Лендінги

Навіщо потрібен чат для сайту та 10 кращих сервісів

11 minutes
Оновлено 28 Травня 2024
Навіщо потрібен чат для сайту та 10 кращих сервісів

Чат для сайту допомагає швидше та ефективніше надавати клієнтам підтримку, підвищувати залученість та збільшувати конверсію, ось чому цей інструмент такий популярний. Докладніше розповімо про користь онлайн-чату для бізнесу, назвемо критерії вибору та визначимо топ найкращих інструментів для його створення.

Що таке чат для сайту

Онлайн-чат — це програмне забезпечення для взаємодії потенційних клієнтів із менеджерами. Якщо в користувача виникло питання, за допомогою чату він може зв’язатися з підтримкою безпосередньо на сайті. Зазвичай у правому нижньому кутку екрана є віджет, після натискання на який виринає діалогове вікно. Іноді це відбувається автоматично, щоб привернути увагу відвідувача, запропонувати допомогу чи знижку.

Приклад онлайн-чату для сайту
Приклад онлайн-чату для сайту

Онлайн-чат на сайті став одним з основних інструментів для зв’язку з клієнтами. Розглянемо основні причини, чому його варто впровадити.

Швидка та цілодобова підтримка

Коли користувач заходить на сайт у пошуку відповідного продукту, у нього можуть виникнути питання. За наявності онлайн-чату менеджер проконсультує його прямо на сайті. Для тих, хто прийшов у неробочий час, є закріплені відповіді та підключення чат-ботів. Також можна запитати пошту та номер телефону, щоб менеджер зв’язався наступного робочого ранку. Це допоможе не втратити потенційного клієнта.

Читайте також:

Залучення користувачів

Щоб відвідувачі довше залишалися на сайті та частіше здійснювали цільові дії, налаштуйте автоматичне відкриття діалогового вікна. Поцікавтеся, чи є в користувача питання, запропонуйте допомогу, попросіть лишити контактну інформацію. Можна налаштувати появу вікна через певний час або в разі виходу курсору за межі сторінки.

Підвищення конверсії

Якщо вчасно відповісти на всі питання та заперечення потенційного клієнта, шанси на покупку будуть вищими. Налаштуйте автоматичне повідомлення з пропозицією знижки, яка з’явиться, якщо користувач довго роздумує чи збирається залишити сайт.

Централізоване управління комунікаціями

Якщо є історія листування, розподіл діалогів між менеджерами та перегляд повідомлень від клієнта зберігається в єдиному місці незалежно від каналу, це допомагає ефективніше керувати комунікаціями.

Як підібрати собі онлайн-чат для сайту

Під час вибору такого програмного забезпечення є кілька важливих критеріїв, на які варто звернути увагу.

Простота налаштування

В ідеалі зі встановленням чату на сайт і всіма налаштуваннями має легко впоратися будь-який впевнений користувач ПК. Переконайтеся, що сервіс підходить для цього критерію.

Цінова політика та пробний період

З огляду на попередній пункт, бажана наявність тестового періоду не менше ніж сім днів. Так у вас буде час вивчити функціонал і зрозуміти, чи відповідає інструмент вашим потребам та очікуванням.

Ознайомтеся з тарифами та ціновою політикою, порівняйте з аналогами. Комусь підходить оплата за кількість менеджерів, а комусь вигідніше платити за обсяг повідомлень.

Інтеграція

Тим, хто займається продажами, стане в пригоді CRM-система. Також бажано передбачити різні способи зв’язку: email, Telegram, WhatsApp та інші месенджери. У комплексних платформах на кшталт SendPulse легко створити автоворонку продажів і побудувати омніканальну маркетингову систему за допомогою внутрішніх інструментів. В інших випадках потрібна готова інтеграція з відповідними сервісами або відкритий API.

Читайте також:

Можливості кастомізації

На перший погляд, це не найважливіший критерій. Проте віджет має вписуватися в дизайн сайту, а привітання — відповідати голосу бренда. Вибирайте сервіс, який дає змогу змінити вікно чату на свій розсуд.

Найкращі сервіси чатів для сайту

З-поміж багатьох пропозицій нелегко зробити вибір, тому ми підготували добірку з десяти кращих сервісів онлайн-чатів для сайту.

SendPulse

SendPulse — українська маркетингова платформа, яка пропонує комплекс необхідних інструментів для просування бізнесу та зростання продажів. Чат для сайту з підтриманням штучного інтелекту — один із безлічі сервісів SendPulse.

Шаблони ланцюжків ботів у SendPulse
Шаблони ланцюжків ботів у SendPulse

Радимо почитати:

Переваги:

  • Просто встановити на будь-який сайт.
  • Адаптивний дизайн та розташування.
  • Омніканальна система комунікацій: спілкування на сайті, email, SMS, Telegram, Instagram, Facebook, WhatsApp, Viber.
  • Підключення чат-ботів та створення тригерів.
  • Інтеграція з ChatGPT.
  • Централізоване керування діалогами.
  • Надсилання файлів.
  • Статистика за період роботи.
  • Безплатна CRM. Ви можете налаштувати автостворення угод після виконання заданих дій.
  • Приймання оплати.
  • Українськомовний інтерфейс, база знань та цілодобова підтримка.
  • Різні інтеграції та відкриті API.
  • Програми для Android та iOS.

Недоліки:

  • Наразі мало можливостей кастомізації.
  • Ще немає оцінювання задоволеності клієнта.

Вартість:

  • Безплатний план містить 1000 активних користувачів та 10 000 діалогів у всіх месенджерах. Далі ціна залежить від кількості підписників: за 2000 ви заплатите $22 на місяць, а в разі річної оплати — $17,6. План на 50 000 підписників коштує $219 у разі помісячної оплати та $175,20 — у разі річної. Якщо можливостей недостатньо, можна обговорити індивідуальний план із відділом продажів.

LiveChat

LiveChat — сервіс для встановлення чату на сайт. Дає можливість обслуговувати велику кількість одночасних запитів. Годиться як для консультацій, так і для продажу.

Інтерфейс LiveChat
Інтерфейс LiveChat

Переваги:

  • Зручна система тикетів.
  • Інтеграція із сервісом ChatBot — підключення помічника із ШІ за доплату.
  • Просунуті інструменти самодопомоги.
  • Безліч інтеграцій: Facebook Messenger, 2-way SMS, HubSpot CRM, SalesForce, Mailchimp, WhatsApp, Instagram для Business, Google Business Messages, Zoom, Message Translator, Google Analytics, Stripe.
  • Робота з великою командою, розподіл звернень у відділах.
  • Автоматичні персоналізовані привітання.
  • Можливість побачити повідомлення, яке вводить клієнт, ще до того, як він його відправить.
  • Детальні звіти на дашборді для відстеження безлічі метрик: кількість чатів, користувачі в черзі, задоволеність, цілі, продажі, завантаженість за часом і таке інше.
  • Надсилання файлів.
  • Історія листування.
  • Форма для збирання інформації.
  • Мобільний застосунок.

Недоліки:

  • Висока вартість у разі роботи великої команди.

Вартість:

  • Мінімальний план коштує $24 на місяць за одного оператора. Доступна комунікація з основних каналів зв’язку, SMS та Apple Messages не входять. Одночасно можна відстежувати до 100 користувачів. Історія листування зберігається 60 днів. Немає інструментів eсommerce, зі звітів лише щоденне зведення, одне автовітання.
  • На тарифі Team за $41 на місяць за одного оператора надається необмежена історія чату, відстеження одночасно до 400 клієнтів, докладніші звіти, інструменти ecommerce, комунікації у SMS та повна кастомізація віджету. Можна самостійно налаштувати автовітання в необхідній кількості.
  • Business коштує $69 на місяць за одного менеджера. Переваги: планувальник завдань, відстеження до 1000 клієнтів, використання всіх каналів зв’язку, аналітика та інші функції.
  • Ви можете замовити індивідуальний план під свої запити.
  • Є пробний період на два тижні.

Skibble

Skibble дає змогу спілкуватися з клієнтами різними каналами на єдиній платформі.

Інтерфейс LiveChat
Інтерфейс LiveChat

Переваги:

  • Омніканальна система комунікації: чати в Instagram, Telegram, Viber, Facebook, WhatsApp і на сайті.
  • Швидке створення клієнтської бази.
  • Архів листування.
  • Поділ менеджерів на групи.
  • Переадресація повідомлень.
  • Web push та звукові повідомлення.
  • Інструменти автоматизації.
  • Створення шаблонів для загального та особистого користування.
  • Оцінка задоволеності клієнта.
  • Вбудована аналітика.
  • Кастомізація дизайну.
  • Підтримка української мови.
  • Надсилання файлів.

Недоліки:

  • Немає необхідних інтеграцій, наприклад, із CRM-системами.
  • Немає мобільного застосунку.
  • Недостатня детальна аналітика.

Вартість:

  • Є безкоштовний тариф: 1 користувач у системі, 1 віджет на сайт, 1 канал зв’язку, 10 заготовлених шаблонів. Термін зберігання листування та кількість вхідних повідомлень обмежені.
  • Тариф «Початковий» коштує $14 на місяць за менеджера. 5 користувачів, 4 доступні канали зв’язку, 25 шаблонів, можливості кастомізації та необмежена історія листування.
  • Тариф «Бізнес» коштує $16 на місяць за менеджера, 10 користувачів, 3 віджети, 9 каналів зв’язку, необмежену кількість шаблонів та вхідних повідомлень.
  • Також можна придбати індивідуальний план.
  • Тестовий період два тижні.

Zendesk Chat

Zendesk Chat — програмне забезпечення для спілкування з клієнтами на сайті, у застосунку, поштою та в соцмережах.

Діалог із клієнтом у Zendesk
Діалог із клієнтом у Zendesk

Переваги:

  • Централізована тикет-система.
  • Історія листування.
  • Омніканальна комунікація: чат для сайту, email, Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, WeChat та інші канали.
  • Голосові повідомлення.
  • Підключення CRM за додаткову плату.
  • Автоматизація за допомогою системи тригерів та чат-ботів, у тому числі на базі ШІ.
  • Захист від спаму на розвинених тарифах.
  • Маркетплейс готових інтеграцій та підключення через API.
  • Докладна аналітика.
  • Програми для Android та iOS.

Недоліки:

  • Висока вартість за просунутий функціонал.
  • Трапляються помилки.

Вартість:

  • Вартість базових тарифів починається від $25 на місяць за оператора. Доступні канали: email, Facebook та Twitter. Базові інструменти автоматизації, підключення ботів не передбачено, кількість інтеграцій обмежена.
  • Преміальні тарифи коштують від $69 на місяць за менеджера. Містять більше каналів зв’язку, прості чат-боти та із ШІ, 1000+ інтеграцій та інші інструменти.
  • Тестовий період 14 днів.

Tawk.to

Tawk.to — безплатне програмне забезпечення для спілкування з клієнтами та онлайн-продажів.

Інтерфейс Tawk.to
Інтерфейс Tawk.to

Переваги:

  • Безплатний сервіс.
  • Створення бази знань та можливість пошуку всередині онлайн-чату.
  • CRM із базовим функціоналом.
  • Розподіл діалогів за відповідними менеджерами.
  • Інформація про користувачів: на яких сторінках перебувають, що шукають у базі знань, як часто заходять на сайт тощо.
  • Перегляд історії.
  • Необмежена кількість менеджерів.
  • Розподіл ролей.
  • Помічник із ШІ.
  • Низка інтеграцій: Facebook, WhatsApp, Telegram, Google Analytics, Mailchimp, Zapier та інші.
  • Форма для збирання даних.
  • Програми для Android та iOS.
  • Додатковий платний функціонал: відеочат, голосовий зв’язок та демонстрація екрану.

Недоліки:

  • Щоб видалити логотип, потрібно сплачувати $19 щомісяця.
  • Іноді виникають помилки.

Вартість:

  • Онлайн-чат та CRM-система доступні безкоштовно. Оплачуються додаткові можливості: оператори від сервісу за $1 на годину, відеочат, голосовий зв’язок та демонстрація екрану за $29 на місяць. AI-помічник відповідає безплатно на 100 повідомлень, далі ціна починається від $29 на місяць.

Provide Support Live Chat

Provide Support надає функціонал онлайн-чату вже 18 років. Віджет можна налаштувати під свій запит та встановити практично на будь-який сайт.

Кастомізація онлайн-чату Provide Support
Кастомізація онлайн-чату Provide Support

Переваги:

  • Проста інтеграція з будь-якою CMS.
  • Історія листування.
  • Автоматичні запрошення до чату.
  • Детальна інформація про користувача та відстеження дій у реальному часі.
  • Додавання готових відповідей.
  • Обмін файлами до 100 Мб.
  • Докладна аналітика.
  • Управління кількома чатами одночасно.
  • Переадресація чатів.
  • Форма збирання інформації.
  • Форма опитування після спілкування з менеджером.
  • Інтеграції з Mailchimp, Google Analytics та популярними CMS та конструкторами сайтів.
  • Розподіл дзвінків між операторами.
  • Широкі можливості кастомізації.

Недоліки:

  • Немає можливості перейти із чату на сайті до месенджерів.
  • Велика націнка за додавання менеджерів до системи.
  • Застарілий інтерфейс.

Ціна

  • Надається 10-денний пробний період, упродовж якого доступний повний функціонал та необмежена кількість операторів.
  • Далі потрібно вибрати один із трьох планів — усі вони містять повний функціонал і відрізняються кількістю операторів. За одного менеджера в системі потрібно платити $15 на місяць, за трьох — $30, за десятьох — $60.

HubSpot

Платформа HubSpot пропонує комплекс ПЗ для ведення бізнесу: CRM, CMS, маркетингові інструменти та живий чат.

Налаштування доступності чату
Налаштування доступності чату

Переваги:

  • Декілька каналів зв’язку: чат для сайту, email, Facebook Messenger, Slack.
  • Просунута система тикетів, архів діалогів.
  • Вбудована телефонія.
  • Додавання чат-ботів.
  • Автоматичне збереження чату в CRM.
  • Кастомізація чату та налаштування доступності.
  • На просунутих тарифах можна приймати платежі.
  • Інструменти аналітики.
  • Відкритий API та різні інтеграції.
  • Мобільний додаток.

Недоліки:

  • Для деяких месенджерів немає готових інтеграцій, що дають змогу одразу перейти в них з онлайн-чату на сайті.

Вартість:

  • Є безплатний тариф із базовим функціоналом.
  • Ціни за просунуті можливості починаються від $20 на місяць — додаються інструменти автоматизації, аналітика, необмежена історію листування, більше інтеграцій та інші інструменти.
  • Пробний період на платних тарифах 14 днів.

Social Intents

Social Intents буде вдалим варіантом для тих компаній, які для спілкування з клієнтами використовують Microsoft Teams, Slack, Webex і Zoom завдяки готовим інтеграціям із цими інструментами керувати процесами простіше.

Діалог із клієнтами в Social Intents. Джерело
Діалог із клієнтами в Social Intents. Джерело

Переваги:

  • Швидкі відповіді
  • Автоматичне запрошення до чату.
  • Широкі можливості кастомізації.
  • Готові інтеграції з Zapier, Mailchimp, MS Teams, Slack, Webex, Zoom, WordPress, відкритий API.
  • Підключення ChatGPT.
  • Форми збирання зворотного зв’язку, попапи з пропозиціями.

Недоліки:

  • Немає вбудованої CRM.
  • Обмежена аналітика.
  • Немає готової інтеграції з месенджерами.

Вартість:

  • Ціни починаються від $49 на місяць: 3 оператори, 1 віджет та домен, 200 діалогів та інтеграція з ChatGPT. За $79 доступно 2 віджети та домени, необмежену кількість менеджерів і 1000 діалогів щомісяця. За $132 є 5 віджетів і доменів, 5000 діалогів і більше можливостей для роботи з ChatGPT.
  • Пробний період 14 днів.

Gorgias

Gorgias — маркетингова платформа для онлайн-магазинів, яка дає змогу взаємодіяти з покупцями через різні канали, включно із чатом на сайті.

Налаштування зовнішнього вигляду віджету
Налаштування зовнішнього вигляду віджету

Переваги:

  • Зручна тикет-система та управління діалогами.
  • Декілька каналів зв’язку: чат для сайту, email, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp.
  • Безліч інтеграцій та відкритий API.
  • Автоматичне привітання із запрошенням розпочати діалог.
  • Автовідповіді бота без менеджера.
  • Функція швидкої відповіді.
  • Форма збирання email адрес.
  • Зручний перегляд статистики з різних каналів зв’язку.
  • Вигідна модель оплати.
  • Мобільний застосунок.

Недоліки:

  • Обмеження кількості запитів від клієнтів.
  • Частина функціоналу доступна лише для користувачів зі США, Канади та Великобританії.

Вартість:

  • Починається від $10 на місяць: 50 тикетів, 3 місця користувача, обмежена кількість інтеграцій, підключення месенджерів.
  • За $60 на місяць доступно 300 тикетів, до 500 місць та 150 інтеграцій.
  • За $360 є 2000 тикетів.
  • За $900 є 5000 тикетів.
  • Можна домовитися про індивідуальні умови та докупити додатковий функціонал.
  • Пробний період 7 днів.

Tidio

Онлайн-чат Tidio призначений для компаній малого та середнього бізнесу в ecommerce, але може використовуватися і в інших сферах.

Налаштування чату Tidio
Налаштування чату Tidio

Переваги:

  • Взаємодія через сайт, електронну пошту, Facebook та Instagram.
  • Зручна тикет-система.
  • Чат-боти із ШІ.
  • Шаблони сценаріїв продажів.
  • Функція швидких відповідей на часті питання.
  • Менеджер може бачить повідомлення, що вводить користувач, ще до відправки.
  • Історія переглянутих сторінок.
  • Список активних користувачів на сайті.
  • Форми для збирання контактів та іншої інформації.
  • Зручне зберігання бази даних клієнта.
  • Вбудована CRM.
  • Інтеграції з Mailchimp, Google Analytics, Wix та іншими сервісами.
  • Можливості кастомізації.
  • Мобільний застосунок.

Недоліки:

  • Відкритий API лише на максимальному тарифі.
  • Обмеження кількості діалогів.
  • Більше як 5 користувачів у системі доступні лише за індивідуальним планом за високу вартість.

Вартість:

  • Безплатна версія містить 50 унікальних діалогів та 100 активацій чат-бота щомісяця, у тому числі з використанням AI-помічника, основні інтеграції та три користувача в системі.
  • Ціни платних тарифів стартують від $29 на місяць і дають більше можливостей для створення та використання онлайн-чату. Пробний період — 7 днів.

Порівняльна таблиця

Для зручності пропонуємо таблицю з найголовнішою інформацією про сервіси.

СервісМінімальна вартістьПробний період чи безплатний тарифІнші канали зв’язкуCRMМобільний застосунок
SendPulse$17,6 на місяць за 2000 підписниківбезкоштовно до 1000 користувачів та 10 000 діалогівemail, SMS та Viber розсилки, Telegram, Facebook, Instagram, WhatsAppвбудована+
LiveChat$24 за оператора14 днівemail, SMS, Facebook, Instagram, WhatsApp, Google Business Messages, Zoomсторонні інтеграції+
Skibble$14 за менеджерабазовий функціонал безплатноInstagram, Telegram, Viber, Facebook, WhatsAppнемає готової інтеграції
Zendesk Chat$25 за оператора14 днівemail, Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, WeChat та іншівбудована, підключення за доплату+
Tawk.to0основний функціонал безплатноFacebook, WhatsApp, Telegramвбудована+
Provide Support$15 за менеджера10 днівFacebookсторонні інтеграції+
HubSpot$20базовий функціонал безкоштовно, 14 днів тріал на платних тарифахemail, Facebook, Slackвбудована+
Social Intents$49 на місяць за 3 операторів14 днівMS Teams, Slack, Webex, Zoomсторонні інтеграції
Gorgias$10 на місяць за 50 тикетів та 3 оператори7 днівemail, Facebook Messenger, Instagram, WhatsAppсторонні інтеграції+
Tidio$29 на місяцьбезплатно до 50 діалогів,

7 днів тріал

email, Facebook, Instagramвбудована+

Висновок

Чат для сайту — важливий інструмент комунікації з клієнтами, без якого важко уявити якісний сервіс. Ми розглянули критерії вибору та топ-10 програм для запуску онлайн-чату. Спробуйте SendPulse безкоштовно і, можливо, вам не захочеться тестувати інші платформи. Також у нас є CRM-система, email, SMS та Viber розсилки, чат-боти для Facebook, WhatsApp, Instagram, Telegram, Viber, push-сповіщення, попапи за сценаріями, конструктор сайтів та мультипосилань, а також платформа для запуску освітніх курсів. Тестуйте та вибирайте те, що допоможе вам просувати бізнес та збільшувати прибуток!

Дата публікації:

16 Серпня 2023
Анастасія Цапліна

Копірайтер із досвідом роботи маркетологом. Вивчаю нове у маркетингу, ділюся інформацією.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter