Лід-магніт — це спеціальна пропозиція, яку ви пропонуєте цільовій аудиторії в обмін на їх email адресу. В результаті у вас з'являється легальний список розсилки з контактами потенційних клієнтів. В SendPulse ви можете створити лід-магніт для форми підписки або попап-форми безкоштовно.

Чому лід-магніти потрібні бізнесу?

Лід-магніт — це ефективний інструмент залучення лідів, а лідогенерація — основна мета контент-маркетингу. Люди не хочуть ділитися своєю контактною інформацією просто так. Натомість вони хочуть отримати в обмін щось цінне. Ви можете запропонувати їм щось корисне, що мотивує їх поділитися своїми контактами. Ця пропозиція має бути пов’язаною з вашим продуктом і релевантною для сторінки, на якій ви її розмістите. Таким чином ви зможете швидше конвертувати відвідучів сайту в підписників. Діліться тільки корисною інформацією, зосередьтеся на проблемах своїх потенційних клієнтів та пропонуйте ефективні рішення!

Для того, щоб розробити ефективний лід-магніт, треба підготуватися і дізнатися більше про вашу аудиторію. У наступному розділі ми покроково розповімо, як це зробити.

Як створити лід-магніт

  1. Розробте портрет покупця
  2. Визначте цінність вашої пропозиції
  3. Проаналізуйте пропозиції конкурентів
  4. Виберіть вигляд лід-магніту

Перш ніж розпочати роботу над своїм лід-магнітом, визначте його мету. Подумайте, навіщо він потрібний вам і яку користь ви зможете з нього отримати. Тільки після того, як цілі будуть встановлені, починайте розробку лід-магніту.

Етап 1: Розробіть портрет покупця

Кожна компанія має мати свій портрет покупця. Неважливо, чи використовуєте ви email маркетинг для просування продуктів або продаєте товари через соціальні мережі, у вас має бути чітке розуміння того, ким є ваш потенційний клієнт. На відміну від цільової аудиторії, яка представляє групу людей, зацікавлених у вашій пропозиції, портрет потенційного покупця — це образ конкретної людини, яка може стати вашим клієнтом.

Портрет покупця характеризує «ідеального клієнта» на підставі дослідження ринку та даних про покупців, які вже є у вашої компанії. Нижче описані основні характеристики, які мають бути прописані у портреті покупця:

  • вік;
  • стать;
  • соціальний статус;
  • поведінкові моделі;
  • цілі;
  • проблеми;
  • досягнення.

Не намагайтеся охопити всіх людей одночасно, навіть якщо ваш продукт є універсальним на вашу думку. Такий підхід не дасть бажаного результату. Пам'ятайте, лід-магніт має бути орієнтований на конкретного покупця і його проблему.

Етап 2: Визначте цінність вашої пропозиції

Уявіть себе на місці покупця і подумайте, чому ви б обрали саме свою пропозицію. Що ваша компанія може дати унікального потенційним клієнтам? Розробити ефективну цінну пропозицію набагато легше, коли знаєш свою цільову аудиторію та конкурентні переваги продукту.

Подумайте, чого може потребувати ваш потенційний покупець. А потім пропишіть характеристики та особливості продукту, які зроблять вашу пропозицію унікальною та найбільш привабливою серед конкурентів.

Проаналізуйте позиції сторінок вашого сайту у пошуковій видачі та виявіть найбільш відвідувані. Так ви дізнаєтеся, які теми є найцікавішими для користувачів і зможете зрозуміти, чому саме ці сторінки приносят такий трафік. Складіть список ідей для вашої майбутньої пропозиції на основі отриманих даних та встановіть пріоритети на основі трафіку.

Етап 3: Проаналізуйте пропозиції конкурентів

Ніколи не копіюйте стратегії своїх конкурентів, але регулярно відстежуйте та аналізуйте їхні пропозиції. Це може надихнути вас на нові ідеї. Спочатку визначте десять головних конкурентів за допомогою таких SEO інструментів як Ahrefs і Moz. Додайте їх основні лід-магніти до таблиці Excel для аналізу та переходьте до наступного етапу роботи.

Етап 4: Виберіть вид лід-магніту

Придумайте заголовок, який підкреслить цінність пропозиції. Цей процес може нагадати вам створення теми листа.

Далі виберіть вид лід-магніту. Насамперед, зробіть його простим, лаконічним та зрозумілим. Акцентуйте увагу на своїх сильних сторонах та покажіть їх своїм лідам. Підкресліть, що скориставшись вашою пропозицією, клієнти отримають ефективне та швидке вирішення своїх проблем. Наприклад, якщо ви надаєте послуги доставки товарів, вкажіть ваші основні переваги перед конкурентами. Це може буде швидша доставка, нижчі ціни, спеціальні пропозиції для лояльних клієнтів тощо. Далі переходьте до вибору лід-магніта.

Найбільш поширені види лід-магнітів:

  • керівництва та звіти;
  • безкоштовні пробні та демо-версії;
  • список ресурсів;
  • квізи, опитування, голосування, анкети, міні-ігри;
  • чек-листи;
  • відео уроки;
  • знижки чи спеціальні пропозиції;
  • консультації;
  • електронні книги;
  • вебінари.

Тепер ви готові створити свій лід-магніт. Саме час подумати, яким він має бути.

Ідеї та приклади лід-магнітів

  • Чек-листи та списки
  • Квізи та опитування
  • Керівництва
  • Безкоштовна пробна версія
  • Навчальні матеріали та відеоуроки
  • Знижки на першу покупку
  • Гівевеї та конкурси
  • Поради експерта

Щоб ви змогли розробити найбільш ефективну пропозицію, подивимося, як використовують лід-магніти різні компанії.

Чек-листи та списки

Це чудовий спосіб оформлення керівництв із практичними рекомендаціями. Чек-листи та списки використовують у різних сферах, щоб надати потенційним клієнтам покроковий план дій. Користувачам подобається такий формат, оскільки не потрібно читати багато матеріалу і виокремлювати найголовніше. Це вже зробили за них.

Квізи та опитування

Квізи та опитування використовують, щоб зацікавити користувачів за допомогою інтерактиву. Відвідувачі сайту можуть визначити, наскільки добре вони знають конкретну тему. В обмін на участь клієнтам пропонують залишити email адресу. На підставі результатів тестів та опитувань маркетологи сегментують аудиторію, щоб надсилати більш персоналізований та релевантний контент.

Ipsy пропонує пройти тест перш ніж завершити підписку. На основі результатів користувачі отримують персоналізовані поради та пропозиції. Щоб завершити створення профілю, користувачі повинні поділитися своєю електронною адресою.

A lead magnet with a quizz

A lead magnet form

Керівництва

Коли успішний підприємець чи компанія відкриває секрети досягнення успіху, це викликає інтерес. Інколи декількох рекомендацій недостатньо. Тоді можна запропонувати керівництво або електронну книгу. Це добре працює для компаній, які проводять різного виду навчання. Наприклад, тренінги, вебінари, конференції тощо.

Люди люблять лайфхаки і неочевидні поради від експертів, які вже досягли успіху. Коли порад недостатньо, можна долучити до розробки цілий інструментарій. Це добре працює, наприклад, для підприємств, які пропонують навчання та коучинг.

A toolkit as a lead magnet

Безкоштовна пробна версія

Якщо ви продаєте цифрові продукти та послуги, надайте своїм користувачам можливість протестувати їх безкоштовно. Пробні версії підвищують довіру клієнтів до бренду. Ви можете запропонувати безкоштовну версію продукту чи 30-денний пробний період. Обидва варіанти працюють добре, коли справа доходить до збору email адрес потенційних клієнтів.

Плафторма для створення інтернет-магазину Хорошоп пропонує безплатний тест-драйв сервісу протягом 7 днів в обмін на email адресу користувача.

Навчальні матеріали та відеоуроки

Підготуйте корисний контент та оформіть його у вигляді посту у блозі, відеогіду або серії email листів. Далі створіть pop-up із пропозицією. Ви можете вибрати час або умову показу спливаючої форми, наприклад, лід-магніт може з'являтися при спробі користувача закрити сторінку або коли він проскролить 50% сторінки.

Zendesk пропонує відвідувачам сайту запланувати мітинг, щоб отримати безплатну демонстрацію сервісу в режимі реального часу в обмін на контакти потенційного клієнта.

Tutorial as a lead magnet

Знижки на першу покупку

Мотивуйте користувачів стати підписниками за допомогою знижок. Однак спочатку проаналізуйте лід-магніти інших компаній у своїй ніші. Запропонуйте таку знижку, яка приверне увагу потенційних клієнтів та не викличе сумнівів щодо якості продуктів чи послуг бренду.

Наприклад, магазин електронніки і побутової техніки Comfy пропонує 100 грн знажки для нових підписників в обмін на їхню email адресу.

Гівевеї та конкурси

Гівевеї та конкурси використовують компанії з різних сфер бізнесу. З їхньою допомогою вони залучають підписників у соціальних мережах. Конкурси підвищують впізнаваність бренду та залучення аудиторії. Компанії можут просити учасників залишити їхні контакти або поділитися новиною про конкурс у соцмережах, щоб більше людей дізналися про бренд.

Поради експерта

Покажіть аудиторії, що у вашій команді є професіонали своєї справи. Додайте їх фотографії, імена та посади. Надайте коротку характеристику кожного експерта. Поділіться успішними кейсами людей, яким ваші спеціалісти допомогли досягти успіху. Поясніть, що фахівці консультуватимуть, відповідатимуть на запитання та будуть супроводжувати.

Як створити форму з лід-магнітом у SendPulse

  • Форма підписки
  • Попап-форма за сценаріями

В SendPulse є два варіанти використання лід-магніту для збору данних користувачів: через форму підписки або попап-форми. Обидві опції можна використовувати безплатно.

За допомогою конструктора форм підписки ви можете редагувати вже готовий шаблон або створити власну унікальну форму за 15 хвилин. Ви можете обрати тип форми, редагувати текст, додавати зображення і необхідну кількість полів, налаштувати умови показу, дозволити користувачам залишити не тільки email адресу, а й підписатися на ваш чат-бот у соцмережах.

Слідуйте покроковій інструкції, щоб створили форму підписки.

  1. Виберіть тип форми. Зареєструйтесь у SendPulse та натисніть на вкладку «Форма підписки» і «Створити нову форму». Виберіть один із чотирьох макетів: попап-вікно, вбудована форма, плаваюча або фіксована. Щоб вибрати найбільш підходящу форму, протестуйте кілька видів. У SendPulse можна також використовувати готові шаблони форм підписки.
  2. Зберіть список розсилки. Після того, як користувачі нададуть вам свою особисту інформацію, щоб отримати лід-магніт, їх адреси будуть додані до списку розсилки. Це значно полегшить процес роботи із базою клієнтів.
  3. Створіть форму підписки. Використовуйте зручний конструктор форм, щоб створити дизайн. Напишіть заголовок, додайте зображення та вставте потрібні поля, щоб зібрати необхідну інформацію.
  4. Визначте критерії для показу форми. Встановіть час, коли форма підписки буде відображатися на сайті. Потім виберіть місце її показу на конкретній сторінці. За потреби можна заборонити відображення на мобільних пристроях.

Як тільки форма підписки з лід-магнітом буде готова, натисніть «Зберегти». Потім додайте згенерований код на свій сайт.

Ось так виглядає процес створення форми в SendPulse. Вам потрібно перетягувати потрібні елементи на робоче поле і редагувати їх дизайн.

Детальніше про створення форми підписки ви можете прочитати в нашій Базі Знань.

SendPulse дозволяє перетворювати відвідувічів вашого сайту на підпсників і покупців за допомогою розумних попапів. Ми пропонуємо 22 сценарії, щоб ви могли залучити до діалогу якнайбільше користувачів. Наприклад, відвідувач сайту рухає курсор в бік його закриття, або прочитав певний відсоток сторінки, або провів певну кількість часу на ній — все це сценарії, за якими ви можете показувати користувчам попапи, щоб утримати їх.

Ми маємо понад 30 готових безкоштовних шаблонів. Ви можете створити власний унікальний дизайн попап-форми, додати лід-магніт, запропонувати підписку на email/SMS розсилку, або вашого чат-бота в соцмережах. Ви навіть можете використовувати відео-попапи, щоб підвищит залученість відвідувачів!

Слідуйте покроковій інструкції, щоб створили попап-форму.

  1. Створіть проект. Якщо ви ще не маєте облікового запису в SendPulse, зареєструйтеся. Потім вам потрібно створити проект. Це сайт, для якого ви хочете розробити попап-форму. Ви можете створити попап для сайту, створеного в SendPulse, або встановити попапи на сторонній сайт.
  2. Створіть попап. Користувач побачить попап після того, як спрацює тригер. Дія — це поведінка відвідувача вашого сайту. Для того, щоб її налаштувати, оберіть одну з 22 умов, або комбінуйте їх. Далі оберіть шаблон попапу і редагуйте його на ваш смак. Напишіть текст повідомлення і встановіть очікувана цільову дію користувача, наприклад, підписка, запит телефону. Налаштуйте сценарії показу.
  3. Збережіть на опублікуйте ваш попап. Перед публікацією ви побачите, як виглядає ваша форма. Після публікації ви зможете відслідковувати статистику та редагувати налаштування попапу.

Нижче ви можете побачити, як виглядає процес створення попапу.

Більш детальну інструкцію ви можете прочитати в нашій Базі Знань.

В наступному розділі ми розповімо, як покращити ефективність вашого лід-магніту.

Рекомендації щодо створення ефективного лід-магніту

Нижче ми підготували ще кілька додаткових порад щодо створення ефективного лід-магніту.

Переконайтеся, що ваш лід-магніт орієнтований на цільових клієнтів

Створюйте лід-магніти, які безпосередньо стосуються вашого бізнесу. В іншому випадку ви ризикуєте зібрати аудиторію, яка буде не зацікавлена у вашій пропозиції. Наприклад, немає сенсу просувати керівництво з догляду за бородою або вусами на Pinterest, оскільки майже 80% користувачів цієї платформи — жінки.

Перегляньте приклад нижче. Unbounce пропонує електронну книгу в якості лід-магніта. Користувачі мають вказати, які саме послуги вони надають клієнтам і скільки людей працює в їх команді. Таким чином, вони зможуть отримувати релевантні пропозиції.

Targeted lead magnet

Запропонуйте подарунок

Ви можете надати аудиторії безкоштовну доставку або один із своїх продуктів в обмін на контактну інформацію. Подарунок за підписку мотивує користувачів до взаємодії.

Ніхто не любить чекати – майте це на увазі, тому що ви можете отримати користь від цього факту! Найкраща ідея — вказати час, який потрібен вашій команді для написання цінного матеріалу.

An effective lead magnet

Ставте лише релевантні питання

У формі підписки ставте лише ті питання, які необхідні для продуктивної співпраці з клієнтами. Наприклад, B2B компанії крім імені та email адреси можуть запитувати назву компанії, сайт та інформацію про галузь. В той час, як у сегменті B2C може бути достатньо email адреси.

A lead magnet for B2B

Як бачите, лід-магніт — невід'ємна частина рекламного контенту. Використовуйте отримані в цій статті рекомендації та приклади, щоб створити ефективну пропозицію для успішної лідогенерації. Керуйте списками розсилки та відстежуйте статистику, щоб регулярно покращувати свої кампанії та підвищувати результативність вашої стратегії.

Також шукали з "Лід-магніт"
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Лід-магніт"

Оцінка: 4 / 5 (0)

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке лід-магніт: визначення", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.