Нам довіряють сотні тисяч маркетологів
Автоматизація спілкування з клієнтами від першої взаємодії до закриття угоди
Використовуйте WhatsApp розсилки для вирішення різних бізнес-задач
Збільшуйте
конверсії
Підписники відкривають тригерні повідомлення краще, ніж масові розсилки, та залюбки долучаються до діалогу.
Плавно підводьте до угоди
Перетворюйте потенційних клієнтів у покупців, використовуючи повідомлення з корисним контентом.
Отримуйте відгуки клієнтів
Просіть клієнтів залишити відгуки або оцінити роботу компанії. Таким чином ви зможете покращити сервіс.
Клієнтська
підтримка
Створюйте чат підтримки, щоб консультувати та допомагати клієнтам 24/7.
Усе необхідне для створення та відправки розсилок у WhatsApp
Користуйтеся інструментами, які допоможуть ефективно вести чат у месенджері





Візуальний конструктор для створення чат-ботів

Шаблони WhatsApp, щоб надсилати повідомлення першими


Діалоги з підписниками
Запросіть колег в акаунт SendPulse, щоб працювати в команді та підтримувати кілька чатів одночасно з різних пристроїв.


API
SendPulse надає публічний API, за допомогою якого можна інтегрувати WhatsApp канал у свою інфраструктуру, CRM або систему аналітики.




Офіційний WhatsApp Business API — для компаній з великою клієнтською базою, націлених на масштабування бізнесу
Компанії спілкуються з клієнтами у WhatsApp декількома способами: у простому клієнті WhatsApp, додатку WhatsApp Business або за допомогою WhatsApp Business API. Перед підключенням зважте всі «за» та «проти», вивчивши основні відмінності.
Простий клієнт WhatsApp або WhatsApp Business
Спілкування з клієнтами за допомогою додатку з мобільного або ПК
-
Прив’язка до одного пристрою
Додаток працює на одному пристрої з одним користувачем. У простому клієнті ви можете користуватися WhatsApp з ПК, а додаток WhatsApp Business встановлюється на телефон Android та iOS.
-
Неможлива командна робота з чатами
Не має можливості розподілити відповідальність за чати між менеджерами, бо доступ до месенджера є тільки на одному
пристрої. -
Без масових розсилок, тільки автовідповіді
Не зможете відправляти масові розсилки, тому що WhatsApp блокує за масові рекламні повідомлення. Однакове повідомлення можна надіслати одночасно лише 256 користувачам. Є можливість налаштувати автовідповіді на типові запитання клієнтів.
-
Немає інтеграцій
Неможливо інтегрувати WhatsApp з вашою CRM або іншими проєктами.
Інтеграція з WhatsApp Business API через SendPulse
Спілкування через чати SendPulse або інтеграція з вашою системою
-
Немає прив’язки до одного пристрою
SendPulse отримує і надсилає повідомлення у WhatsApp. Доступ до панелі SendPulse може здійснюватися з різних пристроїв усіма членами вашої команди.
-
Командна робота з чатами у WhatsApp
Запрошуйте інших користувачів до керування вашим акаунтом, щоб декілька менеджерів одночасно могли відповідати клієнтам.
-
Масові та тригерні розсилки
Використовуйте затверджені шаблони для інформаційних та сервісних розсилок, які дозволяють розпочати діалог першим. Немає обмежень щодо одночасної відправки однакових повідомлень.
-
Налаштування прямої інтеграції
Використовуючи відкритий API SendPulse, інтегруйте можливості WhatsApp з внутрішньою інфраструктурою компанії: CRM, чат-сервісами та іншими проєктами.
Підключайтеся до WhatsApp Business API через SendPulse, щоб зібрати базу підписників та відправляти повідомлення чат-бота
SendPulse — офіційний провайдер WhatsApp Business API
Підключення до WhatsApp Business API через SendPulse
SendPulse надає API для розсилки у WhatsApp через офіційний канал. Підключіть WhatsApp Business API через SendPulse та користуйтеся безперервним сервісом за такими умовами:
Підтримка у підключенні
Щоб підключитися до WhatsApp Business API, необхідно пройти верифікацію WhatsApp. Для цього вам треба зареєструвати сторінку компанії у Facebook, додати її до Facebook Manager і зібрати всі необхідні документи — ми надаємо консультацію та допомогу на кожному етапі підключення.
Офіційний метод підключення
WhatsApp блокує користувачів, які підключилися через «сірі схеми». Підключення через офіційний канал виключає безпідставні блокування. Головне — отримати згоду на розсилку від користувачів та чітко дотримуватися вимог WhatsApp до контенту та оформлення повідомлень.
Безплатне підключення номера
Підключення повністю безплатне, ви платите лише за кількість надісланих повідомлень.
Мультиканальна відправка повідомлень
Використовуйте WhatsApp разом з іншими месенджерами. В SendPulse ви можете комплексно налаштувати месенджер-маркетинг: підключити ботів та відправляти повідомлення в Instagram, WhatsApp, Viber, Facebook і Telegram.
Вигідні тарифи на повідомлення у WhatsApp




-
24-годинні сесії, які починає користувач
Такі сесії починаються з вхідного повідомлення користувача. Перше повідомлення від бізнесу у відповідь буде платним. Ціна залежить від країни, в яку ви його надсилаєте. Всі наступні повідомлення в рамках однієї сесії безплатні.
-
24-годинні сесії, які розпочинає бізнес
Діалоги, які ви самі починаєте. Щоб надіслати повідомлення першим, потрібно використовувати спеціальний шаблон. Ціна повідомлення від бізнесу буде більшою, ніж за вхідне повідомлення від користувача та залежить від країни, в яку ви його надсилаєте.
-
Безплатний пакет сесій
Щомісяця перші 1 000 сесій будуть для вас безплатними, і ви зможете надсилати навіть шаблонні повідомлення без оплати.
Дізнайтеся більше про тарифікацію WhatsApp.
Перейти до цінFAQ
Як підключитися до WhatsApp Business API безплатно та створити бота?
За допомогою SendPulse можна безплатно підключитися до WhatsApp Business API на 7 днів. Якщо у вас немає облікового запису, зареєструйтеся на платформі SendPulse і підключіть платний тариф. Потім створіть бізнес-аккаунти у Facebook і WhatsApp та підключіть ваш номер до WhatsApp Business API. Читайте детальніше про те, як безплатно підключитися до WhatsApp Business API.
Як перейти в SendPulse з інших провайдерів WhatsApp?
Якщо ви використовували номер з WhatsApp Business API, ви можете перенести номер та змінити постачальника (BSP) для створення чат-ботів у конструкторі. Для успішної міграції номера, дотримуйтесь інструкцій.
Якій кількості одержувачів можна надсилати повідомлення протягом 24 годин?
У політиці WhatsApp є ліміти на кількість одержувачів повідомлень протягом 24 годин, які залежать від рівня відправника.
На першому рівні дозволяється надсилати повідомлення 500 унікальним користувачам. Читайте більше про те, як працюють ліміти на надсилання повідомлень WhatsApp.
Як створити автоматичний ланцюжок для WhatsApp чат-бота?
Використовуйте конструктор, щоб створити ланцюжок повідомлень для вашого WhatsApp бота. Розробіть структуру бота, вкажіть ключові слова та налаштуйте автовідповіді. Читайте докладніше про те, як налаштувати ланцюжок повідомлень для WhatsApp бота.
Як створити розсилку в WhatsApp
Виберіть підключеного бота та одержувачів, заповніть вміст повідомлення та визначте час надсилання. Після надсилання можна перевірити, скільки повідомлень було доставлено та скільки підписників взаємодіяли з розсилкою. Читайте покрокову інструкцію про створення розсилки в WhatsApp.
Що таке розсилка за шаблоном та як створити свої шаблони для розсилок у WhatsApp
Розсилання повідомлень з однаковим контентом усім підписникам можливе за схваленим шаблоном. Такий шаблон можна використовувати лише для транзакційних та тригерних розсилок без рекламного контенту. Створити свої шаблони ви зможете у розділі Чат-боти, у вкладці Шаблони. Кожен шаблон проходить модерацію WhatsApp. Після того, як ваш шаблон отримає статус «Підтверджений», ви зможете почати надсилати розсилки за шаблоном.
SendPulse — офіційний провайдер WhatsApp Business API
Подайте заявку на підключення та спілкуйтеся з клієнтами у WhatsApp
Підключитися до WhatsApp
Зареєструватися через соцмережі
Увійти з Facebook Увійти з Google