Email-маркетинг   Маркетинг та продажі

Новорічні розсилки: ідеї та поради 2023

15 minutes

Новорічні розсилки: ідеї та поради 2023

Люди вже готуються до новорічних свят, а маркетологи — до розпродажів. Сьогодні ми розповімо, як скласти серію розсилок до Різдва та Нового року для email, Viber, SMS й чат-ботів та поділимося ідеями для святкових повідомлень.

Як підготувати новорічну кампанію

Звісно, вам потрібно зробити яскраві новорічні шаблони листів та ілюстрації для розсилок у месенджерах, продумати акційні пропозиції. Та краще готуватися серйозніше: почніть із дослідження кампаній минулих років, почистьте та відсегментуйте базу. Не забудьте про персоналізацію та продумайте серію листів, створіть у чат-ботах автоматичні ланцюжки повідомлень під новорічні активності.

Аналізуйте

Передивіться результати минулої новорічної акції. Проаналізуйте, що спрацювало, а які тактики не дали бажаних результатів. Візьміть до уваги всі вдалі моменти та недоліки, коли продумуватимете розсилки на святковий період цього року.

Попри все люди хочуть свята. Тож додайте у стратегію більше підтримки й пишіть тільки те, що варте уваги.

Очищайте адресну книгу email

Чищення бази email адрес — процедура регулярна. Для сектору ecommerce бажано позбавлятися неактивних або некоректних email адрес раз на три місяці — цей процес називається валідацією. Напередодні підвищеної шопінг-активності обовʼяково зробіть цю процедуру. Так ви убережетеся від скомпрометованої репутації відправника і, як наслідок, зниженого доставлення листів та підвищеного ризику потрапляння до спаму. Показник відмов — це вам не жарти!

У сервісі SendPulse є вбудований валідатор, який допомагає швидко очистити контактну базу від спам-пасток і адрес, яких вже немає, а на перевірений список можна миттєво надіслати розсилку. Є опція перевірки адресної книги, файлу з контактами або окремого email, а після валідації створюється докладний звіт.

Перевірка email адрес у валідаторі SendPulse
Перевірка email адрес у валідаторі SendPulse

Сегментуйте

Почніть із простого: розділіть підписників на активних та менш активних. Надішліть пропозицію зі знижкою тим, хто не пропускає жодного листа, а тим, хто не виявляє особливої цікавості, — реактиваційний лист. Так само можна вчинити й у месенджерах: поділити підписників на активних і не дуже.

Персоналізуйте

Якщо в системі зберігаються імена підписників, скористайтеся цим. Додайте ім’я в тему або тіло розсилки. Статистикаg свідчить: open rate листів із персоналізованою темою підвищується до 50%.

Перевіряйте email шаблон на адаптивність

Переконайтеся, що email шаблон коректно відображається у всіх поштових сервісах. Не забудьте перевірити й те, як лист виглядає на смартфоні, чи не посунулася верстка, адже до 50 % email-повідомлень користувачі переглядають саме з мобільного.

Якщо створюєте лист за допомогою блокового конструктора SendPulse, про адаптивність можна не турбуватися. Ваші шаблони автоматично підлаштовуються під екран будь-яких розмірів: комп’ютера, планшета чи мобільного.

Перевірте розсилку перед відправкою

Ретельно вичитайте текст, щоб у ньому не було граматичних помилок, натисніть на посилання, перегляньте картинки. Потім проведіть спліт-тестування теми та деяких елементів листа, скажімо, кнопок. Зробіть тестову розсилку на власні адреси та облікові записи.

Створіть серію розсилок до Нового року

Одна розсилка може загубитися в інбоксі підписника, чого не скажеш про серію з трьох-чотирьох. Готову серію до Нового року можна використати й наступного року, просто відредагувати за потребою.

Як створити серію листів до Різдва та Нового року

Далі розглянемо, як у SendPulse створити новорічну серію масових розсилок.

Вигадуємо ланцюжок із трьох листів

Для початку розповімо про знижки до Різдва, потім надішлемо листа зі спеціальними передноворічними пропозиціями, а завершимо серію корисною добіркою подарунків до Нового року.

Лист № 1 «Промокод на знижку до Різдва!». Відправляємо за 10-14 днів до Різдва, наприклад, 10 грудня. Це може бути привітання та щедра знижка як подарунок.

Лист № 2 «Новорічні знижки». Приблизно за два тижні до Нового року запропонуйте новорічні знижки та спеціальні акції.

Лист № 3 «Гід із подарунків». Відправляємо за 5–10 днів до Нового року. У пригоді стане добірка подарунків, адже час збігає, а вибрати сюрпризи потрібно всім близьким.

Відразу створіть шаблони для всіх листів у редакторі шаблонів SendPulse. Ви можете зібрати їх у нашому візуальному чи html-редакторі або завантажити свій уже готовий шаблон.

Для створення новорічної серії можна використовувати Automation 360. Це система автоматизації маркетингу, яка поєднує сервіси email, SMS та Viber розсилок, чат-боти для месенджерів, браузерні повідомлення та CRM. Automation 360 дає можливість налаштувати автоматичні ланцюжки, які спрацьовують після певної події: реєстрації, покупки, кинутого кошика тощо. Завдяки цьому продажі не зупиняються в позаробочий час, а тому конверсія зростає.

Переваги Automation 360:

  • багатоканальність;
  • наочна візуалізація статистики;
  • підрахунок конверсій;
  • сегментація розсилок;
  • відображення шляху, який проходить підписник;
  • безпечне надсилання даних через API та вебхуки.
Ланцюжок для події «Покинутий кошик» в Automation 360
Ланцюжок для події «Покинутий кошик» в Automation 360

Створюємо розсилки у SendPulse

Тепер покроково покажемо, як створити масову розсилку в сервісі SendPulse. На головній сторінці облікового запису натисніть кнопку «Створити розсилку» та починайте налаштування. На першому етапі вказуємо одержувачів, прописуємо ім’я та вибираємо адресу відправника, пишемо та персоналізуємо тему листа.

Налаштування списку одержувачів, імені та адреси відправника, теми листа

Далі вибираємо заздалегідь підготовлений шаблон у розділі «Мої шаблони». Якщо не підготували шаблон, можете попрацювати над ним на цьому етапі: відредагувати готовий із бази, зробити або завантажити свій.

Налаштування шаблону розсилки

Майже готово, залишилися фінальні налаштування: вибрати час відправлення, за потреби підключити аналітику.

Тут ви також можете запланувати розсилку непрочитаними — лист повторно прийде тим, хто не відкрив його до вказаного часу. Ця функція допоможе підвищити open rate розсилки.

Фінальні налаштування масової розсилки

Зверніть увагу! Якщо ви передаєте дані про покупки по API зі своєї системи в SendPulse, можете сегментувати підписників за датою останньої покупки за допомогою змінної «last_purchase_date». Так ви можете виключати із розсилки тих, хто зовсім недавно щось купив і поки що навряд зацікавиться.

Готова розсилка тепер перебуває в розділі «Заплановані». Там ви можете її подивитися, відредагувати, копіювати у нову або скасувати:

Подивитися та відредагувати розсилку можна в розділі «Заплановані розсилки»
Подивитися та відредагувати розсилку можна в розділі «Заплановані розсилки»

Ідеї ​​для новорічних email розсилок

У цих прикладах ви знайдете ідеї для новорічних конкурсів, акцій та бонусів, корисних новорічних матеріалів та дизайну листів.

Влаштуйте подарунковий марафон

Косметичний бренд Clinique запускає розсилку з подарунками, що занурює у святкову атмосферу. Протягом 12 днів підписники щодня отримують приємний бонус, що діє рівно добу — маркетологи використали синдром втраченої вигоди, щоб підштовхнути ЦА до покупок.

Марафон подарунків у email кампанії Clinique
Марафон подарунків у email кампанії Clinique

Такі листи підтримують цікавість підписників та спонукають перевіряти інбокс, щоб не пропустити наступну акцію.

Спробуйте дефразеологізацію в заголовках

Не завадить покреативити із заголовком, щоб привернути увагу. Правила дефразеологізації прості: використовуйте фразеологізм, ідіому чи відому фразу в зміненому вигляді.

True Citrus зробив ставку на гру слів. «Let it sale! Let it sale! Let it sale!» — йдеться в листі замість оригінальних слів пісні «Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!».

Зв’яжіть Новий рік та свою тематику

Таск-менеджер Trello підготував дайджест про те, як полегшити співробітникам роботу у святкові дні, щоб новий рік почався приємно. Очевидно, тут не обійтися без допомоги самого сервісу.

Добірка корисних матеріалів від Trello, щоб зустріти Новий рік без стресу
Добірка корисних матеріалів від Trello, щоб зустріти Новий рік без стресу

Online-редактор для створення email-шаблонів Stripo пропонує створити свою власну листівку просто у листі. У нагороду можна отримати промокод на додаткові тести:

Листівка, яку потрібно створити самостійно

Запропонуйте образ на новорічну ніч

Будь-то галаслива вечірка або домашні посиденьки, вбрання створює настрій. Скористайтеся цим і складіть образи, які припадуть до смаку та будуть доречні як на корпоративі, так і на святі в колі друзів. Дивіться, як це робить Lipsy.

Приклад email розсилки до Нового року від Lipsy

Складіть гід із подарунків

Мета новорічних розсилок — не лише продавати, а й бути корисними. А що може бути кориснішим для розгубленого покупця, ніж список можливих подарунків?

Магазин меблів та товарів для дому JYSK склав добірку ідей для подарунків кожному члену сім’ї чи друзям. За іншими ідеями можна перейти в блог за посиланням, а як універсальний варіант пропонується подарунковий сертифікат на покупки.

Новорічна розсилка від JYSK
Новорічна розсилка від JYSK

Серед підписників, напевно, будуть ті, хто забув або не встиг купити подарунки. Їм можна запропонувати подарунковий сертифікат, як зробив магазин Allbirds:

Приклад новорічної розсилки від Allbirds
Приклад новорічної розсилки від Allbirds

Підбийте підсумки року, що минає

Тільки, будь ласка, не розповідайте про свої здобутки — це нікому не цікаво, крім ваших конкурентів! Завжди пам’ятаєте головний принцип: ваші листи мають нести читачам користь.

Розповідайте про підсумки року корисно, наприклад:

  • нагадайте про нові класні продукти, які ви випустили за рік;
  • зробіть добірку найпопулярніших товарів року;
  • підготуйте індивідуальну вибірку для читача — які товари він купував, як користувався сервісом.
Приклад стильної розсилки з підсумками року від Comfy
Приклад стильної розсилки з підсумками року від Comfy

Скажімо, якщо у вас є онлайн-школа, ви можете підбити підсумки роботи студентів та викладачів за рік, виокремити найкращі дипломні проєкти, підготувати заключний випуск на YouTube-каналі та список безоплатних курсів для перегляду на канікулах і таке інше.

До речі, якщо ви також вирішили відмовитися від російських сервісів на користь українських, вам може бути цікавий кейс нашої Академії, як перенести курси з GetCourse на SendPulse.

Блоковий конструктор online-курсів SendPulse має повний набір інструментів для створення інфопродукту, серед яких:

  • Для кожного курсу автоматично створюється лендінг, де всі дані динамічно генеруються зі створеного курсу.
  • Усі дані, що потрапляють до журналу та додаються через форму лендінгу, синхронізуються з CRM SendPulse. Це надає можливість супроводжувати клієнта на будь-якому етапі угоди та повністю автоматизувати комунікацію з учасниками ваших курсів через email, SMS та чат-боти у месенджерах.
  • Автоматично згенеровані сертифікати для студентів, що успішно пройшли всі уроки або склали тести з певним балом, а також можливість завантажити персоналізовані унікальні сертифікати.
  • Інтеграція з популярними платіжними системами, завдяки чому учасники можуть миттєво оплачувати курси на сайті або після реєстрації у своєму особистому кабінеті тощо.

Більше про можливості платформи ми писали у статті «Як швидко та якісно зробити курс за допомогою SendPulse». Протестувати їх можна безплатно.

Створіть адвент-календар з ідеями подарунків

Не так давно до нас із Заходу прийшла традиція купувати адвент-календар на грудень із затуленими комірками на кожну дату. Зазираєте туди — а там подарунок: косметика, цукерка чи приємне побажання. Дивіться, як цю традицію обіграв книжковий Yakaboo, замість цукерок — знижки на книжки.

Книжкова адвент-розсилка

Щоб не бути передбачуваними, спробуйте розбавити знижки та подарунки цікавим контентом: іграми, загадками, ребусами, милими листівками чи просто добрими побажаннями. Це зробить вашу розсилку оригінальною та допоможе виокремитися серед десятків схожих адвентів.

Жартівливий адвент від Puma
Жартівливий адвент від Puma

Створіть таймер зворотного відліку до Нового року

І діти, і дорослі з нетерпінням рахують дні до Нового року. Багато компаній узяли це на замітку й почали застосовувати у своїх розсилках таймер зворотного відліку. Тільки не маніпулюйте довірою аудиторії: таймер, що перезапускається після умовного закінчення акції, обов’язково помітять. Залежно від людини це спричинить або мовчазний осуд, або хвилю хейту. Будьте чесні зі своєю аудиторією.

Приклад email розсилки з таймером зворотного відліку
Приклад email розсилки з таймером зворотного відліку

Не забудьте про післяноворічну кампанію

Навіть не думайте зупинятися наприкінці грудня! Ну й що, що подарунки давно купили, а ялинки прикрасили. Багато покупців і далі шопляться, щоб скористатися знижками та скупитися на цей — а іноді й на наступний — зимовий сезон.

Післяріздвяна електронна кампанія від Pyjamagram
Післяріздвяна електронна кампанія від Pyjamagram

Новорічні розсилки через SMS та Viber

Новорічні розсилки можна робити не лише через email. Якщо у вас є телефонні номери підписників, організуйте розсилку через Viber і SMS повідомлення.

Ми завжди рекомендуємо робити зв’язок: основну масу відправляти у Viber, а потім робити відправку SMS за недоставленими. Так розсилку отримають навіть ті, хто не користується Viber, а ви заощадите: через SendPulse смс на номер будь-якого українського оператора обійдеться вам від 0,13 €, а Viber повідомлення — від 0,013 € . А ще до Viber повідомлення можна додавати картинки та кнопки, а також значно більше тексту, ніж у SMS.

Повідомлення у Viber SMS-повідомлення
  • 1000 символів тексту латиницею або кирилицею
  • малюнок
  • кнопка
  • посилання
  • 160 знаків латиницею або 70 кирилицею
  • посилання

У новорічних розсилках через SMS та Viber дотримуйтесь тих самих правил пристойності, що й в email:

  • висилати тим, хто погодився;
  • не бути настирливими;
  • думати про користь підписника.

Важливо! Активація нового відправника Viber триває від 5 до 10 робочих днів.

Для розсилок Viber потрібно щомісяця вносити на рахунок не менше 220 євро. Це фіксована плата, з якої береться оплата за зроблені розсилки. Якщо гроші не витрачаються до кінця місяця, вони згорають.

Для відправки SMS щомісячна плата не потрібна: просто стежте, щоб грошей на рахунку вистачило на обсяг запланованої розсилки.

Подивімося приклади новорічних розсилок у цих двох каналах. Магазин одягу Oodji написав невелику розсилку про знижки, кнопка спрямовує до інтернет-магазину. Текст добре структурований, привертає увагу завдяки емодзі, а з картинки відразу зрозуміло, про що йдеться в тексті.

Новорічна Viber розсилка від магазину Oodji
Новорічна Viber розсилка від магазину Oodji

Зображення для розсилок у Viber краще робити квадратними зі стороною від 190 до 512 пікселів. Також додайте на картинку текст, щоб відразу було зрозуміло, про що ваше повідомлення — це зручно для підписника.

Косметична мережа Yves Rocher обмежилася трьома реченнями. На картинку додали фотографії подарунків — відразу можна вирішити для себе, читати деталі чи ні. До слова, якщо ви сумніваєтеся, що підписники наважаться натиснути на кнопку, додайте на текст кнопки кілька стрілок, як у цьому прикладі. Тоді відразу буде зрозуміло, що продовження можна прочитати за кнопкою.

