Нам довіряють більше 3 млн клієнтів.
Понад 4 000 позитивних відгуків
Усе, що потрібно підприємцям, всередині єдиної системи
Зосереджуйте інформацію про клієнтів, комунікації, воронки продажів і щоденні завдання в одному сервісі.



Централізоване керування контактами й угодами
Заявки з усіх можливих джерел — форм, попапів та онлайн-чату на сайті, соцмереж, email, чат-ботів, курсів — автоматично потрапляють у CRM. Менеджер лише веде клієнтів воронкою продажів: консультує, усуває заперечення та заохочує до конверсій.
Прискорити закриття угоди допоможуть автоворонки: вони автоматизують спілкування та допомагають контакту рухатися до покупки з мінімальною участю співробітників.
Як працювати з угодами

Спілкування з клієнтами через месенджери, телефонію та SMS
Будьте на зв’язку у Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp, Instagram, Viber та онлайн-чаті на сайті без перемикання між інтерфейсами й обліковими записами з компʼютера чи мобільного застосунку.
Також в єдиному вікні доступні дзвінки та відправка SMS, щоб звʼязуватися з клієнтами у зручних для них каналах якомога швидше. За результатами діалогу можна лишити нотатку, зафіксувати угоду, запустити ланцюжок чат-бота або зупинити авторозсилку — і все це без переходу в інші розділи CRM.
Як звʼязатися з контактом


Командна робота та керування завданнями
Оптимізуйте роботу відділу продажів: розподіляйте звернення між менеджерами, створюйте угоди та призначайте відповідальних, щоб відстежувати прогрес роботи з покупцем.
Дошка завдань з вбудованим календарем допоможе планувати та регулювати роботу всередині команди. Створюйте завдання та коментарі до них, а система нагадає відповідальним про дедлайн.
Залучити до команди потрібну кількість учасників можна без переходу на новий тариф.
Як керувати командою


Товарообіг і робота з асортиментом
Керуйте асортиментом вашого інтернет-магазину в CRM: додавайте нові товари, класифікуйте їх за різними параметрами та створюйте категорії, щоб потім легко додати на сайт.
А щоб оптимізувати пошук товарів у інтернеті, вказуйте SEO-параметри.
Як працювати з товарами

Документообіг
Мінімізуйте витрати часу, створюючи рахунки, договори й акти просто в CRM. Автоматично передавайте у документ актуальні дані: наприклад, контакти клієнта, номер і суму замовлення, адресу доставки тощо.
Готові документи можна додати до карток контактів, завдань та угод або відправити клієнтам чи партнерам.
Як створити документ

Інтеграція з Gmail та іншими поштовими скриньками
Підключіть свій обліковий запис у будь-якому поштовому сервісі до SendPulse, щоб зручно керувати поштою безпосередньо із CRM. Закріплюйте листування з клієнтами за угодами, завданнями чи контактами в системі. Прикріплюйте потрібні файли з менеджера файлів та оперативно відповідайте на важливі повідомлення, не відволікаючись на перемикання між сервісами.
Як підключити поштову скриньку до CRM
Аналізуйте ефективність щоденної роботи
Відстежуйте загальні показники відділу продажів — кількість та суми угод, приріст контактів, — та результативність окремих менеджерів.
Діаграма із джерелами угод допоможе оцінити якість лідогенерації окремими каналами, а показник ефективності інтеграцій з іншими сервісами екосистеми SendPuse підкаже нові можливості для розвитку бізнесу.
Як переглянути статистикуУся інформація про клієнтів в одному місці
Незалежно від того, звідки приходять ваші клієнти, важливо фіксувати усі контактні дані та зберігати їх в одному місці. Завести картку контакту у системі просто: вкажіть ім’я, прізвище, телефон та іншу інформацію.

Інтеграція CRM з іншими сервісами SendPulse
Забудьте про рутинні операції — CRM сама створить угоду, зафіксує етап воронки та відповідального за умовами, які ви самі визначаєте
Запускайте авторозсилки у воронці продажів
Додавайте угоди автоматично після комунікації з клієнтом та налаштовуйте авторозсилки в залежності від певних подій у воронці продажів.
Як це працює?
У CRM системі з’являється угода зі статусом «Нова» і клієнту автоматично надсилається лист «Дякуємо за замовлення, наші менеджери скоро зв’яжуться з вами». Для статусу «Відвантаження» може відправлятися лист «Ваше замовлення вже в дорозі, очікуйте номер накладної».
Створюйте угоду з авторозсилки у месенджері
Налаштовуйте автоматичне створення угоди, якщо клієнт виконав певну дію в боті. Змінюйте статус угоди при оплаті у боті.
Як це працює?
Користувач натискає в чаті кнопку «Записатися на масаж». Менеджер у CRM одразу бачить створену угоду і зв’язується з клієнтом, щоб записати його на найближчий сеанс. Якщо клієнт оплатив послугу через чат-бота та обрав час сеансу, у CRM системі змінюється статус на «Зустрічайте клієнта».
Додаткові можливості на платформі SendPulse
Поєднайте інструменти відділу продажів та маркетингу для більшої ефективності вашого бізнесу
Створюйте лендінги, збирайте базу адрес та налаштовуйте мультиканальну комунікацію
Чат-боти
Надавайте клієнтську підтримку 24/7, налаштовуйте автоворонки продажів та приймайте оплати прямо у чаті за допомогою ботів у месенджерах Facebook Messenger, Telegram та WhatsApp.
Дізнатися більшеАвторозсилки
Налаштуйте привітальний ланцюг листів після підписки на розсилку, лист підтвердження замовлення, повідомлення про покинутий кошик та інші корисні листи. До авторозсилки додавайте email, SMS, web push та повідомлення чат-ботів у месенджерах.
Дізнатися більшеЛендінги
Створюйте лендінг, мультипосилання для Instagram або інтернет-магазин без знання коду. Додавайте на лендінг кнопки месенджерів для спілкування з відвідувачами, приймайте оплати та поширюйте посилання на лендінг у соцмережах.
Дізнатися більшеEmail маркетинг
Збирайте email адреси через форми підписки, перевіряйте їх за допомогою валідатора, сегментуйте базу, створюйте адаптивні шаблони листів та покращуйте коефіцієнт доставки за допомогою вбудованої системи рекомендацій.
Дізнатися більшеSMS
Надсилайте SMS повідомлення абонентам 1 000 операторів у 200 країнах світу. Використовуйте персоналізацію та сегментацію списку розсилки.
Дізнатися більшеWeb push повідомлення
Надсилайте миттєві повідомлення про новини, розпродажі, статуси замовлення та інші важливі події. Використовуйте web push безплатно, якщо у вашого сайту до 10 000 підписників.
Дізнатися більшеFAQ
Що таке CRM-система?
Це централізована платформа управління взаємовідносинами з клієнтами. CRM дозволяє маркетологам ретельно відстежувати усі взаємодії з клієнтами від першого контакту з компанією до післяпродажного обслуговування. Детальніше читайте у цій статті.
Чому варто використовувати CRM?
CRM зберігає інформацію про контакти ваших клієнтів, їхню історію покупок та взаємодії, а також враховує їх переваги у спілкуванні. Ця централізована платформа дозволяє спеціалістам відділів продажу, підтримки та маркетингу працювати разом для створення міцних відносин, орієнтованих на потреби клієнта. Дізнайтеся більше про функції CRM у нашому блозі.
Які ключові особливості CRM-системи?
За її допомогою ви можете створити повноцінний профіль кожного вашого клієнта. Поєднуючи всі дані про покупців на одній інтуїтивно зрозумілій платформі, CRM-система пропонує набір важливих функцій, включаючи швидкий доступ та спільну роботу, синхронізацію даних, автоматизацію бізнес-процесів, ефективне управління лідами, прогнозування продажів та взаємодію з клієнтами через кілька каналів зв'язку.
Скільки коштує CRM від SendPulse?
Вартість залежить від кількості користувачів в акаунті, мультиворонок і дошок. Ми пропонуємо безкоштовний план до 5 запрошених користувачів. У рамках безкоштовного плану ви можете створити до 2 мультиворонок і дошок, мати необмежену кількість угод і завдань, а також використовувати пошук із фільтрами. Платні тарифи розпочинаються від 1350 грн. Докладніше про тарифи тут.
Як використовувати CRM від SendPulse?
Якщо у вас вже є акаунт у нашому сервісі, перейдіть до розділу «CRM» і завантажте свої контакти. Ви можете почати додавати угоди відразу. Якщо у вас ще немає акаунту, зареєструйтесь! Адаптація в нашому сервісі буде для вас комфортною, оскільки ми проведемо вас через кожен крок відразу після реєстрації.
або