Нам довіряють сотні тисяч маркетологів

nbu uniqa jooble novaposhta"/ ukrpost gasua epicentr"/ docua"/ meest prozorro liki24"/ booklya kiyavia fakty mctoday prjctr mafia ictv misteram marksandspencer renault"/ viessmann puma bmv"/ samsung"/ ideabank folkmoda dobrobut studiokvartal95 liganet eset ipay uaf piraeus shtrafua payback karcher retailers ria varus planetakino flagman unitcity 1991 usainua onedollarclub publicbid dest obyava medikom sportua xadoua Roman.ua medcard osvitaua subway forbes incrussia hafele reikartz tomato-pizza templatemonster barca zecurion modoza travelline.png lot chicco sdventures alternativaplatform swatch interkassa plerdy radisson letgo naked-science jackwolfskin stihl buki
Що таке автоматизація воронки продажів?

Що таке автоматизація воронки продажів?

Автоматизація допомагає контакту рухатися воронкою продажів з мінімальною участю співробітників. Ви налаштовуєте умови один раз, а далі система Automation 360 спрацьовує при настанні певної дати або обраної події: додавання контакта до адресної книги, створення або зміна угоди у CRM системі, реєстрація, купівля товару тощо.

У відповідь на подію ваша аудиторія зможе отримувати вітальні листи, цікавий контент, повідомлення про покинутий кошик, підтвердження замовлення та інші корисні повідомлення.

Автоматизуйте комунікації у воронці продажів за допомогою
Automation 360

Об'єднайте кілька каналів маркетингу в мультиканальну систему, щоб контакти отримували актуальні повідомлення залежно від тегу, статусу угоди чи завдання в CRM.

Вирощуйте лідів Зображення 3

Вирощуйте лідів

Автоматизуйте комунікацію на всіх етапах воронки продажів: знайомте користувачів із брендом і асортиментом, працюйте із запереченнями, повертайте до покинутого кошика та надавайте підтримку, запрошуйте до повторних покупок, автоматично змінюючи статус ліда у CRM.
Заощаджуйте час Зображення 1 Заощаджуйте час Зображення 2

Заощаджуйте час

У разі настання потрібної події система автоматично надсилатиме повідомлення, а також змінюватиме статуси угод для контактів у CRM. Наприклад, після оплати послуги в чат-боті клієнт отримає лист «Дякуємо за оплату», а в угоді зміниться статус з «Очікує оплати» на «Оплачено».
Вам залишиться лише відстежувати статистику та ефективніше налаштовувати інструменти Automation 360.

Підвищуйте конверсії

Підвищуйте конверсії

Аналізуйте ефективність автоматичних комунікацій за часом, отримувачами або окремими блоками, щоб зробити досвід користувача комфортнішим і підвищити показники авторозсилок у майбутньому.
Керуйте своїм маркетингом Зображення 1 Керуйте своїм маркетингом Зображення 2 Керуйте своїм маркетингом Зображення 3

Керуйте своїм маркетингом

Налаштуйте систему автоматизації Automation 360, щоб надсилати тисячі повідомлень у різні канали згідно із запланованим графіком, поведінкою користувача й місцем у воронці, або запускайте розсилку одразу після її створення. Пропонуйте релевантні повідомлення в правильний час — так ви підвищите залучення користувачів і збільшите продажі.
Вбудовуйте чат-бот повідомлення у ваші авторозсилки Зображення 1 Вбудовуйте чат-бот повідомлення у ваші авторозсилки Зображення 2 Вбудовуйте чат-бот повідомлення у ваші авторозсилки Зображення 3 Вбудовуйте чат-бот повідомлення у ваші авторозсилки Зображення 4

Вбудовуйте чат-бот повідомлення у ваші авторозсилки

За допомогою Automation 360 ви можете об'єднати в мультиканальну систему CRM та вісім маркетингових каналів: email, SMS, web push, Viber та чат-ботів у Facebook Messenger, Instagram, Telegram та WhatsApp навіть без навичок програмування.
Керуйте навчальним процесом, не заглиблюючись в рутину Зображення 1

Керуйте навчальним процесом, не заглиблюючись в рутину

Система Automation 360 інтегрована з платформою для онлайн-курсів, щоб ви могли автоматизувати ще більше рутинних дій всередині воронки: надсилання welcome-листів новим студентам, інформування про додавання уроків та обмеження часу доступу, видавання сертифікатів тощо.

Надсилайте повідомлення відповідно до дій клієнта

SendPulse допоможе вибудувати взаємини з клієнтами та продавати цілодобово

Покинутий кошик

Покинутий кошик

Надішліть листа з нагадуванням про товар, який клієнт додав до кошика, але так і не купив.
Купівля

Купівля

Заплануйте листи з вдячністю за купівлю: продублюйте номер замовлення, умови оплати та доставки, запропонуйте залишити відгук чи отримати знижку на наступну купівлю.
Реєстрація

Реєстрація

Подякуйте клієнту за реєстрацію на вашому сайті, розкажіть про переваги компанії.
Підтвердження

Підтвердження

Надішліть повідомлення до будь-якого каналу після реєстрації користувача на сайті, оформлення замовлення або бронювання.
Відгуки

Відгуки

Підвищіть лояльність клієнтів, цікавлячись їхньою думкою про ваш товар чи послугу. Підписники зможуть поділитись своїм досвідом або оцінити сервіс за шкалою від 1 до 10.
Реактивація

Реактивація

Відновіть інтерес аудиторії до ваших комунікацій за допомогою продуманої акції, опитування чи ситуативного креативу.
Кастомна подія

Кастомна подія

Створіть власну подію та налаштуйте надсилання тригерних листів після її спрацювання.

Готові ланцюжки тригерних email повідомлень

Наша команда підготувала для вас варіанти ланцюжків, які підходять для різних сфер бізнесу

Детальніше
examples of ready chains

Вибудовуйте взаємини із клієнтами за допомогою Automation 360

Automation 360 — інструмент для автоматизації маркетингу та продажів від SendPulse. Ним успішно користуються підприємці та маркетологи без навичок програмування.

Результати після місяця регулярної комунікації

Налаштуйте тригерні ланцюжки

Реєстрація події

Реєстрація події

У сервісі SendPulse додайте подію-тригер, яку ви хочете відстежувати: наприклад, покинутий кошик.

Ми згенеруємо URL, приклад даних і чекатимемо на вхідні події.

Створення тригерного ланцюжка

Створення тригерного ланцюжка

Додайте ланцюжок, який починається з вашої нової події.

Далі додайте елемент із повідомленням. Ланцюжок може включати email, SMS, web push та повідомлення в месенджерах, які містять змінні події.

Спрацювання події

Спрацювання події

Коли відбудеться обрана подія, наприклад, відвідувач піде з сайту, нічого не замовивши, ця інформація надійде до SendPulse.
Старт ланцюжка

Старт ланцюжка

Після того, як Automation 360 отримає інформацію про подію, на email підписника прийде лист із темою «Ой, здається, ви щось забули».
Досягнення мети

Досягнення мети

Щойно людина оформить замовлення, спрацює тригерна подія «Купівля». У майбутньому ви зможете порахувати кількість конверсій та покращити цей показник.

Переваги Automation 360

Багатоканальність

Багатоканальність

Надсилання email, web push, SMS та повідомлень у месенджерах

Підрахунок конверсій

Підрахунок конверсій

Сервіс веде статистику цілей, досягнутих отримувачами

Фільтр даних

Фільтр даних

Надсилайте листи залежно від змінних, умов та виконаних подій

Шлях підписника у ланцюжку

Шлях підписника у ланцюжку

Відображення всіх листів, які отримав конкретний користувач

Наочна статистика

Наочна статистика

Детальна візуалізація всіх статистичних даних ланцюжка листів

API та вебхуки

API та вебхуки

Надсилайте дані через API для підвищення безпеки або через вхідні вебхуки

email statistics iphone

Точна статистика завжди під рукою

Керуйте email маркетингом, навіть якщо ви далеко від робочого місця — вся статистика розсилок доступна у мобільних додатках для iOS та Android.

FAQ

Це сервіс, який дозволяє вдосконалити етапи взаємодії контактів з воронкою продажів та автоматично надсилати повідомлення залежно від поведінки чи дій користувача. Зареєструйтесь у SendPulse, щоб без участі співробітників створювати та змінювати угоди в CRM, вирощувати лідів, а також надсилати всі види тригерних листів — про покинутий кошик, з привітанням, про транзакції або підтвердження підписки.

За допомогою SendPulse ви можете безплатно користуватися інструментами автоматизації воронки продажів Automation 360, а також відправляти повідомлення у межах лімітів в різні маркетингові канали — email, SMS, web push, Viber і месенджери. Виберіть відповідний тарифний план, щоб надсилати розсилки потрібній кількості підписників.

Використовуйте вітальні повідомлення для онбордингу та святкові, щоб привітати лояльних клієнтів з річницею підписки. Надсилання листа про покинутий кошик, який змотивує користувачів повернутися до купівлі, а реактиваційні розсилки допоможуть знову залучити пасивних підписників та очистити список неактивних контактів. Налаштуйте та надсилайте всі ці повідомлення до різних каналів безплатно за допомогою Automation 360 від SendPulse.

Сервіси масових розсилок, як-от SendPulse, надають брендам готові інструменти автоматизації воронки продажів, налаштування яких можливе навіть з мінімальним бюджетом та без навичок програмування. А безплатний тариф дозволяє малому та середньому бізнесу зростати швидше за невеликі гроші. Ще одна причина, через яку сьогодні потрібна автоматизація — популярність індивідуального підходу через персоналізовані комунікації та CRM-маркетинг.

Автоматизуйте процес руху контактів воронкою продажів

Відчуйте приріст лідів та угод вже за місяць регулярних комунікацій