Маркетинг та продажі

Що таке особистий бренд, як його створити та просунути

17 minutes
Оновлено 31 Травня 2024
Що таке особистий бренд, як його створити та просунути

Особистий бренд потрібний різним фахівцям, представникам творчих професій, медійним особам. Процес його створення непростий і потребує багато часу та зусиль. Розповідаємо, коли варто розвивати персональний бренд, а коли в цьому немає сенсу. Розбираємося, як його створювати та просувати, та яких помилок важливо уникати.

Що таке особистий бренд

Особистий бренд — це образ, який формується в суспільному уявленні щодо конкретної людини. Особистий бренд складається зі знань, навичок, сильних якостей,, стилю, особливих фішок, ідей та позицій із якихось питань.

Насправді кожна людина вже має особистий бренд. Питання лише у його масштабі та чи свідомо цей бренд було створено. Якщо підійти до справи відповідально, персональний бренд дає змогу сформувати впізнаваність та позитивну репутацію в професійній спільноті, підкреслити сильні сторони та в певний момент стати top-of-mind для цільової аудиторії серед інших брендів у галузі.

Створення особистого бренду і його масштабування — це гра в довгу. Щоб досягти результату, потрібно окреслити мету, проаналізувати конкурентів та цільову аудиторію, розробити стратегію позиціонування та просування особистого бренду, бути послідовним і готовим інвестувати ресурси. Цей шлях можна долати самостійно або скористатися досвідом експертів на курсі Академії SendPulse «Особистий бренд: від А до першої 1000$». До слова, що таке брендинг і навіщо він потрібний, ми писали в іншій статті.

Кому й навіщо потрібен особистий бренд

Особистий бренд формує бажаний образ для аудиторії, дає можливість просунути якусь ідею і здебільшого монетизувати її. Зокрема, блогерка Майя Тульчинська написала книгу, проводить зустрічі з підписницями й відкрила крамничку з натуральною косметикою ручної роботи.

Шапка профілю з посиланням на магазин
Шапка профілю з посиланням на магазин

Персональний бренд допомагає залучити клієнтів, які готові платити більше за ім’я, репутацію, експертність. У такий спосіб витрати на пошук клієнтів або покупців зменшуються, а середній чек зростає. Це особливо важливо у сферах із високою конкуренцією.

Якщо у вас сформований особистий бренд, простіше набувати вигідні зв’язки: знайомитися з різними експертами, інфлюенсерами, медійними особистостями. Це можна вигідно використовувати в розвитку своєї справи. Аналогічна ситуація із залученням партнерів та інвесторів: люди охочіше підуть на контакт із людиною, яка зробила собі ім’я, ніж із невідомим підприємцем.

Персональний бренд потрібен акторам, співакам, представникам інших творчих професій. Для медійних особистостей важливими є настрої аудиторії, їм потрібно підтримувати позитивний образ, інакше кар’єра може закінчитися. Розвинена в США культура скасування набуває актуальності й в українській реальності.

Серед психологів, коучів та фотографів висока конкуренція, але той, хто створив сильний особистий бренд, завжди знайде свого поціновувача. Шанс бути поміченим має кожен. Що вже казати, якщо звичайнісінький — принаймні на перший погляд — кіт Степан має понад мільйон підписників. Власниця кота і адміністраторка акаунту створила власний унікальний стиль, завдяки цьому на кота навіть звернув увагу модний дім Valentino. Крім того, кіт дістав отримав першу в світі нагороду блогерів World Influencers and Bloggers Awards і став амбасадором українських тварин в світі.

Кіт Степан — приклад яскравого персонального бренду
Кіт Степан — приклад яскравого персонального бренду

Розвивати особистий бренд корисно підприємцям — його наявність сприяє успішному просуванню та хорошим продажам. Завдяки правильному іміджу власника компанії, конкурентоспроможність бізнес-проєктів зростає.

Якщо ви найманий працівник, але хочете вирости в професійному плані, також варто прокачати селф-бренд. Так більше шансів, що роботодавець запропонує підвищення чи надійде офер від іншої компанії.

Персональний бренд потрібен експертам, щоб бути на слуху та мати довіру серед аудиторії. Це стосується лікарів, маркетологів, дизайнерів, фінансових консультантів, фітнес-тренерів, коуча та інших фахівців. Це потрібно, якщо ви плануєте створювати та продавати курси.

Читайте також:

Те саме стосується викладачів — чим більше людей знає вас, тим більше приходить клієнтів, а за підвищеного попиту можна збільшувати вартість своїх послуг.

Щоб залучити більше студентів та збільшити впізнаваність бренду, експерти, викладачі, репетитори та тренери можуть застосовувати спеціальні платформи для запуску та монетизації своїх навчальних програм.

Наприклад, платформа для створення онлайн-курсів SendPulse дає змогу об’єднати презентації, подкасти, відеолекції, книги та інші матеріали в єдиний професійний інфопродукт в зручному блоковому конструкторі. Ви можете створювати розділи та уроки, додавати тести і домашні завдання для перевірки засвоєного матеріалу та, у разі успішного завершення курсу, видавати студентам брендовані сертифікати, якими вони зможуть поділитися у соцмережах.

Приклад структури курсу Академії SendPulse в конструкторі курсів
Приклад структури курсу Академії SendPulse в конструкторі курсів

Ви можете комунікувати зі студентами у різних каналах з єдиної панелі SendPulse — надсилати email запрошення на курс, SMS, повідомлення у чат-ботах в популярних мессенджерах, push-повідомлення та керувати контактами в CRM.

Також платформа дає змогу створити лендинг реєстрації студентів на курс. Оформіть його у власному стилі або відредагуйте будь-який готовий шаблон із бібліотеки. Додайте на лендинг кнопку оплати, підключіть платіжну систему в кабінеті SendPulse та заробляйте на вашій експертизі.

Якщо у вас вже є сайт, ви можете додати попап із формою оплати за курс і налаштувати умови його появи на сайті. Також сервіс дає змогу генерувати промокоди, щоб залучати до курсів більшу аудиторію та стимулювати продажі.

Налаштування попапу з формою оплати за курс та промокодом в SendPulse
Налаштування попапу з формою оплати за курс та промокодом в SendPulse

Радимо ознайомитися:

Коли створенням особистого бренду не варто займатися

Формування особистого бренду — трудомісткий та недешевий процес. Не варто цим займатися тільки тому, що «так роблять усі».

Якщо ви не бажаєте привертати до себе особливу увагу, хочете залишитися в тіні, розвиток персонального бренду не має сенсу. Аналогічно, якщо у вас немає особливих досягнень у професійному плані або ви не плануєте зробити прорив.

Для власників бізнесу зазначимо: навіть якщо клієнти зазвичай взаємодіють не з вами, а зі співробітниками, це ще не є причиною відмовитися від ідеї особистого бренду. Якщо ви завоюєте довіру та лояльність аудиторії, люди охоче йдуть у ваші центри, салони, шоуруми тощо.

Створити персональний бренд легше, ніж бренд фірми, — людина, життя якої можна побачити в соцмережах, викликає більше прихильності. Водночас імідж власника переноситься на образ компанії. Втім, якщо ви не готові вкладати час і гроші в цей процес, не бачите мети, це вам не потрібно.

З чого складається особистий бренд

Саша Дмитрієва, продюсер-стратег, засновниця продюсерського центру SUNSHINE та авторка курсу «Особистий бренд: від А до $ 1000», ділиться рекомендаціями щодо формування конкурентоспроможного особистого бренду:

«Побудова і просування особистого бренду, як приготування борщу — інгредієнти наче у всіх однакові, але у кожного виходить “по-своєму”. Так само в маркетингу особистих брендів — хтось акцентує увагу на експертності та наданні користі, тоді як інші висувають на передній план особистісне для продажу через емоції та стиль життя. Деякі підтримують регулярний контент, інші продають без прогріву в соцмережах, вибираючи автоматизовані воронки. Для когось важлива омніканальність та широке охоплення, в той час як інші віддають перевагу персональному спілкуванню.

Бренд експерта складається з багатьох елементів та їх комбінацій, які впливають на загальне сприйняття образу. Але є чотири складові, без яких побудова персонального бренду неможлива — це експертність, репутація, унікальність та цілісність».

Розглянемо кожен «інгредієнт» докладніше.

Експертність

Експертність — це знання, навички і досвід, які формуються в результаті вашої діяльності в певній галузі. Якщо ви володієте експертизою та здатні донести знання до цільової аудиторії, ви з високою ймовірністю завоюєте її довіру та обженете конкурентів.

Експертність надає вам змогу впливати на формування думок у вашій галузі. Також, інші фахівці та компанії можуть шукати співпрацю саме з вами, враховуючи ваші знання та досвід.

Щоб визначити зону власної експертності, поставте собі питання: що ви робили раніше, що робите зараз, що плануєте робити. Проаналізуйте відповіді та визначте сферу, у якій ваші знання та навички поєднуються з жагою розвитку.

Репутація

Когось характеризують як відповідального працівника, когось як творчу особистість, когось як турботливу матір. Люди присвоюють ці «ярлики» за результатами взаємодії з нами. Це і є репутація — усталена суспільна думка, яка є наслідком наших вчинків. Репутація може бути як позитивною, так і негативною.

Позитивну репутацію можна вибудовувати роками й раптом зіпсувати невдалим висловлюванням чи поганим вчинком. Наприклад, агресивна відповідь на коментарі підписників чи навіть відсутність вчасної відповіді можуть нашкодити вашій репутації.

Або ж поширення фейкової інформації щодо вашого досвіду та експертизи чи інші ваші дії, які не відповідають цінностям особистого бренду неодмінно призведуть до втрати довіри ваших прихильників. Тоді аудиторія почне йти, а відновити репутацію непросто. Тому будьте щирі та обачливі.

Унікальність

Нам цікаво спостерігати за особистостями «з родзинкою» — з нестандартним іміджем, неповторною історією тощо.

Ваш особистий бренд — це ваша особиста історія про ваші сильні сторони, досвід, цінності та унікальні фішки, притаманні лише вам.

Щоб не бути «як всі», не нехтуйте особистісним на користь експертного. Краще приділіть час на пошук власної формули унікальності. Це стосується як візуального враження про вас, так і ваших ідей та меседжу, який ви несете.

Спробуйте вигадати собі якийсь елемент, що виділятиме вас, буде комфортним для вашого самосприйняття і цікавим тим, хто навколо. Якщо ви маєте бажання і змогу, попрацюйте з іміджмейкером або стилістом, який допоможе вам знайти свій стиль або відкоригує існуючий.

Цілісність

Цілісність — це відсутність протиріччя між тим, що ви транслюєте і що робите. Тому ваш імідж, голос бренду, цінності і післясмак від будь-якої взаємодії мають залишатися послідовними та однорідними. Інакше ви ризикуєте зашкодити репутації та стати незрозумілим персонажем.

Мабуть, всі зустрічали усміхнених «мам двох янголят», які агресивно та хамовито висловлюються під дописами про дитяче харчування. Так робити не треба 🙂

Цілісності бренду важливо дотримуватися, використовуючи омніканальний підхід у комунікації, коли кількість каналів взаємодії з цільовою аудиторією зростає. Тобто, і в сториз в Інстаграмі, і в email розсилках, і в живій комунікації варто дотримуватися єдиного стилю спілкування.

Не копіюйте інших. Експерементуйте і не бійтеся відрізнятися. Досліджуйте себе як особистість та шукайте власні виграшні пропорції побудови особистого бренду. І все неодмінно вийде!

Щоб отримати підтримку і зменшити кількість помилок на шляху побудови власного бренду, реєструйтеся на курсі «Особистий бренд: від А до першої $ 1000», створеного в колаборації Саші Дмитрієвої та Академії SendPulse.

Як створити власний бренд

Насамперед визначтеся, для чого вам потрібен особистий бренд, чи є сенс розвивати його у вашому випадку. Якщо відповідь ствердна, переходимо до етапів створення.

Позиціювання

Дайте відповідь на запитання: хто ви? Чим ви можете бути корисним людям? Чого хочете досягти? Це основа позиціонування.

Подумайте, яке місце на ринку ви хочете зайняти і яке уявлення про вас має скластися в аудиторії.

Можливо, ви є експертом у фінансах, працюєте з вузьким колом клієнтом і хочете його розширити. Найімовірніше, у вас має бути імідж серйозного, впевненого спеціаліста, досвідченого та відповідального. Зайва емоційність і несерйозна поведінка не в’яжуться з ним. Водночас трохи емоцій завжди доречно — це свідчить, що ви жива людина, і зближує з аудиторією.

Тепер потрібно показати, у чому ваша відмінність від конкурентів, чому саме до вас варто звернутися. Подумайте, які у вас сильні сторони. Сформулюйте УТП свого бренду.

Приклад мультипосилання з інформацією про експерта фінансів
Приклад мультипосилання з інформацією про експерта фінансів

Дещо докладніше про це ми писали в статті про маркетингові стратегії бізнесу.

Цільова аудиторія

Ви маєте зразкове уявлення про те, хто складає вашу цільову аудиторію. Для розроблення стратегії просування бренду особистості корисно скласти портрети клієнтів — так ви краще розумітимете потреби аудиторії, і чого вона очікує від вас.

З урахуванням цієї інформації ви зможете підібрати правильний тон, правильно піднести себе та створювати контент, який відгукується ЦА. Знаючи болючі точки підписників, їх легше перетворити на клієнтів.

Упаковування

«По одежі зустрічають, а по розуму проводжають» — тут спрацьовує той самий принцип. Щоб люди зацікавилися тим, що ви робите, потрібно спочатку зачепити їх своєю особистістю та зовнішніми атрибутами.

Стиль одягу, зачіска, манера спілкування — усе це бажано продумати й гармонійно вписати в образ, що створюється. Також спробуйте знайти якісь фішки, відмінні риси. Це можуть бути як візуальні деталі, і риси поведінки.

Скажімо, підприємець, благодійник і шоумен Гарік Корогодський відомий своєю пристрастю до яскравих кольорів і тим, що обсценна лексика не робить його вульгарним. До його «провокацій» можна ставитися по-різному, але сплутати з кимось неможливо.

І в соцмережі, і в житті не помітити Корогодського неможливо
І в соцмережі, і в житті не помітити Корогодського неможливо

Просування

Виберіть канали для просування. Бажано не обмежуватись якимось одним. Найкраще, коли ви представлені у всіх популярних соцмережах, водночас розвивати їх усі необов’язково. Основні зусилля спрямуйте туди, де здебільшого перебуває ваша аудиторія: можливо, це Твіттер або LinkedIn.

Розвивати Інстаграм необхідно в будь-якому випадку: уявлення про відомих осіб багато в чому формується на основі їхнього інста-акаунту.

Контент

Контент має відповідати вашому образу. Зверніть увагу на візуальний складник: кольори, шаблони, стиль фото, оформлення стрічки та тексту. Усе це допомагає передавати аудиторії правильний меседж.

Бажано зробити професійну фотосесію, щоб дістати запас знімків на кілька місяців. Навіть якщо ви підготуєте допис про якусь подію, на обкладинку варто помістити особисте фото — такі світлини краще привертають увагу. Якщо ви сумніваєтеся у своїх силах, можна звернутися до фахівців.

У текстах має відчуватися ваш стиль. Спочатку рекомендуємо писати тексти самостійно. Якщо пізніше ви вирішите найняти копірайтера, йому буде на що орієнтуватися.

В ідеалі для персонального блогу краще завжди писати самому. Якщо такої можливості немає, надиктовуйте копірайтеру свої думки, а перед публікацією перевіряйте допис.

Використовуйте сторітелінг — в особистому блозі він особливо доречний. Розкажіть про шлях до успіху, про те, чому вирішили зайнятися своєю справою і таке інше. Будьте чесні з аудиторією — фальш відчувається і відштовхує.

Якщо ви позиціонуєте себе як фахівця, підтверджуйте це. Діліться експертизою, публікуйте перевірену інформацію, складайте корисні чек-листи. Якщо з’являються фото- та відеоматеріали із заходів, де ви взяли участь, або у вас узяли інтерв’ю — розмістіть ці матеріали в себе або розкажіть про це в блозі та дайте посилання.

Розповідайте не лише про професійну діяльність, а і про своє життя, діліться думками. Жива людина викликає більше довіри та симпатії.

Маркетолог Андрій Федорів використовує в блозі прийом сторителінгу
Маркетолог Андрій Федорів використовує в блозі прийом сторителінгу

Як просувати особистий бренд

Особистий бренд можна просувати в соцмережах та за допомогою сайту, завдяки публіцистичній діяльності та участі в різноманітних заходах. Розглянемо всі способи докладніше.

Інстаграм

Це, мабуть, основна соціальна мережа для просування особистого бренду. Якщо ви робите якісний контент із гарним візуалом та корисною інформацією, публікації потраплятимуть у рекомендовані та охоплення почнуть зростати. Ставте хештеги на тему публікації, додавайте позначки локації, якщо працюєте в офлайні.

Щодня публікуйте сторіс, влаштовуйте прямі ефіри та зберігайте їх. Записуйте Reels-відео — Інстаграм зараз дає досить багато показів, і є шанс набрати аудиторію.

Ефективно працює таргетована реклама, якщо правильно налаштувати рекламну кампанію і підготувати профіль до набору підписників. Можна просувати дописи прямо в Інстаграм, але краще керувати рекламою в особистому кабінеті Фейсбуку.

Купуйте рекламу в блогерів із великими охопленнями. Використовуйте взаємний піар з іншими експертами, які не є прямими конкурентами.

Підпишіться на облікові записи за вашою темою і залишайте експертні коментарі під публікаціями. Так можна привернути до себе увагу цільової аудиторії. Люди нерідко знаходять фахівців, побачивши грамотний коментар.

Коли набереться певна кількість підписників, зробіть пост-знайомство з розповіддю про себе й запросіть у відповідь написати в коментарях трохи про себе. Використовуйте чат-ботів. Більше корисних порад знайдете в статті «Ідеї для Instagram, які оживлять бізнес-сторінку».

YouTube

Експертний контент на Youtube сприяє просуванню послуг. Якщо ви грамотно знаєте різні питання у своїй сфері, ваші відео можуть знаходити за пошуковими запитами потенційні клієнти. Як-от, за словом «електрика» ми потрапили на канал будівельника, за яким спостерігають понад 238 тисяч підписників.

Якісний українськомовний контент має великий попит у всіх сферах
Якісний українськомовний контент має великий попит у всіх сферах

Канал на YouTube — чудова можливість просувати особистий бренд. Публікуйте ролики з освітнім контентом, ділитесь експертизою, розбирайте помилки у своїй сфері, показуйте відео із заходів, на яких побували.

Використовуйте інфоприводи — так про вас дізнається більше людей, і є шанс потрапити до трендів.

TikTok

Переваги ТікТок: можливість органічного просування та зростаюча платоспроможна аудиторія. Тому безліч експертів розкручують тут свій особистий бренд: за даними компанії Cloudflare, у другій половині 2021-го ТікТок став найпопулярнішим сайтом, обігнавши попереднього лідера — Google.

Просування адвоката в TikTok, тож тут дивляться не тільки розважальний контент
Просування адвоката в TikTok, тож тут дивляться не тільки розважальний контент

Telegram-канал

Хороший спосіб просування — Телеграм-канал, де ви розміщуєте корисну інформацію, анонси заходів, залишаєте посилання на публікації в соцмережах або на Ютубі. Можна створювати унікальний матеріал або дублювати інформацію з дописів в Інстаграм. Простіше і швидше переробити контент та запакувати у формат для інших соцмереж.

Запис із Telegram-каналу фітнес-тренера
Запис із Telegram-каналу фітнес-тренера

Тут також можна купувати рекламу в популярних каналах, де має бути ваша ЦА, або проводити взаємопіар.

Більше про просування в Телеграм читайте в статті «Як розкрутити Telegram-канал із нуля та нарощувати аудиторію підписників». Також вам може стати в пригоді стаття «Як форматувати текст у Телеграмі».

Використовуючи візуальний конструктор SendPulse, ви можете створити чат-бота в Telegram і надсилати повідомлення підписникам у вашому каналі або групі за допомогою нього.

Також бот із правами адміністратора може автоматично заблокувати чи розблокувати учасника групи або каналу згідно ваших налаштувань. Ця функція стане корисною для каналів із платною участю: освітніх марафонів, закритих клубів, подкастів, лекцій тощо.

Окрім автовідповідей та розсилок у чат-боті, ви можете використовувати інструменти штучного інтелекту для генерування текстових повідомлень підписникам, зображень та ланцюжків чат-ботів згідно заданої інструкції.

Технічні знання не потрібні — ви можете використати готові шаблони ланцюжків чат-ботів із бібліотеки у вашому обліковому записі SendPulse.

Бібліотека шаблонів ланцюжків бота в SendPulse
Бібліотека шаблонів ланцюжків бота в SendPulse

Інші соціальні мережі

Для просування можна використовувати Твіттер, LinkedIn та інші соцмережі, якщо ви знаєте, що ваша аудиторія проводить там час. Як уже зазначалося, розпорошувати увагу на все поспіль не варто — виберіть кілька основних каналів просування.

Сайт

Сайт — це ще одна можливість розповісти про себе та збільшити охоплення. До того ж наявність власного сайту додасть вам додаткової ваги.

Щоб підняти сайт у пошуку, насамперед потрібно виконати низку дій:

  • аналіз конкурентів у SEO;
  • створення семантичного ядра;
  • робота з контентом;
  • розмітка сторінок сайту для пошукових систем;
  • якісні зовнішні посилання;
  • людинозрозумілі внутрішні посилання;
  • усунення технічних помилок.

На сайті можна розмістити портфоліо, круті кейси, відгуки, прайс. Залежно від цілей можна створити багатосторінник або лендинг. Для тих, хто не хоче сильно морочитися, чудовим варіантом буде конструктор лендингів від SendPulse. За допомогою нього ви створите сайт за 15–20 хвилин, навіть якщо цього ніколи не робили.

Для лендингів на конструкторі доступна внутрішня статистика та інтеграція з Google Analytics. За допомогою опцій SEO можна покращувати позиції свого сайту в пошуковій видачі.

Докладніше про роботу із різними типами сайтів:

Офлайн- та онлайн-заходи

Намагайтеся брати участь у конференціях, форумах, різноманітних онлайн- та офлайн-заходах, де є можливість привернути на себе увагу цільової аудиторії та колег.

Беріть участь у нетворкінгу, влаштовуйте зустрічі з підписниками, де вони можуть познайомитися з вами особисто та поставити запитання.

Публіцистична діяльність

Щоб сформувати статус експерта та здобути визнання в професійних колах, публікуйте статті в галузевих журналах та тематичних блогах. У журналах часто можна публікуватися на безоплатній основі, а деякі ресурси — зокрема і SendPulse — готові платити за якісний матеріал. Водночас у наукових виданнях, що рецензуються, часто стягують плату за розміщення статей.

Книги в друкованому вигляді сприяють успішному просуванню персонального бренду. Якщо у вашому списку досягнень є хоча б одна опублікована книга, це значно підвищує впізнаваність.

Спілкування із журналістами також сприятливо впливає на формування особистого бренду.

Статті або інтерв’ю також позитивно впливають на формування іміджу
Статті або інтерв’ю також позитивно впливають на формування іміджу

Приклади контенту для просування особистого бренду

Виділяють 4 різновиди контенту: інформаційний, розважальний, продавальний, іміджевий. Ще можна додати мотиваційний контент, який допомагає швидше досягати потрібної мети.

У таблиці ми навели приклади контенту для просування персонального бренду у каналах комунікації.

Канал просування особистого брендуІнформаційнийРозважальнийПродавальнийІміджевийМотиваційний
СоцмережіЕкспертні дописи та відео.

Поради та інсайти з вашої галузі.

Актуальні новини та тренди у вашій сфері.

Подкасти з експертами чи гостями.

Життєві ситуації та меми.

Розповіді про ваше хобі та захоплення.

Вірусні пости.

Реклама та анонси вашої продукції чи послуг.

Відгуки та історії успіху клієнтів.

Спеціальні пропозиції та розпродажі.

Співпраця з блогерами.

Докладна демонстрація товарів та їхніх функцій.

Показ вашого життя чи бізнесу «за кадром» .

Фотосесії у стильних образах.

Розповіді про ваші досягнення.

Розповіді про успішні колаборації.

Відео та фото з відвіданих заходів.

Дописи про особисті події.

Історії успіху та перешкод, які ви подолали.

Взаємодія та підтримка своєї аудиторії.

Поділ досвідом та особистими цінностями.

Мотиваційні поради.

СайтCтатті у блозі, де ви ділитеся своєю експертизою.

Інфографіки.

Електронні книги, гайди, чек-листи.

Відеоролики та анімації, що привертають увагу.

Конкурси, ігри або опитування для взаємодії з відвідувачами сайту.

Лендинги, орієнтовані на продаж конкретного продукту або послуги.

Відеопрезентації товарів чи послуг.

Спеціальні пропозиції, знижки та акції для відвідувачів сайту.

Галереї фотографій, які відображають ваш стиль.

Сторінка «Про нас» з викладенням вашої місії, цінностей та історії.

Відгуки задоволених клієнтів.

Історії успіху ваших клієнтів.
ЗаходиОнлайн вебінари та лекції з області вашої експертизи.

Офлайн семінари або презентації.

Ведення онлайн-квізів чи конкурсів під час подій.Продаж продуктів чи послуг під час онлайн заходів.

Спеціальні пропозиції та знижки для учасників подій.

Брендування онлайн трансляцій чи стендів на офлан заходах.

Фотосесії та відеозйомка учасників події.

Організація мотиваційних воркшопів та тренінгів.
ПубліцистикаПублікації статей та аналітика в галузі вашої експертизи.

Розроблення інформаційних ресурсів, таких як електронні книги чи інфографіка.

Гумористичні або неформальні публікації.Публікації, орієнтовані на просування ваших продуктів чи послуг.Публікації, що засвідчують ваш стиль, цінності та особистий підхід.

Видавництво книг.

Розповіді про особисті виклики та їх подолання.

Матеріали, спрямовані на підтримку та мотивацію вашої аудиторії.

«Винайдіть для себе унікальну пропорцію співвідношення видів контенту у каналах комунікації. Універсального рецепту немає — все залежить від вашої мети, ніші та специфіки ринку.

Наприклад, зробіть акцент на інформаційний контент. Далі розподіліть у рівних пропорціях іміджевий, мотиваційний і продавальний матеріал, щоб не продавати 24/7. Решту залиште на розважальний контент, який збирає охоплення і віруситься» — підсумовує Саша Дмитрієва.

Помилки в роботі з особистим брендом

У роботі з персональним брендом важливо не припуститися помилок.

Стиль та манера спілкування

Передусім необхідно ретельно продумати свій стиль та манеру спілкування з аудиторією. Якщо спочатку взяти неправильний тон, можна відштовхнути людей. Скажімо, багатьом не подобається звернення на «ти», але часом це, навпаки, сприяє відчуттю дружньої атмосфери. Десь потрібен офіційний стиль, десь розслаблений. Важливо відчувати свою аудиторію та враховувати особливості тематики.

Необдумані дії

Необережні слова та вчинки можуть завдати серйозної шкоди особистому бренду. Можливо, ви пам’ятаєте, як у 2021 році на День пам’яті жертв голодоморів львівський блогер-мільйонник Олександр Заліско влаштував гучну БДСМ-вечірку для колег «Голодна туса».

Коли скандал тільки набирав обертів, заявив «Я не обирав день, коли мені народитись. І я святкую його так, як захочу!». Таке пояснення тільки підігріло скандал: користувачі соцмереж почали йти на сторінки брендів, з якими співпрацював Заліско і його гості, і вимагати відповіді: чи будуть компанії надалі співпрацювати з ними й чи поділяють їхню позицію щодо святкувань у День пам’яті жертв Голодоморів.

Ба більше, через порушення правил карантину Будинок учених, де відбулася «Голодна туса», тимчасово закрили, а його директору стало зле в кабінеті заступника міського голови й за кілька днів він помер.

Зрештою, коли від співпраці із зазначеними блогерами почали відмовлятися бренди, їхня позиція різко змінилася на протилежну. Зрештою згодом скандал замявся, але в деяких ситуаціях повернути добре ім’я неможливо жодними способами.

Проблеми з делегуванням

Не всі завдання варто делегувати. Вище про це йшлося: наприклад, коли ви починаєте вести блог, тексти краще писати самостійно. Потім можна перекласти цю функцію на копірайтера, але тільки якщо він здатний ідеально підлаштуватися під ваш стиль.

До того ж багато чого справді краще доручити іншим. Якщо ви не професіонал у монтажі або обробці фото, найміть професіонала. Якщо ви не справляєтеся з обсягом роботи, знайдіть помічника.

Неувага до аудиторії

Не ігноруйте аудиторію. Намагайтеся відповідати на коментарі та в повідомленнях, особливо якщо йдеться про питання на вашу експертну тему. Так буде легше здобути лояльне ставлення підписників, а бонусом підвищиться активність у коментарях.

Несерйозне ставлення

Ще одна помилка — ставитися до створення персонального бренду як до хобі. Це серйозна робота, яка потребує відповідного підходу.

Пам’ятайте, що ваша особистість та бренд тісно пов’язані. Звісно, медійний образ може відрізнятися від реального, але якщо через особистий бренд ви транслюєте цінності, які насправді вам не близькі, це стане відомо. Слідкуйте за тим, щоб не скомпрометувати створений образ.

Висновок

Ми розглянули, що таке особистий бренд, як його створити та просувати. Дотримуйтеся наших рекомендацій, якщо хочете створити сильний персональний бренд.

Щоб не витрачати багато часу на обробку заявок та відповіді на часті запитання підписників, додайте чат-ботів SendPulse для Instagram, Facebook, Telegram, WhatsApp та Viber. Запускайте розсилки за допомогою наших сервісів для email, SMS та Viber.

Робіть лендинги або мультипосилання в нашому конструкторі. Додайте онлайн-чат на сайт, щоб залучати відвідувачів до комунікації. Користуйтеся сервісом push-повідомлень та аналізуйте результати всієї маркетингової діяльності в CRM.

Якщо ви розвиваєте бренд експерта, вам стане в пригоді платформа для створення онлайн-курсів, які має повний набір інструментів для розроблення та продажу авторський навчальних програм та комунікації зі студентами.

Дата публікації:

6 Лютого 2024
Анастасія Цапліна

Копірайтер із досвідом роботи маркетологом. Вивчаю нове у маркетингу, ділюся інформацією.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 1

Поділитися:

Facebook Twitter