Ми можемо бути корисними, якщо ти хочеш спілкуватися безпосередньо зі спеціалістами та експертами інтернет-маркетингу.
Робимо лише те, у чому компетентні
Ми не продаємо всі послуги поспіль, аби тільки «взяти замовлення». Не намагаємося обдурити Клієнта під час продажу, щоб потім метушливо шукати людину, яка виконає проєкт.
Розбираємося в інтернет-маркетингу та онлайн-інструментах:
- email & retention маркетинг
- web-аналітика
- реклама з оплатою за клік у пошуку та соціальних мережах
- масштабування E-commerce та IT-продуктових компаній
- просування на західні ринки
Не займаємося рекламою поза інтернетом:
- реклама на радіо, ТБ, у журналах
- листівки, візитки та інша поліграфія
- білборди, тендери, вивіски...
Ми в цьому нічого не тямимо, тому продавати не будемо. Навіть за великі гроші.
Працюємо над продажами та корисними діями
Світ інтернет-маркетингу розділився на тих, хто працює з «іміджевим» функціоналом й тих, хто займається інструментами, що «продають».
Перші продають покази, охоплення, впізнавання та імідж. Другі – транзакції, конверсії, заявки та цільові дії.
Продавці іміджу мріють про проєкти для фестивалів реклами. Ми мріємо про збільшення обороту та прибутку Клієнтів. Ми оцінюємо ефективність рекламних кампаній у грошовому еквіваленті та корисних діях.
З 2008 року ми працювали більш ніж із 200 Клієнтами та допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим та заробити більше. Кейси ефективного інтернет-маркетингу
Email-маркетинг перетворився на … Маркетинг утримання
Email-маркетинг — напрямок інтернет-маркетингу для вирощування та «прогрівання» лідів, побудови довгострокових відносин зі споживачами та партнерами та зростання повторних продажів.
Але зараз одного лише email недостатньо. Потрібно займатися утриманням (retention) клієнтів у цілому — підключати додаткові канали (push, sms, попапи на сайті та у продукті, месенджери та чати), щоб бути там, де зручніше споживачеві та отримувати максимальний зворотний відгук.
Що змінилося в email-маркетингу?
Правильний email-маркетинг, як і раніше, приносить бізнесу значну частку обігу.
Якщо ми говоримо про e-commerce, то від email-маркетингу можна отримати 10%-30% від тисяч замовлень. Конверсія з email у 2-5 разів вища. Для IT-продукту (SaaS, marketplace тощо) email може поміняти всю бізнес-модель та unit-економіку.
Але…
Email показує падіння відгуків у b2c сегменті - Open Rate та Click Rate. Користувачі припинили писати людям листи. Тепер у пошті у тебе спілкування по роботі та пропозиції від компаній.
З друзями, родичами ти спілкуєшся у соціальних мережах та месенджерах.
Тому ми зробили своє дослідження в email-маркетингу (а ми працюємо з email-маркетингом з 2008 року) та змінили парадигму.
Email — це лише транспорт для маркетингу утримання. Максимізуємо фідбек
Email — це один із транспортів та способів доставки повідомлення споживачеві.
Інші інструменти, які ми підключаємо для збору лідів, «прогріву», навчання, побудови відносин та продажів: mobile та web push, sms, соціальні мережі та месенджери, чат-боти (Facebook, Instagram, Whatsapp, Telegram, Viber та ін), попапи та сповіщення на сайті та у додатку, ремаркетинг у PPC рекламі.
Споживач отримує повідомлення там, де йому зручніше і ми максимізуємо його фідбек.
Найважливіше у цьому процесі — побудувати стратегію маркетингу утримання, вибрати тригери, періоди та частоту та скласти контент-план.
Стратегія маркетингу утримання
- Аналіз бази споживачів, визначення місць для встановлення «пасток» та «розтяжок». Ми визначаємо оптимальні місця для тригерів у рамках фреймворку LifeCycle від Jim Novo, автора The Drilling Down, підручника з маркетингу баз-даних, RFM-аналізу та роботи з великими базами.
- Аналіз доставляння та налаштування моніторингу. Використовуємо фреймворк, який дозволяє потрапляти до inbox і тримає всі показники доставляння у зеленій зоні. Валідуємо існуючу базу.
- Аналіз збору лідів, налаштування механіки та активного збору. Налаштовуємо правильний та проактивний збір контактів за допомогою активних попапів та інших механік збору лідів.
- Пріоритизація роботи з воронкою замовлень: 0 → 1 або 1 → 2. Зазвичай, є 2 основні воронки у бізнесу: перетворити лід на покупця та перетворити покупця на повторного ліда. Пропрацювавши ці дві воронки, бізнес змінює свою unit-економіку та бізнес-модель, збільшує LTV від користувача.
- Визначення 4 типів комунікацій
- «промо» або масові повідомлення
- тригерні або за подією
- welcome-серії або автореспондери
- cold sales або холодні продажі
- Створення контент-плану, використання інфо-приводів. Міксуємо техніки, які допомагають продавати, навчати та залучати, для того, щоб люди не відписувалися, переходили на наступний етап воронки та купували.
- Підготовка комунікацій «під ключ», написання та «перепакування» контенту. Використовуємо готові контент-матеріали бізнесу (відео, пости в соцмережах та блозі) та пишемо нові, якщо необхідно, використовуємо персоналізацію.
- Побудова регулярних робочих механік: збір відгуків, вимірювання Net Promoter Score. Налаштовуємо механіки, які працюють роками та вирішують завдання бізнесу, наприклад контроль якості обслуговування та проактивне керування репутацією.
- Аналітика відгуку, утримання та продажів. Аналізуємо відгуки щодо комунікацій, довгострокові тренди поведінки бази та вплив на продаж.
Кому підходить і не підходить маркетинг утримання?
Підходить
- Проєктам з повторним продажем
- IT-продуктам з потребою в онбордингу, конвертації trial/demo користувачів у покупців
- Усім, кому потрібно будувати лояльні та експертні відносини зі споживачами, партнерами
Не підходить
- Тим, хто звик працювати зі спамом. Купити або поцупити базу з тисячами чи мільйонами контактів, яку зібрав хтось інший.
- Ми не працюємо зі спамом.
Досягнення
- Партнер SendPulse, партнер #1 MailChimp в Україні
Ми першими в Україні стали партнерами системи MailChimp. 16 мільйонів бізнесів використовують ці системи у 2019 році.
- Розсилка з 2010 року
Нашу розсилку Roman.ua читають понад 9700 людей із 2010 року. Покоління інтернет-маркетологів навчалося за нашими матеріалами.
Детальніше про наші послуги, ціни, кейси та портфоліо на нашому сайті.
або