Онлайн-курси

Усе, що потрібно для успішного просування вебінару

6 minutes
Оновлено 5 Березня 2024
Усе, що потрібно для успішного просування вебінару

Сьогодні ринок переповнений вебінарами на будь-яку тему. Щоб серед океану корисної інформації вас помітили, просувати вебінар доведеться дуже активно. Тож ми підготували статтю про те, як робити це максимально ефективно.

Що потрібно зробити перед рекламою вебінару

Головне правило — продукт, який ви будете просувати, має бути актуальним і цінним для аудиторії. Тому під час створення вебінару варто дотримуватися певних кроків.

Крок 1. Визначте цільову аудиторію

Щоб зрозуміти, що може зацікавити аудиторію, потрібно передусім визначитися — а хто ж ці люди? З чим вони працюють? З якими складнощами стикаються? Де відчувають брак знань? Що їм болить?

Тільки після того, як ви визначитеся з цільовою аудиторією, її інтересами та больовими точками, ви знайдете тему та спосіб подання, що матимуть попит. Ви знатимете, які больові точки усуває вебінар і як саме він може допомогти потенційним учасникам заходу. Завдяки цьому вам буде простіше вирішити, як просувати вебінар.

Крок 2. Знайдіть популярні теми

Актуальні теми галузі, ймовірно, зацікавлять публіку, особливо якщо йдеться про нові тенденції. Дослідіть: чи є якась тема, яка активно обговорюється в Twitter або LinkedIn? Про що свідчать тенденції Google у вашій галузі? Такі теми легко просувати. До того ж вони викликають жваве обговорення під час вебінару.

Крок 3. Ретельно проаналізуйте своїх конкурентів

Поставте себе на місце клієнта. Подивіться на своїх конкурентів: знайдіть їхні сильні та слабкі сторони та дізнайтеся, що варто додати або підсилити. Згодом такі вдосконалення зможуть стати вашою унікальною перевагою — тим, чому ваш вебінар вартий уваги більше, ніж інші.

Крок 4. Розпитайте свою аудиторію

Маркетинг може початися ще до того, як продукт буде готовий. Навіть до того, як з’явиться ідея продукту. Попросіть аудиторію допомогти вам створити для них ідеальний вебінар: дозвольте людям вибрати тему на свій смак і розповісти, що вони хочуть і чого не хочуть бачити на вебінарі. Адже набагато цікавіше відвідати захід, у створенні якого ти брав участь — нехай і невелику.

Як-от цей допис відомого психолога Дмитра Карпачова. Відповіді на питання підкажуть, що аудиторію цікавить найбільше і який курс перекладати наступним.

Приклад, як просувати вебінар або курс у соцмережах
Приклад, як просувати вебінар або курс у соцмережах

Як просувати вебінар: практичні поради

Навіть якщо вебінар ідеально відповідає потребам аудиторії, вам однаково потрібно повідомити людям про його існування та чітко визначити його цінність. Докладно про методи просування вебінарів, які в цьому допоможуть, розповімо далі.

Створіть цільову сторінку

Маркетингова стратегія вебінару мало чим відрізняється від маркетингу будь-якого іншого продукту: ЦА має захотіти ваш продукт. Потенційний клієнт — особливо, коли йдеться про B2B — має зрозуміти, яку проблему йому допоможе вирішити ваш вебінар, які переваги він може отримати та як це може змінити його поточну ситуацію: чи стане його бізнес більш ефективним, чи заробить більше грошей після вашого заходу й таке інше?

Цільова сторінка є важливою частиною маркетингової стратегії вебінару, незалежно від того, якій темі вона присвячена. Коли йдеться про вебінари, лендинг має стати основною інформаційною точкою про вашу подію та містити такі елементи:

  • заголовок і короткий опис;
  • дата та час;
  • основні теми;
  • платформа, де буде проходити вебінар;
  • очікувані результати вебінару для ЦА;
  • список доповідачів і чому їхній досвід важливий для теми;
  • форма реєстрації;
  • ефективні CTA, як-от «Зареєструватися зараз», «Дізнатися більше», «Забронювати місце» тощо.

