аудиторію.
  3. Виберіть ідею для публікації та сюжет, а також зрозумійте, які емоції хочете викликати в читача.
  4. Складіть план публікації: впишіть ключові слова, думки та тези.
  5. Придумайте заголовок. Скажімо, це може бути питання чи думка, яка відображатиме суть публікації.
  6. Підберіть фотографію або креатив для майбутнього допису.

Примітка. Пам’ятайте, що головне в привітанні — це привернути увагу. Не забувайте про креатив, хештеги, геотеги та просування за допомогою реклами та сторіз.

Ефективні формули для поста знайомства

Розглянемо кілька формул, які допоможуть написати вітання.

Формула для публікаціїЯк використовувати
Про себе + особисті якості + освіта + хобі + питанняПодайте інформацію як відповідь на анкету. Розпишіть по пунктах інформацію про себе, а під кінець запитайте користувачів, що б вони могли розповісти про себе. Так ви зможете зібрати інформацію про залучену аудиторію.
Вступ + історія + висновокЦе класичний формат сторітелінгу: вступ, зав’язка, кульмінація та висновок — заклик до дії.
Хто я/ми + про що пишу + для кого пишуУявіть аудиторію, розкажіть, про що ви будете писати і для кого. Цей формат підходить для тих випадків, коли до вас прийшли нові підписники та вже є постійна база. Наприклад, після конкурсів чи розіграшів.
Хто я/ми + чим кориснийКоротко розкажіть про себе та покажіть у тексті, чим ви можете бути корисними своїй аудиторії. Насамкінець додайте заклик до дії, який підкаже користувачам, як із вами зв’язатися або дістати більш детальну інформацію.
Факт + історія + слідствоДопис можна почати із цікавого факту про вас. Це може бути навичка, якість чи характеристика. Далі перейдіть до історії, яка допомогла виробити чи розкрити вашу особливість. На закінчення поясніть підписникам, як вона допомагає вам у житті.
Посилання + описЯкщо ви ведете кілька акаунтів — наприклад, особистий та комерційний, можна розмістити кілька посилань із коротким описом кожного профілю.
«Хобі = бізнес»Допис для тих, хто перетворив своє захоплення на роботу. У вступі задайте підписникам питання про хобі, далі розкажіть про своє захоплення та про те, як воно переросло в бізнес.
Я/ми онлайн + я/ми офлайнЯкщо у вас акаунт для просування бізнесу та точок продажів, розкажіть аудиторії про місцезнаходження магазинів та запросіть відвідати їх.
Було — сталоУ заголовку напишіть заклик, який спонукає користувачів прочитати пост. А в тексті розкажіть про здобутки у форматі «із чого починали й до чого прийшли». На закінчення додайте пропозицію скористатися вашими послугами, щоб досягти таких же результатів, як у вас.
Маленька історіяЯкщо ви не хочете писати про себе докладно — сформулюйте все те саме, але коротко. Розкажіть, хто ви, чим займаєтесь і в чому ваша конкурентна перевага. Насамкінець обов’язково додайте заклик до дії.

Важливо! А щоб спілкуватися з підписниками, додайте чат-бот для Instagram та мультипосилання, яке допоможе аудиторії ознайомитися з вашими проєктами та товарами. За допомогою сервісу SendPulse ви також можете вести продаж через безкоштовну систему CRM.

Як написати гарний допис

Декілька порад, як написати гарне вітання:

  1. Заклик до дії. Ви маєте визначити бажану дію користувача: написати коментар — розповісти про себе, замовити товар чи послугу, підписатися на обліковий запис або перейти за посиланням.
  2. Структура тексту. Логіка розповіді має плавно перетікати від однієї думки до іншої. Намагайтеся уникати різких та нелогічних переходів.
  3. Пишіть правду. Не треба вигадувати історії — ви можете щось прикрасити, але писати відверту брехню не можна. Рано чи пізно це відкриється — і ви можете втратити увагу та довіру аудиторії.
  4. Додавайте емоції. Допис має викликати у вашої аудиторії певні емоції, щоб читачі могли разом із вами пережити їх та приміряти ситуацію на себе.
  5. Унікальність. Покажіть у тексті фішки або добірку власних рекомендацій, які допоможуть користувачам.
  6. Заголовок. Перше, на що звертає увагу користувач, це заголовок. Він має привертати увагу.
  7. Грамотність та абзаци. Не забувайте перевірити текст на помилки. Також розділіть історію на абзаци та списки, додайте емодзі. Це допоможе користувачам фіксувати увагу на важливих моментах та легко сприймати текст.

Важливо! Пам’ятайте, що до повідомлення можна додати до 2200 символів, включно з хештегами. Сплануйте розповідь так, щоб не довелося переносити кінцівку в коментарі. Можна вставити частину історії в картинку й додати карусель зображень.

Помилки в дописі знайомстві

Розглянемо три помилки, які часто трапляються у ознайомчих постах:

  1. Надмірна кількість фактів, які нічого не говорять вашій аудиторії. Наприклад, який фрукт вам подобається або який у вас улюблений колір. Якщо ви тільки починаєте вести обліковий запис, ця інформація буде зайвою для ЦА.
  2. Сленг та терміни. Складні чи нові слова можуть бути незрозумілими для нової аудиторії. Намагайтеся спілкуватися з користувачами їхньою мовою — так, як би ви розповідали історію другові, який не розуміється на вашій роботі.
  3. Не забувайте про мету. Привітання — це не просто публікація, а спосіб залучити читача до певної дії.

Як підібрати правильні хештеги

Обов’язково додавайте до допису хештеги та геотеги — вони допоможуть знайти вас у соцмережі. Ви можете використовувати до 30 тегів, які потрібно вставити в тіло публікації.

Хештеги можуть бути:

  • Професійними, які описують вашу діяльність — #журналіст, #блогер, #дизайнер.
  • За категорією посту — #постзнайомство, #5фактівпромене.
  • Продають — #послугикопірайтера, #ремонтквартир.
  • Місцевістю, щоб знайти певну ЦА, — #часівяр, #манікюрпозняки.

Важливо! Розбавляйте високочастотні хештеги середньочастотними або низькочастотними. Так у вас більше шансів знайти цільову аудиторію.

Щоб підібрати теги, використовуйте пошукову систему в Інстаграм або спеціалізовані сервіси: Clarifai, Hashtag Performance, Displaypurposes тощо.

Хороші приклади постів про себе

Розглянемо кілька реальних прикладів постів-вітань.

Нижче показаний скриншот посту, у якому автор знайомиться з новими підписниками. У тексті йдеться про те, на кого вчилася дівчина й чим займається зараз, як до цього прийшла. Після цього вказано, що корисного підписник може дізнатися з блогу, а наприкінці авторка закликає читачів розповісти про себе.

Допис для нових підписників
Допис для нових підписників

А тут бачимо вітання, у якому авторка вказує посилання та хештеги на корисні пости та інші облікові записи.

Публікація у форматі «посилання + опис»
Публікація у форматі «посилання + опис»

Привітання з п’ятьма фактами про компанію. Така публікація підходить для подальшого знайомства з підписниками й засвідчує експертність власника акаунта.

Привітання із цікавими фактами про компанію
Привітання із цікавими фактами про компанію

Допис від компанії, яка знайомить підписників зі спеціалістами. У такому випадку є низка публікацій, де розповідається про кожного співробітника та його переваги.

Вітання для компаній
Вітання для компаній

Ще один варіант познайомити підписників із компанією — це розповісти історію становлення — наприклад, у кількох частинах, як на скріншоті нижче.

Історія про компанію для знайомства з брендом
Історія про компанію для знайомства з брендом

Формат посту у вигляді «було/стало». Автор розповідає, як прийшла до діяльності, від якої отримує насолоду.

Привітання у двох форматі «було/стало»
Привітання у двох форматі «було/стало»

Допис у форматі «хто ми + чим корисні». Автори спочатку представляються підписникам, а потім розповідають, чим можуть стати в пригоді. Не вистачає заклику до дії — «напишіть у директ».

Привітання у форматі «хто я + чим корисний»
Привітання у форматі «хто я + чим корисний»

Висновок

У цій статті ми розглянули, як писати пост знайомство та яких помилок краще уникати.

Пост-знайомство — це чудовий спосіб привернути увагу підписників та нової аудиторії. Ви можете розповідати нові факти про себе, ділитися успіхами та підвищувати довіру до вашого профілю.

Примітка. Безпрограшний варіант публікації про себе:

  • 85 % тексту — інформація про автора облікового запису.
  • 10 % — висновок.
  • 5 % — заклик до дії.

За описаною вище схемою ви можете також оформити подібний допис і в інших соцмережах.

А за допомогою сервісу SendPulse можна підключити кілька каналів комунікації і завжди бути на зв’язку з клієнтами. Використовуйте наші продукти для комплексного просування: створюйте мультипосилання через конструктор лендингів, відправляйте email, Viber, SMS розсилки та push-сповіщення, налаштовуйте чат-боти в месенджерах Viber, Telegram, Facebook Messenger, Instagram і WhatsApp!

Дата публікації:

11 Квітня 2023
Віталій Весьолов

Журналіст без диплома, копірайтер без сертифікатів, тексти без води, трафік без проблем

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 1

Поділитися:

Facebook Twitter