Нам довіряють сотні тисяч маркетологів

nbu uniqa jooble novaposhta"/ ukrpost gasua epicentr"/ docua"/ meest prozorro liki24"/ booklya kiyavia fakty mctoday prjctr mafia ictv misteram marksandspencer renault"/ viessmann puma bmv"/ samsung"/ ideabank folkmoda dobrobut studiokvartal95 liganet eset ipay uaf piraeus shtrafua payback karcher retailers ria varus planetakino flagman unitcity 1991 usainua onedollarclub publicbid dest obyava medikom sportua xadoua Roman.ua medcard osvitaua subway forbes incrussia hafele reikartz tomato-pizza templatemonster barca zecurion modoza travelline.png lot chicco sdventures alternativaplatform swatch interkassa plerdy radisson letgo naked-science jackwolfskin stihl buki

Управляйте процесом продажів та каналами зв'язку централізовано

CRM дозволяє зручно керувати замовленнями та спілкуватися з покупцями

oneplatform oneplatform_1

CRM система для вашого маркетингу та продажів

Ви можете приймати замовлення, контролювати хід угод з покупцями, збирати базу контактів та запускати маркетингові кампанії за допомогою одного інструменту. Спілкуйтеся з клієнтами через email та месенджери. Усі ваші збережені контакти потрапляють до адресної книги CRM системи від SendPulse, щоб ви змогли відправляти їм авторозсилки та маркетингові кампанії.

saleok saleok_1

Ефективні продажі

Створіть воронку продажів для свого бізнесу, щоб прискорити закриття угод. Це дозволить вам працювати з клієнтом за перевіреним сценарієм: консультувати, усувати заперечення, заохочувати, супроводжувати угоду від заявки на покупку до доставки. Налаштовуйте авторозсилки, щоб оптимізувати роботу команди та автоматизувати спілкування з клієнтами.

Як працювати з угодами →
dremteam dremteam_1
mail list mail dropdown

Інтеграція з Gmail Скоро

Підключіть свій обліковий запис Gmail до SendPulse, щоб зручно керувати поштою безпосередньо із CRM. Закріплюйте листування з клієнтами за угодами, завданнями чи контактами в системі. Прикріплюйте потрібні файли з менеджера файлів та оперативно відповідайте на важливі повідомлення, не відволікаючись на перемикання між сервісами.

Уся інформація про клієнтів в одному місці

Незалежно від того, звідки приходять ваші клієнти, важливо фіксувати усі контактні дані та зберігати їх в одному місці. Завести картку контакту у системі просто: вкажіть ім’я, прізвище, телефон та іншу інформацію.

info
channel channel_1

Вибір зручного каналу для спілкування з клієнтом

Прямо з відкритої угоди або картки контакту можна швидко та зручно відповідати користувачам. В залежності від того, звідки прийшов клієнт, надсилайте повідомлення через email або чат у Facebook Messenger, Telegram чи WhatsApp. Ймовірність, що повідомлення відкриють, вища, адже клієнт отримує відповідь через канал, у який він звернувся.

Інтеграція CRM з іншими сервісами SendPulse

Забудьте про рутинні операції — CRM сама створить угоду, зафіксує етап воронки та відповідального за умовами, які ви самі визначаєте

crm_start

Запускайте авторозсилки у воронці продажів

Додавайте угоди автоматично після комунікації з клієнтом та налаштовуйте авторозсилки в залежності від певних подій у воронці продажів.

Як це працює?

У CRM системі з’являється угода зі статусом «Нова» і клієнту автоматично надсилається лист «Дякуємо за замовлення, наші менеджери скоро зв’яжуться з вами». Для статусу «Відвантаження» може відправлятися лист «Ваше замовлення вже в дорозі, очікуйте номер накладної».

crm_start

Створюйте угоду з авторозсилки у месенджері

Налаштовуйте автоматичне створення угоди, якщо клієнт виконав певну дію в боті. Змінюйте статус угоди при оплаті у боті.

Як це працює?

Користувач натискає в чаті кнопку «Записатися на масаж». Менеджер у CRM одразу бачить створену угоду і зв’язується з клієнтом, щоб записати його на найближчий сеанс. Якщо клієнт оплатив послугу через чат-бота та обрав час сеансу, у CRM системі змінюється статус на «Зустрічайте клієнта».

Додаткові можливості на платформі SendPulse

Поєднайте інструменти відділу продажів та маркетингу для більшої ефективності вашого бізнесу

Створюйте лендінги, збирайте базу адрес та налаштовуйте мультиканальну комунікацію

FAQ

Це централізована платформа управління взаємовідносинами з клієнтами. CRM дозволяє маркетологам ретельно відстежувати усі взаємодії з клієнтами від першого контакту з компанією до післяпродажного обслуговування. Детальніше читайте у цій статті.

CRM зберігає інформацію про контакти ваших клієнтів, їхню історію покупок та взаємодії, а також враховує їх переваги у спілкуванні. Ця централізована платформа дозволяє спеціалістам відділів продажу, підтримки та маркетингу працювати разом для створення міцних відносин, орієнтованих на потреби клієнта. Дізнайтеся більше про функції CRM у нашому блозі.

За її допомогою ви можете створити повноцінний профіль кожного вашого клієнта. Поєднуючи всі дані про покупців на одній інтуїтивно зрозумілій платформі, CRM-система пропонує набір важливих функцій, включаючи швидкий доступ та спільну роботу, синхронізацію даних, автоматизацію бізнес-процесів, ефективне управління лідами, прогнозування продажів та взаємодію з клієнтами через кілька каналів зв'язку.

Вартість залежить від кількості користувачів в акаунті, мультиворонок і дошок. Ми пропонуємо безкоштовний план до 5 запрошених користувачів. У рамках безкоштовного плану ви можете створити до 2 мультиворонок і дошок, мати необмежену кількість угод і завдань, а також використовувати пошук із фільтрами. Платні тарифи розпочинаються від 1350 грн. Докладніше про тарифи тут.

Якщо у вас вже є акаунт у нашому сервісі, перейдіть до розділу «CRM» і завантажте свої контакти. Ви можете почати додавати угоди відразу. Якщо у вас ще немає акаунту, зареєструйтесь! Адаптація в нашому сервісі буде для вас комфортною, оскільки ми проведемо вас через кожен крок відразу після реєстрації.

Оптимізуйте роботу команди продажів та автоматизуйте спілкування з клієнтами