Що таке тригерні листи

Повідомлення, які відправляються у відповідь на дії користувача: реєстрацію, покупку, покинутий кошик та інші події

trigger emails

Замість одного тригерного листа надсилайте серію з двох-трьох розсилок, які поступово приведуть людину до прийняття рішення.

Відправляючи бесіду, дотримуйтесь принципу: нагадувати, але не дратувати підписника. З чого почати:

  • спланувати раціональну періодичність,
  • персоналізувати розсилки за дією користувача,
  • підібрати відповідний контент.

Все це вже є в заготовках тригерних ланцюжків від SendPulse, просто налаштуйте їх під свій бізнес.

Готові ланцюжки вирішують конкретні завдання

Інструмент уже пройшов перевірку: підприємці без технічних навичок змогли налаштувати тригерні розсилки самостійно

metrics analysis

ЕФЕКТИВНІСТЬ

Тригерні розсилки отримують удвічі більше відкриттів і вчетверо більше переходів, ніж стандартні масові.

time economy

ЕКОНОМІЯ ЧАСУ

З готовим текстом і дизайном листів редагування повідомлень під свій бізнес забере мінімум зусиль.

marketer

РОЗРОБЛЕНІ МАРКЕТОЛОГАМИ

Фахівці SendPulse продумали логічну послідовність, умови відправки, періодичність листів та їх приблизний вміст.

Як створити тригерну авторозсилку за шаблоном

Шаблони містять готові листи — ви можете змінювати їх дизайн, контент і послідовність у ланцюжку

  • icon chain selection

    ОБЕРІТЬ НЕОБХІДНИЙ ТИП ГОТОВОГО ЛАНЦЮЖКА

    У сервісі представлені заготовки для сфер туризму, освіти та ecommerce

  • icon email design

    ВНЕСІТЬ ЗМІНИ КОНТЕНТУ

    Тема, фотографії, текст, заклик до дії й текст на кнопках — ці та інші елементи розсилки можна редагувати.

  • icon automation

    НАЛАШТУЙТЕ НЕОБХІДНУ ПОСЛІДОВНІСТЬ ЛИСТІВ

    Оберіть час відправки, послідовність та кількість листів у ланцюжку відповідно до своїх цілей.

  • icon monetization webpush

    ЗАПУСТІТЬ ТРИГЕРНИЙ ЛАНЦЮЖОК

    Для старту ланцюжка вкажіть адресну книгу. При додаванні до неї нового підписника запуститься авторозсилка.

Підходить для різних сфер бізнесу

Використовуйте наявний шаблон, якщо ланцюжок тригерних повідомлень вам повністю підходить. Для інших видів бізнесу — відредагуйте ланцюжок та його контент.

ecommerce

Збільшуйте повторні продажі, отримуйте відгук про товар і дізнавайтесь чи сподобалося обслуговування у вашому магазині.

  • icon Реактивація покупців Повертайте клієнтів, які давно не купували.
  • icon Відгук після покупки Дізнавайтеся думку клієнтів про вашу роботу після покупки.
education

Залучайте нових учасників на курси, семінари та майстер-класи. Базові ланцюжки листів підійдуть бізнес школам, центрам розвитку і тренінговим компаніям.

  • iconПривітання після реєстрації
  • iconРеєстрація на семінар
  • iconПідписка за бонус
  • icon4 відео-уроки
  • iconРеактивація підписників
tourism

Надсилайте користувачеві розсилку щойно він заповнить заявку на подорож.

У сервісі є заготовки листів із пропозицією відправитись до Таїланду, Індії та на Балі. Якщо вони вам підходять — додайте свої посилання у листи і запускайте розсилку.

Для пропозицій турів до інших країн міняйте текст, фотографії та заголовки.

FAQ

Тригерні листи є ключовою складовою email маркетингу. Такі розсилки максимально персоналізовані, оскільки відправляються у відповідь на дії підписників.

  • Реєстрація на сайті — відправляється підтвердження і серія вітальних листів, які знайомлять підписника з компанією та її товарами чи послугами.
  • Покинутий кошик — надсилається повідомлення про знижку, що діє на товари в кошику. Подібна мотивація повертає підписника до оформлення замовлення.
  • Заповнена форма на відвідування безкоштовного вебінару — відправляється ланцюжок листів із мотивацією пройти не тільки безкоштовний вебінар, а й поглибити свої знання на платному курсі.
  • Покупка — відправляється запит на відгук про товар і обслуговування.

За допомогою тригерних повідомлень легко автоматизувати маркетинг і підтримувати комунікацію з клієнтом при мінімальному бюджеті.

Усі користувачі SendPulse можуть відправляти тригерні розсилки безкоштовно в системі Automation 360. На безкоштовному тарифі відправляйте до 15 000 листів на адресну книгу до 2 500 підписників і створюйте до 5 подій, які дають старт авторозсилці. На платному тарифі обмежень відправки і подій немає.

Крім тригерних розсилок, у платний тариф включено всі професійні інструменти email маркетингу:

  • сегментація списку отримувачів,
  • персоналізація email повідомлень,
  • інтеграції,
  • шаблони розсилок,
  • аналітика і A/B тести.

На одній платформі ви можете відправляти email, web push, SMS повідомлення і розсилки за допомогою чат-бота у Facebook Messenger.

Відправляйте тригерні розсилки вже сьогодні