Як налаштувати інтеграцію SendPulse з Facebook Lead Ads
Facebook Lead Ads – це сервіс, який допомагає підприємствам генерувати потенційних клієнтів з Facebook та Instagram. Використовуючи сервіс, компанії можуть створювати оголошення для збору контактної інформації користувача, наприклад, імені, email адреси, номеру телефону.
У цій статті розглянемо, як можна експортувати потенційних клієнтів із форм на вашій сторінці Facebook безпосередньо в SendPulse.
Налаштування Facebook Lead Ads
Увійдіть у свій Ads Manager. На вкладці Кампанії (Campaigns) натисніть Створити (Create).
Виберіть маркетингову мету Ліди (Leads).
Введіть назву кампанії.
Якщо ваше оголошення пов'язане з кредитуванням, працевлаштуванням, житлом, соціальними проблемами, виборами або політикою, необхідно вказати це у полі Спеціальні категорії реклами (Special ad categories). У деяких країнах спеціальні категорії реклами мають певні обмеження, наприклад, для них доступні не всі інструменти вибору аудиторії, або ж до них застосовуються особливі вимоги, як-то підтвердження особи рекламодавця. Дізнайтеся більше: Вибір спеціальної категорії реклами.
Залиште Інформацію про кампанію (Configure campaign details) незмінною. Тип купівлі (Buying type) буде автоматично встановлено як Аукціон (Auction), а мету кампанії (Campaign objective) буде встановлено як Ліди (Leads).
Щоб встановити ліміт витрат кампанії, натисніть Показати інші параметри (Show more options) > Змінити (Edit). Введіть суму в розділі Ліміт витрат для кампанії (Add campaign spending limit).
Щоб створити A/B-тестування, увімкніть перемикач Створити A/B-тестування (Create A/B testing).
Ви також можете встановити загальний бюджет кампанії, а не окремі бюджети наборів оголошень. Увімкніть перемикач для поля Бюджет кампанії Advantage (Advantage campaign budget). У полі Бюджет кампанії (Campaign budget) ви можете обрати його тип: денний або на весь термін дії, та ввести суму.
Щоб змінити стратегію ставки кампанії, наведіть курсор на поле та натисніть Змінити (Edit). Ви можете обрати серед таких варіантів:
Максимальний обсяг | Отримайте максимальну кількість результатів для свого бюджету. |
Ціль ціна за результат | Досягайте певної ціни за результат, паралельно збільшуючи обсяг результатів. |
Інші варіанти (Ліміт ставки) | Установіть найбільшу бажану ставку в аукціоні. |
Щоб запланувати оголошення, у полі Планування показу реклами (Ad scheduling) натисніть Показати інші параметри (Show more options) > Змінити (Edit).
Натисніть Далі (Next) у правому нижньому куті.
У полі Місце події конверсії (Conversion location) виберіть, де ви хочете генерувати потенційних клієнтів із доступних варіантів.
Сайт | Генеруйте лідів на своєму сайті. |
Миттєві форми | Генеруйте лідів, пропонуючи людям заповнити форму. |
Messenger | Генеруйте лідів, починаючи чати в Messenger. |
Миттєві форми й Messenger | Генеруйте лідів, надсилаючи людям прохання заповнити форму або розпочинаючи з ними чати в Messenger. |
Генеруйте лідів, починаючи чати в Instagram. | |
Виклики | Генеруйте лідів, заохочуючи людей телефонувати до вашої компанії. |
Додаток | Генеруйте лідів у своєму додатку. |
Щоб ця інтеграція працювала, виберіть Миттєві форми.
Натисніть Далі (Next).
Налаштуйте форму лідів. Дайте формі ім'я та додайте запитання. Ви також можете додавати зображення, відео та кнопки із закликом до дії.
Перевірте введену інформацію та натисніть Опублікувати (Publish).
Введіть інформацію про оплату та завершіть оплату.
Налаштування інтеграції SendPulse
Перейдіть на fb-leads.sendpulse.com. Увійдіть за допомогою своєї електронної адреси та пароля SendPulse.
Натисніть Додати нову автоматизацію (Add new automation).
Для використання інтеграції буде запрошено доступ до Facebook. Надайте запитувані дозволи для всіх сторінок.
Виберіть форму Facebook, з якої потрібно отримувати дані.
Виберіть список розсилки SendPulse, до якого потрібно передавати дані.
Співставте дані форми Facebook зі змінними списку розсилки SendPulse.
Натисніть Зберегти автоматизацію (Save automation).
Керування автоматизаціями
Ви можете змінити стан автоматизації у списку автоматизацій.
Натисніть на три крапки поруч із вашою автоматизацією та відредагуйте, вимкніть або видаліть її.
Оновлено: 05.01.2024
або