Вбудуйте автономний ШІ-агент у свій чат-бот
Реалізуйте просунуті кейси завдяки ШІ-агенту — штучному інтелекту, який діє у рамках сценарію бота.
ШІ-агент:
- Розуміє контекст діалогу: памʼятає попередні повідомлення, тому спілкується природно та логічно.
- Враховує емоційний складник: розпізнає настрій та наміри підписника, щоб реагувати якомога доречніше.
- Зберігає користувацькі дані для подальшого використання в CRM, email розсилках тощо.
- Діє автономно без залучення менеджера задля досягнення поставленої мети.
Наприклад, ШІ-агент може розповісти про вебінар, спікера та умови участі, а коли користувач буде готовий зареєструватися, запустить ланцюжок реєстрації, збереже імʼя та email в змінну, передасть у CRM та активує автоворонку.
або