Чому сегментацію варто застосовувати в email маркетингу
Суть у тому, щоб не відправляти всій базі одного й того ж листа, а зробити розсилку за виділеним сегментом на основі даних про користувача. Такі розсилки відкривають частіше і більше переходять за посиланнями.
Доставка
+ 24%
Відписки
-28%
Релевантність
+ 34%
Open rate
+ 39%
Результати сегментування підписників. За даними emailonacid від 01.01.2018
ВИДИ й КРИТЕРІЇ СЕГМЕНТАЦІЇ
Розділіть підписників за діями, вчиненим у попередніх розсилках
ДІЇ ПІДПИСНИКІВ
Запускайте реактіваційну email кампанію, щоб знову розбудити інтерес у отримувачів
РЕЙТИНГ ОТРИМУВАЧІВ
Оцінка формується за кількістю кліків і відкриттів у попередніх розсилках
Статистика
Створюйте сегмент за кількістю відкриттів та переходів за потрібний період у календар
ЗМІННІ
Що більше інформації про клієнта ви зберете, то докладнішою буде сегментація
Ім’я
Для користувачів вітальної розсилки, наприклад, Олександр або Ілона.
Професія
Щоби підібрати релевантний контент: бухгалтерам — поради зі звітності, директорам — добірку корисних статей.
Місто
Аби запустити маркетингову кампанію в певному регіоні.
Вік
Для пропозицій на кшталт «Банківська картка для студентів» чи «Безтурботна пенсія з депозитом».
ГОТОВІ СЕГМЕНТИ
Не потрібно задавати умови для сегментації власноруч, адже SendPulse зробив це за вас. Автоматично виділяються сегменти за активністю учасників:
Нові
Додані менше 30 днів тому
Активні
1+ відкриті листи з останніх п'яти розсилок за останні 3 місяці
Неактивні
Не відкрив жодної з останніх п'яти отриманих розсилок за 3 місяці
Можливості при роботі з сегментами
Експорт
Вивантажуйте дані про своїх підписників у CSV, XLS і XLSX файли. Звіт можна отримати на email, вказаний при реєстрації.
Копіювання
Копіюйте контакти і всі значення змінних у потрібну адресну книгу.
Переміщення
Переміщайте сегмент до іншої адресної книги.
Видалення
Чистіть базу підписників від усіх відписаних отримувачів.
або