Чат для сайту допомагає швидше та ефективніше надавати клієнтам підтримку, підвищувати залученість та збільшувати конверсію, ось чому цей інструмент такий популярний. Докладніше розповімо про користь онлайн-чату для бізнесу, назвемо критерії вибору та визначимо топ найкращих інструментів для його створення.
Вміст:
Що таке чат для сайту
Онлайн-чат — це програмне забезпечення для взаємодії потенційних клієнтів із менеджерами. Якщо в користувача виникло питання, за допомогою чату він може зв’язатися з підтримкою безпосередньо на сайті. Зазвичай у правому нижньому кутку екрана є віджет, після натискання на який виринає діалогове вікно. Іноді це відбувається автоматично, щоб привернути увагу відвідувача, запропонувати допомогу чи знижку.
Навіщо потрібний онлайн-чат
Онлайн-чат на сайті став одним з основних інструментів для зв’язку з клієнтами. Розглянемо основні причини, чому його варто впровадити.
Швидка та цілодобова підтримка
Коли користувач заходить на сайт у пошуку відповідного продукту, у нього можуть виникнути питання. За наявності онлайн-чату менеджер проконсультує його прямо на сайті. Для тих, хто прийшов у неробочий час, є закріплені відповіді та підключення чат-ботів. Також можна запитати пошту та номер телефону, щоб менеджер зв’язався наступного робочого ранку. Це допоможе не втратити потенційного клієнта.
Читайте також:
- «Як чат-боти в Instagram допомагають інтернет-магазинам підвищувати залученість»;
- «Як чат-боти на базі SendPulse допомагають під час війни: 4 кейси про допомогу захисникам, цивільним та переселенцям»;
- «Кейс HandBox: швидкий та ефективний онбординг за допомогою email розсилки»;
- «Чат-бот, котрий допомагає вибрати психолога й оформити платну підписку на послуги».
Залучення користувачів
Щоб відвідувачі довше залишалися на сайті та частіше здійснювали цільові дії, налаштуйте автоматичне відкриття діалогового вікна. Поцікавтеся, чи є в користувача питання, запропонуйте допомогу, попросіть лишити контактну інформацію. Можна налаштувати появу вікна через певний час або в разі виходу курсору за межі сторінки.
Підвищення конверсії
Якщо вчасно відповісти на всі питання та заперечення потенційного клієнта, шанси на покупку будуть вищими. Налаштуйте автоматичне повідомлення з пропозицією знижки, яка з’явиться, якщо користувач довго роздумує чи збирається залишити сайт.
Централізоване управління комунікаціями
Якщо є історія листування, розподіл діалогів між менеджерами та перегляд повідомлень від клієнта зберігається в єдиному місці незалежно від каналу, це допомагає ефективніше керувати комунікаціями.
Як підібрати собі онлайн-чат для сайту
Під час вибору такого програмного забезпечення є кілька важливих критеріїв, на які варто звернути увагу.
Простота налаштування
В ідеалі зі встановленням чату на сайт і всіма налаштуваннями має легко впоратися будь-який впевнений користувач ПК. Переконайтеся, що сервіс підходить для цього критерію.
Цінова політика та пробний період
З огляду на попередній пункт, бажана наявність тестового періоду не менше ніж сім днів. Так у вас буде час вивчити функціонал і зрозуміти, чи відповідає інструмент вашим потребам та очікуванням.
Ознайомтеся з тарифами та ціновою політикою, порівняйте з аналогами. Комусь підходить оплата за кількість менеджерів, а комусь вигідніше платити за обсяг повідомлень.
Інтеграція
Тим, хто займається продажами, стане в пригоді CRM-система. Також бажано передбачити різні способи зв’язку: email, Telegram, WhatsApp та інші месенджери. У комплексних платформах на кшталт SendPulse легко створити автоворонку продажів і побудувати омніканальну маркетингову систему за допомогою внутрішніх інструментів. В інших випадках потрібна готова інтеграція з відповідними сервісами або відкритий API.
Читайте також:
- «Яка програма ведення клієнтської бази підійде вам»;
- «Найкращі безплатні CRM у 2023 році»;
- «Впровадження CRM-системи — повна інструкція»;
- «Важливі функції CRM для бізнесу, співробітників, керівника»;
- «Заміна “Бітрікс24” та припинення роботи російської CRM в Україні».
Можливості кастомізації
На перший погляд, це не найважливіший критерій. Проте віджет має вписуватися в дизайн сайту, а привітання — відповідати голосу бренда. Вибирайте сервіс, який дає змогу змінити вікно чату на свій розсуд.
Найкращі сервіси чатів для сайту
З-поміж багатьох пропозицій нелегко зробити вибір, тому ми підготували добірку з десяти кращих сервісів онлайн-чатів для сайту.
SendPulse
SendPulse — українська маркетингова платформа, яка пропонує комплекс необхідних інструментів для просування бізнесу та зростання продажів. Чат для сайту з підтриманням штучного інтелекту — один із безлічі сервісів SendPulse.
Радимо почитати:
- «GPT-3 у чат-ботах: можливості для бізнесу та експертів у 2023 році»;
- «Як використовувати ChatGPT для роботи і бізнесу в 2023 [Запис вебінару]».
Переваги:
- Просто встановити на будь-який сайт.
- Адаптивний дизайн та розташування.
- Омніканальна система комунікацій: спілкування на сайті, email, SMS, Telegram, Instagram, Facebook, WhatsApp, Viber.
- Підключення чат-ботів та створення тригерів.
- Інтеграція з ChatGPT.
- Централізоване керування діалогами.
- Надсилання файлів.
- Статистика за період роботи.
- Безплатна CRM. Ви можете налаштувати автостворення угод після виконання заданих дій.
- Приймання оплати.
- Українськомовний інтерфейс, база знань та цілодобова підтримка.
- Різні інтеграції та відкриті API.
- Програми для Android та iOS.
Недоліки:
- Наразі мало можливостей кастомізації.
- Ще немає оцінювання задоволеності клієнта.
Вартість:
- Безплатний план містить 1000 активних користувачів та 10 000 діалогів у всіх месенджерах. Далі ціна залежить від кількості підписників: за 2000 ви заплатите $22 на місяць, а в разі річної оплати — $17,6. План на 50 000 підписників коштує $219 у разі помісячної оплати та $175,20 — у разі річної. Якщо можливостей недостатньо, можна обговорити індивідуальний план із відділом продажів.
LiveChat
LiveChat — сервіс для встановлення чату на сайт. Дає можливість обслуговувати велику кількість одночасних запитів. Годиться як для консультацій, так і для продажу.
Переваги:
- Зручна система тикетів.
- Інтеграція із сервісом ChatBot — підключення помічника із ШІ за доплату.
- Просунуті інструменти самодопомоги.
- Безліч інтеграцій: Facebook Messenger, 2-way SMS, HubSpot CRM, SalesForce, Mailchimp, WhatsApp, Instagram для Business, Google Business Messages, Zoom, Message Translator, Google Analytics, Stripe.
- Робота з великою командою, розподіл звернень у відділах.
- Автоматичні персоналізовані привітання.
- Можливість побачити повідомлення, яке вводить клієнт, ще до того, як він його відправить.
- Детальні звіти на дашборді для відстеження безлічі метрик: кількість чатів, користувачі в черзі, задоволеність, цілі, продажі, завантаженість за часом і таке інше.
- Надсилання файлів.
- Історія листування.
- Форма для збирання інформації.
- Мобільний застосунок.
Недоліки:
- Висока вартість у разі роботи великої команди.
Вартість:
- Мінімальний план коштує $24 на місяць за одного оператора. Доступна комунікація з основних каналів зв’язку, SMS та Apple Messages не входять. Одночасно можна відстежувати до 100 користувачів. Історія листування зберігається 60 днів. Немає інструментів eсommerce, зі звітів лише щоденне зведення, одне автовітання.
- На тарифі Team за $41 на місяць за одного оператора надається необмежена історія чату, відстеження одночасно до 400 клієнтів, докладніші звіти, інструменти ecommerce, комунікації у SMS та повна кастомізація віджету. Можна самостійно налаштувати автовітання в необхідній кількості.
- Business коштує $69 на місяць за одного менеджера. Переваги: планувальник завдань, відстеження до 1000 клієнтів, використання всіх каналів зв’язку, аналітика та інші функції.
- Ви можете замовити індивідуальний план під свої запити.
- Є пробний період на два тижні.
Skibble
Skibble дає змогу спілкуватися з клієнтами різними каналами на єдиній платформі.
Переваги:
- Омніканальна система комунікації: чати в Instagram, Telegram, Viber, Facebook, WhatsApp і на сайті.
- Швидке створення клієнтської бази.
- Архів листування.
- Поділ менеджерів на групи.
- Переадресація повідомлень.
- Web push та звукові повідомлення.
- Інструменти автоматизації.
- Створення шаблонів для загального та особистого користування.
- Оцінка задоволеності клієнта.
- Вбудована аналітика.
- Кастомізація дизайну.
- Підтримка української мови.
- Надсилання файлів.
Недоліки:
- Немає необхідних інтеграцій, наприклад, із CRM-системами.
- Немає мобільного застосунку.
- Недостатня детальна аналітика.
Вартість:
- Є безкоштовний тариф: 1 користувач у системі, 1 віджет на сайт, 1 канал зв’язку, 10 заготовлених шаблонів. Термін зберігання листування та кількість вхідних повідомлень обмежені.
- Тариф «Початковий» коштує $14 на місяць за менеджера. 5 користувачів, 4 доступні канали зв’язку, 25 шаблонів, можливості кастомізації та необмежена історія листування.
- Тариф «Бізнес» коштує $16 на місяць за менеджера, 10 користувачів, 3 віджети, 9 каналів зв’язку, необмежену кількість шаблонів та вхідних повідомлень.
- Також можна придбати індивідуальний план.
- Тестовий період два тижні.
Zendesk Chat
Zendesk Chat — програмне забезпечення для спілкування з клієнтами на сайті, у застосунку, поштою та в соцмережах.
Переваги:
- Централізована тикет-система.
- Історія листування.
- Омніканальна комунікація: чат для сайту, email, Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, WeChat та інші канали.
- Голосові повідомлення.
- Підключення CRM за додаткову плату.
- Автоматизація за допомогою системи тригерів та чат-ботів, у тому числі на базі ШІ.
- Захист від спаму на розвинених тарифах.
- Маркетплейс готових інтеграцій та підключення через API.
- Докладна аналітика.
- Програми для Android та iOS.
Недоліки:
- Висока вартість за просунутий функціонал.
- Трапляються помилки.
Вартість:
- Вартість базових тарифів починається від $25 на місяць за оператора. Доступні канали: email, Facebook та Twitter. Базові інструменти автоматизації, підключення ботів не передбачено, кількість інтеграцій обмежена.
- Преміальні тарифи коштують від $69 на місяць за менеджера. Містять більше каналів зв’язку, прості чат-боти та із ШІ, 1000+ інтеграцій та інші інструменти.
- Тестовий період 14 днів.
Tawk.to
Tawk.to — безплатне програмне забезпечення для спілкування з клієнтами та онлайн-продажів.
Переваги:
- Безплатний сервіс.
- Створення бази знань та можливість пошуку всередині онлайн-чату.
- CRM із базовим функціоналом.
- Розподіл діалогів за відповідними менеджерами.
- Інформація про користувачів: на яких сторінках перебувають, що шукають у базі знань, як часто заходять на сайт тощо.
- Перегляд історії.
- Необмежена кількість менеджерів.
- Розподіл ролей.
- Помічник із ШІ.
- Низка інтеграцій: Facebook, WhatsApp, Telegram, Google Analytics, Mailchimp, Zapier та інші.
- Форма для збирання даних.
- Програми для Android та iOS.
- Додатковий платний функціонал: відеочат, голосовий зв’язок та демонстрація екрану.
Недоліки:
- Щоб видалити логотип, потрібно сплачувати $19 щомісяця.
- Іноді виникають помилки.
Вартість:
- Онлайн-чат та CRM-система доступні безкоштовно. Оплачуються додаткові можливості: оператори від сервісу за $1 на годину, відеочат, голосовий зв’язок та демонстрація екрану за $29 на місяць. AI-помічник відповідає безплатно на 100 повідомлень, далі ціна починається від $29 на місяць.
Provide Support Live Chat
Provide Support надає функціонал онлайн-чату вже 18 років. Віджет можна налаштувати під свій запит та встановити практично на будь-який сайт.
Переваги:
- Проста інтеграція з будь-якою CMS.
- Історія листування.
- Автоматичні запрошення до чату.
- Детальна інформація про користувача та відстеження дій у реальному часі.
- Додавання готових відповідей.
- Обмін файлами до 100 Мб.
- Докладна аналітика.
- Управління кількома чатами одночасно.
- Переадресація чатів.
- Форма збирання інформації.
- Форма опитування після спілкування з менеджером.
- Інтеграції з Mailchimp, Google Analytics та популярними CMS та конструкторами сайтів.
- Розподіл дзвінків між операторами.
- Широкі можливості кастомізації.
Недоліки:
- Немає можливості перейти із чату на сайті до месенджерів.
- Велика націнка за додавання менеджерів до системи.
- Застарілий інтерфейс.
Ціна
- Надається 10-денний пробний період, упродовж якого доступний повний функціонал та необмежена кількість операторів.
- Далі потрібно вибрати один із трьох планів — усі вони містять повний функціонал і відрізняються кількістю операторів. За одного менеджера в системі потрібно платити $15 на місяць, за трьох — $30, за десятьох — $60.
HubSpot
Платформа HubSpot пропонує комплекс ПЗ для ведення бізнесу: CRM, CMS, маркетингові інструменти та живий чат.
Переваги:
- Декілька каналів зв’язку: чат для сайту, email, Facebook Messenger, Slack.
- Просунута система тикетів, архів діалогів.
- Вбудована телефонія.
- Додавання чат-ботів.
- Автоматичне збереження чату в CRM.
- Кастомізація чату та налаштування доступності.
- На просунутих тарифах можна приймати платежі.
- Інструменти аналітики.
- Відкритий API та різні інтеграції.
- Мобільний додаток.
Недоліки:
- Для деяких месенджерів немає готових інтеграцій, що дають змогу одразу перейти в них з онлайн-чату на сайті.
Вартість:
- Є безплатний тариф із базовим функціоналом.
- Ціни за просунуті можливості починаються від $20 на місяць — додаються інструменти автоматизації, аналітика, необмежена історію листування, більше інтеграцій та інші інструменти.
- Пробний період на платних тарифах 14 днів.
Social Intents
Social Intents буде вдалим варіантом для тих компаній, які для спілкування з клієнтами використовують Microsoft Teams, Slack, Webex і Zoom завдяки готовим інтеграціям із цими інструментами керувати процесами простіше.
Переваги:
- Швидкі відповіді
- Автоматичне запрошення до чату.
- Широкі можливості кастомізації.
- Готові інтеграції з Zapier, Mailchimp, MS Teams, Slack, Webex, Zoom, WordPress, відкритий API.
- Підключення ChatGPT.
- Форми збирання зворотного зв’язку, попапи з пропозиціями.
Недоліки:
- Немає вбудованої CRM.
- Обмежена аналітика.
- Немає готової інтеграції з месенджерами.
Вартість:
- Ціни починаються від $49 на місяць: 3 оператори, 1 віджет та домен, 200 діалогів та інтеграція з ChatGPT. За $79 доступно 2 віджети та домени, необмежену кількість менеджерів і 1000 діалогів щомісяця. За $132 є 5 віджетів і доменів, 5000 діалогів і більше можливостей для роботи з ChatGPT.
- Пробний період 14 днів.
Gorgias
Gorgias — маркетингова платформа для онлайн-магазинів, яка дає змогу взаємодіяти з покупцями через різні канали, включно із чатом на сайті.
Переваги:
- Зручна тикет-система та управління діалогами.
- Декілька каналів зв’язку: чат для сайту, email, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp.
- Безліч інтеграцій та відкритий API.
- Автоматичне привітання із запрошенням розпочати діалог.
- Автовідповіді бота без менеджера.
- Функція швидкої відповіді.
- Форма збирання email адрес.
- Зручний перегляд статистики з різних каналів зв’язку.
- Вигідна модель оплати.
- Мобільний застосунок.
Недоліки:
- Обмеження кількості запитів від клієнтів.
- Частина функціоналу доступна лише для користувачів зі США, Канади та Великобританії.
Вартість:
- Починається від $10 на місяць: 50 тикетів, 3 місця користувача, обмежена кількість інтеграцій, підключення месенджерів.
- За $60 на місяць доступно 300 тикетів, до 500 місць та 150 інтеграцій.
- За $360 є 2000 тикетів.
- За $900 є 5000 тикетів.
- Можна домовитися про індивідуальні умови та докупити додатковий функціонал.
- Пробний період 7 днів.
Tidio
Онлайн-чат Tidio призначений для компаній малого та середнього бізнесу в ecommerce, але може використовуватися і в інших сферах.
Переваги:
- Взаємодія через сайт, електронну пошту, Facebook та Instagram.
- Зручна тикет-система.
- Чат-боти із ШІ.
- Шаблони сценаріїв продажів.
- Функція швидких відповідей на часті питання.
- Менеджер може бачить повідомлення, що вводить користувач, ще до відправки.
- Історія переглянутих сторінок.
- Список активних користувачів на сайті.
- Форми для збирання контактів та іншої інформації.
- Зручне зберігання бази даних клієнта.
- Вбудована CRM.
- Інтеграції з Mailchimp, Google Analytics, Wix та іншими сервісами.
- Можливості кастомізації.
- Мобільний застосунок.
Недоліки:
- Відкритий API лише на максимальному тарифі.
- Обмеження кількості діалогів.
- Більше як 5 користувачів у системі доступні лише за індивідуальним планом за високу вартість.
Вартість:
- Безплатна версія містить 50 унікальних діалогів та 100 активацій чат-бота щомісяця, у тому числі з використанням AI-помічника, основні інтеграції та три користувача в системі.
- Ціни платних тарифів стартують від $29 на місяць і дають більше можливостей для створення та використання онлайн-чату. Пробний період — 7 днів.
Порівняльна таблиця
Для зручності пропонуємо таблицю з найголовнішою інформацією про сервіси.
Сервіс | Мінімальна вартість | Пробний період чи безплатний тариф | Інші канали зв’язку | CRM | Мобільний застосунок |
SendPulse | $17,6 на місяць за 2000 підписників | безкоштовно до 1000 користувачів та 10 000 діалогів | email, SMS та Viber розсилки, Telegram, Facebook, Instagram, WhatsApp | вбудована | + |
LiveChat | $24 за оператора | 14 днів | email, SMS, Facebook, Instagram, WhatsApp, Google Business Messages, Zoom | сторонні інтеграції | + |
Skibble | $14 за менеджера | базовий функціонал безплатно | Instagram, Telegram, Viber, Facebook, WhatsApp | немає готової інтеграції | – |
Zendesk Chat | $25 за оператора | 14 днів | email, Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, WeChat та інші | вбудована, підключення за доплату | + |
Tawk.to | 0 | основний функціонал безплатно | Facebook, WhatsApp, Telegram | вбудована | + |
Provide Support | $15 за менеджера | 10 днів | сторонні інтеграції | + | |
HubSpot | $20 | базовий функціонал безкоштовно, 14 днів тріал на платних тарифах | email, Facebook, Slack | вбудована | + |
Social Intents | $49 на місяць за 3 операторів | 14 днів | MS Teams, Slack, Webex, Zoom | сторонні інтеграції | – |
Gorgias | $10 на місяць за 50 тикетів та 3 оператори | 7 днів | email, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp | сторонні інтеграції | + |
Tidio | $29 на місяць | безплатно до 50 діалогів, 7 днів тріал | email, Facebook, Instagram | вбудована | + |
Висновок
Чат для сайту — важливий інструмент комунікації з клієнтами, без якого важко уявити якісний сервіс. Ми розглянули критерії вибору та топ-10 програм для запуску онлайн-чату. Спробуйте SendPulse безкоштовно і, можливо, вам не захочеться тестувати інші платформи. Також у нас є CRM-система, email, SMS та Viber розсилки, чат-боти для Facebook, WhatsApp, Instagram, Telegram, Viber, push-сповіщення, попапи за сценаріями, конструктор сайтів та мультипосилань, а також платформа для запуску освітніх курсів. Тестуйте та вибирайте те, що допоможе вам просувати бізнес та збільшувати прибуток!