Як підключити поштову скриньку Gmail до CRM

Доступно на тарифі Lite і вище, а також на час безплатного семиденного пробного періоду

Синхронізація поштової скриньки Gmail та CRM допомагає керувати email листами та автоматизувати збір та оновлення даних про взаємодію з клієнтами, обробляти клієнтські запити та розподіляти їх між співробітниками. Це полегшує аналіз та відстеження комунікацій з клієнтами та партнерами.

У статті розглянемо, як підключити поштову скриньку до вашої CRM.

Синхронізація передбачає надання доступу до вашої електронної адреси для читання, створення, відправлення та безповоротного видалення всіх ваших електронних листів.

Використання SendPulse Gmail Integration і передача інформації, отриманої від Google API, у будь-який інший додаток здійснюватиметься відповідно до Політики даних користувачів служб Google API, включно з вимогами до обмеженого використання.

Перед початком роботи ви можете ознайомитися з політикою конфіденційності та Умовами Використання.

Підключіть поштову скриньку

Перейдіть в розділ CRM > Пошта (Inbox) та натисніть Підключити пошту (Connect inbox).

У модальному вікні, що відкриється, натисніть (Log in) навпроти скриньки Gmail.

Підключена пошта буде доступна всім користувачам акаунту, чия роль передбачає доступ до інтеграцій CRM.

Читайте також: Як керувати ролями користувачів.

В окремій вкладці браузера, що відкриється, оберіть пошту, яку ви хочете підключити та дозвольте синхронізацію з SendPulse.

Зачекайте, поки завершиться синхронізація — це може зайняти до 5 хвилин.

У разі синхронізації буде завантажено 1000 останніх листів з вашої пошти. Потім під час отримання нових листів вони будуть додаватися до попередньо завантажених.

Налаштуйте роботу скриньки

Ви можете додавати чи видаляти поштові скриньки, додати підпис та ім’я відправника, а також налаштовувати автоматичне створення контактів та угод в CRM та призначити відповідального.

Додавання поштових скриньок

Ви можете підключити декілька поштових скриньок, наприклад, для кожного менеджера компанії.

Для цього розгорніть список з вашою поштовою адресою та натисніть Додати скриньку (Add inbox).

Також за допомогою випадного списку ви зможете перемикатись між різними поштовими скриньками, обираючи потрібну для перегляду і роботи.

Натисніть на значок редагування навпроти пошти, щоб перейти в налаштування поштової скриньки: додати ім’я та підпис та налаштувати дії в CRM.

Додавання імені та підпису відправника

Ви можете відредагувати ім’я відправника — тоді відправлені в CRM листи будуть підписані новим ім’ям. За замовчуванням в полі міститься ім’я власника акаунту.

Також ви можете додати підпис, який буде автоматично додаватись в кінці листів. Ви зможете його побачити в тілі листа та за потреби відредагувати під час складання листа.

Цей підпис та ім’я не синхронізується з поштою, тому налаштування не вплинуть на листи, які ви будете відправляти з Gmail безпосередньо.

Введіть підпис та за потреби відформатуйте текст.

Дії в CRM

Ви можете налаштувати автоматичне створення угод і контактів у CRM після отримання та надсилання листів.

Для цього активуйте опцію Створювати угоди для нових email адрес (Create deals for new email addresses). Оберіть, в яку воронку та на який етап зберігати угоду та відповідального менеджера.

Щоб налаштувати автоматичне створення нових контактів, відмітьте, для яких листів це необхідно робити:

  • вхідних листів від нової email адреси (incoming emails from new email addresses);
  • вихідних листів на нову email адресу (outcoming emails to new email addresses).

Видалення поштової скриньки

Ви можете видалити будь-яку поштову скриньку з вашого акаунту — тоді всі відправлені чи отримані листи будуть видалені. Запис про відправку листів буде збережений тільки в історії угод та контактів.

Читайте також: Історія контактів, Історія угод.

Натисніть Видалити поштову скриньку та підтвердіть дію.

Керуйте листами

Ви можете переглядати листи, створювати та надсилати нові, відмічати їх як важливі чи непрочитані, шукати листи за їхнім контентом, а також видаляти їх виключно з CRM.

Перегляд

CRM синхронізується з поштою та оновлює список листів кожні 5 хвилин.

Зміна статусу прочитання не синхронізується з поштою. Тому якщо ви відкриєте лист в CRM, статус на пошті залишиться незмінним, і навпаки.

Всі листи завантажують з актуальним статусом відкриття. Непрочитані показуються світлішим кольором.

Всі листи ви можете знайти в таких вкладках: Вхідні, Надіслані, Чернетки, Із зірочкою, Кошик.

Також ви можете позначити лист, як непрочитаний, навіть якщо він був розгорнутий . Для цього відкрийте листи та натисніть на значок конверта.

Надсилання

Щоб створити лист, натисніть Надіслати лист (Send email).

Введіть адресу отримувача.

Якщо ви хочете надіслати листа одному з ваших контактів, почніть вводити його поштову адресу — всі адреси з такою комбінацією літер будуть доступні в випадному списку.

Ви можете додати декілька адрес, які будуть доступні в листі (Cc — отримувачі будуть знати про наявність один одного).

Введіть тему листа та текст у відповідних полях. Якщо ви налаштовували підпис, він буде доданий в текст автоматично.

Також ви можете додати вкладення — для цього натисніть + Додати файл (+ Add file).

Натисніть Відправити, щоб надіслати лист одразу або натисніть Зберегти як чернетку, щоб додати лист в Чернетки.

Пошук

Ви можете шукати листи за певними словами з тексту. Для цього введіть слово в пошуковому рядку та натисніть Enter.

Видалення

Коли листи видаляються тільки в CRM, то в Gmail вони залишаються без змін.

Щоб видалити один чи декілька листів зі списку, відмітьте їх галочкою та натисніть Видалити (Delete).

Щоб видалити окремий лист, розгорніть його та натисніть на значок корзини.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як підключити поштову скриньку Gmail до CRM"

    Оцінка: 5 / 5 (6)

    Далі

    Як інтегрувати «Google Календар» в CRM SendPulse

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні