Навіщо використовувати ланцюжки автовідповідей чат-бота
Робот-співробітник не замінить ваш персонал, але допоможе упоратися з великою кількістю завдань. Що вміє чат-бот?
Заміняти людину в рутинних процесах
Користувачі часто запитують про асортимент та ціни, записуються на консультацію та дізнаються графік роботи. Нехай на ці запитання відповідає чат-бот, а менеджер займається іншими важливими справами.
Відповідати цілодобово
Після 18:00 робота не закінчується. Користувачі можуть контактувати з вашої сторінкою в соцмережах навіть уночі. Налаштуйте чат-бота, щоб він відповідав за вас.
Успішно продавати
Створіть повноцінний магазин у чаті. Чат-бот сформує персоналізовану пропозицію та покаже картки товарів або цілі каталоги з кнопками переходу на сайт.
Впроваджуйте месенджер-маркетинг в декількох соцмережах на одній платформі
Використовуйте конструктор чат-ботів SendPulse, щоб створити автоматизовані ланцюжки повідомлень для Facebook Messenger і Telegram на одній платформі. Ви зможете розробити сценарій повідомлень для кожного месенджера і створити мультиканальний віджет підписки на сайті, щоб користувачі могли обрати зручний для них канал зв'язку.
Як створити ланцюжок повідомлень чат‑бота
-
Створюємо тригер
Задайте тригер, який запустить найрізноманітніші автовідповіді та ланцюжки повідомлень.
-
Пишемо автовідповідь
Придумайте повідомлення, яке буде надіслано користувачеві, коли тригер спрацює.
-
Налаштовуємо логіку роботи бота
Встановіть послідовність, в якій користувачі будуть отримувати повідомлення.
-
Тестуємо і запускаємо
Перевірте коректність роботи бота в режимі тесту, а потім запускайте ланцюжки автовідповідей у звичайному режимі.
1. Створюємо тригер
Тригер — це умова, за якою відправляється автовідповідь або запускається ланцюжок повідомлень у чаті з користувачем. Існує декілька тригерів, які ви можете налаштувати:

Підписка
Використовуйте тригер, щоб відправити welcome-повідомлення після підписки через вказаний інтервал у хвилинах, годинах, днях.
Ключові слова
Придумайте, які ключові слова можуть писати ваші користувачі в чат, наприклад «ціна», «доставка». Саме вони стануть тригером для надсилання автовідповідей в чат.
Стандартна автовідповідь
Створіть тригер, за яким спрацює універсальна відповідь на будь-яке ключове слово, для якого ще не прописана команда.
Повідомлення про відписку
Налаштовуйте тригер, щоб користувач отримав повідомлення після введення команди відписки.
2. Пишемо автовідповідь
Пишіть автовідповіді коротко й по суті, щоб привести людину до цільової дії.


Додавайте контент
Повідомлення може складатися з декількох текстових блоків. Додавайте до нього зображення, файл, список і картку.


Прикріплюйте швидкі відповіді
Використовуйте швидкі відповіді як підказки користувачеві для вибору відповіді. В одне повідомлення можна додати до десяти таких підказок.


Додавайте блок введення даних
Зберігайте у змінну текст, який користувачі самі надіслали у чат, та використовуйте отримані дані в наступних повідомленнях ланцюжку. За допомогою запита на введення даних ви можете отримувати заповнені заявки і анкети від користувачів.


Вставляйте кнопки
Кнопка використовується як сполучна ланка з наступним повідомленням. Ви можете додати посилання для кнопки, щоб користувач перейшов на потрібний розділ сайту.



Отримуйте інформацію з зовнішніх джерел
Відправляйте запити сторонньому серверу, отримуйте дані та використовуйте їх у чат-боті. Запишіть дані у вигляді змінної або додавайте одразу у повідомлення.
Наприклад, по назві міста ви можете повідомити про погоду, по назві товара — здійснити пошук і вивести результат у бот, по даними підписника — зареєструвати його на заход.
Дізнатися більше
Налаштуйте оплату
Перетворіть чат-бота в ефективний канал продажів для вашого бізнесу. Налаштуйте інтеграцію з платіжними системами та додайте кнопки оплати в ланцюжки повідомлень бота, щоб покупці змогли швидко і безпечно формувати замовлення прямо у чаті.
Дізнатися більше




Установіть затримку
Додайте затримку, щоб користувач бачив, що йому друкують відповідь.
3. Налаштовуємо логіку роботи бота
Наступні повідомлення відправляться залежно від того, яку кнопку або швидку відповідь натисне користувач. Щоб розвивати ланцюжок автовідповідей, використовуйти функціональні блоки.
Повідомлення
Прикріплюйте стільки повідомлень, скільки знадобиться для інформативного діалогу.
Ланцюжок
Спрямовуйте користувача в уже існуючий ланцюжок, щоб не створювати дублюючі блоки повідомлень.
Дія
За допомогою цього блоку ви можете переводити чат на адміністратора, призначати тег користувачеві або встановлювати змінну, щоб сегментувати вашу аудиторію. Також налаштовуйте вебхук для відправки даних про подію в ланцюжку бота в вашу систему CRM або CMS.
Пауза
Встановлюйте затримку відправки наступного повідомлення. Вказуйте інтервал від декількох хвилин до одного дня.
4. Тестуємо і запускаємо бота
Щоб перевірити правильність відправки повідомлень для кожного окремого ланцюжка, збережіть ланцюжок автовідповідей та відправте його собі. Після перевірки запускайте ланцюжок всім підписникам.

