Вебінари вже давно використовують у маркетинговій стратегії. Вони не лише допомагають у навчанні співробітників та підписників, але й знайомлять користувачів із брендами та їхньою продукцією. Існує багато сервісів, які надають послуги відеозв’язку — у цій статті ми підготували добірку майданчиків для вебінарів, «заточених» під різні завдання бізнесу, а також розповімо, на які критерії потрібно орієнтуватися, щоб вибрати платформу.
Вміст:
Які послуги використовують як платформу для проведення вебінарів
Вебінар — це онлайн-зустріч трьох і більше учасників, один із яких веде лекцію, презентацію або показує майстер-клас. Для вебінарів потрібне стабільне інтернет-з’єднання та висока якість звуку та картинки, щоб слухачі могли зафіксувати корисну інформацію та нічого не пропустити.
Для проведення вебінарів використовують як спеціальні майданчики, так і сервіси відеозв’язку. Розглянемо особливості та відмінності ресурсів.
Сервіси для відеоконференцій
Серед найбільш популярних Zoom, Skype, Discord та Google Meet. Вони дають змогу усім учасникам у будь-який момент увімкнути мікрофон і поділитися своєю думкою, запустити чат та надіслати медіафайл, а також провести демонстрацію екрану.
Це корисні функції, та водночас вони можуть відволікати ведучого — наприклад, хтось з учасників забуде відключити мікрофон, тим самим заважаючи вести вебінар.
Сервіси для відеозв’язку корисні для особистого та робочого спілкування: планерки, співбесіди, вирішення термінових завдань тощо.
Прямі ефіри в соцмережах
У соцмережах — наприклад, на YouTube, Instagram або TikTok — можна запустити прямий ефір. Майданчики постійно розвивають і покращують цю функцію — включити прямий ефір можна за хвилину. Це допомагає залучити тих користувачів, які зараз перебувають онлайн і готові не лише слухати автора, але й дивитися відео зі смартфона або десктопа.
Прямі ефіри використовують для коротких розмов з аудиторією: користувачі можуть поставити запитання в чат, а автор у режимі онлайн відповість на них. Також це можуть бути включення з концертів, огляди, історії з життя, анбоксинг і таке інше.
Втім, соцмережі погано підходять для вебінарів, адже автору необхідно зібрати певну кількість підписників, щоб отримати доступ до функції «Трансляція». Виняток — Інстаграм.
Спеціалізовані платформи для вебінарів
Спеціальні платформи для вебінарів надають користувачам низку можливостей:
- Створювати лендинги та налаштовувати форми для збору даних, щоб зібрати цільову аудиторію та сегментувати її, наприклад, за рівнем знань.
- Розсилати запрошення та повідомлення, а після вебінару зібрати зворотний зв’язок.
- Використовувати вбудовану систему аналітики, щоб оцінити зацікавленість учасників.
- Створювати опитувальники та тести, щоб перевірити отримані знання.
- Використовувати автоматичні вебінари, які можуть транслюватися для нової аудиторії на початку курсу або як вступ перед майстер-класом.
Примітка. Якщо вам вистачає спілкуватися з аудиторією раз чи два на місяць, використовуйте прямі ефіри. Якщо ж плануєте приділяти освітній частині в бізнесі багато часу або зробити вебінар частиною воронки продажів — підключайте спеціальну платформу для вебінарів.
Як підібрати платформу для вебінарів
Тож давайте розберемося в деталях і дізнаємось, на що потрібно звернути увагу під час вибору платформи.
- Вартість та ціноутворення — за що ви платитимете й на які терміни розраховані тарифи. Також ви маєте оцінити окупність платформи.
- Тестовий доступ — и є можливість протестувати майданчик та яка тривалість пробного періоду. Дізнайтеся, чи є демо, як працює техпідтримка та які метрики збирає аналітика.
- Кількість спікерів — дізнайтеся, скільки людей зможе одночасно вести лекцію. Це буде зручно, якщо у вебінарі задіяно декілька експертів.
- Число учасників — скільки користувачів можна запросити і скільки підключень може витримати сервер. Спробуйте провести вебінар та подивитися, скільки учасників можуть потрапити, чи доступна трансляція та чи немає проблем зі звуком.
- Робота відеотрансляції — уточніть, як відображатиметься презентація в учасників: чи немає зайвих вікон, чи відображається картинка одночасно зі звуком тощо.
- Тести та опитування — чи можна створити на платформі тест та опитування для учасників. Дізнайтеся, коли можна додати опитування та показати його учасникам процесу.
- Запис вебінару — чи є на майданчику можливість записувати трансляції. Уточніть, чи можна одразу завантажити запис і кому він буде доступний за замовчуванням: тільки вам чи всім учасникам.
- Система аналітики — які є показники та як відстежується статистика. Дізнайтеся про способи завантаження звітів та передачі даних.
- Розсилки — чи є на платформі вбудована система розсилок й чи можна підключити до неї вибраний вами сервіс.
- Техпідтримка — як працює техслужба та чи зможуть її співробітники оперативно налагодити систему, якщо під час вебінару щось піде не за планом.
- Брендування — чи можна додати до вебінарної кімнати логотип, фірмовий шрифт або змінити колір на корпоративний. Також дізнайтеся про конструктор лендингів та форми реєстрації.
- Інтерфейс — проста чи складна робоча зона, чи потрібна консультація спеціаліста для учасників.
- Мобільна версія. Чи мають користувачі можливість дивитися вебінар зі смартфона через застосунок або сторінку в браузері.
Популярні вебінарні платформи
Розглянемо популярні майданчики для ведення вебінарів та розберемо їхні особливості, а також переваги та недоліки.
MyOwnConference
MyOwnConference — надійна універсальна платформа для проведення вебінарів, вебсемінарів і вебконференцій у браузері. Унікальний набір із понад 200 функцій для зручного планування та проведення онлайн-заходів, створення автовебінарів та аналітики залучення аудиторії.
Особливості:
- Зручне планування онлайн-заходів.
- Тарифи для заходів від 20 до 10 000 учасників.
- Премодерація чату, CTA, запрошення учасників.
- Додаткова безпечна технологія трансляції, яка дозволяє вести трансляцію навіть в умовах дуже поганого підключення до інтернету.
- Гнучкі налаштування вебінарної кімнати та вибір часового поясу, щоб підлаштуватися під учасників та включити трансляцію в зручний для них час.
- Особистий чат для організаторів заходу, модерація учасників.
- Автоматизація процесів завдяки внутрішнім інструментам, дозволяє планувати автовебінари з віртуальним чатом та учасниками, завершити зустріч та перенаправити на сторінку вашого сайту.
- Швидка реакція техпідтримки.
Переваги:
- Сучасний інтерфейс.
- Налаштування форми реєстрації.
- Брендування вебінарної кімнати.
- Брендування email розсилки.
- Email розсилка запрошень.
- Розсилка запрошень в Telegram.
- Платні вебінари.
- Збір статистики.
- Запис події у якості HD і Full HD.
- Автовебінари та віртуальний чат.
- Зручне планування вебінарів.
- Режим відеоконференції.
- Показ екрана.
- Налаштування опитувань.
- Проведення тестування.
- Додаткові налаштування звуку.
- Додаткова технологія трансляцій.
- Агенда.
- CTA.
- API.
- Партнерська програма.
- У безоплатному пакеті необмежений час проведення конференції, демонстрація екрана та файлів, медіаконтенту, а також дошка для малювання.
Недоліки:
- Не виявлено.
Вартість:
- Нелімітований безкоштовний тариф, вартість залежить від кількості обраних місць.
- Доступні одноденні, місячні та річні тарифи.
- Діє постійна система знижок: 2 місяці — 5%, 3 місяці — 10%, 6 місяців — 15%, річний абонемент передбачає знижку в 20%.
Proficonf
Proficonf — український онлайн-сервіс для відеоконференцій та заходів. Популярний серед компаній, які проводять навчання для співробітників.
Особливості:
- Захист даних TSL-протоколом.
- Запис відео в HD.
- Календар для планування заходів.
Переваги:
- Висока швидкість зв’язку.
- Простий інтерфейс.
- У безоплатному пакеті необмежений час проведення конференції, демонстрація екрану та файлів, медіа-контенту, а також доска для малювання.
- У платних версіях можна керувати ролями, записувати конференції, інтегрувати сервіс з сайтом замовника тощо.
Недоліки:
- Мало інструментів.
- Немає вбудованої системи аналітики та приймання платежів.
Ціни:
Компанія пропонує кілька тарифів. Для зручності представляємо їх у вигляді таблиці:
Безоплатний | Pro | Premium | Business |
|
|
|
|
Webex
Webex — розробка всесвітньо відомої компанії Cisco для корпоративних зустрічей та вебінарів. Чи не найпопулярніший сервіс для веб-конференцій в світі.
Для українців на час війни будь-який з тарифів доступний безплатно.
Особливості:
- Максимальна тривалість зустрічі — 24 години.
- Можна запросити до 1000 учасників.
Переваги:
- На сайті можна скачати мобільний застосунок.
- Налаштування опитувань та вікторин.
- Наскрізне шифрування.
- Запис заходів.
- Робота зі списками учасників.
- Збір статистики.
- Планування.
- Широкий вибір інтеграцій.
- Трансляції у Facebook Live.
Недоліки:
- Не виявили.
Zoom Webinar
Zoom Webinar — продукт Zoom, який допомагає проводити вебінари для великої кількості глядачів.
Особливості:
- Є функція супроводу заходів — фахівці Zoom допоможуть правильно спланувати вебінар та відрепетирувати виступ.
- Можна запросити до 10 000 учасників.
- Збір зворотного зв’язку після вебінару.
Переваги:
- Інтеграція з YouTube та Facebook Live, а також із популярними сервісами та CRM.
- Простий інтерфейс із великою кількістю налаштувань.
- Система аналітики із можливістю отримати звіти у форматі CSV.
- Відео HD якості.
- Система розсилки.
- Налаштування лендингу.
- Проведення тестування.
- Приймання оплати.
Недоліки:
- Низький рівень захисту — на платний вебінар може зайти хакер або випадковий користувач.
Вартість:
- На сайті можна запросити демо доступ.
- Після реєстрації можна протестувати функціонал впродовж 30 хвилин.
- Передплата залежить від потреб і особливостей бізнесу. Мінімальний тариф коштує 79 доларів на місяць і надає можливість запрошувати до 500 учасників. Оплата за рік допоможе заощадити 17%.
WebinarJam
WebinarJam — майданчик для проведення та продажу вебінарів.
Особливості:
- Широкий функціонал чату: можна виділити або закріпити коментар, а також додати кнопку для продажу.
- У будь-який момент спікер може залучити учасника до бесіди та надати йому право голосу.
- У деяких тарифах — швидке вирішення технічних проблем за допомогою кнопки «Паніка».
Переваги:
- Відео HD якості.
- Підтримує всі пристрої.
- Запис події.
- Налаштування автовебінарів.
- Конструктор лендингів із можливістю брендування.
- Email та SMS розсилки, а також система сповіщень.
- Налаштування опитувань.
- Завантаження будь-яких роздаткових файлів.
- Інтерактивна дошка.
- Доступ до API.
- Збір аналітики.
- Кімната захищена паролем.
Недоліки:
- Часом клієнти скаржаться на розсинхронність звуку та відео.
Вартість:
За 1 долар можна отримати доступ до вебінарної кімнати і на власному досвіді пересвідчитися у її можливостях. Також існує чотири постійні тарифи з помісячною оплатою.
Starter | Basic | Professional | Enterprise |
|
|
|
|
Якщо сервіс не виправдав ваших сподівань, протягом 30 днів можна повернути гроші.
Demio
Demio — платформа для вебінарів, яка набирає обертів і стає популярною у середовищі підприємців, тренерів та маркетологів.
Особливості:
- Швидка реакція техпідтримки.
- Необмежене місце в хмарному сховищі.
- Шифрування даних та безпека заходів.
Переваги:
- Сучасний інтерфейс.
- Налаштування форми реєстрації.
- Брендований кабінет.
- Email розсилки.
- Можливість завантажити роздатковий матеріал.
- Налаштування опитування.
- Вибір ролей усім учасників заходу.
- Вебінар можна транслювати на веб-сайті.
- Збір статистики.
- Планування вебінарів.
- Інтеграція з AWeber, ActiveCampaign, ConvertKit, Drip, Keap, Mailchimp, Marketo, Ontraport, Zapier.
- Доступ до API.
- Приймання платежів.
- Налаштування автовебінарів.
- Підтримується на всіх пристроях.
Недоліки:
- Не виявлено.
Вартість:
Після тестового період, що закінчується через 14 днів, потрібно зробити свій вибір на користь одного з трьох тарифів.
Starter | Growth | Premium |
|
|
|
На річному абонементі можна заощадити 30%.
JetWebinar
JetWebinar — платформа для масштабних вебінарів та конференцій. Максимальний тариф вміщує до 1 мільйона глядачів.
Особливості:
- Вибір часового поясу, щоб підлаштуватися під користувачів та включити трансляцію в зручний час.
- Збір даних про учасників: email, ПІБ, звідки прийшли, яку участь брали, чи задавали питання тощо.
Переваги:
- Трансляцію можна надіслати за посиланням або запустити через Facebook Live.
- Налаштування опитувань.
- Брендування кімнат.
- Створення сторінки реєстрації за шаблоном.
- Збір статистики.
- Email розсилки.
- Інтеграція з Google Analytics, HTML-формою, Zapier, Webhook, Infusionsoft, ActiveCampaign.
- Можна завантажити логотип компанії та вставити CSS-код для брендування кімнати.
- Автовебінари.
- Доступ до API.
- Приймання оплати.
Недоліки:
- Повільна робота сервісу.
- Застарілі інструменти маркетингу.
- Високі ціни.
Вартість:
- Тестовий період надається на 14 днів.
- У сервісі є 4 тарифи. Стартовий коштує 397 доларів на місяць. Можна запросити до 1000 учасників та до 10 спікерів.
- Річний абонемент передбачає знижку 20%.
GoToWebinar
GoToWebinar є ще одним професійним рішенням для великого бізнесу.
Особливості:
- Налаштування каналів, на яких можна розміщувати відео.
Переваги:
- Техпідтримка повідомляє про профілактичні роботи за два місяці.
- Налаштування платежів, повідомлень та email розсилки.
- Запис відео.
- Брендування кімнати.
- Збір статистики.
- Налаштування опитувань.
- Сертифікати для учасників вебінару.
- Приймання платежів.
- Можна транслювати вебінари на YouTube Live, Facebook Live, LinkedIn або на вашому сайті.
- Підтримує всі пристрої.
Недоліки:
- Щоб провести вебінар, потрібно встановити програмне забезпечення на ПК та настроїти підключення із сервісом.
Вартість:
Безплатний пробний період на 7 днів.
Lite | Standard | Pro | Enterprise |
|
|
|
|
При оплаті за рік можна заощадити до 23%.
LiveWebinar
LiveWebinar — універсальна платформа для вебінарів, яку можна налаштувати під будь-які завдання.
Особливості:
- Простий інструмент для швидкого запуску вебінарів та заходів.
- Настроювання банерів для залучення користувачів.
Переваги:
- Зручний інтерфейс вебінарної кімнати.
- Доступ до API.
- Створення опитувань та реєстраційних форм.
- Аналіз учасників та його сегментування.
- Інтеграції із сервісами розсилок та Zapier.
- Подвійне шифрування даних.
Недоліки:
- Не виявлено.
Вартість:
Як і серед аналогів, вартість залежить від кількості учасників і додаткових можливостей.
Безоплатний доступ | Pro | Business | Enterprise |
|
|
|
|
Знижка на річний план складає 20 %.
Adobe Connect
Adobe Connect — майданчик для проведення семінарів та навчання всередині компанії.
Особливості:
- Редактор блоків у кімнаті.
- Можливість створювати скріншоти в кабінеті заходу.
- Чат для організаторів, якого не бачать звичайні учасники трансляції.
Переваги:
- Мінімалістичний дизайн.
- Планування заходів.
- Налаштування опитувань та вікторин.
- Аналітика подій.
- Надсилання повідомлень та email розсилок.
- Налаштування брендованого оформлення.
- Сегментування учасників та спікерів із папок.
- Інтеграція із CRM-системами.
- Доступ до API.
Недоліки:
- Складний інструмент, потрібне вивчення інструкцій.
Вартість:
- Безоплатний період 30 днів.
- Передплата коштує 130 доларів на місяць. Дозволяється запросити до 1500 учасників.
Livestorm
Livestorm — сучасна та зручна платформа для роботи з вебінарами, зустрічами, презентаціями та курсами.
Особливості:
- Автоматизація процесів завдяки внутрішнім інструментам: дозволяє запланувати захід, відтворити автовебінар, завершити зустріч та перенаправити на сторінку сайту.
Переваги:
- Сучасний інтерфейс.
- Доступ до API та налаштування інтеграцій.
- Створення дизайну сторінки реєстрації та електронного листа.
- Повідомлення та розсилки.
- Збір статистики.
- Швидкі зустрічі.
- Налаштування опитувань та закликів до дій.
Недоліки:
- Немає мобільного застосунку.
Вартість:
- Безоплатний період, який надає можливість проводити 20-хвилинну сесію для 10 учасників.
- Передплата коштує щонайменше 99 доларів на місяць. Ви можете запросити до 100 учасників та провести зустріч тривалістю до чотирьох годин.
On24
On24 надає можливість розширити можливості бренду: проводьте вебінари наживо, записані та гібридні.
Особливості:
- Інструмент допомагає створювати персоналізовані зустрічі, спрямовані на цільову аудиторію.
Переваги:
- Детальна аналітика.
- Можливість налаштувати інтерфейс із різними блоками: опитування, чати, кнопки, вбудовані канали, презентації, інтерактивні дошки тощо.
- Оцінює рентабельність інвестицій та шукає варіанти збільшення прибутку.
- Широкий набір інтеграцій під будь-які завдання.
- Автоматичні субтитри.
- Автовебінари.
Недоліки:
- Годиться тільки для великих організацій через дороге підключення.
- Через велику кількість налаштувань підготовка вебінара займає чимало часу.
Вартість:
- Демо версія доступна 30 хвилин.
- У кожному випадку вартість продукту розраховується окремо: після тестування системи надішліть запит із зазначенням своїх потреб і очікуйте на відповідь.
WebinarNinja
WebinarNinja — унікальний інструмент, який пропонує 4 типи ведення вебінарів для вирішення ваших завдань.
Особливості:
- 4 типи вебінарів — прямі трансляції, автовебінари, серія та гібридні семінари: заздалегідь записані матеріали та використання контенту в режимі реального часу.
- Інтеграція із кабінетом Facebook Ads.
Переваги:
- Підтримує всі пристрої.
- Інтеграція із сотнями програм через Zapier.
- Приймання оплати.
- Планування.
- Створення опитувань.
- Шаблони для реєстрації.
- Email розсилки.
- Збір аналітики.
- Конструктор лендингів.
Недоліки:
- Складна система звітів.
- Середня якість зображення.
Вартість:
- Безкоштовний тариф передбачає до 10 запрошених і тривалість вебінару до 20 хвилин.
- Є два платних пакети з великою кількістю налаштувань і відповідно цін. Стартовий коштує 99 доларів на місяць. Ви можете запросити до 100 учасників та чотирьох спікерів. Сюди входять сповіщення електронною поштою, автовебінари та необмежена кількість лендингів.
Порівняння майданчиків для проведення вебінарів
Ми підготували порівняльну таблицю платформ, щоб вам було зручніше розбирати особливості та можливості кожного майданчика.
Платформа | Безоплатний доступ | Кількість учасники | Кількість спікерів | Конструктор лендингів | Приймання оплати | Мобільний додаток |
Proficonf | + | 250 | 4 | — | — | — |
ClickMeeting | + | 10 000 | 4 | — | + | + |
Zoom Webinar | — | 10 000 | 100 | + | + | + |
WebinarJam | — | 5000 | 6 | + | + | + |
Demio | + | 1000 | 15 | — | + | — |
JetWebinar | + | 1 000 000 | 100+ | + | + | — |
GoToWebinar | + | 3000 | 20+ | + | + | + |
LiveWebinar | + | 500 | 2+ | — | + | — |
Adobe Connect | + | 1500 | будь-яке | — | — | + |
Livestorm | + | 3000 | 20+ | — | + | — |
Webex | + | 1000 | за запитом | + | + | — |
On24 | за запитом | за запитом | за запитом | + | + | — |
WebinarNinja | + | 1000 | 10 | — | + | — |
Щоб швидко передавати дані учасників вебінару та налаштовувати ефективні розсилки через email, SMS та месенджери — реєструйтеся у сервісі SendPulse. А також підключайте безоплатну CRM та створюйте посадкові сторінки у конструкторі лендингів.