Чому сегментацію варто застосовувати в email маркетингу

Суть у тому, щоб не відправляти всій базі одного й того ж листа, а зробити розсилку за виділеним сегментом на основі даних про користувача. Такі розсилки відкривають частіше і більше переходять за посиланнями.

Доставка

+24%

Відписки

-28%

Релевантність

+34%

Open rate

+39%

Результати сегментування підписників. За даними emailonacid від 01.01.2018

ВИДИ й КРИТЕРІЇ СЕГМЕНТАЦІЇ

Розділіть підписників за діями, вчиненим у попередніх розсилках

subscribers actions

ДІЇ ПІДПИСНИКІВ

Запускайте реактіваційну email кампанію, щоб знову розбудити інтерес у отримувачів

recipients rating

РЕЙТИНГ ОТРИМУВАЧІВ

Оцінка формується за кількістю кліків і відкриттів у попередніх розсилках

statistic

Статистика

Створюйте сегмент за кількістю відкриттів та переходів за потрібний період у календар

ЗМІННІ

Що більше інформації про клієнта ви зберете, то докладнішою буде сегментація

segmantation edit segmantation list
variable name

Ім’я

Для користувачів вітальної розсилки, наприклад, Олександр або Ілона.

variable profession

Професія

Щоби підібрати релевантний контент: бухгалтерам — поради зі звітності, директорам — добірку корисних статей.

variable city

Місто

Аби запустити маркетингову кампанію в певному регіоні.

variable age

Вік

Для пропозицій на кшталт «Банківська картка для студентів» чи «Безтурботна пенсія з депозитом».

ГОТОВІ СЕГМЕНТИ

Не потрібно задавати умови для сегментації власноруч, адже SendPulse зробив це за вас. Автоматично виділяються сегменти за активністю учасників:

all base segmentation
new segments

Нові

Додані менше 30 днів тому

active segments

Активні

1+ відкриті листи з останніх п'яти розсилок за останні 3 місяці

inactive segments

Неактивні

Не відкрив жодної з останніх п'яти отриманих розсилок за 3 місяці

Можливості при роботі з сегментами

export

Експорт

Вивантажуйте дані про своїх підписників у CSV, XLS і XLSX файли. Звіт можна отримати на email, вказаний при реєстрації.

copy

Копіювання

Копіюйте контакти і всі значення змінних у потрібну адресну книгу.

move

Переміщення

Переміщайте сегмент до іншої адресної книги.

delete

Видалення

Чистіть базу підписників від усіх відписаних отримувачів.

Аналізуйте дані й відправляйте релевантні розсилки