FAQ
Як підключити чат-бота
В акаунті SendPulse перейдіть до розділу «Чат-боти» і підключіть чат-бот до однієї або декількох сторінок, якими ви керуєте як адміністратор. Зверніть увагу, що підключити чат-бот до групи або створеного заходу не можна. Детальніше про те, як підключити чат-бота читайте в нашій базі знань.
Як зібрати базу підписників чат-бота
Збирайте базу контактів за допомогою віджета на сайті. Для створення віджета підписки, в акаунті SendPulse перейдіть у розділ «Чат-боти» і відкрийте «Віджети підписки». Виберіть тип віджета з представлених варіантів. Далі налаштуйте зовнішній вигляд віджета в редакторі. Коли віджет готовий, натисніть «Зберегти і отримати код». Вставте отриманий код у потрібне місце на сайті. Читайте докладніше про те, як створити віджет підписки.
Як створити і налаштувати тригер для автовідповіді й ланцюжка повідомлень
Як створити і налаштувати тригер для автовідповіді й ланцюжка повідомлень В акаунті SendPulse, у розділі «Чат-боти» знайдіть вкладку «Структура бота». Далі натисніть «Створити новий тригер». Оберіть потрібний тип тригера. В системі є встановлені тригери «Відразу», «Стандартна автовідповідь», «Відписка від бота» і тригери, які можна налаштувати вручну: «Команда» і «Після підписки». Для тригера «Команда» вкажіть ключове слово, за яким буде запускатися автовідповідь. Після створення тригера ви можете одразу ж перейти до налаштування автовідповіді або цілого ланцюжка повідомлень, які відправляться при його спрацюванні. Читайте більше про те, як створювати, редагувати і видаляти тригери.
Як створити ланцюжок автовідповідей у візуальному редакторі
Як створити ланцюжок автовідповідей у візуальному редакторі Налаштуйте автовідповіді й ланцюжки автовідповідей чат-бота у SendPulse за допомогою редактора. Редактор дозволяє прописати сценарій комунікації чат-бота з користувачем. Використовуйте блоки «Повідомлення», «Ланцюжок», «Дія», «Пауза». Пов'язувати елементи ви можете за допомогою кнопок і швидких відповідей, які користувач натискатиме у чаті. Читайте більше про те, як створити ланцюжок повідомлень чат-бота.
Чи можна перенаправляти користувача з одного ланцюжка в інший
Так, щоб не дублювати блоки повідомлень, усередині кожного ланцюжка ви можете перенаправляти користувача в інший ланцюжок.
Як створювати ланцюжки, не прив'язані до тригерів
В акаунті SendPulse, у структурі бота, натисніть кнопку «Створити ланцюжок» і налаштуйте ланцюжок повідомлень. Після того як ви збережете ланцюжок, можна прив'язати його до будь-якого створеного тригера. Ви також можете перенаправляти користувачів із інших ланцюжків у неприв'язаний ланцюжок.
Що можна додати в повідомлення
Ви можете додати в повідомлення різні елементи:
- текст — наберіть потрібний текст повідомлення;
- картинку — використовуйте для відправки зображення у повідомленні;
- картку — додавайте до десяти карток товару, щоб повідомлення виглядало, як міні-каталог.
- файл — прикріпіть до повідомлення потрібні документи;
- затримку — вкажіть інтервал в секундах, аби користувач бачив, що йому друкують відповідь.
Як реагує бот, якщо користувач пише слово, яке неточно співпадає з ключовиком
Лише окремі слова бот розпізнає як тригери. Припустімо, підписник напише кілька ключових слів або ключове слово у контексті цілої фрази. В такому випадку чат-бот видасть автовідповідь. Наприклад, підписник відправляє повідомлення «Здрастуйте, хочу записатися до стоматолога». У цьому повідомленні одразу два ключових слова: «Здрастуйте» і «Записатися». Чат-бот розпізнає їх як тригери і відправить швидкі відповіді в чат. Користувач зможе клікнути на відповідний варіант, тим самим запустивши відповідний ланцюжок із відповідями.
Чи впливає регістр на розпізнавання чат-ботом команд
Розпізнавання команди не залежать від регістру, в якому користувач пише ключові слова у чат. Бот зрозуміє як слово «доставка», так і «Доставка».
Налаштуйте чат-бота для свого бізнесу вже зараз
Розпочати роботу
Реєстрація з соцмережами
Увійти з Facebook Увійти з Google