Основи роботи з воронкою

Воронка продажів у CRM — це зведений список всіх угод з різних етапів спілкування з клієнтом, створений задля відстеження інформації щодо просування роботи з ним.

У статті ми розглянемо, як створити кілька воронок, з чого складається воронка, які є режими відображення угод і як використовувати фільтр для пошуку угод.

Створення воронки

Перейдіть до розділу CRM і натисніть Почати (Get started), щоб активувати CRM сервіс.

Ви можете створити декілька воронок і розподіляти завдання бізнесу. Наприклад, вести воронку окремо для кожної країни зі своєю валютою або налаштовувати етапи продажів для різних товарів або сфер надання послуг.

Для кожної воронки ви можете створювати угоди, статуси угод і змінювати налаштування: перейменовувати воронку, встановити основного відповідального, валюту та налаштовувати поля угод.

За замовчуванням вже створена воронка. Щоб створити додаткову воронку, перейдіть у розділ Головна (Dashboard) та натисніть Додати воронку (Add pipeline).

Введіть назву воронки та оберіть колір значка. Натисніть Додати (Add).

Режими відображення угод

Ви можете обрати, як відображатимуться угоди: у вигляді карток на канбан дошці (Kanban) або списком (List).

Канбан дошка

Канбан — це дошка, де розташовані картки угод. Картками можна керувати перетягуючи їх з одного етапу (статусу) воронки на інший.

Канбан допомагає візуалізувати хід роботи з клієнтами, адже кожна угода відображається на дошці у колонці певного статусу.

Щоб перенести угоду на інший етап потрібно навести мишку на картку угоди, затиснути та перетягнути її в потрібний етап.

Список

Список — це спосіб відображення усіх угод у вигляді списку. Використовуючи такий спосіб відображення ви можете обрати декілька угод, або всі угоди на сторінці, та виконувати з ними масові дії.

У колонках відображено назва угоди, дані контакту, відповідальний, сума, джерело та дата угоди.

У режимі списку можна приховувати або виводити поля угод. Для цього натисніть на три крапки у верхньому правому кутку списку і оберіть потрібні поля.

Календар

Календар — режим відображення завдань в календарі. З його допомогою ви можете візуально переглянути всі завдання, для яких встановлено термін виконання календаря.

Статуси угод

Статус угоди — це назва певного етапу роботи з клієнтом.

У воронці вже створено три типові статуси: Нові (New), В роботі (In progress) та На підпис (Pending approval). Ви також можете додати свої статуси, які будуть відповідати вашим етапам роботи з клієнтом. Наприклад, ви можете додати статуси Очікування оплати, Оплачено, До відправлення тощо.

Щоб додати новий статус, натисніть + Додати статус (Add deal stage), введіть назву та оберіть колір.

Щоб змінити статус, натисніть три точки і виберіть Редагувати. Ви можете змінити назву, колір та активувати автоматичне встановлення терміну при переміщенні картки в статус.

Щоб поміняти етапи воронки місцями, затисніть шапку колонки і перетягніть її на потрібне місце.

Щоб видалити статус угоди, вам спочатку потрібно звільнити список від угод у цій колонці: перенести їх на інший етап або видалити.

Налаштування воронки

Оберіть потрібну воронку з панелі праворуч та натисніть Налаштування (Settings).

На вкладці Загальні (General) ви можете налаштувати наступне:

Назва воронки (Pipeline name) Відредагуйте назву та колір воронки.
Відповідальний за автоматичнo додані угоди (Person assigned to automatically added deals) Виберіть відповідального за автоматично додані угоди.
Валюта (Currency) Виберіть валюту всіх угод.
Оплати (Payments) Вкажіть на який етап воронки додадуться угоди залежно від статусу платежу.

Також, коли у вас більше однієї воронки, ви можете в налаштуваннях видалити обрану воронку.

У вкладці Поля (Fields) можна змінити поля угод або створити нові.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Основи роботи з воронкою"

    Оцінка: 4 / 5 (11)

    Назад

    Як змінити статус угоди

    Далі

    Як створити угоду

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні