Email-маркетинг   Маркетинг та продажі

Як зробити розсилку до Дня святого Валентина: email, SMS, месенджери

9 minutes

Як зробити розсилку до Дня святого Валентина: email, SMS, месенджери

Готуючи акцію до 14 лютого, важливо розуміти, що не всі підписники радісно сприймуть листи з купідонами та привітаннями. У цій статті ми розповімо, як зробити корисну та красиву розсилку до Дня всіх закоханих та викликати симпатію, а не обурення клієнтів.

Поради для ефективної email розсилки до 14 лютого

У святкових розсилок є два головні завдання: стимулювати зростання продажів та підвищити лояльність аудиторії. Як цього досягти?

Сегментувати аудиторію

Найочевидніший і найпростіший варіант — сегментувати підписників за статтю та підготувати «чоловічу» та «жіночу» розсилки на День закоханих. А якщо ви продаєте універсальні товари, придумайте умовні набори для чоловіків та жінок.

Якщо ви працюєте в ритейлі, вам можуть стати в пригоді деякі з ідей та інструментів, про які ми писали раніше.

Більш просунутою буде сегментація з історії покупок і активності на сайті: у які розділи заходив користувач, на які кнопки натискав.

Якщо даних для сегментації немає, можна надсилати всім один лист, але всередині дати різні пропозиції. Як-от, «подарунки для нього», «для неї», «нейтральні», «для себе».

Бренд повсякденного одягу та взуття для всієї родини пропонує товари в категоріях «для нього», «для нього» та «для дітей»
Бренд повсякденного одягу та взуття для всієї родини пропонує товари в категоріях «для нього», «для нього» та «для дітей»

Інший варіант — вигадати сценарії святкування, які легко втілити за допомогою вашої продукції. Нижче ви побачите зручний приклад реалізації.

Розсилка до Дня святого Валентина
Розсилка до Дня святого Валентина

Якщо у вас є імена підписників, не забудьте персоналізувати розсилку, як це зробили в українському представництві Philips.

Компанія звертається до підписниці на ім’я
Компанія звертається до підписниці на ім’я

Вигадати тему, яка завоює увагу читача

Тепер час придумати тему, яка виділить вашого листа в поштовій скриньці. Інакше всі зусилля виявляться марними.

Для складання яскравих тем використовують наступні прийоми:

  • цифри — 5 подарунків для чоловіка на 14 лютого;
  • терміновість — «День закоханих уже через 3 дні!»;
  • інтригу — «Ми знаємо секрет спокуси!»;
  • алюзію — натяк на відомі фрази та факти, як у прикладі нижче.

    Вдала алюзія від «АЛЛО»
    Вдала алюзія від «АЛЛО»

Для прикладу ми зібрали 20 заголовків брендів до Дня святого Валентина:

  • Отримай маленький подарунок у День закоханих! (myMeest)
  • 0 грн — доставка з інтернет-магазинів до Дня закоханих! (Meest)
  • Book Lovers Day: цікаві видання для закоханих у книжки (Yakaboo)
  • Розкажи йому про свої бажання (Lancôme)
  • Створюй дизайни до Дня закоханих (VistaCreate)
  • Що приховує святий Валентин? (Puzzle English)
  • Ми знаємо секрет ❤ спокуси! (Agent Provocateur)
  • ❤ Романтичний путівник на 14 лютого! (One Two Trip)
  • 🎁 ТОП-10 подарунків для нього! Обирайте подарунки до Дня закоханих! (Епіцентр)
  • День Валентина в червоному кольорі Ferrari? (Ferrari)
  • Розкажіть про свої почуття з НОВИМ телефоном Vertu Signature Touch Clous de Paris (Vertu)
  • ❤️🎁 Даруйте техніку для краси! Поспішайте купувати подарунки до Дня закоханих! (Епіцентр)
  • Ось наші ідеї для подарунків до Дня святого Валентина. Закохуйтесь! (TOMMY HILFIGER)
  • Дарувати чи отримувати? (Philips)
  • Подарунковий сертифікат на фотокурс — порадуйте кохану людину (Київська школа фотографії)
  • Секрет ефектного образу для Дня св. Валентина (ZEGNA)
  • Любовна арифметика! Останній день акції! (M·A·C)

Порада! Спробуйте додати тематичні емодзі до теми листа — серце, квіти, шампанське. Емодзі привертають увагу, економлять символи в темі та допомагають висловити емоції.

Підготувати ланцюжок листів

Пробитися крізь інформаційний шум, коли десятки компаній надсилають розсилки до Дня святого Валентина, складно. Один лист навряд чи впорається із завданням. Привернути увагу підписників допоможе серія із трьох-чотирьох листів, яку легко налаштувати за допомогою звичайних масових розсилок SendPulse.

Для початку продумаємо сценарій серії листів до Дня святого Валентина, наприклад:

Перший лист (7-8 лютого) — скоро свято! Підкидаємо ідеї для подарунків + знижки, бонуси, купони.

Складіть тематичні добірки товарів та доповніть їх бонусами. Постарайтеся сегментувати їх як мінімум по підлозі: вибірка для неї, вибірка для нього.

Другий лист (11-12 лютого) — нагадуємо підписникам: щоб встигнути купити подарунок, варто поквапитися.

Повідомляємо, що це останній шанс купити подарунок та встигнути до свята. У цьому листі створіть відчуття терміновості — часу залишилося мало, потрібно поспішати! Для цього можна додати до листа таймер зворотного відліку.

Третій лист (14 лютого) — зізнання в любові до підписників.

У свято говоріть не про покупки, а про почуття. День святого Валентина — ще одна нагода нагадати клієнтам, що вони дорогі для вас і цим підвищити лояльність до бренду.

Далі покажемо, як налаштувати таку серію у SendPulse.

Зверніть увагу! Щоб працювати було зручніше, шаблони листів вашого ланцюжка краще створити заздалегідь. Ви можете створити їх прямо в SendPulse: доопрацювати один з наших готових шаблонів, зробити свій з нуля в блочному конструкторі або HTML редакторі, а також завантажити готовий, зроблений в іншому сервісі. Ось докладна інструкція щодо створення шаблонів.

Розпочнемо налаштування самих розсилок. Зайдіть у свій обліковий запис і натисніть кнопку «Створити розсилку»:

Розпочинаємо розсилку до Дня святого Валентина
Розпочинаємо розсилку до Дня святого Валентина

На першому кроці виберіть одержувачів: вкажіть потрібну адресну книгу та за необхідності сегментуйте її. Напишіть тему листа. Якщо у вашій адресній книзі є імена, стать та інші особисті дані підписників, використовуйте їх у темі за допомогою розумної персоналізації SendPulse.

Налаштовуємо список одержувачів розсилки та тему листа
Налаштовуємо список одержувачів розсилки та тему листа

Тепер налаштуйте вміст розсилки. Якщо підготували шаблон заздалегідь, він буде в розділі «Мої шаблони». Якщо ні, можете зробити це зараз. Для цього використовуйте функції зліва: виберіть та доопрацюйте готовий шаблон, створіть свій у конструкторі або HTML-редакторі, імпортуйте готовий шаблон.

Вибираємо шаблон розсилки
Вибираємо шаблон розсилки

На наступному кроці редагуємо прехедер — це сірий текст, який одержувач бачить у списку листів в інбоксі, він розташований після теми листа. Також сюди ви можете додати AMP-версію листа.

Докладніше про AMP-листи читайте у нашій статті про топові тренди email маркетингу.

Редагуємо прехедер, за необхідності додаємо AMP-версію розсилки
Редагуємо прехедер, за необхідності додаємо AMP-версію розсилки

Після шаблону займемося технічними параметрами розсилки. Вкажіть, яку статистику розсилки має зібрати сервіс і чи потрібно додати посиланням листа UTM-мітки, щоб відстежувати переходи до «Google.Аналітики». Тут же налаштуйте сторінку відписки, виберіть мову форми відписки. Якщо у вас декілька категорій розсилок, вкажіть, до якої належить цей лист.

Фінальні технічні параметри розсилки
Фінальні технічні параметри розсилки

Останній етап — перегляд та надсилання розсилки. Перевірте шаблон та список одержувачів. Якщо ви знайдете якісь неточності та помилки, їх можна виправити: натисніть або на кнопку «Змінити» в потрібному блоці, або просто на потрібний етап у верхній панелі, наприклад, «Контент листа».

Коли всі перевірили, призначаємо час відправлення або відразу, або в заданий час. Розсилка за непрочитаними у нашому випадку не знадобиться.

Перевіряємо всі налаштування розсилки та задаємо час відправки
Перевіряємо всі налаштування розсилки та задаємо час відправки

У такий же спосіб налаштовуємо листи серії, що залишилися.

Зверніть увагу! Другий лист можна надсилати не всім підписникам. Ви можете виключити зі списку тих, хто вже купив щось після першого листа. Їм уже не потрібно нагадувати про подарунки, це тільки засмітить їхній інбокс.

Щоб сегментувати підписників за датою покупки, заведіть у своїй адресній книзі змінну last_purchase_date, куди буде передаватися ця інформація:

Створюємо змінну, у якій зберігатиметься дата останньої покупки

Потім зв’яжіть вашу CRM та сервіс SendPulse через API, щоб інформація про покупки передавалась у сервіс автоматично.

Тепер при сегментації одержувачів розсилки ви можете вибрати цю змінну та призначити їй необхідну величину. Наприклад, якщо перший лист іде 1 лютого, для другого вкажіть last_purchase_date зі значенням «до 1 лютого». Так ви відправите листа лише тим підписникам, які востаннє купували щось ще до початку святкової серії листів.

Сегментація підписників за датою останньої покупки за допомогою змінної last_purchase_date
Сегментація підписників за датою останньої покупки за допомогою змінної last_purchase_date

Не робити ставку лише на закоханих

14 лютого — це свято не лише для пар. Багато людей вітають батьків, друзів, хатніх улюбленців, себе. Щоб охопити більшу аудиторію, запропонуйте ідею нейтрального подарунка.

Бренди в привітаннях до Дня святого Валентина використовують такий хід — поєднують слово «любов» та продукт, який пропонує компанія. Наприклад, магазин товарів для дітей «Антошка» робить розсилку «Даруйте залюбки». Цей прийом можна обіграти для різних товарів і послуг: книг, навчальних курсів, подорожей.

Гра слів у розсилці магазину
Гра слів у розсилці магазину

Розбавляти листи, що продають, корисним і цікавим: порадами, фактами, іграми

Замість того, щоб продавати в лоб, придумайте цікавий або корисний вступ до промо-листа.

Це можуть бути:

  • Поради — як привітати з 14 лютого, вибрати подарунок, запакувати його, підготуватися до свята або до побачення, як треба й не треба вітати, як одягнутися на побачення.
  • Покрокова інструкція — як зробити серце-орігамі, прикрасити будинок, накрити на стіл.
  • Добірки фільмів або книг, які налаштують на романтичний лад.
  • Факти та міфи про День святого Валентина.
  • Традиції святкування в різних країнах.

Доставка квітів SunRose підготувала в розсилці гайд-тест, як обрати ідеальний букет на свято. Залежно від стосунків з одержувачем компанія пропонує різні варіанти, які зможуть передати ваші почуття.

Нестандартний підхід у розсилці до Дня святого Валентина
Нестандартний підхід у розсилці до Дня святого Валентина

Придумати оригінальний дизайн

Погодьтеся, квіти в целофані та в крафтовій обгортці дають абсолютно різне враження. Так само і з листом: «солодка» стокова фотографія скоріш за все спричинить відторгнення в читача. А простий, але стильний дизайн приверне увагу та задасть правильний настрій.

Порада. Якщо часу розробляти власний дизайн немає, виберіть готовий шаблон SendPulse. У галереї ви знайдете шаблони й до Дня святого Валентина.

Подивімося, як можна відійти від  штампів і оформити лист оригінально.

Наприклад, книгарня використовувала в листі жартівливу ілюстрацію, щоб привернути увагу.

Розсилка книгарні до Дня закоханих із веселою картинкою
Розсилка книгарні до Дня закоханих із веселою картинкою

Можна замість статичної картинки використовувати анімовану GIF.

Анімована картинка в розсилці на 14 лютого
Анімована картинка в розсилці на 14 лютого

Магазин Vans задизайнив лист у піксель-стилі: фотографії товарів перемежовуються з малюнками.

Колаж із предметів одягу в розсилці магазину
Колаж із предметів одягу в розсилці магазину

Магазин ювелірних прикрас надіслав лаконічний промо-лист, у якому цікаво обіграв сленговий вислів ХОХО (hugs and kisses — «обіймаю і цілую»). Замість літери O — серця з кільцями та підвісками, а X виглядає як розчерк помади.

Розсилка ювелірного магазину до Дня святого Валентина
Розсилка ювелірного магазину до Дня святого Валентина

Розсилка в чат-ботах до Дня всіх закоханих

Месенджери мають величезну аудиторію, яка багато часу проводить онлайн, і за допомогою чат-ботів ви можете привернути та утримати її увагу. Виявіть винахідливість, щоб користувачі із цікавістю читали ваші розсилки. Наприклад, використовуйте гейміфікацію, як це зробила онлайн-школа дизайну. Телеграм-бот пропонує підписникам з’єднати пари закоханих та дістати промокод на знижку на курс.

Цікава ідея для розсилки в чат-ботах
Цікава ідея для розсилки в чат-ботах

У SendPulse ви можете запустити ботів для Telegram, Instagram, Facebook та WhatsApp. У робочому обліковому записі на вкладці «Чат-боти» натисніть «Підключити канали», а якщо ви робили це раніше, клацніть «Управління ботами», а потім «Додати бота», або «Підключити» поряд із потрібним каналом.

Виберіть месенджер
Виберіть месенджер

І далі дійте за інструкціям:

Відтак потрібно побудувати автоматичні ланцюжки. Ознайомтеся з матеріалами з бази знань:

Наступний крок — зібрати базу підписників. Налаштуйте форми підписки та розмістіть на сайті. Керуйтеся інструкціями:

Тепер можна подумати над тематичними розсилками до Дня святого Валентина. Налаштуйте автоланцюжок повідомлень — скажімо, з іграми, опитуваннями, тестами — або запустіть масову розсилку. Сегментуйте аудиторію та надсилайте різним категоріям релевантні для них пропозиції.

Приклад розсилки в чат-боті, сегментованого за умовою підписки на бот
Приклад розсилки в чат-боті, сегментованого за умовою підписки на бот

Корисна інформація з бази знань:

Розсилка через SMS та Viber

Для найкращого ефекту варто використовувати всі канали комунікації, включно із SMS та Viber розсилками. Це можна зробити за допомогою сервісів SendPulse.

У розділі «Розсилки» виберіть «Відправити SMS» або «Надіслати Viber».

Виберіть потрібну опцію
Виберіть потрібну опцію

Відкриється вікно редагування — дотримуйтесь наших інструкцій для SMS та Viber. Рекомендуємо використовувати обидва канали: спочатку надсилати розсилку Viber, оскільки це вигідніше, а потім робити відправку SMS за недоставленими. Цей процес можна автоматизувати. Для цього під час налаштування розсилки Viber потрібно активувати функцію «Перенаправлення через SMS».

Налаштуйте повторну відправку у SMS
Налаштуйте повторну відправку у SMS

Як зробити розсилку та підвищити лояльність підписників

На завершення наведемо п’ять головних порад для святкової розсилки до 14 лютого. Вони допоможуть досягти поставлених маркетингових цілей та зберегти гарні стосунки з підписниками:

  1. Сегментуйте аудиторію, щоб не дратувати читачів нерелевантною інформацією. Якщо немає даних або часу сегментувати, підготуйте нейтральну пропозицію, яка буде доречною і для чоловіків, і для жінок.
  2. Персоналізуйте розсилку, щоб підписник відчував увагу до себе.
  3. Будьте обережні з побажаннями: пам’ятайте, що не у всіх є пара, і не всі закохані. Просто подякуйте підписникам за любов до компанії.
  4. Виберіть оригінальну тему та дизайн листа, щоб виділитися на тлі повідомлень про знижки та акції до 14 лютого.
  5. Продумайте святковий ланцюжок листів, щоб клієнт не втратив вашу пропозицію серед багатьох інших.

Якщо ви також бажаєте привітати підписників та запропонувати їм ідеї для подарунків, реєструйтесь у SendPulse та запускайте свою розсилку до Дня святого Валентина! Крім email, SMS, Viber розсилок і чат-ботів у нас є конструктор сайтів, браузерні сповіщення, безплатна CRM і платформа для створення онлайн-курсів.

Дата публікації:

9 Лют. 2024

Анастасія Цапліна

Копірайтер із досвідом роботи маркетологом. Вивчаю нове у маркетингу, ділюся інформацією.

Ольга Борисенко

Розповідаю, як робити по-справжньому круті email розсилки. Допомагаю знайти баланс між турботою про клієнта та успішним продажем.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 3
Поділитися:
Twitter