Новорічна Viber розсилка від магазину Yves Rocher
Новорічна Viber розсилка від магазину Yves Rocher

Український магазин одягу запрошує до участі в акції: кожна друга річ практично в подарунок — за символічну плату. На зображенні атрибути Нового року, а напис великим шрифтом привертає увагу.

Новорічна акція від Brands Outlet
Новорічна акція від Brands Outlet

Сервіс доставлення екзотичних фруктів Crazy Box не проводить акцій або розпродажів, але пропонує замовити подарункові бокси для близьких. А також нагадує, що доставлення можливе не лише Україною, а й Польщею.

Новорічна розсилка від Crazy Box
Новорічна розсилка від Crazy Box

Переходимо до прикладів новорічних SMS. Тут набагато менше інформації, тож подача буде іншою — жодних зайвих слів, тільки суть пропозиції.

Наприклад, можна неформально обіграти тему подарунків. Їх купують рідним і друзям, але ж собі також приємно купити книгу зі знижкою:

Приклад новорічної розсилки SMS від книгарні
Приклад новорічної розсилки SMS від книгарні

Або просто написати, що пропонуєте, і дати посилання на деталі:

Приклад новорічної SMS розсилки від фітнес-клубу
Приклад новорічної SMS розсилки від фітнес-клубу

У SMS розсилках для офлайн-магазинів гарним тоном буде нагадування адреси та режиму роботи:

Приклад новорічної SMS розсилки від сімейного магазину одягу
Приклад новорічної SMS розсилки від сімейного магазину одягу

Як зробити новорічну SMS або Viber розсилку через SendPulse

Спочатку потрібно зареєструвати ім’я відправника. Зайдіть до «Налаштування сервісу» і на вкладці «Адреса відправника» вкажіть потрібні імена.

Для цього необхідно:

  • поділитися інформацією про компанію,
  • надати документи, що підтверджують існування бізнесу,
  • дати згоду з правилами Viber та SMS розсилок.
Перед першою розсилкою потрібно створити ім’я відправника
Перед першою розсилкою потрібно створити ім’я відправника

Далі переходимо на головну сторінку сервісу та вибираємо кнопку потрібної розсилки.

Знайдіть на головній сторінці кнопку створення потрібної розсилки
Знайдіть на головній сторінці кнопку створення потрібної розсилки

Покажемо, як виглядає вікно настроювання Viber розсилки.

Тут ви налаштовуєте:

  • Тип повідомлення — рекламне або системне.
  • Отримувачів — вводите телефони вручну або вибираєте адресну книгу з номерами.
  • Повідомлення — вводите текст з емодзі або вибираєте зображення.
  • Кнопку — з текстом та посиланням.
  • Час життя повідомлення — встановлюєте термін, протягом якого Viber чекатиме, доки абонент з’явиться онлайн.
  • Можливість перевідправлення через SMS, якщо в Viber доставити не вдалося. Налаштуйте окреме коротке повідомлення та виберіть імʼя відправника.
  • Час відправлення — відразу чи із затримкою.
Створення Viber розсилки в інтерфейсі SendPulse
Створення Viber розсилки в інтерфейсі SendPulse

SMS повідомлення налаштовується схожим чином, тільки налаштувань буде менше — не буде зображення, кнопки та функції повторної відправки. Нижче посилання на докладні інструкції, як створити SMS та Viber розсилки через сервіс SendPulse.

Поради для гарної Viber розсилки:

  • Поясніть суть пропозиції коротко та просто. Не витрачайте свій ліміт тексту та час користувачів на зайву лірику.
  • Додайте ілюстрацію — квадрат зі стороною від 190 до 512 пікселів. Напишіть на ній основний офер, щоб отримувач міг швидко вирішити: прочитати чи закрити.
  • Комбінуйте Viber та SMS: основну частину відправляйте у Viber, а тим, хто не отримав, надсилайте у SMS. Так ви заощадите, але однаково охопите всю базу.

Поради для гарної SMS розсилки:

  • Пам’ятайте про ліміти: одне повідомлення містить 70 символів кирилиці або 160 символів латиниці. Якщо перевищите, доведеться платити за ще одне повідомлення.
  • Додавайте скорочені посилання. Це допоможе зекономити символи та розповісти підписнику більше, ніж поміщається в SMS.

