Персоналізація (англ. Personalization) — це інструмент email маркетингу, за допомогою якого використовують особисту інформацію про підписників для створення релевантних листів. Індивідуальне звернення до клієнта покращує статистику і значно підвищує результативність email розсилок.

Дивіться вебінар, в якому Галина Панасюк, CRM менеджер, розповідає про рівні персоналізації, чому персоналізація працює, які дані можна використовувати, що саме персоналізувати і як тестувати.

Чому важливо персоналізувати листи?

  • Персоналізація забезпечує позитивний користувацький досвід
  • Зміцнює взаємини з клієнтами
  • Покращує ефективність email стратегії
  • Допомагає підвищити кількість переходів
  • Персоналізація забезпечує позитивний користувацький досвід. З її допомогою компанії створюють релевантний контент і відправляють підписникам індивідуальні пропозиції. Так персоналізація допомагає посилити емоційний зв'язок з брендом, підтримати залученість аудиторії і зменшити кількість відписок.
  • Зміцнює взаємини з клієнтами. Персоналізація робить спілкування між продавцями і покупцями більш людяним. Персоналізовані листи дуже цінуються, так як демонструють підписникам увагу бренду до їх потреб та інтересів. Це збільшує загальну цінність і обидві сторони виграють.
  • Покращує ефективність email стратегії. Коли бренд персоналізує свої повідомлення, email розсилки перестають бути просто маркетинговим каналом. Тому кількість відправлених листів зменшується, а їх якість підвищується.
  • Допомагає підвищити кількість переходів. Згідно зі статистикою, наведеною Instapage, кількість унікальних переходів персоналізованих промо-розсилок на 41% вище, ніж у неперсоналізованих.

Якщо ви ще не персоналізуєте свої розсилки, але хочете спробувати, скористайтеся зручними інструментами SendPulse.

Інструменти SendPulse для персоналізації листів

  • Проста персоналізація
  • Розумна персоналізація

Існує два способи персоналізації листів. Який з них підійде вам, залежить від потреб і можливостей компанії. Давайте докладніше розглянемо кожен з них.

Проста персоналізація

Проста персоналізація відображає інформацію про користувача в вашому листі (ім'я, країна, дата народження і так далі). Дотримуйтесь цих інструкцій, щоб персоналізувати свою email кампанію за допомогою SendPulse.

Розумна персоналізація

Розумна персоналізація дозволяє змінювати контент листів в залежності від інформації про клієнтів, яка у вас є, і відправляти різні пропозиції в рамках однієї email кампанії. За допомогою змінних ви можете налаштувати персоналізовану розсилку для тих підписників, які надали свої дані (ім'я, місто проживання і так далі), а стандартну для тих, хто цього не зробив.

Можливості розумної email персоналізації обмежені тільки вашою фантазією. Детальніше про те, як використовувати розумну персоналізацію.

Статистика персоналізації листів

Подивіться на ці результати, яких ви можете досягти завдяки персоналізації:

  • 75% споживачів віддають перевагу тим брендам, які персоналізують свої пропозиції.
  • 82% користувачів більш схильні до покупки, коли отримують персоналізовані розсилки.

Рекомендації по персоналізації листів

  1. Визначте вашу задачу
  2. Збирайте інформацію про підписників
  3. Додайте більше опцій в форму підписки
  4. Сегментуйте список розсилки
  5. Надсилайте тригерні листи
  1. Визначте ваше завдання. Перш за все, поставте цілі і вирішите, які варіанти персоналізації будуть найбільш підходящими. Створіть план і крок за кроком реалізуйте його.
  2. Збирайте інформацію про підписників. Неможливо запустити розумну і складну персоналізовану кампанію, якщо немає даних про клієнтів. Постарайтеся зібрати якомога більше корисної інформації: вік, стать, дата народження, адреса, номер телефону, історія покупок і так далі. SendPulse автоматично збирає деякі дані, що значно полегшує роботу. Використовуйте форми підписки і дозвольте підписникам поділитися інформацією про себе на вашому сайті.
  3. Додайте більше опцій в форму підписки. Включіть потрібні питання в форму підписки, щоб зібрати більше даних. Повідомте свою аудиторію, що хочете зробити пропозиції більш релевантними для них. Повірте, підписники з радістю нададуть своєму улюбленому бренду додаткову інформацію, щоб отримувати персоналізовані розсилки.
  4. Сегментуйте список розсилки. SendPulse дозволяє створювати різні email кампанії для різних груп підписників на основі наявних даних. Продумайте кращі умови для сегментації аудиторії, налаштуйте відповідні змінні і запустіть кампанію. Далі відстежуйте статистику і підвищуйте ефективність розсилок.
  5. Надсилайте тригерні листи. Налаштуйте тригерні розсилки для підвищення результативності email маркетингу. Так, ваші підписники будуть отримувати листи в залежності від виконаних дій на сайті.

Приклади персоналізації листів

Платформа eTutorium регулярно відправляє своїм підписникам персоналізовані листи. Особисте звернення, захоплюючий текст і продуманий заклик до дії посилюють емоційний вплив на читача і збільшують кількість переходів.

Персоналізований лист від eTutorium

Персоналізація в святковій розсилці надає чудову можливість для конвертації підписника в покупця. Погодьтеся, пропустити таку пропозицію зацікавлений читач просто не зможе, адже знижку 50% дарують не кожен день.

Персоналізований лист від Freelancehunt

Також шукали з "Персоналізація"
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Персоналізація"

Оцінка: 5 / 5

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке персоналізація листів: визначення, приклади", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.