Масові SMS розсилки для вашого бізнесу

Надсилайте повідомлення на 1000+ операторів в більш ніж 200 країн

Повідомлення побачать як користувачі смартфонів, так і кнопкових телефонів

Надсилайте повідомлення на 1000+ операторів в більш ніж 200 країн Зображення 1 Надсилайте повідомлення на 1000+ операторів в більш ніж 200 країн Зображення 2 Надсилайте повідомлення на 1000+ операторів в більш ніж 200 країн Зображення 3 Надсилайте повідомлення на 1000+ операторів в більш ніж 200 країн Зображення 4

Будь-яка мова SMS

Завдяки юнікоду ви можете відправляти повідомлення будь-якою мовою світу.

Швидка доставка повідомлень

Автоматична SMS розсилка надсилається зі швидкістю 200‑500 SMS у секунду.

Підтримка форматів GSM і CDMA

Відправляйте SMS абонентам операторів, які працюють в форматах GSM і СDMA.

Інтеграція сервісу SMS у ваші CRM та CMS

Використовуйте готові модулі для інтеграції з CRM, CMS, ecommerce системами і SaaS платформами.

Персоналізація повідомлень

Звертайтеся по імені, вказуйте бонус за програмою лояльності, даруйте знижку до дня народження підписника — все це можливо за допомогою змінних в адресній книзі.

Побудуйте SMS стратегію по-новому Зображення 1 Побудуйте SMS стратегію по-новому Зображення 2 Побудуйте SMS стратегію по-новому Зображення 3

Побудуйте SMS стратегію по-новому

Завантажити список телефонів і «запустити» розсилку по всім контактам — тактика, яка не завжди дає бажаний результат. Канал SMS в зв'язці з email і web push працює більш ефективно і дозволяє доставити ваше повідомлення до потрібної аудиторії в правильний час. Використовуйте всі інструменти SendPulse для цього.

Безкоштовні форми підписки для збору бази телефонів Зображення 1 Безкоштовні форми підписки для збору бази телефонів Зображення 2

Безкоштовні форми підписки для збору бази телефонів

Збирайте базу підписників для SMS розсилки за допомогою форм підписки. Для цього додайте обов'язкове поле для введення телефону в веб-форму. Можна збирати і інші дані, наприклад, стать, вік і інтереси людини, щоб відправляти таргетовану SMS розсилку.

Сегментація аудиторії Зображення 1 Безкоштовні форми підписки для збору бази телефонів Зображення 1

Сегментація аудиторії

Виділяйте потрібні сегменти серед підписників: за віком, інтересами, статтю. Якщо у вас книжковий магазин, студентам відправте знижку на навчальну літературу, а батькам — на дитячу літературу. Чим більше сегментів ви виділяєте, тим релевантніше буде SMS.

Мультиканальність

Мультиканальність

Надсилайте повідомлення своїм передплатникам у різні канали, використовуючи систему тригерних повідомлень Automation 360. Налаштуйте ланцюжки повідомлень з email, web push і SMS.

Автоматизація SMS розсилок Зображення 1
Автоматизація SMS розсилок Зображення 2

Автоматизація SMS розсилок

Заплануйте відправку повідомлень за допомогою функції автовідправки. Коли ви далеко від робочого ноутбука, розсилка відправиться автоматично у вказаний вами час.

Транзакційні SMS і API Зображення 1 Транзакційні SMS і API Зображення 2 Транзакційні SMS і API Зображення 3

Транзакційні SMS і API

Підтверджуйте замовлення, вказуйте в повідомленні суму оплати і дату доставки. Супроводжуйте повідомленнями реєстрацію на сайті, запис на вебінар і інші події.

Створіть SMS розсилку за 5 кроків

  • Увійдіть в особистий кабінет SendPulse

    Якщо його немає — прямо зараз. Виберіть з меню «Створити розсилку» і натисніть «Відправити SMS».

  • Створіть адресну книгу одержувачів

    Додайте номери телефонів одержувачів вручну, завантажте файл або імпортуйте контакти з іншого сервісу.

  • Поповніть рахунок

    Поповнити рахунок ви можете, використовуючи карту Visa, Mastercard і платіжні системи QIWI, PayPal, WebMoney, Приват24 та інші.

  • Введіть ім'я відправника

    При відправці користувачам деяких операторів необхідно зареєструвати ім'я відправника. Для цього заповніть спеціальну форму.

  • Придумайте текст повідомлення

    Сервіс підтримує будь-які символи Unicode. Ви можете використовувати латинський алфавіт або кирилицю. Не забувайте, що пробіли враховуються нарівні з іншими символами.

От і все — розсилку можна відправляти!

Дивіться відео, як запустити масові SMS розсилки в SendPulse

Ціни на SMS розсилки

Сервіс надає оптові ціни для компаній, які відправляють SMS в великих обсягах.

Інструменти для SMS маркетингу

Звіти та аналітика

Звіти та аналітика

Оцінюйте результати SMS маркетингу, аналізуючи статистику доставлених повідомлень.

API для розробників

API для розробників

Використовуйте API, щоб впровадити SMS розсилку в вашу CRM або CMS систему.

Посилання відписки

Посилання відписки

Вставте посилання відписки, щоб користувач міг відписатися, якщо розсилки більше не цікаві.

Список виключень

Список виключень

Виключайте зі списку номера телефонів, на які ви не хочете відправляти поточну розсилку.

FAQ

Увійдіть в SendPulse, якщо у вас ще немає особистого кабінету. Натисніть на кнопку «Створити розсилку» і виберіть опцію «Відправити SMS». Перед вами відкриється форма, в якій потрібно заповнити поля з назвами «SMS від», «Текст SMS», «Одержувачі» і «Надіслати SMS». Як це зробити правильно, читайте в цій інструкції.

У головному меню виберіть розділ «Налаштування сервісу», перейдіть у вкладку «Ім'я відправника SMS» і натисніть на кнопку «Подати на реєстрацію». Читайте докладніше про реєстрацію імені відправника.

Ви можете відправити SMS розсилку абонентам 1 000 операторів в 200 країнах світу. Ознайомтеся з усім списком країн.

В SMS сервісі натисніть на кнопку «Нова адресна книга» і придумайте їй назву. Додайте номери телефонів вручну, завантажте файл або імпортуйте базу номерів з іншого сервісу. Детальніше читайте у цій статті.

Ви можете персоналізувати повідомлення, додаючи в текст ім'я одержувача, день його народження, стать, інтереси і іншу інформацію. Для початку потрібно зібрати подібну інформацію про користувачів і зберегти в адресній книзі за допомогою змінних. Як персоналізувати SMS, дізнайтеся з цієї статті.

Якщо у вас немає зареєстрованих імен відправника для деяких мобільних операторів, вам буде корисно зробити вибірку по потрібним операторам. Вкажіть початок номерів оператора в налаштуваннях сегментації. Як це зробити правильно, дізнайтеся з цієї статті.

Так, деякі оператори мають свої умови і вимоги до SMS розсилок. Читайте в нашій базі знань про особливості відправки SMS абонентам мобільних операторів МТС і МегаФон.

Ознайомитися з цінами на SMS сервіс ви можете на сайті в розділі «Ціни».

Користувачі читають 98% всіх доставлених на телефон SMS

Хочете спробувати цей канал прямо зараз?