Нам довіряють сотні тисяч маркетологів

nbu uniqa jooble novaposhta"/ ukrpost gasua epicentr"/ docua"/ meest prozorro liki24"/ booklya kiyavia fakty mctoday prjctr mafia ictv misteram marksandspencer renault"/ viessmann puma bmv"/ samsung"/ ideabank folkmoda dobrobut studiokvartal95 liganet eset ipay uaf piraeus shtrafua payback karcher retailers ria varus planetakino flagman unitcity 1991 usainua onedollarclub publicbid dest obyava medikom sportua xadoua Roman.ua medcard osvitaua subway forbes incrussia hafele reikartz tomato-pizza templatemonster barca zecurion modoza travelline.png lot chicco sdventures alternativaplatform swatch interkassa plerdy radisson letgo naked-science jackwolfskin stihl buki
Що таке NPS? Автоматично відображається на сайтах, створених у нашому конструкторі Що таке NPS?

Що таке NPS?

NPS (Net Promoter Score) — це індекс лояльності клієнтів, всесвітньо відомий «барометр» емоційної прихильності до бренду. Топові компанії у всьому світі ставлять єдине запитання: «Ви готові порекомендувати нашу компанію або продукт другу чи колезі?».
Як розрахувати NPS

Як розрахувати NPS

Визначити NPS можна самостійно за допомогою формули: відніміть частку тих, хто готовий рекомендувати ваш продукт чи бренд, від тих, хто не готовий. Різниця цих показників становитиме індекс лояльності.

Або ж встановіть віджет на сайт і отримуйте готові результати з візуалізацією ключових показників та інтеграцією з CRM.

Як аналізувати результати

Як аналізувати результати

Відповідно до оцінок, респондентів розділяють на три групи:

  • Критики — незадоволені, потребують виправлення помилок.
  • Нейтрали — налаштовані посередньо, без уваги можуть стати критиками.
  • Прихильники — лояльна аудиторія, варта турботи, подяки та заохочень.
Розпочніть вивчення клієнтського досвіду з готових NPS-віджетів

Розпочніть вивчення клієнтського досвіду з готових NPS-віджетів

Серед шаблонів ви знайдете макет для оцінки будь-якого параметра, а його налаштування відповідно до ваших завдань займе не більше 10 хвилин.

Усі необхідні опції в єдиному NPS-віджеті

Автоматизуйте визначення індексу лояльності, щоб зрозуміти сильні та слабкі сторони вашого бізнесу, розробити стратегію розвитку та відслідкувати ефективність змін
5+ стилів відображення 5+ стилів відображення

5+ стилів відображення

Окрім стандартної шкали оцінок від 1 до 10, ви можете вибрати, як показувати відповіді:

  • зірочками;
  • смайлами;
  • серцями;
  • лайком та дизлайком;
  • цифрами від 1 до 3 чи від 1 до 5.

Виберіть комфортний для вашої аудиторії метод оцінки, а за потреби змініть його в один клік.

Адаптивний дизайн Адаптивний дизайн

Адаптивний дизайн

Збільшуйте відсоток відповідей завдяки продуманому формату. Змінюйте стиль і положення, адаптуйте зміст запитання, додавайте картинку і поле для коментаря. Зосередьтесь на сенсах, а ми потурбуємося, щоб ваш віджет NPS чудово виглядав на будь-яких пристроях.
Персоналізація Персоналізація

Персоналізація

Створюйте унікальні віджети для різних користувачів: запускайте різноманітні сценарії залежно від цілі сторінки. Наприклад, на сторінці «Доставка й оплата» попросіть оцінити швидкість послуги, а в особистому кабінеті — зручність нового дизайну.
Зрозуміла статистика Зрозуміла статистика Зрозуміла статистика

Зрозуміла статистика

Відслідковуйте й аналізуйте результати NPS-опитування просто в статистиці віджета: ви можете фільтрувати її за оцінками, автоматично підраховувати середній бал, сегментувати аудиторію на критиків і прихильників, тощо.
Інтеграція з CRM Інтеграція з CRM icon

Інтеграція з CRM

Виберіть наявну або додайте нову змінну, щоб оцінка клієнта відображалася в адресній книзі або картці контакта в CRM. Далі ви зможете фільтрувати контакти за оцінками й персоналізовано комунікувати з кожним сегментом.

Оцініть легкість установлення віджета

Автоматично відображається на сайтах, створених у нашому конструкторі Зображення 1

Автоматично відображається на сайтах, створених у нашому конструкторі

Просто активуйте NPS-віджет в особистому кабінеті й одразу почніть отримувати зворотній звʼязок.

Працює після додавання готового коду на сторонніх сайтах Зображення 2

Працює після додавання готового коду на сторонніх сайтах

Додайте код на сайт лише один раз, а далі вносьте всі необхідні зміни через особистий кабінет.

Доповніть NPS-опитування іншими попап-формами

Створіть попап на основі одного із типів шаблонів. На вибір доступні різні цільові дії: запит номера телефону, підписка на розсилку чи месенджери, перехід до цільової сторінки, тощо
Перекривний попап

Перекривний попап

Спливний попап

Спливний попап

Горизонтальний попап

Горизонтальний попап

Модальне вікно

Модальне вікно

Розвивайте свій бізнес завдяки зворотному звʼязку

NPS-віджет створений, щоб ви могли лише за кілька кроків розшифрувати настрій клієнтів та стимулювати аудиторію до повторних купівель. Ідеї на поверхні — просто скористайтесь ними!