Ми можемо бути корисними, якщо ти хочеш спілкуватися безпосередньо зі спеціалістами та експертами інтернет-маркетингу.

Робимо лише те, у чому компетентні

Ми не продаємо всі послуги поспіль, аби тільки «взяти замовлення». Не намагаємося обдурити Клієнта під час продажу, щоб потім метушливо шукати людину, яка виконає проєкт.

Розбираємося в інтернет-маркетингу та онлайн-інструментах:

  • email & retention маркетинг
  • web-аналітика
  • реклама з оплатою за клік у пошуку та соціальних мережах
  • масштабування E-commerce та IT-продуктових компаній
  • просування на західні ринки

Не займаємося рекламою поза інтернетом:

  • реклама на радіо, ТБ, у журналах
  • листівки, візитки та інша поліграфія
  • білборди, тендери, вивіски...

Ми в цьому нічого не тямимо, тому продавати не будемо. Навіть за великі гроші.

Працюємо над продажами та корисними діями

Світ інтернет-маркетингу розділився на тих, хто працює з «іміджевим» функціоналом й тих, хто займається інструментами, що «продають».

Перші продають покази, охоплення, впізнавання та імідж. Другі – транзакції, конверсії, заявки та цільові дії.

Продавці іміджу мріють про проєкти для фестивалів реклами. Ми мріємо про збільшення обороту та прибутку Клієнтів. Ми оцінюємо ефективність рекламних кампаній у грошовому еквіваленті та корисних діях.

З 2008 року ми працювали більш ніж із 200 Клієнтами та допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим та заробити більше. Кейси ефективного інтернет-маркетингу

Email-маркетинг перетворився на … Маркетинг утримання

Email-маркетинг — напрямок інтернет-маркетингу для вирощування та «прогрівання» лідів, побудови довгострокових відносин зі споживачами та партнерами та зростання повторних продажів.

Але зараз одного лише email недостатньо. Потрібно займатися утриманням (retention) клієнтів у цілому — підключати додаткові канали (push, sms, попапи на сайті та у продукті, месенджери та чати), щоб бути там, де зручніше споживачеві та отримувати максимальний зворотний відгук.

Що змінилося в email-маркетингу?

Правильний email-маркетинг, як і раніше, приносить бізнесу значну частку обігу.

Якщо ми говоримо про e-commerce, то від email-маркетингу можна отримати 10%-30% від тисяч замовлень. Конверсія з email у 2-5 разів вища. Для IT-продукту (SaaS, marketplace тощо) email може поміняти всю бізнес-модель та unit-економіку.

Але… 

Email показує падіння відгуків у b2c сегменті - Open Rate та Click Rate. Користувачі припинили писати людям листи. Тепер у пошті у тебе спілкування по роботі та пропозиції від компаній.

З друзями, родичами ти спілкуєшся у соціальних мережах та месенджерах.

Тому ми зробили своє дослідження в email-маркетингу (а ми працюємо з email-маркетингом з 2008 року) та змінили парадигму.

Email — це лише транспорт для маркетингу утримання. Максимізуємо фідбек

Email — це один із транспортів та способів доставки повідомлення споживачеві.

Інші інструменти, які ми підключаємо для збору лідів, «прогріву», навчання, побудови відносин та продажів: mobile та web push, sms, соціальні мережі та месенджери, чат-боти (Facebook, Instagram, Whatsapp, Telegram, Viber та ін), попапи та сповіщення на сайті та у додатку, ремаркетинг у PPC рекламі.

Споживач отримує повідомлення там, де йому зручніше і ми максимізуємо його фідбек.

Найважливіше у цьому процесі — побудувати стратегію маркетингу утримання, вибрати тригери, періоди та частоту та скласти контент-план.

Стратегія маркетингу утримання

  1. Аналіз бази споживачів, визначення місць для встановлення «пасток» та «розтяжок». Ми визначаємо оптимальні місця для тригерів у рамках фреймворку LifeCycle від Jim Novo, автора The Drilling Down, підручника з маркетингу баз-даних, RFM-аналізу та роботи з великими базами.
  2. Аналіз доставляння та налаштування моніторингу. Використовуємо фреймворк, який дозволяє потрапляти до inbox і тримає всі показники доставляння у зеленій зоні. Валідуємо існуючу базу.
  3. Аналіз збору лідів, налаштування механіки та активного збору. Налаштовуємо правильний та проактивний збір контактів за допомогою активних попапів та інших механік збору лідів.
  4. Пріоритизація роботи з воронкою замовлень: 0 → 1 або 1 → 2. Зазвичай, є 2 основні воронки у бізнесу: перетворити лід на покупця та перетворити покупця на повторного ліда. Пропрацювавши ці дві воронки, бізнес змінює свою unit-економіку та бізнес-модель, збільшує LTV від користувача.
  5. Визначення 4 типів комунікацій
    • «промо» або масові повідомлення
    • тригерні або за подією
    • welcome-серії або автореспондери
    • cold sales або холодні продажі
  6. Створення контент-плану, використання інфо-приводів. Міксуємо техніки, які допомагають продавати, навчати та залучати, для того, щоб люди не відписувалися, переходили на наступний етап воронки та купували.
  7. Підготовка комунікацій «під ключ», написання та «перепакування» контенту. Використовуємо готові контент-матеріали бізнесу (відео, пости в соцмережах та блозі) та пишемо нові, якщо необхідно, використовуємо персоналізацію.
  8. Побудова регулярних робочих механік: збір відгуків, вимірювання Net Promoter Score. Налаштовуємо механіки, які працюють роками та вирішують завдання бізнесу, наприклад контроль якості обслуговування та проактивне керування репутацією.
  9. Аналітика відгуку, утримання та продажів. Аналізуємо відгуки щодо комунікацій, довгострокові тренди поведінки бази та вплив на продаж.

Кому підходить і не підходить маркетинг утримання?

Підходить

    • Проєктам з повторним продажем
    • IT-продуктам з потребою в онбордингу, конвертації trial/demo користувачів у покупців 
    • Усім, кому потрібно будувати лояльні та експертні відносини зі споживачами, партнерами

Не підходить

    • Тим, хто звик працювати зі спамом. Купити або поцупити базу з тисячами чи мільйонами контактів, яку зібрав хтось інший.
    • Ми не працюємо зі спамом.

Досягнення

    • Партнер SendPulse, партнер #1 MailChimp в Україні

Ми першими в Україні стали партнерами системи MailChimp. 16 мільйонів бізнесів використовують ці системи у 2019 році.

    • Розсилка з 2010 року

Нашу розсилку Roman.ua читають понад 9700 людей із 2010 року. Покоління інтернет-маркетологів навчалося за нашими матеріалами.

Детальніше про наші послуги, ціни, кейси та портфоліо на нашому сайті.

Також шукали з "ROMAN.UA"

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні