Корисні інструменти

Сервіси SMS-маркетингу: поради щодо вибору та топ платформ

8 minutes
Оновлено 23 Травня 2024
Сервіси SMS-маркетингу: поради щодо вибору та топ платформ

SMS-маркетинг стане в пригоді компаніям будь-якого розміру, які прагнуть взаємодіяти з клієнтами напряму. Це найнадійніший, безпомилковий і простий спосіб охопити клієнтів, особливо коли йдеться про щось термінове. Та які інструменти використовувати?

У цій статті ми розповімо про платформи для для масової SMS розсилки й покажемо п’ять найкращих на нашу думку сервісів. Ви дізнаєтесь, коли ці інструменти можуть стати у пригоді та як їх використовувати.

Що таке сервіси для SMS

Сервіси для SMS-маркетингу — це інструмент, за допомогою якого компанії надсилають рекламні чи інформаційні текстові повідомлення на мобільні телефони своїх клієнтів. Повідомлення можуть бути різні: спеціальні пропозиції, сповіщення про зміну статусу замовлення, запрошення на події, нагадування про зустрічі тощо.

Цікавий факт. Здебільшого користувачі читають 90 % SMS-повідомлень упродовж 3–5 секунд.

Маркетингові платформи для SMS-повідомлень ідеально підходять для того, щоб ділитися з аудиторією короткими повідомленнями про акційні пропозиції. Інші канали не забезпечують такий же рівень точності та доставляння. Скажімо, повідомлення в Instagram змагатиметься за увагу підписників із сотнями інших публікацій у їхній стрічці. Тож за ефективністю SMS-маркетинг можна порівняти лише з маркетингом у месенджерах, за винятком того, що перший не залежить від інтернету.

Приклад SMS-маркетингу
Приклад SMS-маркетингу

Щоб використовувати платформи SMS-маркетингу, спочатку створіть список телефонних номерів клієнтів, які погодилися отримувати повідомлення. Потім плануйте повідомлення і відстежуйте ефективність кампаній.

Використовуйте інструмент відповідально та поважайте конфіденційність клієнтів і їхні побажання — ніхто не хоче нав’язливих повідомлень у особистій теці «Вхідні». Про отримання згоди клієнта ми розкажемо в наступних розділах.

Коли потрібний софт для SMS-розсилок

SMS є універсальним каналом комунікації з клієнтами. Ось кілька випадків, коли SMS є корисним для вашої аудиторії, а тому і для вас:

  • Спеціальні пропозиції. Надсилайте клієнтам текстові повідомлення з ексклюзивними разовими знижками або короткостроковими промокодами, щоб спонукати їх до покупки.
  • Інсайдерські поради та оновлення. Нові кросівки просто підпал? Повідомте постійних клієнтів про нові надходження, щоб ті могли купити пару, поки вона ще в наявності.
  • Запрошення на заходи. Використовуйте SMS-маркетинг, щоб запросити аудиторію на сезонні розпродажі, презентації чи вебінари та переконайтеся, що люди не пропустять вашу подію через витівки алгоритмів.
  • Трансакційні SMS. Повідомляйте клієнтам про стан їхнього замовлення, особливо, якщо це вартісна покупка, яка доставляється за кордон.
  • Нагадування. Надсилайте клієнтам SMS-нагадування, щоб зменшити кількість випадків неявки та переконатися, що вони відвідують заплановані зустрічі, заняття чи інші заходи.
  • Оголошення. Потрібно скасувати майбутню подію чи відкликати певний продукт? Використовуйте SMS, щоб переконатися, що клієнти знають про будь-які серйозні зміни та приймають їх.
  • Зворотний зв’язок. Використовуйте SMS для опитування клієнтів про їхній досвід взаємодії з вашим продуктом або послугою та збирайте відгуки, щоби покращити свої пропозиції.

Як бачимо, SMS — чудовий канал для персоналізованих і термінових повідомлень, які неможливо пропустити, як-от сповіщення про падіння цін або підтвердження доставки. Розглядайте SMS-маркетинг як важливе доповнення до вашої багатоканальної маркетингової кампанії.

Поради для ефективного SMS-маркетингу

Щоб клієнти добре сприймали ваші SMS, підготуйтесь як треба. Ось кілька правил, яких слід дотримуватися:

  1. Отримайте згоду на розсилку. Завжди отримуйте від своїх клієнтів чітке «так», перш ніж надсилати їм будь-які текстові повідомлення. Це можна зробити через форму реєстрації на вашому сайті.
  2. Повідомлення мають бути важливими. Ваші SMS завжди виправдовувати той факт, що вони відволікають людину. Ви ж не хочете, щоб клієнти відчували розчарування чи навіть роздратування через «чергову безглузду рекламу».
  3. Поважайте особистий простір користувачів. SMS — це найбільш приватний канал, тож люди не очікують, що їх засипатимуть рекламними повідомленнями, коли вони офлайн. Діліться лише терміновими чи важливими повідомленнями.
  4. Робіть повідомлення короткими та приємними. SMS-кампанії мають бути лаконічними та змістовними. Дотримуйтесь максимум 160 символів.
  5. Вибирайте час розумно. Надсилайте повідомлення у відповідний час доби, коли ваші клієнти активні. Не надсилайте повідомлень занадто часто — одного на тиждень досить.
  6. Дайте можливість відписатися. Завжди давайте клієнтам простий спосіб скасувати підписку. Повідомте їм просте ключове слово, яке вони можуть надіслати у відповідь, щоб зупинити розсилку. Або дайте посилання, за яким можна скасувати підписку.
  7. Тестуйте та відстежуйте результати. Випробуйте різні стратегії обміну повідомленнями та експериментуйте, щоб побачити, що працює найкраще. Використовуйте аналітику, щоб виміряти показники кліків і відмов від підписки.
  8. Будьте чесними та відповідальними. Укажіть, як ви використовуєте та зберігаєте дані клієнтів, і забезпечуєте дотримання відповідних нормативних актів, наприклад, закону про захист персональних даних.
  9. Будьте пильними та захищайте свою аудиторію. Кількість SMS-фішингу зростає. Переконайтеся, що ваші клієнти знають, як відрізнити спам, який видається за ваш бренд, від ваших справжніх повідомлень.

Дотримуючись цих правил, ви можете створювати ефективні кампанії та бути певними, що їх помітять.

5 платформ SMS-маркетингу, які варто додати в закладки

Що стосується платформ для надсилання SMS-розсилок, то тут багато варіантів. Деякі інструменти пропонують розширену автоматизацію та персоналізацію, а інші дають змогу вести двосторонню розмову з клієнтами. Давайте розберемося, що таке стандартні функції і скільки коштує якісний софт для SMS-маркетингу.

SendPulse

За допомогою сервісу для SMS-розсилок від SendPulse компанії можуть легко інтегрувати SMS у маркетингову стратегію та створювати таргетовані розсилки. Із SendPulse ви можете надсилати повідомлення понад 1000 операторам у понад 200 країнах. Текст SMS може бути будь-якою мовою, також можна використовувати емодзі.

З нашою SMS-платформою ви можете відправляти як миттєві, так і заплановані повідомлення. SendPulse має функцію сегментації користувачів, завдяки чому ви надсилатимете гіперперсоналізовані повідомлення за допомогою змінних або навіть вручну вибирати одержувачів.

Створення SMS-кампанії в SendPulse
Створення SMS-кампанії в SendPulse

Налаштування кампанії не займе багато часу:

  1. Створіть або увійдіть у свій обліковий запис SendPulse.
  2. Завантажте список контактів.
  3. Вкажіть ім’я відправника.
  4. Введіть текстове повідомлення та надішліть або заплануйте кампанію.
  5. Відстежуйте та аналізуйте ефективність розсилки.

За допомогою нашого API сервіс SMS від SendPulse можна інтегрувати з CRM, CMS або іншими системами digital-маркетингу. А якщо у вас ще немає CRM, можете почати відстежувати свої угоди за допомогою нашої вбудованої CRM.

За допомогою цієї ж платформи можна надіслати тразнакійні email, push-сповіщення або розсилку в WhatsApp. SendPulse пропонує повний набір інструментів для автоматизації маркетингу та продажів:

Вартість SMS-повідомлення залежить від країни. У будь-якому разі тут немає жодних прихований комісій, ви платите лише за фактичну кількість відправлених повідомлень.

Щоб перевірити, чи підходить платформа вам, перші 10 SMS надішліть безплатно.

Attentive

Attentive — це одна з кращих маркетингових платформ SMS. Платформа має гарну базу знань та вебінари, щоб навчити користувачів усім тонкощам SMS-маркетингу. Також у неї чудові відгуки на G2.

Завдяки Attentive ви можете спілкуватися зі своїми клієнтами природним способом — одержувачі SMS можуть відповідати вам.

Приклад двосторонньої SMS-розмови на платформі Attentive. Джерело: Attentive
Приклад двосторонньої SMS-розмови на платформі Attentive. Джерело: Attentive

Особливості Attentive:

  • інтуїтивно зрозумілий конструктор кампанії SMS і MMS з попереднім переглядом;
  • динамічний вміст для більш персоналізованого охоплення;
  • сегментація аудиторії за допомогою тегів і профілів користувачів;
  • детальні звіти та A/B-тести;
  • інтеграція з більшістю основних інструментів ecommerce;
  • оперативна підтримка;
  • незабаром — автоматизація на базі ШІ.

Крім того, Attentive пропонує автоматизацію діджитал-маркетингу та форми для збору потенційних клієнтів.

Компанія пропонує лише індивідуальні плани, тому базової ціни немає, але ви можете підписатися на безплатну демонстрацію.

SlickText

SlickText — це потужна, багатофункціональна маркетингова платформа SMS. Вона допоможе вам надсилати опитування, залучати нових підписників, створювати лендинги і форми реєстрації тощо.

За допомогою SlickText ви можете надсилати як індивідуальні, так і масові текстові повідомлення. А також привабливі MMS-кампанії, що дають змогу продемонструвати продукти або надсилати купони. Ви також можете дістати інформацію про клієнтів і використовувати її для персоналізації SMS-кампаній.

Планування SMS-кампанії в SlickText. Джерело: SlickText
Планування SMS-кампанії в SlickText. Джерело: SlickText

SlickText має кілька унікальних функцій, як-от:

  • SMS-опитування — опитування з кількома запитаннями та потоки збору даних, які можна надсилати як звичайні текстові повідомлення.
  • Конкурси text-to-win — простий спосіб взаємодіяти з аудиторією за допомогою текстових повідомлень і змусити її змагатися за призи.
  • Унікальні промокоди — можливість надсилати клієнтам одноразові промокоди, які можна відстежувати.
  • Винагороди за лояльність — ідеальна функція для повторного залучення наявних клієнтів за допомогою SMS.

Платформа має візуальний конструктор, з яким зручно працювати і створювати автоматизовані робочі процеси, дріп-кампанії, повторні SMS й автоматичні відповіді. Також можна запланувати надсилання повідомлень заздалегідь.

Тарифні плани починаються від 29 доларів США на місяць за 500 повідомлень. Протягом 14-денної безплатної пробної версії ви можете безкоштовно надіслати 50 текстових повідомлень.

Klaviyo

Klaviyo — це платформа автоматизації маркетингу, яка підтримує три канали зв’язку: email, SMS, push. Також софт дає змогу створювати форми реєстрації за допомогою зручних шаблонів. Платформа орієнтована на підприємства будь-якого розміру.

Klaviyo має понад 200 інтеграцій і дає змогу легко поєднувати кілька каналів зв’язку в один. Ви можете налаштувати стратегію обміну повідомленнями, щоб переконатися, що email кампанії узгоджені з SMS.

Встановлення умов для email та SMS кампаній у Klaviyo. Джерело: Klaviyo
Встановлення умов для email та SMS кампаній у Klaviyo. Джерело: Klaviyo

З Klaviyo можна:

  • вести двосторонні SMS-розмови зі своїми клієнтами;
  • отримати повний огляд SMS-кампаній і потоків;
  • створювати профілі клієнтів, зберігати історію їхніх покупок і робити прогнози на основі цих даних;
  • інтегрувати систему підтримання клієнтів, щоб вести повний облік взаємодії з ними;
  • створювати миттєві відповіді на часті запитання;
  • відстежувати SMS-кампанії та створювати детальні звіти;
  • автоматично створювати текстові кампанії за допомогою SMS-асистента на основі ШІ.

Платформа пропонує індивідуальний тарифний план від 60 доларів на місяць. Є також безплатний план зі 150 SMS на місяць.

EZ Texting

EZ Texting — ще одна з топових платформ SMS-маркетингу. Вона інтуїтивно зрозуміла, масштабована та зручна для малого бізнесу. Дає повний контроль над SMS-маркетингом: від вибору підтвердженого місцевого номера до відстеження кожної кампанії. З нею за лічені хвилини можна створювати текстові повідомлення, які виглядають професійно.

Створення SMS в EZ Texting. Джерело: EZ Texting
Створення SMS в EZ Texting. Джерело: EZ Texting

EZ Texting пропонує велике різноманіття інструментів для обміну текстовими повідомленнями, розширення списку, дизайну, керування контактами та співпраці:

  • Легко синхронізувати контакти з інших програм, збагачувати їх додатковою інформацією та створювати сегменти для таргетингу.
  • Вести двосторонні текстове спілкування з отримувачами розсилки, планувати SMS-кампанії та персоналізувати їх, коли дізнаєтеся більше про клієнтів.
  • Використовувати безплатні фотографії та шаблони, щоб зробити розсилки більш яскравими та помітними.
  • Підтримувати список контактів чистим, видаляючи «мертві» номери й контакти, які відписалися.
  • Створювати форми реєстрації та QR-коди для сайту та соцмереж, щоб залучати нових підписників.
  • Скорочувати та відстежувати посилання.
  • Надавати будь-якому з команди доступ до теки з вхідними SMS і керувати кількома обліковими записами з одного місця.

EZ Texting має кілька тарифних планів для підприємств різного розміру. Вартість починається від 25 доларів на місяць за 500 повідомлень. Також є безплатний пробний період.

Яка програма для SMS найкраща: висновок

Підіб’ємо підсумки, що ми дізналися після вивчення різноманітного софту для SMS-маркетингу.

Сервіс EZ Texting має найбільше функцій, ідеально підходить для відправників великих обсягів, які хочуть мати докладні звіти й контроль за кампаніями. Початківцям, які не планують використовувати SMS як основний канал, може бути дещо складним.

Attentive — це фантастична SMS-платформа, але вона здебільшого адаптована до потреб великих брендів. Також тут немає прозорих цін — ви можете лише здогадуватися, скільки зрештою заплатите й за що.

SlickText має щедру безплатну демоверсію та пропонує багатий список функцій. Це чудовий вибір для компаній ecommerce, які хочуть зробити SMS одним з основних каналів зв’язку. Однак тут є лише SMS-повідомлення.

Схоже, Klaviyo має все, що треба. Цей інструмент рекомендують для компаній, які прагнуть охопити клієнтів за допомогою як email, так і SMS. Завдяки навчальним ресурсам Klaviyo легко опанувати. Єдиним недоліком платформи є її висока ціна.

Максимум прибутку можна отримати за допомогою SendPulse: платформа пропонує сервіси не тільки для SMS-розсилок, а й автоматичні розсилки, CRM, конструктори чат-ботів та лендингів тощо. Водночас ви можете заплатити всього 73 гривні за 100 повідомлень. Спробуйте та надішліть перші 10 SMS безкоштовно!

Дата публікації:

20 Жовтня 2023
Олена Тимофєєва

Гарний текст змушує моє серце битися швидше. Як і хороший коефіцієнт конверсії. У вільний час я одержимо вивчаю німецьку мову,...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 5

Поділитися:

Facebook Twitter