Ось приклад цільової сторінки вебінару з описом усіх подробиць про подію та формою реєстрації:

Лендінг вебінару SoftServe для працівників IT-індустрії
Лендинг вебінару SoftServe для працівників IT-індустрії

До речі, створити привабливий лендинг вебінару за лічені хвилини й без знань програмування можна на платформі SendPulse.

Використовуйте спливаючі вікна на сайті

Ваш сайт є маркетинговою платформою, тому переконайтеся, що ви використовуєте її якомога ефективніше. Додайте web push повідомлення для своїх відвідувачів, особливо якщо вони читають відповідну сторінку, згадують її в нових публікаціях блогу або додають інформацію про неї до наявних статей, які так чи інакше пов’язані з темою вашого вебінару.

Ось приклад реклами вебінару — Thinkific використовує web push повідомлення, щоб привернути увагу відвідувачів сайту і спонукати їх не пропустити майбутній вебінар.

Thinkific використовує спливаючі вікна для просування вебінарів
Thinkific використовує вигулькові вікна для просування вебінарів

Створіть спеціальний розділ на сайті

Ви також можете узгодити свій контент-план із маркетинговою стратегією вебінару та публікувати відповідні статті в блозі, які підігріють цікавість аудиторії до майбутнього заходу. Наявність окремого розділу допоможе вашій аудиторії звикнути до того, що ви постійно пропонуєте новий навчальний контент.

Скажімо, на сайті SendPulse є окрема сторінка з інформацією про майбутні заходи, архівом старих вебінарів і формою підписки на нові події. Це зроблено, щоб залучити більше цільової аудиторії до своїх заходів.

Розділ для просування вебінарів винесено у футер сайту
Розділ для просування вебінарів винесено у футер сайту

Пропонуйте смаколики за відвідування

Оскільки вебінарів забагато, люди часто шукають щось більше, ніж відеозустріч з експертом. Підштовхнути ЦА далі, пообіцявши знижки, продукцію вашої компанії, корисний контрольний список або практичне дослідження.

Ось такий приклад просування вебінару з лагідної українізації від авторки антипідручника з української мови та настільної гри «#ProМовУ» Ксенії Тараненко.

Обмежена в часі акційна пропозиція передбачає суттєву знижку та перелік корисних порад
Обмежена в часі акційна пропозиція передбачає суттєву знижку та перелік корисних порад

Також після вебінару ви можете розіслати відвідувачам навчальні матеріали. Це може бути як запис трансляції, так і додаткова інформація, про яку розповідав спікер — як у прикладі нижче.

Лист із записом вебінару й додатковими матеріалами
Лист із записом вебінару й додатковими матеріалами

Звертайтеся до інфлюенсерів

Ви можете заплатити впливовим особам за рекламу вашого заходу. Або знайти тих, хто має відповідні знання, і запросити провести вебінар разом. У результаті рекламувати захід буде кожен з учасників, так інформацію про це побачить більше людей. Як-от, викладачка курсу з моушн-дизайну запрошує на спільний майстер-клас з ілюстраторкою.

Інфлюенсер, який рекламує вебінар
Інфлюенсер, який рекламує вебінар

До слова, а ось ілюстраторка в сторіз розповідає про ефективність такої публікації.

Сторіс, що засвідчує ефективність роботи з інфлюенсерами
Сторіс, що засвідчує ефективність роботи з інфлюенсерами

Створіть трейлер

Так, текст працює, але відео працює ще краще, до того ж кінцевий продукт — теж відео. Трейлер до вебінару — це можливість розповісти трохи більше про те, що ви будете обговорювати, і можливість продемонструвати, наскільки добре ваш ведучий проводить презентації, а також засвідчити якість майбутнього запису.

Будьте оригінальні й не соромтеся креативити, як автори цього трейлера — і ваша реклама запам’ятається.

Просувайтесь різними каналами

Є багато каналів зв’язку, за допомогою яких можна розповісти про майбутній вебінар. Одним із найпопулярніших, доступних та ефективних, безперечно, є електронна пошта. Почніть зі створення захопливої серії вебінарів електронною поштою — це допоможе вам підігріти цікавість аудиторії та, зрештою, спонукати зареєструватися на ваш захід.

Email із запрошенням на вебінар
Email із запрошенням на вебінар

Ще одним каналом просування є онлайн-спільноти. Вебінари зазвичай мають конкретну тему, і зацікавлені в них учасники, ймовірно, є частиною більших спільнот: маркетологів, ІТ-фахівців, впливових людей, любителів фітнесу тощо. Просто поділіться вебінаром у тематичній спільноті на певних сайтах, у LinkedIn або Facebook.

Приклад запрошення на вебінар у групі на LinkedIn
Приклад запрошення на вебінар у групі на LinkedIn

Залучайте до просування вебінарів і свої сторінки в соціальних мережах. Створюйте публікації про вебінари, допомагайте організаторам створювати й поширювати історії, додавайте наліпки зворотного відліку в Instagram, створюйте подію у Facebook і рекламуйте її професіоналам галузі в LinkedIn.

Ось як модна блогерка рекламує свій вебінар в Instagram: вона розшерила публікацію організаторів заходу у своїх сторіс.

Реклама вебінару в соцмережах
Реклама вебінару в соцмережах

Рекламуйте наступну подію

Ваше спілкування на вебінарі та після вебінару також може стати платформою для просування. Ви можете анонсувати свій наступний вебінар наприкінці поточного та в подальших повідомленнях заохочувати людей відвідувати наступні події.

Не забувайте надсилати електронні листи з подякою, у яких можна запросити відвідування наступної події, якщо учасникам сподобалася поточна. Також буде гарною ідеєю зв’язатися з тими, хто не прийшов, надіславши простий електронний лист «Ми сумували за вами» з коротким підсумком вебінару.

Якщо ви виконуєте те, що обіцяли, використовуйте форми відгуків клієнтів, щоб оцінити їхню задоволеність і надалі використати отриману інформацію. Зверніть увагу на тих, хто відвідав ваш вебінар — вони, швидше за все, зацікавляться вашими майбутніми подіями або порекомендують їх своїм друзям.

Ось приклад сторінки подяки, яка з’являється після вебінару та запрошує людей на майбутню подію.

Сторінка подяки, яка показується учасникам вебінару й запрошує їх на наступний вебінар. Mailmunch
Сторінка подяки, яка показується учасникам вебінару й запрошує їх на наступний вебінар. Mailmunch

Продавайте або даруйте минулі вебінари

Відкривайте платний або безоплатний доступ до окремих заходів, що вже відбулися. Так ви засвідчите якість вебінарів і зацікавите аудиторію слідкувати за вашими подальшими подіями. Як-от WebPromoExperts, що виклали у вільний доступ відео та презентації спікерів онлайн-конференції.

Приклад просування вебінарів за допомогою минулих заходів
Приклад просування вебінарів за допомогою минулих заходів

Висновки

Просування вебінару може відбуватися на будь-якому етапі: до початку вебінару, після його офіційного оголошення, під час вебінару та навіть після нього. Ви також можете мати численні платформи, щоб повідомити світ про вашу подію: сайт, електронні листи, соціальні мережі, спільноти, ваші власні вебінари тощо.

Також важливо пам’ятати, що перше враження має значення. Якщо у вас є плідний і проникливий вебінар і чітке спілкування, ви, швидше за все, докладете менше зусиль для майбутнього просування, але отримаєте ще кращі результати.

Спростити процес просування вебінарів вам допоможе конструктор лендингів, тригерні розсилки, web push повідомлення, а також чат-боти в популярних месенджерах. Ці прості у використанні, але ефективні інструменти допоможуть вам автоматизувати рутинні процеси та вивести маркетинг заходу на новий рівень. А якщо вебінар матиме успіх і ви вирішите створити курс або навіть школу, спробуйте платформу для онлайн-курсів.

Дата публікації:

5 Серпня 2022
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter