Email-маркетинг   Маркетинг та продажі

Новорічні розсилки: ідеї та поради 2022

15 minutes

Новорічні розсилки: ідеї та поради 2022

Люди вже готуються до новорічних свят, а маркетологи — до розпродажів. Сьогодні ми розповімо, як скласти серію розсилок до Різдва та Нового року для email, Viber, SMS й чат-ботів та поділимося ідеями для святкових повідомлень.

Як підготувати новорічну кампанію

Звісно, вам потрібно зробити яскраві новорічні шаблони листів та ілюстрації для розсилок у месенджерах, продумати акційні пропозиції. Та краще готуватися серйозніше: почніть із дослідження кампаній минулих років, почистьте та відсегментуйте базу. Не забудьте про персоналізацію та продумайте серію листів, створіть у чат-ботах автоматичні ланцюжки повідомлень під новорічні активності.

Аналізуйте

Передивіться результати минулої новорічної акції. Проаналізуйте, що спрацювало, а які тактики не дали бажаних результатів. Візьміть до уваги всі вдалі моменти та недоліки, коли продумуватимете розсилки на святковий період цього року.

І оскільки цей рік не схожий на всі попередні, люди все одно хочуть свята. Тож додайте у стратегію більше підтримки й пишіть тільки те, що варте уваги.

Очищайте адресну книгу email

Чищення email бази адрес — процедура регулярна. Для сектору ecommerce бажано позбавлятися неактивних або некоректних email адрес раз на три місяці — цей процес називається валідацією. Напередодні підвищеної шопінг-активності зробити цю процедуру необхідно. Так ви убережетеся від скомпрометованої репутації відправника і, як наслідок, зниженого доставлення листів та підвищеного ризику потрапляння до спаму. Показник відмов — це вам не жарти!

У сервісі SendPulse є вбудований валідатор, який допомагає швидко очистити контактну базу від спам-пасток і адрес, яких вже нема, а на перевірений список можна миттєво надіслати розсилку. Є опція перевірки адресної книги, файлу з контактами або окремого email, а після валідації створюється докладний звіт.

Перевірка email адрес у валідаторі SendPulse
Перевірка email адрес у валідаторі SendPulse

Сегментуйте

Почніть із простого: розділіть підписників на активних та менш активних. Надішліть пропозицію зі знижкою тим, хто не пропускає жодного листа, а тим, хто не виявляє особливої цікавості, — реактиваційний лист. Так само можна вчинити й у месенджерах: поділити підписників на активних і не дуже.

Персоналізуйте

Якщо в системі зберігаються імена підписників, скористайтеся цим. Додайте ім’я в тему або тіло розсилки. Дослідження компанії Yes Lifecycle Marketing свідчить: open rate листів із персоналізованою темою на 50% вищий.

Перевіряйте email шаблон на адаптивність

Переконайтеся, що email шаблон коректно відображається у всіх поштових сервісах. Не забудьте перевірити й те, як лист виглядає на смартфоні, чи не посунулася верстка, адже 46 % email-повідомлень користувачі переглядають саме з мобільного.

Якщо створюєте лист за допомогою блокового конструктора SendPulse, про адаптивність можна не турбуватися. Ваші шаблони автоматично підлаштовуються під екран будь-яких розмірів: комп’ютера, планшета чи мобільного.

Перевірте розсилку перед відправкою

Ретельно вичитайте текст, щоб у ньому не було граматичних помилок натисніть на посилання, перегляньте картинки. Потім проведіть спліт-тестування теми та деяких елементів листа, скажімо, кнопок. Зробіть тестову розсилку на власні адреси та облікові записи.

Створіть серію розсилок до Нового року

Одна розсилка може загубитися в інбоксі підписника, чого не скажеш про серію з трьох-чотирьох. Готову серію до Нового року можна використати й наступного року, просто відредагувати за потребою.

Як створити серію листів до Різдва та Нового року

Далі розглянемо, як у SendPulse створити новорічну серію масових розсилок.

Вигадуємо ланцюжок із трьох листів

Для початку розповімо про знижки, потім надішлемо корисну добірку подарунків до Різдва, а завершимо серію листом до Нового року.

Лист № 1 «Новорічні знижки». Приблизно за два тижні до Нового року запропонуйте новорічні знижки та спеціальні акції.

Лист № 2 «Гід із подарунків». Відправляємо за 5–10 днів до Нового року. У пригоді стане добірка подарунків, адже час збігає, а вибрати подарунки потрібно всім близьким.

Лист № 3 «Промокод на знижку до Різдва!». Відправляємо після Нового року, наприклад, 3 січня. Це може бути привітання та щедра знижка як подарунок.

Відразу створіть шаблони для всіх листів у редакторі шаблонів SendPulse. Ви можете зібрати їх у нашому візуальному чи html-редакторі або завантажити свій уже готовий шаблон.

Для створення новорічної серії можна використовувати Automation 360. Це система автоматизації маркетингу, яка поєднує сервіси email, SMS та Viber розсилок, чат-боти для месенджерів, браузерні повідомлення та CRM. Automation 360 дає можливість налаштувати автоматичні ланцюжки, які спрацьовують після певної події: реєстрації, покупки, кинутого кошика тощо. Завдяки цьому продажі не зупиняються в позаробочий час, а тому конверсія зростає.

Переваги Automation 360:

  • багатоканальність;
  • наочна візуалізація статистики;
  • підрахунок конверсій;
  • сегментація розсилок;
  • відображення шляху, який проходить підписник;
  • безпечне надсилання даних через API та вебхуки.
Ланцюжок для події «Покинутий кошик» в Automation 360
Ланцюжок для події «Покинутий кошик» в Automation 360

Створюємо розсилки у SendPulse

Тепер покроково покажемо, як створити масову розсилку в сервісі SendPulse. На головній сторінці облікового запису натисніть кнопку «Створити розсилку» та починайте налаштування. На першому етапі вказуємо одержувачів, прописуємо ім’я та вибираємо адресу відправника, пишемо та персоналізуємо тему листа.

Налаштування списку одержувачів, імені та адреси відправника, теми листа

Далі вибираємо заздалегідь підготовлений шаблон у розділі «Мої шаблони». Якщо не підготували шаблон, можете попрацювати над ним на цьому етапі: відредагувати готовий із бази, зробити або завантажити свій.

Налаштування шаблону розсилки

Майже готово, залишилися фінальні налаштування: вибрати час відправлення, за потреби підключити аналітику.

Тут ви також можете запланувати розсилку непрочитаними — лист повторно прийде тим, хто не відкрив його до вказаного часу. Ця функція допоможе підвищити open rate розсилки.

Фінальні налаштування масового розсилання

Зверніть увагу! Якщо ви передаєте дані про покупки по API зі своєї системи в SendPulse, можете сегментувати підписників за датою останньої покупки за допомогою змінної «last_purchase_date». Так ви можете виключати із розсилки тих, хто зовсім недавно щось купив і поки що навряд зацікавиться.

Готове розсилання тепер перебуває в розділі «Заплановані». Там ви можете її подивитися, скасувати або змінити час відправлення:

як зробити новорічну розсилку у Сендпульс
Подивитися розсилку та змінити дату відправлення можна в розділі «Заплановані розсилки»

Ідеї ​​для новорічних email розсилок

У цих прикладах ви знайдете ідеї для новорічних конкурсів, акцій та бонусів, корисних новорічних матеріалів та дизайну листів.

Влаштуйте подарунковий марафон

Косметичний бренд Clinique запускає розсилку з подарунками, що занурює у святкову атмосферу. Протягом 12 днів підписники щодня отримують приємний бонус, що діє рівно добу — маркетологи використали синдром втраченої вигоди, щоб підштовхнути ЦА до покупок.

