Нам довіряють сотні тисяч маркетологів

jooble novaposhta"/ ukrpost gasua epicentr"/ docua"/ meest prozorro liki24"/ booklya kiyavia fakty mctoday mafia ictv tezua misteram marksandspencer renault"/ viessmann puma bmv"/ samsung"/ ideabank folkmoda dobrobut studiokvartal95 liganet eset ipay uaf piraeus shtrafua payback karcher retailers ria varus planetakino flagman unitcity 1991 usainua onedollarclub publicbid dest obyava medikom sportua xadoua Roman.ua medcard osvitaua subway forbes incrussia hafele reikartz tomato-pizza templatemonster barca zecurion modoza travelline.png lot chicco sdventures alternativaplatform swatch interkassa plerdy radisson letgo naked-science jackwolfskin stihl buki

Управляйте процесом продажів та каналами зв'язку централізовано

CRM дозволяє зручно керувати замовленнями та спілкуватися з покупцями

oneplatform oneplatform_1

CRM система для вашого маркетингу та продажів

Ви можете приймати замовлення, контролювати хід угод з покупцями, збирати базу контактів та запускати маркетингові кампанії за допомогою одного інструменту. Спілкуйтеся з клієнтами через email та месенджери. Усі ваші збережені контакти потрапляють до адресної книги CRM системи від SendPulse, щоб ви змогли відправляти їм авторозсилки та маркетингові кампанії.

saleok saleok_1

Ефективні продажі

Створіть воронку продажів для свого бізнесу, щоб прискорити закриття угод. Це дозволить вам працювати з клієнтом за перевіреним сценарієм: консультувати, усувати заперечення, заохочувати, супроводжувати угоду від заявки на покупку до доставки. Налаштовуйте авторозсилки, щоб оптимізувати роботу команди та автоматизувати спілкування з клієнтами.

Як працювати з угодами →
dremteam dremteam_1

Уся інформація про клієнтів в одному місці

Незалежно від того, звідки приходять ваші клієнти, важливо фіксувати усі контактні дані та зберігати їх в одному місці. Завести картку контакту у системі просто: вкажіть ім’я, прізвище, телефон та іншу інформацію.

info
channel channel_1

Вибір зручного каналу для спілкування з клієнтом

Прямо з відкритої угоди або картки контакту можна швидко та зручно відповідати користувачам. В залежності від того, звідки прийшов клієнт, надсилайте повідомлення через email або чат у Facebook Messenger, Telegram чи WhatsApp. Ймовірність, що повідомлення відкриють, вища, адже клієнт отримує відповідь через канал, у який він звернувся.

Інтеграція CRM з іншими сервісами SendPulse

Забудьте про рутинні операції — CRM сама створить угоду, зафіксує етап воронки та відповідального за умовами, які ви самі визначаєте

crm_start

Запускайте авторозсилки у воронці продажів

Додавайте угоди автоматично після комунікації з клієнтом та налаштовуйте авторозсилки в залежності від певних подій у воронці продажів.

Як це працює?

У CRM системі з’являється угода зі статусом «Нова» і клієнту автоматично надсилається лист «Дякуємо за замовлення, наші менеджери скоро зв’яжуться з вами». Для статусу «Відвантаження» може відправлятися лист «Ваше замовлення вже в дорозі, очікуйте номер накладної».

crm_start

Створюйте угоду з авторозсилки у месенджері

Налаштовуйте автоматичне створення угоди, якщо клієнт виконав певну дію в боті. Змінюйте статус угоди при оплаті у боті.

Як це працює?

Користувач натискає в чаті кнопку «Записатися на масаж». Менеджер у CRM одразу бачить створену угоду і зв’язується з клієнтом, щоб записати його на найближчий сеанс. Якщо клієнт оплатив послугу через чат-бота та обрав час сеансу, у CRM системі змінюється статус на «Зустрічайте клієнта».

Додаткові можливості на платформі SendPulse

Поєднайте інструменти відділу продажів та маркетингу для більшої ефективності вашого бізнесу

Створюйте лендінги, збирайте базу адрес та налаштовуйте мультиканальну комунікацію

Оптимізуйте роботу команди продажів та автоматизуйте спілкування з клієнтами