Про те, як зробити попап, який конвертує, а не дратує ми вже писали. А в цій статті розкажемо, що таке конструктор попапів і як вибрати кращий для себе. А також покажемо приклади спливної реклами, серед яких ви зможете знайти натхнення для своєї.
Вміст:
Що таке конструктор попапів
Конструктор попапів — це інструмент, який дає змогу створювати власні інформаційні вікна без навичок кодування. Це інструмент для маркетологів, власників магазинів електронної комерції, агентств, блогерів та підприємців, які хочуть користуватися перевагами яскравої спливної реклами й не наймати розробників.
Коли справа стосується софту для попапів, універсального рішення немає. Індивідуальні потреби можуть варіюватися від передових функцій налаштування та персоналізації в реальному часі до доступних вигулькових вікон, які просто збирають дані клієнтів. Втім, є кілька функцій, які мусить мати кожен конструктор попапів.
Як вибрати конструктор попапів
Давайте зануримося у функції, на які варто звернути увагу під час вибору програмного забезпечення для створення попапів.
Метод перетягування
Якщо ви програміст та хочете створювати вікна-підказки за допомогою кодування, читати далі вам буде не цікаво. А якщо вся термінологія та методи програмування вам чужі, шукайте софт для спливної реклами, де є функція перетягування.
Різноманітність і універсальність шаблонів спливної реклами
Готові шаблони — це простий спосіб розпочати роботу, якщо ви розчаровані інструментами редагування, які має ваш софт для інформаційних вікон. Вони також можуть стати в пригоді, коли вам терміново потрібно запустити кампанію, й у вас немає достатньо часу, щоб створити попап.
Достатньо місця для налаштування інформаційних вікон та інтеграції
Після того, як навчитеся створювати попапи, вам захочеться створювати складніші кампанії, які будуть максимально ефективними. Ось чому потрібно переконатися, що ПЗ має достатньо можливостей і функцій, щоб зробити вашу спливну рекламу більш просунутою та інтегрувати її з іншими маркетинговими інструментами.
Розумні сценарії запуску попапів
Немає нічого поганого в старих добрих вигулькових вікнах, які просто з’являються щоразу, коли відвідувач розгортає ваш сайт, але ви можете зробити більше. Шукайте софт із розширеними функціями таргетування на відвідувачів. Скажімо, вікна-підказки можна показувати лише користувачам, які розмовляють певною мовою, відвідують ваш сайт у певний день, приходять із певного джерела або збираються закрити вкладку.
Аналітика та звіти
Інвестуйте в такий конструктор попапів, який пропонує детальну аналітику кампанії — це надійний спосіб точно налаштувати спливну рекламу на основі вашої ефективності та потенційних проблем. Вам потрібно буде стежити за кількістю унікальних відвідувачів, потенційних клієнтів, переглядів і зібраних email адрес, тому перевірте, чи може ПЗ надати таку статистику.
Приклади конструктора попапів
Є так багато інструментів для створення інформаційних вікон — високоякісних, доступних, витончених, мінімалістичних, спеціалізованих, універсальних, на базі штучного інтелекту тощо. Ми розглянемо конструктори з усіх цих категорій, тож ви обов’язково знайдете той, який найкраще відповідає потребам вашого бізнесу та особливостям маркетингу.
SendPulse
SendPulse — це багатоканальна платформа для автоматизації маркетингу та продажів, де є конструктор розумних попапів. Користувачі можуть створювати орієнтовані на потенційних клієнтів вигулькові вікна, які збирають дані клієнтів, перенаправляють відвідувачів на чат-бот або цільову сторінку, залучають потенційних клієнтів за допомогою зображень тощо.
Цей софт легко інтегрується з безоплатною CRM-системою SendPulse та іншими корисними маркетинговими інструментами — усе на одній платформі.
Ціни: є безоплатний план, який дає можливість створити три проєкти, у кожному з яких буде до 10 активних попапів.
Платні тарифи починаються від $ 7 на місяць і надають можливість створювати й запускати необмежену кількість проєктів і спливної реклами без логотипу SendPulse, а також проводити збір даних про місцезнаходження потенційного клієнта тощо.
Переваги:
- є український інтерфейс;
- більш як 30 безплатних шаблонів;
- необмежений у часі безплатний тариф;
- 10 000 унікальних відвідувачів на місяць безкоштовно;
- розширені параметри націлювання на відвідувачів: перше відвідування, інформаційні вікна з UTM-мітками тощо;
- конструктор вигулькових вікон із функцією перетягування;
- збір даних про місцезнаходження;
- підходить для малого та середнього бізнесу;
- інтуїтивно зрозумілий і зручний інтерфейс;
- мобільність;
- безкоштовна та ефективна CRM-система, сервіс email, SMS та Viber розсилки, конструктори чат-ботів, лендингів, форм підписки тощо.
Недолік: не кращий варіант для великих компаній.
Щоб краще ознайомитися з інтерфейсом конструктора вигулькових вікон SendPulse та побачити, як легко створити розумний попап, перегляньте це відео.
Sleeknote
Sleeknote — це спеціальний інструмент, що спеціалізується на персоналізованих попапах. Тут є потужний набір розширених функцій, які допоможуть збільшити кількість конверсій і зв’язатися з відвідувачами. Ціни, однак, не демократичні.
Ціни: безоплатного тарифного плану немає, але для всіх планів є безкоштовна 7-денна пробна версія. Найдешевший місячний тариф коштує € 49 (≈ $ 54), а найдорожчий — € 369 (≈ $ 403).
Переваги:
- можливість гейміфікації;
- персоналізація та аналітика в режимі реального часу;
- супровід персонального менеджера;
- можливість відстежувати цілі;
- індивідуальні кампанії.
Мінус: немає власної CRM-системи чи інших маркетингових інструментів.
OptiMonk
OptiMonk ідеально підходить для малого та середнього бізнесу. Містить понад 300 готових шаблонів спливної реклами, має розширені функції підвищення конверсії.
Ціни: с безкоштовний план, який дає можливість отримати 15 000 переглядів. Платні тарифи варіюються від $ 39 до $ 249 на місяць. Найпопулярнішим є план Growth — $ 99. Для великих компаній є індивідуальні пропозиції.
Переваги:
- динамічні рекомендації;
- смарттеги;
- автоматичний генератор кодів знижок;
- вимірювання доходу;
- можливість із попапу додати товар до кошика;
- спеціальний код CSS або JavaScript.
Мінус: Користувачі G2 пишуть, що в OptiMonk трапляються проблеми з налаштуванням шаблонів.
Outgrow
Outgrow — це платформа інтерактивного контент-маркетингу, яка допомагає залучати користувачів та кваліфікувати потенційних клієнтів. Стане в пригоді, якщо інший софт не справляються із цим і вам потрібно зосередитися на залученні аудиторії. За допомогою Outgrow можна створювати тести, калькулятори та опитування, які з’являються на вашому сайті як вигулькові вікна.
Ціни: безплатного тарифного плану немає — тільки безкоштовна пробна версія. У разі річної підписки місячні тарифні плани коштують $ 14, $ 25, $ 95 або $ 600 відповідно.
Переваги:
- знання коду не потрібно;
- можна створювати опитування, вікторини та інші інтерактивні елементи;
- є наскрізна аналітика;
- мобільність;
- велика кількість готових шаблонів.
Мінус: Деякі користувачі G2 рекомендують одразу вибрати найдорожчий тарифний план, оскільки інші не мають достатньо функцій, які можуть знадобитися.
AiTrillion
AiTrillion — це платформа для роботи з клієнтами та електронної комерції на основі ШІ. Окрім інших інструментів, AiTrillion має конструктор попапів, який має допомогти користувачам розширити списки розсилки або збільшити середню вартість замовлення.
Ціни: найдешевший місячний тариф коштує $ 15, а найдорожчий — $ 1250. Розцінки залежать від кількості активних клієнтів, тобто в разі в зростання компанії плани потрібно оновлювати.
Переваги:
- форми підписки;
- бібліотека шаблонів;
- таргетинг на рівні сторінки;
- багато шаблонів для різних випадків;
- розумні сценарії запуску.
Недоліки: вартість.
Privy
Privy — це маркетингова платформа електронною поштою та SMS, спрямована на збільшення кількості конверсій. Стане у пригоді власникам малих та середніх компаній, оскільки тарифні плани Privy недорогі та розраховані на менший трафік.
Ціни: Є безкоштовний тариф, який дає можливість відправляти необмежену кількість попапів і має розширені функції таргетингу — ідеальний варіант для малого бізнесу. Платні тарифи обійдуться у $ 15 або $ 45 на місяць.
Переваги:
- метод перетягування;
- функції A/B-тестування;
- приємні можливості персоналізації;
- доступні тарифні плани.
Мінус: обмежені можливості звітування.
Plerdy
Plerdy — це платформа для оптимізації коефіцієнта конверсії, яка приділяє велику увагу аналітиці та SEO. Серед інших інструментів Plerdy є конструктор вигулькових вікон, який збирає детальну статистику про ваших відвідувачів і ефективність спливної реклами: джерело трафіку, процент відмов тощо.
Ціни: Безкоштовний план «все в одному» стане чудовим вибором, якщо ви хочете спробувати їхнє ПО для вигулькових вікон або маєте невеликий трафік.
Якщо вам просто потрібний софт суто для попапів — без будь-яких додаткових інструментів — можна вибрати місячний план за $ 7, $ 15, $ 23 або $ 39 на місяць. Тариф залежатиме від бажаної кількості переглядів сторінок і зібраних потенційних клієнтів.
Переваги:
- блоковий конструктор сайтів;
- теплові карти кліків;
- можливість створити попап з опитуванням;
- записи сеансів користувача;
- функції ремаркетингу.
Мінус: Деякі користувачі G2 зазначають, що звіти Plerdy можуть бути дещо заплутаними та складними для розуміння.
Elementor
Elementor — це конструктор сторінок із функцією перетягування, який дає можливість користувачам створювати власні сайти WordPress. Також Elementor може допомогти вам створювати розумні попапи для WordPress і відображати їх у вказаний час і в потрібній частині сайту.
Ціни: конструктор вигулькових вікон Elementor разом з іншими інструментами та функціями коштує $ 99 США на рік. Безоплатного тарифного плану чи безкоштовної пробної версії немає, але ви можете повернути оплату за підписку протягом 30 днів.
Переваги:
- розширені інструменти таргетингу;
- не вимагає знання коду;
- бібліотека шаблонів;
- розумні спливні тригери та умови відображення;
- збір відгуків клієнтів.
Недоліки: щоб спробувати сервіс, доведеться оформити річну підписку.
Poptin
Poptin — це спеціалізований софт для розроблення інформаційних вікон. Дає можливість створити попапи різних видів і для ПК, і для мобільних пристроїв. Це чудовий варіант, якщо вам потрібно багато складних кампаній, але додаткові функції маркетингу чи продажів не є вашим пріоритетом.
Ціни: є безкоштовний план, який дає можливість протестувати сервіс, хоча в довгостроковій перспективі його можливостей, ймовірно, буде недостатньо.
За умови щорічної оплати місячні тарифні плани коштують $ 20, $ 47 і $ 95.
Переваги:
- розширені тригери та параметри таргетингу;
- A/B-тестування;
- понад 50 швидких нативних інтеграцій;
- гейміфіковані попапи;
- повноекранні накладки.
Мінус: мало шаблонів.
Convertful
Convertful — це платформа віджетів для розроблення попапів, плаваючих кнопок, полів прокрутки тощо. Цей інструмент допоможе залучити більше потенційних клієнтів і підписників на email розсилки за допомогою кампаній на основі поведінки.
Ціни: є безкоштовний тарифний план, де немає підтримки клієнтів.
Платні тарифи пропонують більший простір для маневрів. Залежно від кількості переглядів, місячна підписка може коштувати $ 19, $ 79, $ 199 і більше.
Переваги:
- опитування для сегментації аудиторії;
- власний CSS і JS;
- настроювана анімація;
- гейміфікація spin-to-win.
Приклад попапу spin-to-win, створенного завдяки Convertful
Недоліки: мало інтеграцій.
Корисно знати:
- CSS — це мова стилю, яка використовується для оформлення сторінок HTML, щоб їх можна було використовувати для залучення користувачів.
- JS (JavaScript) — це динамічна мова програмування, яка змінює зовнішній вигляд веб-сторінок.
Mailmunch
Mailmunch — це платформа, яка ідеально підходить, щоб підвищити залучення аудиторії. Вибирайте цей конструктор попапів, якщо вам потрібна професійна спливна реклама, а ваш основний канал зв’язку з клієнтами — email.
Ціни: Mailmunch можна використовувати безкоштовно. Платні тарифи починаються від $ 13,99 на місяць, вартість зростатиме в міру розвитку вашого бренду.
Переваги:
- не потрібно знання коду;
- універсальні шаблони;
- розширені параметри таргетингу;
- функціональний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
- доступні тарифні плани.
Мінус: мало шаблонів.
Unbounce
Unbounce — це платформа аналізу конверсій, яка допомагає створювати попапи, лендинги та контент для ваших маркетингових кампаній за допомогою ШІ. Стане в пригоді для ecommerce, для яких високі витрати не є проблемою.
Ціни: Unbounce не має безплатного тарифного плану. Проте ви можете безкоштовно потестувати будь-яких із тарифних планів протягом 14 днів. Після цього доведеться визначитися з місячним тарифом: $ 81, $ 122, $ 203 або $ 518.
Переваги:
- інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
- є функції перетягування і динамічної заміни тексту;
- більше 50 шаблонів попапів;
- можливість планування кампаній.
Недолік: вартість.
Висновок
Як бачимо, є над чим подумати. Щоб вам було простіше зробити вибір, ми підготували таблицю з порівнянням усіх інструментів, згаданих у статті.
Безоплатний тариф | Мінімальний тариф за місяць | Додаткові маркетингові інструменти | Інтеграції | |
SendPulse | + | $ 7 | + | + |
Sleeknote | ~ $ 54 | + | ||
OptiMonk | + | $ 39 | + | |
Outgrow | $ 14 | + | + | |
AiTrillion | $ 15 | + | + | |
Privy | + | $ 15 | + | + |
Plerdy | + | $ 7 | + | + |
Elementor | $ 99 за рік | + | + | |
Poptin | + | $ 20 | + | |
Convertful | + | $ 19 | + | |
Mailmunch | + | $ 13,99 | + | + |
Unbounce | $ 81 | + | + |
Окрім вибору конструктора спливної реклами, ви також маєте подумати і про те, що будете робити, коли зберете email адреси та почнете залучати потенційних клієнтів. Тут самими попапами не обійтися. Щоб створити цільову кампанію, вам потрібна цільова сторінка. Щоб обробити зібрані дані клієнтів — CRM-система. Щоб потім зв’язатися з потенційними клієнтами, вам знадобляться email розсилки та чат-боти.
У SendPulse ми завжди продумуємо ці речі. Ось чому вам не потрібно шукати окремі послуги, щоб керувати маркетингом. Усі ці та чимало інших інструментів є на одній платформі у вільному доступі. Спробуйте конструктор попапів SendPulse і переконайтеся в цьому самі!