Нам довіряють сотні тисяч маркетологів



Що таке NPS?
Як розрахувати NPS
Визначити NPS можна самостійно за допомогою формули: відніміть частку тих, хто готовий рекомендувати ваш продукт чи бренд, від тих, хто не готовий. Різниця цих показників становитиме індекс лояльності.
Або ж встановіть віджет на сайт і отримуйте готові результати з візуалізацією ключових показників та інтеграцією з CRM.
Як аналізувати результати
Відповідно до оцінок, респондентів розділяють на три групи:
- Критики — незадоволені, потребують виправлення помилок.
- Нейтрали — налаштовані посередньо, без уваги можуть стати критиками.
- Прихильники — лояльна аудиторія, варта турботи, подяки та заохочень.
Усі необхідні опції в єдиному NPS-віджеті


5+ стилів відображення
Окрім стандартної шкали оцінок від 1 до 10, ви можете вибрати, як показувати відповіді:
- зірочками;
- смайлами;
- серцями;
- лайком та дизлайком;
- цифрами від 1 до 3 чи від 1 до 5.
Виберіть комфортний для вашої аудиторії метод оцінки, а за потреби змініть його в один клік.


Адаптивний дизайн


Персоналізація



Зрозуміла статистика



Інтеграція з CRM
Доповніть NPS-опитування іншими попап-формами

Перекривний попап

Спливний попап

Горизонтальний попап

Модальне вікно
Розвивайте свій бізнес завдяки зворотному звʼязку
NPS-віджет створений, щоб ви могли лише за кілька кроків розшифрувати настрій клієнтів та стимулювати аудиторію до повторних купівель. Ідеї на поверхні — просто скористайтесь ними!
Створити NPS-віджет безплатно
або