Персоналізація відправки web push
Персоналізація web push сповіщень — це додавання персональної інформації у повідомлення. Це може бути ім'я, назва товару, дата покупки, номер посилки із замовленим товаром, абощо.
Під час підписки і відвідування клієнтом вашого сайту система може отримати контактну інформацію про нього (ім'я, email адресу, інше).
Переваги персоналізації
Наряду із сегментацією, персоналізація є дуже дієвим способом збільшення відсотку відкриттів і переходів на сайт:
- Збільшення кількості переходів;
- Емоційний відгук підписника;
- Почуття довіри до відправника;
- Зниження відписок від розсилок.
Для використання персоналізації, вам необхідно передавати додаткові змінні й адаптувати код за допомогою вашого програміста. Як це зробити — читайте в базі знань.
або