Корисні інструменти   Лендінги

Онлайн-консультант для сайту: поради з вибору та огляд кращих десяти програм у 2024 році

Оновлено 28 Травня 2024 12 minutes

Онлайн-консультант для сайту: поради з вибору та огляд кращих десяти програм у 2024 році

Часто клієнти хочуть мати доступ до служби підтримки або менеджерів з продажу цілодобово. Онлайн-консультант для сайту дає змогу відповідати потенційним клієнтам та клієнтам у режимі реального часу, покращувати клієнтський досвід й ставлення до бренду, а також встановлювати довірливі стосунки з клієнтами.

У цій статті ми поговоримо про те, що необхідно знати під час вибору та використання програмного забезпечення для онлайн-консультацій на сайті. Також ми підготували огляд кращих десяти платформ для створення онлайн-консультанту на сайті.

Що таке онлайн-консультант для сайту

Онлайн-консультант для сайту — це програмне забезпечення, за допомогою якого служба підтримки може спілкуватися з потенційними клієнтами й відповідати на їхні питання онлайн.

Щоб бути на зв’язку з клієнтами 24/7 і підвищити їхню задоволеність від взаємодії з вами, додайте віджет онлайн-консультанту на свій сайт. З його допомогою ви зможете миттєво відповідати на запитання та розв’язувати проблеми наявних та потенційних клієнтів.

Коли ви шукаєте програмне забезпечення для створення чату, пам’ятайте: ідеального рішення, яке підійде для всіх компаній, немає. А те, який сервіс підійде вам найкраще, залежить від основної мети, необхідних функцій та бюджету. Шукайте той, що відповідає вимогам вашої компанії.

У наступному розділі ми зібрали рекомендації щодо вибору правильного ПО для чату.

Як вибрати програму для онлайн-консультанту на сайті

То що ж слід врахувати під час вибору софту для онлайн-консультанту на сайті? Розглянемо далі.

Враховуйте розмір бренду

Вибір платформи для онлайн-консультанту залежить від розміру компанії та кількості співробітників. Якщо ваша служба підтримки, які можуть працювати з чатами, велика, подумайте про складніше рішення. Таке ПО зазвичай дає змогу зменшити кількість операторів до кількох.

Однак, якщо ви тільки запускаєте свій бренд з кількома фахівцями у службі підтримки, рекомендується знайти просту платформу — щоб не переплачувати за кількох операторів, коли у вас є лише один. Так ви уникнете додаткових витрат на дорогий софт для чату на сайті та навчання вашого співробітника зі служби підтримки, як користуватися складною платформою.

Визначте основну мету онлайн-консультанту для сайту

Компанії можуть використовувати чат з різними цілями. Одні, щоб забезпечити підтримку 24/7, інші хочуть збільшити продажі.

Залежно від того, навіщо вам онлайн-консультант для сайту, визначається набір потрібних функцій. Скажімо, якщо ви плануєте впровадити онлайн-чат, щоб відповідати на поширені запитання, приймати замовлення і забезпечувати підтримку в будь-який час, вам потрібен чат для підтримки клієнтів.

Щоб забезпечити безперебійну підтримку, ваш інструмент для онлайн-консультацій має давати можливість створювати шаблони відповідей і теги для категоризації чатів. Так ви зможете керувати кількома чатами одночасно, розділяти розмови на групи залежно від проблем, з якими стикаються клієнти, і заощаджувати час.

Перевірте наявність потрібних інтеграцій

Програми для онлайн-консультанту на сайті зазвичай мають різні інтеграції. Вони варіюються від платформи до платформи. Саме тому, обираючи інструмент для чату для вашої служби підтримки або відділу продажів, важливо чітко розуміти потреби своєї компанії. Складіть список необхідних інтеграцій для вашої команди та компанії в цілому. Наприклад, ПЗ може інтегруватися з CRM, що зменшить кількість завдань і навантаження на команду.

Завдяки інтеграції з CRM вся інформація про клієнтів з чату буде додаватися туди автоматично. Вам також можуть знадобитися програми для обміну повідомленнями, такі як Slack, щоб спілкуватися з членами вашої команди. Так ви завжди будете в курсі нових клієнтів та угод. Інтеграція дасть змогу забезпечити безперебійну взаємодію клієнтів з вашим брендом.

Визначте, які функції потрібні команді

Вибираючи програмне забезпечення, ознайомтеся з переліком функцій. Якщо у вас виникли конкретні запитання щодо тієї чи іншої послуги і ви не можете знайти інформацію на сайті, зверніться до служби підтримки клієнтів.

Знайдіть софт, який відповідає вашому бюджету

Кожна компанія має свої обмеження. Складіть список програм для онлайн-консультацій на сайті, які не перевищують ваш бюджет, і переконайтеся, що вони мають усі необхідні функції та потрібну вам кількість операторів.

Вирішіть, який тип ПЗ вам потрібен

Є два основних типи постачальників послуг онлайн-консультанту для сайту: хмарні та самостійні. Оскільки хмарні платформи розміщуються постачальниками софту, це означає, що ви не несете відповідальності за оновлення та обслуговування. Вам не потрібно витрачати час на налаштування та забезпечення належної роботи софту. Цей тип послуг також дає змогу додавати стільки агентів, скільки вам потрібно для роботи з запитами клієнтів. Однак, використовуючи хмарне ПЗ, у вас менше контролю над платформою, що може призвести до зниження рівня безпеки та конфіденційності. Також часто такі програми довше завантажуються.

У другому варіанті ПЗ розміщується на вашому сервері, тому ви можете бути більш спокійні щодо конфіденційності та безпеки даних. Разом із тим, це вимагає від вас відповідальності за обслуговування та оновлення програми.

Найкращі конструктори онлайн-консультантів для сайту

Вибрати програми для онлайн-консультантів на сайті легше, якщо ви знаєте, навіщо вони вам потрібни. Ми зробимо цей процес ще простішим для вас, перерахувавши найкращі інструменти з точки зору функцій, користувацького досвіду та ціни.

SendPulse

SendPulse — це універсальне рішення для компаній різних розмірів і галузей. Сервіс дає можливість розпочинати розмови з потенційними клієнтами та надавати миттєві відповіді. За допомогою автоматизованих повідомлень ви можете відповідати на поширені запитання за лічені секунди без втручання співробітника служби підтримки. Повідомлення, які ви надсилаєте, залежать від тригерів та поведінки клієнтів на вашому сайті. Завдяки цьому вони отримають необхідні відповіді дуже швидко.

Налаштування віджету чату в SendPulse
Налаштування віджету чату в SendPulse

SendPulse дає можливість створити дизайн онлайн-консультанту для сайту відповідно до стилю та вимог компанії: формат, колір і стиль чату можна налаштувати відповідно до стилю бренду. Платформа дає змогу вирішувати, коли приховувати або розгортати віджет. Щоб визначити найбільш підходящий момент, спробуйте протестувати кілька запусків віджетів та виберіть той, який заохочує більше взаємодій.

Працюючи на цій платформі, ви зможете керувати чатами з клієнтами із різних месенджерів на одній сторінці: бачити історію діалогу, читати всі запити, не перемикаючись між додатками, і відповідати швидше.

Онлайн-консультант для сайту від SendPulse дає змогу автоматично створювати угоди прямо з чату. Для цього вкажіть дії, за якими ваша CRM автоматично додаватиме нові угоди. Оскільки співробітникам не потрібно буде робити все вручну, вони зможуть зосередитися на більш нагальних завданнях.

Щоб створити потік чату, перетягніть необхідні елементи. Якщо ви хочете, щоб мова вашого онлайн-консультанту для сайту звучала більш природно і була подібною на людську, спробуйте інтегрувати ChatGPT. Ця функція також доступна в SendPulse.

Онлайн-консультант для сайту SendPulse
Створення автоматизованого потоку чату в SendPulse

Особливості:

  • пряма інтеграція з ChatGPT;
  • зручний інтерфейс та інтуїтивно зрозумілий конструктор;
  • база знань з докладними інструкціями українською мовою;
  • можна створювати автоматизовані ланцюжки;
  • 1 000 активних користувачів і 10 000 розмов безкоштовно в усіх додатках;
  • можна приймати платежі в чаті;
  • українськомовна підтримка клієнтів 24/7.

Ціни: Перші 1 000 активних користувачів і 10 000 розмов з різними месенджерами будуть безкоштовними. Надалі ціна може змінюватися залежно від кількості підписників.

LiveChat

LiveChat — це платформа, яка дає змогу надавати підтримку клієнтам через різні канали, включно з сайтами. За допомогою сервісу можна створити віджет онлайн-консультанту для сайту та додати його на будь-яку кількість веб-ресурсів.

У LiveChat клієнти можуть надсилати вам повідомлення через віджет чату, не чекаючи на відповідь оператора. Щойно він побачить повідомлення, зможе відповісти на запит. Навіть після того, як клієнти лишать сайт, вони отримають email, де зможуть і далі спілкування або розгорнути віджет онлайн-консультанту.

За допомогою LiveChat можна зберігати відповіді на поширені запитання і повторно використовувати їх. А також призначати теги для різних чатів — це допоможе позначити чати, що належать до однієї групи, і повідомити всіх членів служби підтримки про проблеми, з якими стикаються клієнти. Завдяки цьому співробітники знатимуть, з чого почати розмову і як швидко розв’язати проблему.

Платформа пропонує використовувати кнопки, швидкі відповіді, моменти (додатки, що показуються у віджеті чату для виконання клієнтами певних дій), картки та каруселі (використовуються для рекомендацій продуктів) тощо.

Так виглядає процес редагування віджету. Джерело: LiveChat
Так виглядає процес редагування віджету. Джерело: LiveChat

Особливості:

  • безплатна пробна версія;
  • можливість зберігати відповіді на часті питання та використовувати їх повторно;
  • чат-теги;
  • можливість ділитися різними форматами контенту: скриншоти, пропозиції та каталоги;
  • доступ до минулих розмов;
  • звукові та візуальні сповіщення;
  • можливість передавати чати між членами команди.

Ціни: Є 14-денна безкоштовна демоверсія та чотири платні плани. Після закінчення пробного періоду ви можете придбати платний план за $49 щомісяця з необмеженою історією чату, повним налаштуванням віджетів, автоматичними привітаннями та групами співробітників.

Tidio

Tidio пропонує безліч інструментів для маркетингу, продажів та підтримки клієнтів. Сервіс дає змогу миттєво зв’язуватися з потенційними та наявними клієнтами за допомогою живого чату. З Tidio створити та додати чат на свій сайт можна за лічені.

Платформа дає змогу адаптувати чат до стилю та брендингу вашої компанії, ідентифікувати відвідувачів сайту та заохочувати їх до взаємодії з вами за допомогою віджетів у чаті. Також ви зможете дізнатися, звідки приходять потенційні клієнти.

Встановлення чату на Tidio
Встановлення чату на Tidio

Tidio інтегрується з CRM, eCommerce та службами email-маркетингу, завдяки безліч завдань будуть виконуватися автоматично. Також можна інтегрувати Facebook Messenger, Shopify, WordPress та інші інструменти.

Особливості:

  • є безплатний план, не обмежений в часі;
  • доступ до історії переглядів клієнтів на вашому сайті;
  • готові відповіді;
  • легка інтеграція з необхідними інструментами, яка не вимагає від вас навичок програмування.

Ціни: Tidio має безплатні та платні плани. На безплатному доступно щомісячно 50 розмов у чаті, 100 запусків чат-ботів, необмежена кількість запитів і доступ до платформи для трьох операторів. За $29 на місяць ви отримаєте 100 розмов у чаті й 500 запусків чат-бота.

LiveAgent

LiveAgent — це рішення для відділів продажів та підтримки. Платформа дає змогу швидко створити чат і додати його на свій сайт.

Платформа має такі функції: проактивні запрошення до чату та набір тексту в реальному часі. Завдяки цьому ви миттєво бачите, що вводять клієнти, і відповідаєте їм, не чекаючи, поки вони закінчать речення. Завдяки цьому швидкість відповідей покращується.

Створення вікна чату в LiveAgent
Створення вікна чату в LiveAgent

Особливості:

  • безкоштовна демоверсія;
  • кнопки чату;
  • анімація кнопок чату;
  • доступна історія чату;
  • контроль довжини черги: коли в черзі багато відвідувачів, віджет можна приховати;
  • моніторинг онлайн-відвідувачів;
  • перегляд набору тексту в реальному часі;
  • чат в реальному часі.

Ціни: LiveAgent має 7-денну та 30-денну безкоштовну пробну версію. За цей час ви зможете дізнатися, чи відповідає платформа вашим запитам. Якщо ви вважаєте, що LiveAgent ідеально вам підходить, можете почати з місячного плану за $15.

Brevo

Brevo — це багатоканальна платформа, яка забезпечує комунікацію з клієнтами для бізнесу. Живий чат — один з сервісів платформи, який дає можливість відповідати на запитання клієнтів через ПК та мобільні пристрої.

Налаштувати віджет чату у Brevo просто: виберіть ім’я та фотографію людини, що буде з’являтися під час спілкування з клієнтами. Подумайте про зміну стилю віджету, щоб він відповідав стилю бренду. Витратьте пару хвилин, щоб додати його на свій сайт, налаштуйте час роботи та увімкніть сповіщення.

Налаштування віджетів чату в Brevo. Джерело: Brevo
Налаштування віджетів чату в Brevo. Джерело: Brevo

Особливості:

  • безплатний план;
  • історія розмов;
  • віджет чату;
  • список відвідувачів онлайн;
  • нотатки в чаті;
  • доступ для багатьох операторів.

Ціни: На безкоштовному тарифному плані доступна необмежена кількість чатів, віджет для чату на сайті, повна історія розмов і доступ для одного оператора. Але якщо у вас у службі підтримки працює більше людей, вам потрібно буде придбати платний план: $15 щомісяця за кожного користувача.

Freshworks

Freshworks — ідеальне рішення для власників бізнесу, які хочуть забезпечити відмінну підтримку лідів та клієнтів. За допомогою сервісу ви можете зменшити відтік клієнтів, забезпечити персоналізований досвід роботи з вашим брендом, підтримку 24/7 та безперебійний користувацький досвід.

Платформу можна використовувати для лідогенерації. За допомогою Freshworks можна відстежувати поведінку відвідувачів сайту в режимі онлайн, допомагати їм і заохочувати конверсію. Надавати клієнтам персоналізоване обслуговування та знижки, купони й акції, які можуть їх зацікавити.

Інтегруючи готові відповіді, ви надаєте миттєві відповіді на поширені запитання клієнтів і покращуєте їхній досвід роботи з вашою компанією. Якщо запити потенційних клієнтів виходять за рамки вашої компетенції, подумайте про те, щоб надіслати їх відповідній команді.

Спілкування з клієнтами через живий чат у Freshworks. Джерело: Freshworks
Спілкування з клієнтами через живий чат у Freshworks. Джерело: Freshworks

Особливості:

  • безкоштовна демоверсія;
  • готові відповіді;
  • персоналізація;
  • розуміння поведінки клієнтів;
  • зручний інтерфейс.

Ціни: Платформа має 21-денну пробну версію та платні плани. Найдешевший коштує $18 на місяць. За цю суму ви отримуєте 2 000 сеансів, 500 контактів кампанії, правила призначення, пріоритетну вхідну пошту, готові відповіді, приватні нотатки та відповіді на поширені запитання. Але доступ до програми матиме тільки один співробітник.

Intercom

Intercom — це платформа, яка за допомогою чат-ботів на основі ШІ, живого чату та автоматизації допомагає підвищити рівень задоволеності клієнтів. Intercom дає доступ до історії чату та можливість продовжити актуальну розмову, коли потенційні клієнти вирішать до неї повернутися.

У папці «Вхідні» сервісу зберігаються всі чати з різних каналів в одному місці. Завдяки цьому ви можете керувати кількома розмовами одночасно. Платформа даних про клієнтів надає всю необхідну інформацію про потенційних клієнтів та клієнтів для забезпечення персоналізованого підходу. За допомогою Intercom ви зможете забезпечити проактивну підтримку ще до того, як клієнти звернуться до вас за допомогою.

Приклад чату на сайті
Приклад чату на сайті, створеного за допомогою Intercom. Джерело: Intercom

Особливості:

  • безплатна пробна версія;
  • теги розмови;
  • готові відповіді;
  • доступ для кількох членів команди.

Ціни: За умови підписки на рік найдешевший план коштуватиме $ 74 щомісяця. Він містить Intercom Messenger, єдину поштову скриньку, теги розмов, можливість призначати та відкладати розмови, а також надсилати збережені відповіді.

SmartSupp

SmartSupp пропонує кілька рішень для охоплення потенційних клієнтів та перетворення їх на постійних: чат-боти, живий чат і відеозаписи для підвищення ефективності вашого бізнесу. Сервіс дає можливість безпосередньо спілкуватися з потенційними клієнтами, надавати короткі відповіді та забезпечувати відмінну підтримку.

Віджет можна настроювати: вибрати кольори та повідомлення відповідно до характеру бренду. За допомогою SmartSupp можна ділитися різними форматами файлів потрібною вам мовою, а також надіслати контактну форму в чаті, щоб отримати контактні дані для подальшої розмови. Крім того, платформа дає змогу зв’язатися з цими потенційними клієнтами й надати їм необхідну інформацію через інші канали зв’язку.

Чат SmartSupp. Джерело: Source Forge
Чат SmartSupp. Джерело: Source Forge

Використовуючи сервіс, ви зможете отримати доступ до історії розмов та покращити клієнтський досвід. Документація API дозволяє вивчати дані про відвідувачів і знаходити правильний підхід до потенційних клієнтів.

Особливості:

  • безплатний план;
  • теги;
  • історія розмов;
  • віджет чату, який можна налаштувати під себе;
  • багатоканальні чати на єдиній панелі;
  • контактна форму в чаті для запиту персональних даних;
  • мобільний застосунок.

Ціни: Платформа має безплатний та платний тарифні плани. Безплатний передбачає одного користувача, 100 розмов щомісяця та історію розмов, яка доступна протягом 14 днів. Найдешевший платний план обійдеться вам у $25,5 на місяць за трьох агентів, необмежену кількість розмов, історію розмов, теги та робочий час.

Olark

Olark може допомогти досягти кількох бізнес-цілей: генерувати потенційних клієнтів, стимулювати продажі або забезпечити кращий сервіс. Основні можливості сервісу включають кастомізацію, автоматизацію та звітність. Щоб налаштувати чат відповідно до вимог вашого бренду і додати його на свій сайт, знадобиться кілька хвилин.

За допомогою аналітики ви можете оперативно скоригувати підхід до клієнтів й забезпечити їхню задоволеність.

Спілкування з потенційними клієнтами в онлайн чаті
Спілкування з потенційними клієнтами в онлайн-чаті Olark. Джерело: Olark

Подумайте про те, щоб зібрати інформацію про потенційних клієнтів перед тим, як розпочати з ними чат. Так ви будете знати про проблеми лідів й зможете запропонувати їм відповідне рішення. Надсилайте анкети для чату. Запитайте про важливі для вас моменти: email, розмір команди, проблему, потреби тощо. Використовуйте редактор перетягування, щоб створити ці форми.

Особливості:

  • можливість налаштувати дизайн;
  • стенограма;
  • кастомні форми;
  • історія чату;
  • групи агентів;
  • просунуті звіти.

Ціни: Olark має 14-денну безкоштовну демоверсію. Платний місячний тариф коштує $29 за місце.

PureChat

PureChat має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, чат-бокс, що налаштовується, та звітність. За допомогою зручного редактора ви можете змінювати віджет чату відповідно до своїх потреб та уподобань.

Щоб дізнатися, що працює з клієнтами, ви можете отримати доступ до історії переписки. Так ви будете в курсі проблем клієнтів і будете готові до подальших запитань.

Встановлення чату з PureChat на сайт. Джерело: PureChat
Встановлення чату з PureChat на сайт. Джерело: PureChat

Якщо ваші співробітники служби підтримки отримують багато однакових запитань, подумайте про створення шаблонних відповідей, щоб швидко і точно відповідати на ці запити.

Особливості:

  • безкоштовна пробна версія;
  • розширене налаштування віджетів;
  • історія листування з клієнтами;
  • сповіщення в чаті;
  • готові відповіді.

Ціни: PureChat пропонує 30-денну безкоштовну пробну версію. Відтак за $49 на місяць ви отримаєте чотирьох користувачів та необмежену кількість чатів.

Підбиваємо підсумки

Оскільки є багато інформації про платформи для онлайн-консультанту на сайті, зробити швидкий вибір може бути складно. Тому ми підготували порівняльну таблицю з основними характеристиками.

Назва софту Безплатний план Мінімальні тарифи, $ за місяць Історія чату Готові відповіді Інтеграції
SendPulse + залежить від кількості підписників + + +
LiveChat 49 + + +
Tidio + 29 + + +
LiveAgent 15 + + +
Brevo + 15 + + +
Freshworks 18 + + +
Intercom 74 + + +
SmartSupp + 25.5 + + +
Olark 29 + + +
PureChat 49 + + +

Покращений клієнтський досвід, більша довіра і швидке розв’язання проблем з клієнтами — ось результати, які ви можете отримати, впровадивши онлайн-консультант на своєму сайті. Більше потенційних клієнтів перетворяться на клієнтів і принесуть вам більший дохід.

Якщо ви шукаєте надійне і доступне програмне забезпечення, скористайтеся SendPulse і отримайте всі переваги онлайн-консультанту для сайту.

Дата публікації:

9 Листопада 2023

Катерина Папаценко

Копірайтер, контент-продюсер, редактор. Люблю соціальні мережі, маркетинг та іноземні мови.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter