Коли ви приходите в новий магазин, навряд одразу прямуєте до каси. Спочатку ви прогуляєтеся проходами та пробіжитесь поглядом вітринами й стелажами. Потім ретельніше розглядаєте товари, що сподобалися. Зрештою, коли знайдете те, що шукали, ви, можливо, захочете поставити запитання консультантові.
Вивчення сайту мало чим відрізняється: перш ніж щось зробити, нові відвідувачі мають зрозуміти, що їм взагалі пропонують. Дайте їм час озирнутися та обміркувати побачене. Так у користувачів може виникнути природна цікавість, і своєчасна спливна реклама тільки підігріє її. Водночас нав’язливе вікно, яке вигулькує в першу секунду, може відлякати й спричинити роздратування.
У статті поговоримо про те, як важливо вибрати правильний час для попапів. Коли їх показувати? Скільки чекати? Що може статися, якщо порушити ці неписані правила? Відповідаємо на ці та інші питання та ділимося деякими порадами про те, як розробити ідеальну формулу для вашої рекламної кампанії з попапами.
Вміст:
5 частих проблем у разі несвоєчасної появи попапів
Реклама, що вигулькує у невдалий момент, може негативно позначитися на конверсії, не кажучи вже про думку користувачів про сайт і бренд загалом.
Розберемо поширені помилки під час вибору часу для вигулькових вікон і ймовірні негативні наслідки:
- Оверлеї в перші секунди знаходження на сайті гарантовано зіпсують досвід користувача. Якщо попап вигулькує одразу після переходу на сторінку, він може дратувати відвідувачів та часто спричиняє бажання покинути сайт. У результаті знижується коефіцієнт конверсії.
- Несвоєчасні попапи збивають із пантелику й заважають знайомитися з контентом. Вікна, які з’являються в невідповідний час, можуть відлякувати. Скажімо, якщо оверлей відволікає відвідувачів, поки вони читають статтю або переглядають сторінку продукту, це може виглядати нав’язливо та негативно впливати на їхній досвід. У результаті користувачі можуть залишити сайт або проігнорують інформацію у вікні-підказці.
- Попапи, що нашаровуються, часто перекривають важливу інформацію і створюють відчуття перевантаженості. Коли кілька вікон вигулькують одночасно або у швидкій послідовності, це створює безлад і збиває з пантелику. Користувачам складніше зосередитися на бажаній дії чи повідомленні, тому вони можуть відразу згорнути всі вікна без взаємодії з ними, або взагалі залишити сайт.
- Попапи, що повторюються, дратують і спричиняють бажання піти. Поява одного й того ж вигулькового вікна знову і знову може роздратувати користувачів. Складається враження, що маркетологи сайту маніпулюють людьми або намагаються будь-що-будь «втюхати» продукт, як поганий продавець на базарі. Це негативно впливає на сприйняття бренду. Відвідувачі можуть розвинути банерну сліпоту або блокувати таку рекламу, зводячи нанівець усі ваші зусилля.
- Рандомне вискакування попапу може збити потрібний настрій. Наприклад, якщо вигулькове вікно з’являється прямо в той момент, коли відвідувач збирається здійснити покупку або відправити форму, це може спричинити роздратування й відволікти від процесу. На поведінку користувачів впливає безліч різних чинників, тож краще не випробовувати їхнє терпіння зайвий раз, інакше можна пропустити потенційного клієнта.
З кожного правила є винятки. Наприклад, можна й потрібно використовувати спливну рекламу для термінових оголошень або попереджень. Попапи, що повторюються, можуть бути корисні, якщо ви підозрюєте, що користувач зайшов на неправильну версію сайту й не може повернутися назад.
Якщо раніше ви не надто замислювалися про час появи попапів, ви не самотні. У середньому вигулькові вікна для збору email адрес конвертують лише 3,8 % відвідувачів сайту. Чи можна збільшити це число? Так.
Але не так багато маркетологів замислюються над вибором вдалого моменту для попапів. За даними дослідження Nielsen Norman Group, через цю недбалість вигулькові вікна заслужили титул «найненависнішого рекламного методу на десктопах».
Але бізнес не має страждати через такі помилки. Можна налаштувати появу спливаючих вікон так, щоб покращувати шлях користувача, а не порушувати його.
Найкращий час для показу попапів
Нещодавнє дослідження Drip засвідчило: попапи, що виникають на екрані через вісім секунд після переходу на сторінку, конвертують краще за інші. Можна зробити висновок, що вісім секунд — відмінне число, яке можна використовувати базу. Однак насправді не все так просто.
Найкращий час для показу попапу залежить від особливостей контенту, специфіки цільової аудиторії та цілей конверсії. У різних випадках потрібні різні типи вікон і стратегії їхнього використання. Розгляньмо деякі з них.
Вигулькові вікна із затримкою
Замість показу попапів одразу після переходу на сайт ви можете встановити затримку перед їхньою появою. Це дасть змогу відвідувачам ознайомитися з контентом та зрозуміти цінність до того, як вони побачать офер або заклик до дії. Вкажіть тривалість затримки залежно від таких чинників, як тип сторінки, поведінка користувача або характеристики аудиторії.
Здебільшого конструктори вигулькових вікон, включно з SendPulse, дають змогу додати затримку в налаштуваннях.
Ви можете ввести затримку на основі:
- часу, проведеного на сайті загалом;
- часу на конкретній сторінці.
Згідно з вищезгаданим дослідженням Drip, вісім секунд можуть бути оптимальною затримкою, але варто протестувати різні версії, щоб побачити, чи це актуально для вашої аудиторії. Експериментуючи з контентом, налаштуваннями та дизайном спливної реклами, можна підвищити коефіцієнт конверсії до 25 %.
Згідно з дослідженням Wisepops, попапи із чотирисекундною затримкою забезпечують високий коефіцієнт конверсії — але це справедливо лише для вітальних вікон із бонусами для новачків. Друга найкраща за часом затримка склала понад 30 секунд, отже, чим довше користувачі залишаються на сторінці, тим менша ймовірність, що вони відмовляться від пропозиції.
Попапи з тригером прокручування
Ці попапи спрацьовують, коли відвідувач прокручує вниз певний відсоток сторінки, зазвичай більш як 50 %. Це слушний варіант, якщо ви хочете дочекатися деякої залученості. Якщо вікно з’являється, коли користувач явно виявляє цікавість до контенту.
Така стратегія допоможе привернути увагу тих, хто активно вивчає сторінку та готовий до більшого.
Попапи, що з’являються під час бездіяльності
Якщо користувач не виявляє активності на сторінці протягом певного часу, спробуйте захопити його увагу за допомогою попапу. Це особливо корисно для інтернет-магазинів, де спливна реклама може нагадати відвідувачам про товари в кошику або запропонувати персональні рекомендації.
Вікна, що вигулькують після покупки або іншої конверсійної дії
Після того, як відвідувач здійснив конверсію, можна запропонувати йому персональні знижки, додаткові товари або подарунки. Така стратегія дасть змогу використовувати імпульс успішної конверсії, щоб стимулювати додаткові дії чи підвищити лояльність клієнтів. Також, за даними Wisepops, найбільш конверсійними є спливна реклама зі знижками — вони залучають у середньому 4,87 % відвідувачів.
Попапи, що виникають у разі спроби покинути сайт
Такі вікна з’являються, коли відвідувач переміщує курсор до хрестика на вкладці браузера або на кнопку «Назад». У цьому випадку вигулькові вікна можуть стати останньою спробою привернути увагу користувача. Запропонуйте привабливий стимул на кшталт знижки або подарунка, який спонукає залишитися або підписатися на розсилку.
Спливна реклама з обмеженим періодом активності
Такі попапи зазвичай прив’язані до конкретної, обмеженої за часом пропозиції та показуються лише тоді, коли вказана пропозиція активна. Цей підхід менш персоналізований, але дає змогу привернути увагу клієнтів до термінового оферу. Це чудова стратегія для просування заходів, ексклюзивних розпродажів, конкурсів, змагань та сезонних акцій.
Попапи на основі поведінкових чинників
Відслідковуючи, які сторінки відвідують користувачі, які продукти переглядають і які дії роблять на сайті, ви можете налаштувати показ вигулькових вікон у певні моменти. Скажімо, якщо користувач відвідав більш як п’ять сторінок за один сеанс, доречно запропонувати йому знижку або безплатну консультацію з урахуванням його зростаючої зацікавленості. Цей тип попапу також вважається одним із найбільш конверсійних: у середньому він приваблює 5,43 % відвідувачів.
Слідкуйте за статистикою конверсій і відмов, щоб визначити, які стратегії вибору часу найбільш успішні для залучення потенційних клієнтів.
У SendPulse можна відстежувати показники за допомогою вбудованих інструментів аналітики та інтеграції з Google Analytics. Це дасть змогу побачити, скільки людей переглянули чи вчинили дії з попапом.
Як настроїти показ попапів у потрібний час
Наша платформа пропонує інтуїтивно зрозумілий конструктор для створення розумних попапів. Він допомагає доставляти релевантні персоналізовані повідомлення відвідувачам сайту та перетворювати їх на потенційних клієнтів.
Щоб створити розумний попап із затримкою, зареєструйтесь або увійдіть до облікового запису SendPulse. Ви можете створити його безплатно, вводити номер картки не потрібно.
Перейдіть до вкладки «Попапи». Тут можна створювати, переглядати, редагувати та відстежувати свої проєкти та кампанії. Базовий план дає змогу безкоштовно створити до трьох проєктів та залучити до 10 000 унікальних відвідувачів.
Натисніть кнопку «Створити проєкт». Один проєкт може мати стосунок до одного сайту або відразу до кількох — це не впливає на покази вигулькових вікон.
Щоб розгорнути свій проєкт, клацніть на нього. Відтак натисніть «Створити попап», щоб розпочати свою першу кампанію. Виберіть, для якого сайту створюєте проєкт: сайту на базі конструктора SendPulse, чи на сторонній сайт.
Далі виберіть шаблон із нашої колекції — усі вони настроюються. Ви можете відсортувати їх за темою, закликом до дії або розміщенням на сторінці.
Вибравши шаблон, натисніть на нього, щоб перейти до режиму редагування. Почніть налаштовувати зовнішній вигляд та вміст попапу. Додайте зображення, текст та цільову дію.
На цьому етапі можна також налаштувати автоматичне створення CRM-угод. Доступ до них буде на вкладці CRM. Якщо ваша мета захоплення лідів, увімкніть кнопку «Зберігати в адресну книгу».
Збережіть зміни та натисніть «Умови показу». Тут можна керувати часом появи попапу. Щоб додати затримку, виберіть «Час на сайті» або «Час на поточній сторінці». Щоб вибрати період часу, протягом якого має показуватися ваша кампанія, скористайтеся «Періодом часу». Ви можете додати кілька умов і вказати, чи має спрацювати кожна або хоча б одна з них.
Після цього збережіть та опублікуйте кампанію. Ви зможете переглянути її та внести зміни в будь-який момент. Перевірте час, тригери та налаштування форми, щоб переконатися, що все працює.
Відстежуйте ефективність вашої кампанії за допомогою вбудованих інструментів SendPulse та Google Analytics та за потреби вносьте корективи.
У нашій базі знань є докладна інструкція з роботи в конструкторі попапів.
Також читайте на тему:
- «Як створювати попапи для збору email адрес: поради, ідеї, приклади».
- «Найкращі конструктори попапів для залучення потенційних клієнтів у 2023 році».
Висновок
Немає універсальної формули визначення кращого часу попапов. Враховуйте особливості контенту, ЦА та інші чинники, а також результати досліджень, про які ми розповіли в статті.
Попап-маркетинг дає можливість суттєво підвищити конверсію, але це лише частина загальної стратегії. Рекомендуємо ознайомитись із повним набором наших інструментів для автоматизації продажу та управління омнікальними кампаніями. CRM, конструктор сайтів, конструктор чат-ботів, сервіс email розсилок та інші інструменти допоможуть вам спілкуватися з клієнтами та успішно контролювати угоди. Реєструйтеся та спробуйте безплатно!