Марафон подарунків у email кампанії Clinique
Марафон подарунків у email кампанії Clinique

Такі листи підтримують цікавість підписників та спонукають перевіряти інбокс, щоб не пропустити наступну акцію.

Спробуйте дефразеологізацію в заголовках

Не завадить покреативити із заголовком, щоб привернути увагу. Правила дефразеологізації прості: використовуйте фразеологізм, ідіому чи відому фразу в зміненому вигляді.

True Citrus зробив ставку на гру слів. Let it sale! Let it sale! Let it sale!» — йдеться в листі замість оригінальних слів пісні Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!».

Приклад email розсилки до Нового року від True Citrus

Зв’яжіть Новий рік та свою тематику

Таск-менеджер Trello підготував дайджест про те, як полегшити співробітникам роботу у святкові дні, щоб новий рік почався приємно. Очевидно, тут не обійтися без допомоги самого сервісу.

новорічна розсилка від Trello
Добірка корисних матеріалів від Trello, щоб зустріти Новий рік без стресу

Запропонуйте образ на новорічну ніч

Будь-то галаслива вечірка або домашні посиденьки, вбрання створює настрій. Скористайтеся цим і складіть образи, які припадуть до смаку та будуть доречні як на корпоративі, так і на святі в колі друзів. Дивіться, як це робить Lipsy.

Приклад email розсилки до Нового року від Lipsy

Складіть гід із подарунків

Мета новорічних розсилок — не лише продавати, а й користуватися. Що може бути кориснішим для розгубленого покупця, ніж список можливих подарунків?

Магазин меблів та товарів для дому JYSK склав добірку ідей для подарунків кожному члену сім’ї чи друзям. За іншими ідеями можна перейти в блог за посиланням, а як універсальний варіант пропонується подарунковий сертифікат на покупки.

Новорічна розсилка від JYSK
Новорічна розсилка від JYSK

Серед підписників, напевно, будуть ті, хто забув або не встиг купити подарунки. Їм можна запропонувати подарунковий сертифікат, як зробив магазин Allbirds:

Приклад новорічної розсилки від Allbirds
Приклад новорічної розсилки від Allbirds

Підбийте підсумки року, що минає

Тільки, будь ласка, не розповідайте про свої здобутки — це нікому не цікаво, крім ваших конкурентів! Завжди пам’ятаєте головний принцип: ваші листи мають нести читачам користь. Розповідайте про підсумки року корисно, наприклад:

  • нагадайте про нові класні продукти, які ви випустили за рік;
  • зробіть добірку найпопулярніших товарів року;
  • зробіть індивідуальну вибірку для читача — які товари він купував, як користувався сервісом.

Скажімо, якщо у вас є онлайн-школа, ви можете підбити підсумки роботи студентів та викладачів за рік, виокремити найкращі дипломні проєкти, підготувати заключний випуск на YouTube-каналі та список безоплатних курсів для перегляду на канікулах і таке інше.

До речі, якщо ви також вирішили відмовитися від російських сервісів на користь українських, вам може бути цікавий кейс нашої Академії, як перенести курси з GetCourse на SendPulse. Блоковий конструктор online-курсів SendPulse має повний набір інструментів для створення інфопродукту, серед яких:

  • Для кожного курсу автоматично створюється лендінг, де всі дані динамічно генеруються зі створеного курсу.
  • Усі дані, що потрапляють до журналу та додаються через форму лендінгу, синхронізуються з CRM SendPulse. Це надає можливість супроводжувати клієнта на будь-якому етапі угоди, та повністю автоматизувати комунікацію з учасниками ваших курсів через email, SMS та чат-боти у месенджерах.
  • Автоматична генерація сертифікатів для студентів, що успішно пройшли всі уроки або склали тести з певним балом.
  • Інтеграція з популярними платіжними системами, завдяки чому учасники можуть миттєво оплачувати курси після реєстрації у своєму особистому кабінеті.
  • І ще багато цікавого.

Більше про можливості платформи ми писали у статті «Як швидко та якісно зробити курс за допомогою SendPulse». Протестувати їх можна безплатно.

Створіть адвент-календар з ідеями подарунків

Не так давно до нас із Заходу прийшла традиція купувати адвент-календар на грудень із затуленими комірками на кожну дату. Зазираєте туди — а там подарунок: косметика, цукерка чи приємне побажання.

Створіть таймер зворотного відліку до Нового року

І діти, і дорослі з нетерпінням рахують дні до Нового року. Багато компаній узяли це на замітку й почали застосовувати у своїх розсилках таймер зворотного відліку.

Не забудьте про післянорічну кампанію

Навіть не думайте зупинятися наприкінці грудня! Ну й що, що подарунки давно купили, а ялинки давно прикрасили. Багато покупців і далі шопляться, щоб скористатися знижками та скупитися на цей — а іноді й на наступний — зимовий сезон.

Післяріздвяна електронна кампанія від Pyjamagram
Післяріздвяна електронна кампанія від Pyjamagram

Новорічні розсилки через SMS та Viber

Новорічні розсилки можна робити не лише через email. Якщо у вас є телефонні номери підписників, організуйте розсилку через Viber і SMS повідомлення.

Ми завжди рекомендуємо робити зв’язок: основну масу відправляти у Viber, а потім робити відправку SMS за недоставленими. Так розсилку отримають навіть ті, хто не користується Viber, а ви заощадите: через SendPulse смс на номер будь-якого українського оператору обійдеться вам від 49 копійок, а Viber повідомлення — від 38 копійок. А ще до Viber повідомлення можна додавати картинки та кнопки, а також значно більше тексту, ніж у SMS.

Повідомлення у ViberSMS-повідомлення
  • 1000 символів тексту латиницею або кирилицею
  • малюнок
  • кнопка
  • посилання
  • 160 знаків латиницею або 70 кирилицею
  • посилання

У новорічних розсилках через SMS та Viber дотримуйтесь тих самих правил пристойності, що й в email:

  • висилати тим, хто погодився;
  • не бути настирливими;
  • думати про користь підписника.

Важливо! Активація нового відправника Viber триває від 5 до 10 робочих днів.

Для розсилок Viber потрібно щомісяця вносити на рахунок не менше 220 євро. Це фіксована плата, з якої береться оплата за зроблені розсилки. Якщо гроші не витрачаються до кінця місяця, вони згорають.

Для відправки SMS щомісячна плата не потрібна: просто стежте, щоб грошей на рахунку вистачило на обсяг запланованої розсилки.

Давайте подивимося приклади новорічних розсилок у цих двох каналах. Магазин одягу Oodji написав невелику розсилку про знижки, кнопка спрямовує до інтернет-магазину. Текст добре структурований абзацами та емодзи, а з картинки відразу зрозуміло, про що йдеться в тексті.

Новорічна Viber розсилка від магазину Oodji
Новорічна Viber розсилка від магазину Oodji

Зображення для розсилок у Viber краще робити квадратними зі стороною від 190 до 512 пікселів. Також додайте на картинку текст, щоб відразу було зрозуміло, про що ваше повідомлення — це зручно для підписника.

Обробити великий потік заявок допоможе чат-бот. Він відповість на популярні питання покупців, допоможе вибрати подарунок і здійснити оплату прямо в улюбленому менеджері. І все це без вихідних, лікарняних і свят! Більше про можливості віртуального помічника читайте в статті «Як чат-боти в Instagram допомагають інтернет-магазинам підвищувати залученість». Також із прикладами чат-ботів можете ознайомитися за посиланням.

Косметична мережа Yves Rocher обмежилася трьома реченнями. На картинку додали фотографії подарунків — відразу можна вирішити для себе, читати деталі чи ні. До слова, якщо ви сумніваєтеся, що підписники наважаться натиснути на кнопку — додайте на текст кнопки кілька стрілок, як у цьому прикладі. Тоді відразу буде зрозуміло, що продовження можна прочитати за кнопкою.

Новорічна Viber розсилка від магазину Yves Rocher
Новорічна Viber розсилка від магазину Yves Rocher

Український магазин одягу запрошує до участі в акції: кожна друга річ практично в подарунок — за символічну плату. На зображенні атрибути Нового року, а напис великим шрифтом привертає увагу.

Новорічна акція від Brands Outlet
Новорічна акція від Brands Outlet

Львівська майстерня шоколаду не проводить акції до Нового року. Просто пропонує порадувати близьких смаколиками й нагадує адреси магазинів:

Новорічна розсилка від Львівської майстерні шоколаду
Новорічна розсилка від Львівської майстерні шоколаду

Переходимо до прикладів новорічних SMS. Тут набагато менше інформації, тож подача буде іншою — жодних зайвих слів, тільки суть.

Наприклад, можна неформально обіграти тему подарунків. Їх купують рідним і друзям, але ж собі також приємно купити подаруночок, особливо зі знижкою:

Приклад новорічної розсилки SMS від книгарні
Приклад новорічної розсилки SMS від книгарні

Або просто написати, що пропонуєте, і дати посилання на деталі:

Приклад новорічної SMS розсилки від фітнес-клубу
Приклад новорічної SMS розсилки від фітнес-клубу

Якщо магазин працює офлайн, у SMS можна нагадати адресу:

Приклад новорічної SMS розсилки від сімейного магазину одягу
Приклад новорічної SMS розсилки від сімейного магазину одягу

Як зробити новорічну SMS або Viber розсилку через SendPulse

Спочатку потрібно зареєструвати ім’я відправника. Зайдіть до «Налаштування сервісу». На вкладці «Адреса відправника» вкажіть потрібні імена. Запишіть необхідну інформацію про компанію та надайте деякі документи, що підтверджують існування компанії, та вашу згоду з правилами Viber та SMS розсилок.

Перед першою розсилкою потрібно створити ім’я відправника
Перед першою розсилкою потрібно створити ім’я відправника

Далі переходимо на головну сторінку сервісу та вибираємо кнопку потрібної розсилки.

Знайдіть на головній сторінці кнопку створення потрібної розсилки
Знайдіть на головній сторінці кнопку створення потрібної розсилки

Покажемо, як виглядає вікно настроювання Viber повідомлення. Тут ви налаштовуєте:

  • Тип повідомлення — воно містить рекламу або лише системну інформацію.
  • Отримувачі — введіть телефони вручну або виберіть адресну книгу, де є номери.
  • Повідомлення — текст з емодзі або зображеннями.
  • Кнопка — з текстом та посиланням.
  • Час життя повідомлення — скільки Viber буде чекати, доки абонент з’явиться онлайн.
  • Перевідправлення через SMS — додаткове надсилання, якщо в Viber доставити не вдалося. Тут ви налаштовуєте окреме коротке повідомлення.
  • Час відправлення — відразу чи із затримкою.
Створення Viber розсилки в інтерфейсі SendPulse
Створення Viber розсилки в інтерфейсі SendPulse

SMS повідомлення налаштовується схожим чином, тільки налаштувань буде менше — не буде зображення, кнопки та функції перенаправлення. Нижче посилання на докладні інструкції, як створити SMS та Viber розсилки через сервіс SendPulse.

Поради для гарної Viber розсилки:

  • Поясніть суть пропозиції коротко та просто. Не витрачайте свій ліміт тексту та час користувачів на зайві відступи.
  • Додайте ілюстрацію — квадрат зі стороною від 190 до 512 пікселів. Напишіть на ній трохи тексту, щоб було зрозуміло, про що йтиме мова.
  • Комбінуйте Viber та SMS: основну частину відправляйте у Viber, а тим, хто не отримав, надсилайте до SMS. Так ви заощадите, але однаково охопите всю базу.

