what is email automation

ЩО ТАКЕ АВТОМАТИЧНА РОЗСИЛКА

Авторозсилка відправляється до певної дати або у відповідь на дію користувача в листі й на сайті. Ваші підписники зможуть отримувати привітальні листи, підтвердження замовлення, повідомлення про покинутий кошик, запрошення на події, привітання з днем народження та інші корисні листи.

ПЕРЕВАГИ АВТОМАТИЗАЦІЇ EMAIL МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БІЗНЕСУ

nurtures leads

Вирощування лідів

Людина підписалась на вашу розсилку, значить вона готова ознайомитися з компанією і асортиментом продуктів. Консультанта поруч немає, а лист є — він допоможе скласти перше враження про бренд, дізнатися вподобання підписників і порекомендувати товари.

emails relevant

Релевантність

Користувач купив ваш продукт кілька хвилин тому — можливо, саме час запитати в листі чи все йому сподобалось або запропонувати допомогу? Якраз для таких цілей і створена система Automation 360.

strategy

Супровід і утримання клієнтів

На кожному етапі життєвого циклу клієнта ви можете налаштувати відправку відповідних листів. Такий підхід дозволить зміцнити комунікацію з вашою аудиторією і досягнути поставлених цілей.

reduces errors

Мінімізація помилок

Один раз вірно налаштувавши систему автоматизації, ви зможете відправляти розсилки тисячам отримувачам у потрібний час і без помилок.

time money

Економія часу

Листи автоматично відправляються за заданим сценарієм, вам залишається лише відслідковувати статистику.

Готові ланцюжки тригерних email повідомлень

Наша команда підготувала для вас варіанти ланцюжків, які підходять для різних сфер бізнесу

Детальніше

ТРИГЕРНІ ЛИСТИ

Надсилайте листи залежно від дій клієнта

conversation

ПОКИНУТИЙ КОШИК

Надішліть листа із нагадуванням про товар, який клієнт додав собі у кошик, але з різних причин так і не придбав.

Покупка

Розсилайте листи з подякою за покупку, запропонуйте залишити відгук або отримати знижку на наступні покупки.

РЕЄСТРАЦІЯ

Подякуйте клієнту за реєстрацію на вашому сайті, розкажіть про переваги своєї компанії.

КАСТОМНА ПОДІЯ

Створіть власну подію і налаштуйте відправку тригерних листів після її спрацьовування.

ПІДТВЕРДЖЕННЯ

Надсилайте лист після реєстрації на сайті, підтверджуйте замовлення, повідомляйте дані про бронювання.

ВІДГУКИ

Підвищуйте лояльність клієнтів, питаючи їхньої думки про товар або послугу. Підписники зможуть поділитися своїм досвідом чи оцінити сервіс за шкалою від 1 до 10.

РЕАКТИВАЦІЯ

Ваші підписники перестали відкривати листи? Можливо, варто «розбудити» їх і відновити інтерес до розсилки.

НАЛАШТУЙТЕ ТРИГЕРНІ ЛАНЦЮЖКИ

item-pic

Реєстрація події

У сервісі SendPulse додайте подію-тригер, яку ви бажаєте відстежувати. Ми згенеруємо URL, приклад даних і чекатимемо вхідних подій.

item-pic

Створення тригерного ланцюжка

Додайте ланцюжок, що починається з вашої нової події. У ланцюжку можуть бути email, SMS, web push повідомлення, що містять змінні події.

item-pic

Спрацювання події

Відвідувач вашого сайту виконує дію, скажімо, додає товар у кошик, і з вашого сайту відправляються дані події-замовлення в SendPulse.

item-pic

Старт ланцюжка

Після отримання події, підписник потрапляє у ланцюжок і йому приходить ваш тригерний лист «Товар додано в кошик».

item-pic

Досягнення цілі

У ланцюжку можна порахувати кількість конверсій, відстежувати спрацювання інших тригерних подій, наприклад «Покупка».

ПЕРЕВАГИ AUTOMATION 360

multi channel

БАГАТОКАНАЛЬНІСТЬ

Відправлення не тільки email повідомлень, а й SMS та web push сповіщень.

counting conversions

ПІДРАХУНОК КОНВЕРСІЙ

Сервіс веде статистику досягнутих цілей отримувачами

filter data

ФІЛЬТР ДАНИХ

Надсилайте листи залежно від змінних, умов і виконаних подій

path subscriber chain

ШЛЯХ ПІДПИСНИКА У ЛАНЦЮЖКУ

Відображення всіх листів, отриманих конкретним користувачем

webpush-benefit

НАОЧНА СТАТИСТИКА

Детальна візуалізація всіх статистичних даних ланцюжка листів

api

API і вебхуки

Надсилайте дані через АРІ для кращої безпеки або через вхідні вебхуки.

Відчуйте переваги тригерних розсилок вже зараз