Новорічні розсилки через чат-бота

Чат-бот — ще один зручний та багатофункціональний канал для новорічних розсилок. Через нього можна не тільки робити масові, персоналізовані та сегментовані розсилки, але й автоматизувати спілкування з користувачами за допомогою продуманих заздалегідь ланцюжків повідомлень.

Наприклад, ви зробили новорічну розсилку з пропозицією обрати подарунок і додали до неї такі кнопки:

  • «Вибрати самостійно»,
  • «Допоможіть вибрати».

Перша кнопка буде вести користувача на сайт — там він сам подивиться каталог, додасть щось у кошик і, якщо пощастить, зробить покупку. Якщо ні, ви завжди можете підключити ретаргетовану рекламу або наздогнати забудькуватого підписника за допомогою авторозсилки зі сценарієм «Кинутий кошик».

А ось до кнопки «Допоможіть вибрати» рекомендуємо підключити бот й заздалегідь налаштували відповідний ланцюжок повідомлень. Бот запитає в підписника інформацію про отримувача: стать, вік, переваги, — і надішле список відповідних товарів. Якщо інтегрувати чат-бота з CRM і онлайн-касою, користувач зможе відразу оформити замовлення та провести оплату прямо в улюбленому месенджері!

Приклад комбінації масової розсилки та автоматичного ланцюжка повідомлень у чат-боті

Що потрібно зробити, щоб розсилати повідомлення користувачам через чат-бот:

  1. Зібрати базу підписників. Можна запрошувати в бота через рекламні публікації в соцмережах або через віджет на сайті, а також писати тим, хто хоч раз писав вам в особисті повідомлення сторінки або спільноти.
  2. Створити базові ланцюжки повідомлень. Як мінімум — вітальний, стандартну відповідь у разі незрозумілого питання від підписника, а також повідомлення у разі відписки.
  3. Створити та надіслати розсилку на потрібну аудиторію. Ви можете вибирати потрібні сегменти та персоналізувати повідомлення, використовуючи збережену інформацію про підписників.

Як зробити новорічну розсилку через чат-бот у SendPulse

Обробити великий потік заявок допоможе чат-бот. Він відповість на популярні питання покупців, допоможе вибрати подарунок і здійснити оплату прямо в улюбленому менеджері. І все це без вихідних, лікарняних і свят!

Пропонуємо розглянути як створити повідомлення з пропозицією вибрати подарунок.

Що для цього у вас має бути:

  • Бот у Facebook, Viber, Instagram, Whatsapp або Telegram. В ідеалі — з налаштованими ланцюжками, як мінімум вітальним, стандартного повідомлення та відписки.
  • Аудиторія, яка буде отримувати вашу розсилкуи.
  • Розуміння цілей розсилки та контент для неї.

Зайдіть у розділ «Чат-боти» та натисніть кнопку «Створити розсилку»:

Знайдіть кнопку «Створити розсилку» в розділі чат-ботів
Знайдіть кнопку «Створити розсилку» в розділі чат-ботів

На сторінці створення розсилки виберіть потрібного бота. Це важливо: якщо налаштуєте повідомлення для одного месенджера, а потім змінити на інший, частина налаштувань злетить.

Виберіть потрібний бот
Виберіть потрібний бот

Корисно сегментувати аудиторію, щоб ваша розсилка відповідала інтересам та потребам одержувачів. Наприклад, ви можете надіслати розсилку тих, хто підписався на бота нещодавно та цікавився певним розділом: вибором подарунка або умовами доставлення перед новорічними святами.

Налаштувати сегмент можна на основі безлічі опцій:

  • дати підписки;
  • умов отримання розсилок та участі у ланцюжках;
  • джерела підписки на чат-бота;
  • останньої активності тощо.
Сегментуйте одержувачів
Сегментуйте одержувачів

Тепер заповніть повідомлення.

До нього можна додати:

  • Текст до 2000 знаків. Сюди можна вставляти змінні: наприклад, ім’я підписника доступне за замовчуванням, а додаткові змінні на кшталт дати останнього замовлення чи міста доставлення потрібно створювати самостійно.
  • Картинку можна розмістити перед текстом або після.
  • Файли — якщо захочете видати підписнику лід-магніт або бланк чи форму.
  • Кнопки, що можуть вести на зовнішні ресурси або на ланцюжки всередині бота. У цьому прикладі одна кнопка веде на сайт, а друга — на заздалегідь створений ланцюжок вибору подарунків.

Вигляд повідомлення відстежуйте на попередньому перегляді праворуч.

Вікно редагування та попереднього перегляду повідомлення
Вікно редагування та попереднього перегляду повідомлення

Коли все налаштуєте, обов’язково перевірте за допомогою функції тестової розсилки. Вона прийде на той обліковий запис, через який ви підключали бота до SendPulse.

Якщо все працює правильно, переходьте до відправки:

Тестова відправка
Тестова відправка

На останньому етапі виберіть час надсилання — одразу чи пізніше. Перейменуйте розсилку, щоб простіше було потім знайти.

Налаштуйте час надсилання та перейменуйте розсилку
Налаштуйте час надсилання та перейменуйте розсилку

Поради для ефективної розсилки через чат-бот

  • Сегментуйте та персоналізуйте розсилки. Віртуальний помічник дає можливість збирати інформацію про активність користувачів та використовувати ці дані в розсилках.
  • Комбінуйте розсилки з автоматичними ланцюжками повідомлень у боті. Якщо ви зможете зручно виконувати завдання користувачів прямо в боті, це підвищить вашу цінність у їхніх очах.
  • Не спамте. Це універсальна порада, яка стосується будь-яких розсилок, але для соцмереж вона особливо важлива. Тут ви поряд з особистими чатами користувачів, і якщо будете надто настирливі — вас видалять або відправлять до спаму.

Більше про можливості бота читайте в статті «Як чат-боти в Instagram допомагають інтернет-магазинам підвищувати залученість». Також із прикладами чат-ботів можете ознайомитися за посиланням.

Чого уникати в новорічних розсилках

Марних підсумків року. Якщо хочете показати свої досягнення за рік, робіть це у світі підписника: зберіть нові продукти та популярні товари, покажіть його прогрес у вашому сервісі, запропонуйте оновлені версії раніше придбаних товарів чи корисні доповнення до них.

Банальності. «Цього Нового року хочеться побажати вам виконання бажань, радості та щастя…» — і так далі за списком. Краще дайте знижку, а без вітальних штампів можна обійтися.

Перевантаженого дизайну. Новий рік — не привід робити незграбні листи. Намагайтеся втримати дизайн розсилки в корпоративному стилі, просто додайте в нього кілька тематичних елементів.

Непотрібної інформації. SMS, Viber та інші месенджери — це лаконічне спілкування. Намагайтеся заощаджувати час користувачів і пишіть тільки найпотрібніше.

Однієї-єдиної розсилки. У Новий рік люди завжди купують більше ніж зазвичай: подарунки близьким і собі, декор для дому, усе необхідне для вечірки. Передчуття свята створює настрій витрачати гроші на речі, які приносять радість у святкові дні. Використовуйте це: зробіть серію розсилок із корисними пропозиціями, не обмежуйтеся однією.

Розсилок одним каналом. Омніканальність у тренді вже кілька років, тому дайте можливість підписникам спілкуватися з вами у зручних для них каналах. Тестуйте та орієнтуйтесь на вимоги аудиторії, а не власні смаки.

Плануйте свої новорічні email, SMS та Viber розсилки заздалегідь з SendPulse. Використовуйте форми підписки й готові шаблони. А впоратися з напливом клієнтів вам допоможуть чат-боти в Telegram, Instagram, Viber, Facebook або WhatsApp. Працюйте над дизайном та текстом, створюйте омніканальні кампанії та діставайте максимум продажів на будь-яке свято!

Дата публікації:

19 Грудня 2023

Ольга Борисенко

Розповідаю, як робити по-справжньому круті email розсилки. Допомагаю знайти баланс між турботою про клієнта та успішним продажем.

Julia Prima

Маркетолог у SendPulse

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter