Маркетинг та продажі

TikTok Advertising: повний огляд рекламних функцій платформи

10 minutes
Оновлено 12 Серпня 2024
TikTok Advertising: повний огляд рекламних функцій платформи

Рекламна платформа TikTok Ads почала працювати у 2022 році, і одразу привернула увагу компаній та брендів. Не дивно, адже користувачі цієї соцмережі — переважно молодь платоспроможного віку. У статті розкажемо, які різновиди реклами доступні в TikTok, а також як налаштувати та запустити власну кампанію.

Що таке Tiktok Ads

Рекламна платформа TikTok Ads — потужний і простий інструмент для бізнесу, який допомагає компаніям створювати рекламні оголошення, налаштовувати таргетинг, керувати рекламою та отримувати доступ до аналітики.

Особливість платформи — це автоматизація процесів створення, налаштування та демонстрації оголошень. Це значно спрощує організацію маркетингових кампаній. Вбудовані інструменти аналізу допомагають відстежувати ефективність онлайн та оперативно коригувати стратегію, щоб досягти кращих результатів. Платформа має різноманітні формати оголошень: відео, банери та інтерактивні елементи. Це дає можливість брендам бути більш креативними та залучати користувачів різними способами.

Рекламодавці можуть орієнтуватися на певні демографічні групи, інтереси та поведінку користувачів. Автоматизовані алгоритми TikTok аналізують дані користувачів та оптимізують показ оголошень для досягнення високої конверсії та повернення інвестицій.

Чим Tiktok Ads буде корисним для бізнесу

На другий квартал 2024 року, ця соціальна мережа на п’ятому місці серед найпопулярніших платформ та месенджерів.

Рейтинг популярних соціальних мереж. Джерело
Рейтинг популярних соціальних мереж. Джерело

Аудиторія колосальна і приваблива для рекламодавців. За власними даними TikTok, 92% користувачів надихаються на певні дії після перегляду відео, а 37% роблять онлайн-замовлення, побачивши товари чи послуги. Ще трохи цифр: згідно з незалежними дослідженнями, які замовив менеджмент TikTok, рентабельність інвестицій у рекламу в європейському регіоні зросла на 64% порівняно з іншими платформами, а також майже втричі збільшилась ефективність офлайн-продажів.

Майже 27% користувачів TikTok, за даними аналітичного сервісу Statista, — це так зване покоління зумерів віком від 18 до 24 років. 24% — чоловіки та жінки 25-34 років. Це дає можливість бізнесам охопити досить широку цільову аудиторію з різними уподобаннями та купівельними звичками.

Які ще переваги дає TikTok Advertising, крім великої аудиторії та високих показників окупності? Розглянемо ключові переваги платформи для рекламодавців.

До речі, у нас є стаття про окупність реклами та способи розрахунку цієї важливої метрики. Радимо почитати перед стартом кампанії.

Плюси TikTok Ads

Соціальна платформа створює вигідні можливості для реклами продукції та послуг завдяки цьому :

  • Великі перспективи у сфері інфлюенсерського маркетингу. Чеський дослідник Йозеф Ворачек стверджує, що зумери піддаються великому впливу людей, яких вони вважають авторитетними: спортсменів, зірок, лідерів думок. TikTok надає потрібні інструменти для співпраці з інфлюенсерами.
  • Таргетинг. Рекламодавці можуть націлювати рекламу на основі взаємодії користувачів з публікацією. Це включає перегляди, лайки, коментарі, шеринг, збереження тощо.
  • Унікальні інструменти. Наприклад, можна знайти натхнення в бібліотеці оголошень TikTok: подивитись, яка реклама у конкурентів. Також є велика бібліотека музики та зручний відеоредактор для підготовки рекламного контенту.
  • Високий вірусний потенціал. Останнім часом TikTok слугує «законодавцем мод»: саме тут стартують різноманітні челенджі. Якщо вам вдасться створити цікавий контент або заклик, його може поширити величезна аудиторія.

Мінуси TikTok Advertising

Попри велику кількість позитивного, у TikTok Ads є й недоліки:

  • Контент на TikTok дуже динамічний і швидко змінюється, а це ускладнює створення довгострокових рекламних кампаній.
  • Попри унікальні можливості націлювання, TikTok все ще розвиває свої алгоритми таргетингу. Це може призвести до менш точного досягнення цільової аудиторії порівняно з більш «зрілими» платформами.
  • Створення й налаштування рекламних кампаній у TikTok Advertising відрізняється. Це означає, що доведеться витратити час на вивчення алгоритмів та експерименти, щоб досягти потрібної ефективності.
  • Реклама в ТікТок — не для всіх бізнесів. Переважно це компанії у B2C.

Як зрозуміти, чи підходить TikTok Ads вашому бізнесу

Поставте собі три запитання, щоб вирішити, чи витрачати ресурси на оголошення в цій соціальній мережі.

Ваша цільова аудиторія є у TikTok? Це можна перевірити так: безкоштовно зареєструйтесь в рекламному кабінеті, перегляньте налаштування групи оголошень та виберіть характеристики вашоїх аудиторії, щоб зрозуміти, скільки людей потенційно охопить реклама.

Чи продукт можна показати? Відео — ключовий контент у TikTok, тому аудиторія тут, так би мовити, «купує очима». Тому у рекламній кампанії більш виграшним буде візуально красивий продукт. Скажімо, продавати сучасні кросівки у TikTok легше, ніж послуги аудитора.

Ви готові провести тестування? Найкращий спосіб перевірити, чи працює TikTok Ads — створити гіпотезу та перевірити її за допомогою невеликої рекламної кампанії. Наприклад, «15-секундний рекламний ролик з акцентом на продукт X призведе до збільшення кліків на сайт на 20% порівняно з органічним трафіком». Після цього виберіть метрики для виміру успіху та почніть просувати ролик.

Якщо ви розумієте, що просування у TikTok не підходить вам, спробуйте класичний перевірений варіант: створіть власний сайт та залучайте клієнтів на нього за допомогою контекстної реклами та пошукової оптимізації. Конструктор SendPulse — це можливість розробити вебресурс самому без програмування. Є багато шаблонів та налаштувань, а також миттєва публікація. А ще до готового сайту легко інтегрувати інші інструменти платформи: наприклад, попап-форми, онлайн-чат, CRM тощо.

Конструктор сайтів SendPulse
Конструктор сайтів SendPulse

Які різновиди реклами є у Tiktok Ads

TikTok Advertising має шість форматів для реклами. Розглянемо кожен з них.

Оголошення TikTok In-Feed

Це відеореклама, яка відображається всередині стрічки новин: коли користувачі прокручують сторінку «Для тебе». Такий контент гармонійно поєднується з дописами. Рекламу In-Feed можна лайкати, коментувати, ділитися, як і з користувацьким контентом. Так, виробник декоративної косметики Maybelline створив рекламу у стрічці, щоб збільшити впізнаваність та знайти прихильників серед молодого покоління.

Реклама Feed в TikTok
Реклама Feed в TikTok

Реклама TikTok Brand Takeover

Це рекламні банери — статичні або у форматі відео — які з’являються на кілька секунд після відкриття застосунку. Така реклама досить дорога через високі бар’єри входу та обмеження: дозволяється лише одне оголошення на день для одного користувача. Тому її використовують для підвищення впізнаваності бренду. Наприклад, реклама фінансової організації принесла понад 26 тисяч переглядів.

Приклад реклами Brand Takeover
Приклад реклами Brand Takeover

Реклама TikTok Top View

Це повноекранне відео, яке відтворюється першим у стрічці після відкриття застосунку. Від Brand Takeover формат відрізняється тим, що оголошення не закриває екран, а просто слугує першим постом. За правилами, це повноекранне відео з автоматичним відтворенням і звуком тривалістю до 60 секунд. Реклама підходить для запуску нових продуктів або проведення масштабних кампаній. Такий варіант, зокрема, вибрав виробник зубної пасти під час виходу на ринок Азії.

Реклама TikTok Top View
Реклама TikTok Top View

Фірмова реклама з хештегами

Цю рекламу запускають лише для брендингу. Суть проста: рекламодавець ініціює челендж з фірмовим хештегом. Цільова аудиторія підхоплює його та поширює інформацію про компанію. В результаті може початися вірусний ефект, і аудиторія компанії зросте.

Один з брендів, який скористався просуванням через хештеги, — Mesedes Benz. Компанія запустила #MBStarChallenge, щоб заохотити користувачів створювати креативи на тему дизайну всім відомого логотипа. Це допомогло підвищити впізнаваність бренду серед покоління Z.

Хештег челлендж автовиробника у TikTok
Хештег челлендж автовиробника у TikTok

Існує також Hashtag Challenge Plus, розроблений для електронної комерції. Коли ця реклама активована, користувачі можуть купувати продукти, пов’язані зі спонсорованим хештегом. Першою цю опцію випробував продавець товарів для дому Kroger у 2019 році. Компанія запустила хештег #TransformUrDorm та запропонувала користувачам публікувати відео своїх квартир до та після ремонту. Кожен пост із таким челенджем супроводжувався кнопкою «Купити зараз», який вів на офіційний сайт рекламодавця.

TikTok Branded Effects

Фірмові ефекти — частина TikTok Advertising, яка дає можливість рекламодавцям створювати власні фільтри, 3D-об’єкти та інші інтерактивні елементи й робити їх загальнодоступними. Це підвищує залученість аудиторії та робить контент більш інтерактивним. Наприклад, продавець скутерів створив наліпку у вигляді логотипа, а у промо-відео асоціював зображення з символом перемоги.

Реклама TikTok Branded Effects
Реклама TikTok Branded Effects

Spark Ads

Це унікальний формат TikTok Ads, який дає змогу брендам використовувати популярний органічний контент платформи для своїх рекламних кампаній. По суті, це інструмент, завдяки якому можна взяти вже існуючий популярний контент на TikTok і перетворити його на свою рекламу. Тобто рекламодавець буквально вибирає відео, яке подобається і релевантне бренду, а потім додає до нього свій логотип чи заклик до дії. Звичайно ж, це узгоджується з автором контенту. Схема трохи нагадує інфлюенс-маркетинг: бренд отримує нативну рекламу, а інфлюенсер — грошову винагороду або безкоштовний продукт.

Так, популярний бренд водонепроникних кросівок співпрацював з канадським користувачем, аудиторія якого становить 25 мільйонів підписників. Блогер опублікував відео, а компанія використала його у своїй рекламній стратегії.

 

Співпраця інфлюенсера і бренду у форматі Spark Ads

Ось порівняльна таблиця різних форматів реклами на TikTok:

Формат рекламиОписОсобливостіМета використання
TikTok In-Feed AdsВідеореклама, яка відображається всередині стрічки новин, як звичайний користувальницький контент.Можна лайкати, коментувати і ділитися, як користувацьким контентом.Збільшення залучення, підтримка органічного контенту.
TikTok Brand TakeoverРекламні банери або відео, які з’являються під час відкриття програми на кілька секунд.Дуже висока вартість, лише одне оголошення на день на користувача.Підвищення впізнаваності бренду, широке охоплення.
TikTok Top ViewПовноекранне відео, яке відтворюється першим у стрічці після відкриття програми.Автоматичне відтворення та звук, тривалість до 60 секунд.Запуск нових продуктів, масштабні рекламні кампанії.
Фірмова реклама з хештегамиРеклама, спрямована на брендинг, де запускається челендж з фірмовим хештегом.Може викликати вірусний ефект та зростання аудиторії. Є версія для електронної комерції Hashtag Challenge Plus.Підвищення впізнаваності бренду, залучення через челенджі.
TikTok Branded EffectsСтворення фірмових фільтрів, 3D об’єктів та інших інтерактивних елементів для користувачів.Збільшення залучення через інтерактивний контент.Інтерактивна взаємодія з брендом.
Spark AdsРеклама, що використовує найпопулярніший органічний контент TikTok для просування бренду.Дозволяє брендам перетворювати існуючий контент на рекламу за згодою автора.Нативна реклама, інфлюенс-маркетинг, підвищення залученості.

Скільки коштує реклама у Tiktok ads

Найголовніше те, що у TikTok Ads немає фіксованої вартості. Тому розраховувати рекламний бюджет треба, орієнтуючись на модель оплати.

Вид оплатиПризначенняСередня вартість, $У яких цілях доступний
Плата за кліки або CPCПідходить для збільшення трафікуДо 0,2Трафік

Встановлення застосунку

Конверсії

Плата за 1000 показів або CPMДля охоплення цільової аудиторіїДо 2Охоплення
oCPM. Формат, у якому система сама визначає оптимальну ставку за 1000 показівДля збільшення конверсій. У цьому випадку соцмережа самостійно оптимізує кількість показівДо 10Конверсії

Ціни варіюються і залежать від пропозицій конкурентів на аукціоні. Ще варто сказати, що в TikTok Advertising є мінімальні ліміти для старту рекламної кампанії: від $50 на день та від $1500 на місяць.

Також читайте:

Що не можна рекламувати в TikTok

Соціальна мережа обмежує можливість просування кількох категорій товарів. Серед них:

  • Цигарки та інші тютюнові вироби, включно з пристроями для вейпінгу.
  • Все, що пов’язане з наркотичними речовинами.
  • Всі види зброї та інші предмети, які можуть чинити шкоду людині.
  • Військове та поліцейське спорядження.
  • Всі види азартних ігор та казино.
  • Послуги та товари 18+.
  • Копії продукції відомих брендів.
  • Тварини.
  • Потенційно шахрайські послуги та товари.

Докладніше про це прочитайте у правилах соціальної мережі для рекламодавців.

Огляд рекламного кабінету Tiktok

Рекламний кабінет TikTok — це потужний інструмент для маркетологів, який дає змогу створювати, керувати та оптимізувати рекламні кампанії. Основні функціональні можливості:

  • Створення різних форматів реклами. Від коротких відео до інтерактивних зображень.
  • Таргетинг. Можна налаштувати аудиторію за інтересами, демографічними даними, поведінкою та іншими параметрами.
  • Аналітика та звітність. Кабінет надає детальну статистику про ефективність кампаній, включно з кількістю переглядів, кліків, конверсій.
  • Автоматизація. Доступне налаштування автоматичних правил для оптимізації кампаній.

У кабінеті є чотири розділи.

Панель. Тут відображається перелік активних кампаній та їх результати, діаграми змін впродовж часу, дані про бюджет.

Головна сторінка в рекламному кабінеті TikTok
Головна сторінка в рекламному кабінеті TikTok

Кампанія. Доступ до всіх створених кампаній, а також окремі оголошення та їх групи.

Розділ для керування кампаніями в рекламному кабінеті TikTok
Розділ для керування кампаніями в рекламному кабінеті TikTok

Інструменти. У цьому розділі доступні опції управління елементами рекламних оголошень та аудиторією.

Розділ для налаштувань в рекламному кабінеті TikTok
Розділ для налаштувань в рекламному кабінеті TikTok

Аналітика. Тут є інструменти для створення звітів на основі готових шаблонів. Також можна автоматизувати цей процес: обрати необхідні метрики, період охоплення та варіант отримання.

Розділ для звітів в рекламному кабінеті TikTok
Розділ для звітів в рекламному кабінеті TikTok

Як запустити рекламу через Tiktok Ads

Для рекламодавців є спеціальний бізнес-акаунт. На відміну від Instagram, він доступний не у мобільному застосунку, а на окремому порталі. Спеціальної реєстрації не треба: увійти сюди можна, використовуючи логін та пароль до свого звичайного користувацького акаунта. Бізнес-акаунт відкриває доступ у рекламний кабінет TikTok. Зверніть увагу, що україномовного інтерфейсу немає: доведеться вибрати будь-яку іншу доступну мову.

Створіть рекламну кампанію

На головній сторінці TikTok For Business натисніть кнопку Create Now. Система перенаправить вас на форму реєстрації. У ній вкажіть основну інформацію про вашу компанію та заповніть інші необхідні поля.

Створення рекламної кампанії TikTok
Створення рекламної кампанії TikTok

Створіть групу оголошень

Система запропонує вибрати спрощений режим або складніший користувацький режим. Якщо це ваш перший досвід реклами у TikTok, краще почати зі спрощеного. Він дає змогу швидко налаштувати базові параметри: цільову аудиторію, бюджет та формат. Користувацький режим надає більше можливостей для тонкого налаштування, включно з таргетингом за інтересами, поведінкою та демографічними характеристиками.

Після вибору вкажіть ціль рекламної кампанії. Це може бути:

  • таргетинг;
  • взаємодія з аудиторією;
  • генерація лідів;
  • конверсія та інші варіанти.

Подальші налаштування залежать саме від обраної мети.

Вибір цілі рекламної кампанії
Вибір цілі рекламної кампанії

Налаштуйте аудиторію

Можете вибоати функцію автоматичного вибору аудиторії: це значно спростить подальші налаштування. Система сама проаналізує вашу кампанію та складе релевантний, за її параметрами, портрет клієнта. Проте алгоритм не завжди успішно справляється з цим завданням. Тому краще налаштовувати аудиторію вручну.

Налаштування цільової аудиторії
Налаштування цільової аудиторії

Після цього налаштуйте таргетинг. Платформа пропонує вказати найосновніше: геолокацію, стать та вік, мову спілкування, поведінку та інтереси, варіанти взаємодії з відео.

Вкажіть бюджет та час показу

Після вибору параметрів цільової аудиторії зазначте, скільки готові витратити на рекламну кампанію. Виберіть денний або загальний варіант бюджету, встановіть часові межі для рекламної кампанії. Якщо не вкажете час для старту та завершення демонстрації оголошень, система показуватиме їх, поки не закінчаться гроші на рахунку.

Налаштування рекламного бюджету
Налаштування рекламного бюджету

Працюйте з оголошеннями

Створіть рекламу у TikTok. Найпростіше — використовувати вже існуючі креативи та налаштовувати оголошення на них. Тому потурбуйтесь про підготовку рекламного контенту. Він має відповідати таким вимогам:

  • тривалість — 5-60 секунд;
  • формат — 16:9 для горизонтальних відео, 9:16 для вертикальних, 1:1 для квадратних;
  • кількість пікселів — 1280х720 для горизонтальних відео, 720х1280 для вертикальних, 640х640 для квадратних.

Якщо у вас немає власного контенту, створіть його у рекламному кабінеті. Для цього є кілька спеціалізованих інструментів:

  • Шаблони. Це структура та часткове наповнення відео. Додайте до вибраного шаблону відео, текст, музику — і креатив готовий.
  • Інтелектуальні ролики. Завантажте кілька медіа, і алгоритм створить з них контент, додаючи музику, ефекти та переходи. Буде доступно кілька варіантів контенту на вибір.
  • Звуковий супровід. Завантажте свій креатив, а алгоритм на основі штучного інтелекту підбере музику.
Бібліотека креативів TikTok
Бібліотека креативів TikTok

Коли креативи готові, запускайте рекламну кампанію та відстежуйте її ефективність і за необхідності вносьте корективи.

Реклама добре працює в комплексі. Тому поєднуйте просування в TikTok з email та SMS розсилками. Залучайте інші платформи та месенджери й спрощуйте комунікації з аудиторією за допомогою чат-ботів. Створіть сайт і направляйте трафік з реклами на нього. Групуйте та зберігайте дані про клієнтів за допомогою CRM. Всі ці можливості — частини єдиної екосистеми SendPulse. Користуйтесь зручними інструментами та досягайте нових бізнес-цілей!

Дата публікації:

9 Серпня 2024
Сергій Носенко

Копірайтер. Люблю маркетинг і крипту. Знаходжу цікаве та ділюсь власним досвідом.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 1

Поділитися:

Facebook Twitter