Поради для гарної SMS розсилки:

  • Пам’ятайте про знаки: одне повідомлення містить 70 символів кирилиці або 160 символів латиниці. Якщо перевищите, доведеться платити за ще одне повідомлення.
  • Додавайте скорочені посилання. Це допоможе розповісти підписнику більше, ніж у тексті SMS.

Новорічні розсилки через чат-бота

Чат-бот — ще один зручний та багатофункціональний канал для новорічних розсилок. Через нього можна не тільки робити масові, персоналізовані та сегментовані розсилки, але й автоматизувати спілкування з користувачами за допомогою продуманих заздалегідь ланцюжків повідомлень.

Наприклад, ви зробили новорічну розсилку з пропозицією обрати подарунок і додали до неї такі кнопки:

  • «Вибрати самостійно»
  • «Допоможіть вибрати»

Перша кнопка буде вести користувача на сайт — там він сам подивиться каталог, додасть щось у кошик і, якщо пощастить, зробить покупку. Якщо ні, ви завжди можете підключити ретаргетовану рекламу та email сценарій «Покинутий кошик».

А ось до кнопки «Допоможіть вибрати» ви підключили бота й заздалегідь налаштували для неї ланцюжок повідомлень. Бот запитає в підписника, для кого обираєте подарунок: стать, вік, переваги, і в результаті надішле список відповідних товарів. Якщо інтегрувати чат-бота з CRM і онлайн-касою, можна прямо в ньому й оформити замовлення. Уявіть — людина за допомогою бота вибрала й купила подарунок за 5–10 хвилин, не йдучи з улюбленого месенджера!

Приклад комбінації масового розсилання та автоматичного ланцюжка повідомлень у чат-боті

Що потрібно зробити, щоб розсилати повідомлення користувачам через чат-бот:

  1. Зібрати базу підписників. Можна запрошувати в бота через рекламні пости в соцмережах або через віджет на сайті, а також писати тим, хто хоч раз писав вам в особисті повідомлення сторінки або спільноти.
  2. Створити базові ланцюжки повідомлень. Як мінімум — вітання, стандартна відповідь у разі незрозумілого питання від підписника, а також повідомлення під час відписки.
  3. Створити та надіслати розсилку на потрібну аудиторію. Водночас можна вибирати потрібні сегменти та персоналізувати повідомлення, використовуючи збережену інформацію про підписників.

Як зробити новорічну розсилку через чат-бота у SendPulse

Покажемо, як створити повідомлення на прикладі з пропозицією вибрати подарунок. Що для цього має бути:

  • Бот у Facebook, Instagram, Whatsapp або Telegram. В ідеалі — з налаштованими ланцюжками, хоч би привітання, стандартного повідомлення та відписки.
  • Хоч якась аудиторія в боті. У випадку з Facebook туди автоматично підтягнуться всі, хто хоч раз писав вам у повідомлення групи чи сторінки.
  • Розуміння, навіщо робите розсилку й що в ній буде.

Зайдіть у розділ «Чат-боти» та натисніть кнопку «Створити розсилку»:

Знайдіть кнопку «Створити розсилку» в розділі чат-ботів
Знайдіть кнопку «Створити розсилку» в розділі чат-ботів

По кнопці потрапите на сторінку створення розсилки. Тут насамперед виберіть потрібного бота. Це важливо: якщо налаштувати повідомлення на бота в одному месенджері, а потім змінити на інший, частина налаштувань злетить.

Виберіть потрібний бот
Виберіть потрібний бот

Потім сегментуйте одержувачів, якщо потрібно. Налаштувати сегмент можна за допомогою дати підписки, умов отримання розсилок та участі в ланцюжках бота. Так можна налаштувати розсилку на тих, хто підписався на бота нещодавно та цікавився якимсь його розділом — припустимо, певним різновидом товарів.

Сегментуйте одержувачів
Сегментуйте одержувачів

Тепер заповніть повідомлення. До нього можна додати:

  • Текст — 2000 знаків. Сюди можна вставляти змінні — наприклад, ім’я підписника доступне за замовчуванням, а ще можна запитувати підписника різні дані й також зберігати в змінні.
  • Картинку можна розмістити перед текстом або після.
  • Файл — цей варіант може знадобитися, якщо ви захочете видати підписнику лід-магніт або якийсь бланк чи форму.
  • Кнопки можуть вести на зовнішні посилання або на ланцюжки всередині бота. У цьому прикладі одна кнопка веде на сайт, а друга — на заздалегідь створений ланцюжок вибору подарунків.

Вигляд повідомлення відстежуйте на попередньому перегляді праворуч.

Вікно редагування та перегляду повідомлення
Вікно редагування та перегляду повідомлення

Коли все налаштуєте, обов’язково перевірте за допомогою функції тестової розсилки. Вона прийде на той обліковий запис, через який ви підключали бота до SendPulse. Якщо всі окей, переходьте на наступний крок до відправки:

Тестове розсилання
Тестове розсилання

На останньому етапі виберіть час надсилання — одразу чи пізніше. Перейменуйте розсилку, щоб простіше було потім знайти.

Налаштуйте час надсилання та перейменуйте розсилку
Налаштуйте час надсилання та перейменуйте розсилку

Поради для ефективної розсилки через чат-бот

  • Сегментуйте та персоналізуйте розсилки. Віртуальний помічник дає можливість збирати інформацію про активність користувачів та використовувати ці дані в розсилках.
  • Комбінуйте розсилки з автоматичними ланцюжками повідомлень у боті. Якщо ви зможете зручно виконувати завдання користувачів прямо в боті, це підвищить вашу цінність у їхніх очах.
  • Не спамте. Це універсальна порада, яка стосується будь-яких розсилок, але для соцмереж вона особливо важлива. Тут ви поряд з особистими чатами користувачів, і якщо будете надто настирливі — вас видалять або відправлять до спаму.

Чого уникати в новорічних розсилках

Марних підсумків року. Ну, похвалитися, які ви круті — що далі? Якщо хочете показати свої досягнення за рік, робіть це у світі підписника: зберіть нові продукти та популярні товари, покажіть його прогрес у вашому сервісі.

Банальності. «Цього Нового року хочеться побажати вам виконання бажань, радості та щастя…» і так далі за списком. Краще дайте знижку, а без вітальних штампів можна обійтися.

Завантаженого дизайну. Новий рік — не привід робити незграбні листи. Намагайтеся втримати дизайн розсилки в корпоративному стилі, просто додайте в нього кілька тематичних елементів.

Непотрібної інформації. SMS, Viber та інші месенджери — це лаконічне спілкування. Намагайтеся заощаджувати час користувачів і пишіть тільки найпотрібніше, не витрачаючи його на лірику.

Однієї-єдиної розсилки. У Новий рік люди завжди купують більше ніж зазвичай: подарунки близьким і собі, декор для дому, усе необхідне для вечірки. Вони в настрої витрачати гроші на речі, які приносять їм радість у святкові дні. Використовуйте це: зробіть серію розсилок із корисними пропозиціями, не обмежуйтеся однією.

Розсилок одним каналом. Головний тренд маркетингу — омніканальність. Навіть якщо ви геній email, якщо клієнти хочуть спілкуватися з вами через Telegram або Viber, це вас не врятує. Використовуйте ті канали, яким віддає перевагу ваша аудиторія, а не ті, які подобаються особисто вам.

Плануйте свої новорічні email, SMS та Viber розсилки заздалегідь з SendPulse. Використовуйте форми підписки й готові шаблони. А впоратися з напливом клієнтів вам допоможуть чат-боти в Telegram, Instagram, Facebook або WhatsApp. Працюйте над дизайном та текстом, створюйте омніканальні кампанії та діставайте максимум продажів на будь-яке свято!

Дата публікації:

22 Гру. 2022

Ольга Борисенко

Розповідаю, як робити по-справжньому круті email розсилки. Допомагаю знайти баланс між турботою про клієнта та успішним продажем.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 3
Поділитися:
Twitter